PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Don Fernando: Miami-Tampa-Ocala-Miami november 2012



Don Fernando
09-04-12, 13:33
Net als vorig jaar (reisschema nooit hier op de site gezet) ga ik weer richting Florida, weer in november en weer met een paar vrienden.

De bedoeling is dat we naar Miami vliegen, dan naar Tampa en Ocala rijden om vrienden en een groot (sigaren)feest te bezoeken om dan via Orlando weer terug te rijden naar Miami en daar een aantal sigarenmakers te bezoeken, de Everglades onveilig te maken en vrienden te bezoeken.

De precieze reisplannen zijn nog niet bekend, ik twijfel nog tussen een aantal opties:
- Vliegen naar London Heathrow, een nacht doorbrengen in Londen en dan met een rechtstreekse Virgin Atlantic vlucht naar Miami
- Vliegen met Arkefly, rechtstreeks van Schiphol naar Miami
- Vliegen met Air Berlin van Dusseldorf rechtstreeks naar Miami.

Alles heeft voordelen en nadelen, een dagje Londen is altijd leuk maar ook best prijzig en Virgin Atlantic schijnt echt geweldig te zijn qua service en comfort. Arkefly is goedkoop maar vliegt maar 2 keer in de week waardoor we niet kunnen reizen op de dagen die we eigenlijk willen en de service schijnt minder te zijn (maar goed, daar is de prijs ook naar). Over Air Berlin weet ik weinig, maar de prijs is goed alleen moet ik dan wel naar Dusseldorf rijden terwijl ik op 20 minuten van Schiphol woon.

Don Fernando
26-06-12, 13:00
Alles is geboekt, met dank aan www.buitenlandschezaken.nl

5 november met Arkefly comfort rechtstreeks naar Miami, daar een nachtje pitten, dan 2 dagen naar Orlando, dagje Tampa, 2½ dag Ocala en weer terug naar Miami waar we nog 8 dagen blijven. Dan weer rechtstreeks met Arkefly comfort terug naar Amsterdam. Huurauto met navigatie gehuurd, hotels zijn ook geboekt.