PDA

Bekijk Volledige Versie : [Reisblog] Figment: Florida, Juni & Oktober 2012



Figment
08-04-12, 09:35
Hallo allemaal,

Er staan dit jaar 2 heel leuke reizen naar Florida op de planning, waar ik enorm naar uitkijk!
De eerste reis is een weekje in juni. Ik zal deze week bij een vriend in Altamonte Springs verblijven en van hieruit leuke uitstapjes maken naar Busch Gardens en Silver Springs ed.
De tweede reis is in oktober. Samen met een vriend ga ik een paar dagen naar Atlanta, om vervolgens door te reizen naar Orlando voor een kleine twee weken Halloween fun in de parken. We verblijven 5 nachten in Disney's Port Orleans French Quarter Resort en 8 nachten in Celebration Suites naast Old Town. Hierna ben ik van plan om nog zo'n week of twee in m'n eentje te reizen, maar deze plannen zijn nog niet helemaal rond. Wellicht dat ik een aantal dagen naar Puerto Rico ga, misschien pak ik de trein naar Washington DC om vanaf daar een leuk rondje door het Noordoosten te maken, maar ik kan ook in Florida blijven en lekker relaxen op de Keys, Sanibel Island en Miami.

Ik heb er heel veel zin in!
Van beide trips hou ik een reisverslag bij en als je het leuk vind kan je hier al mijn avonturen volgen: http://floridianadventures.blogspot.com

sonja
08-04-12, 10:06
Heerlijk vooruitzicht Jen! Als je nog nooit in het noordoosten bent geweest en zeker niet in oktober, zou ik zeggen doen. De Indian summer daar is geweldig, de kleuren kun je niet beschrijven. Stel je eens voor wat een foto's je daarvan kunt maken.\\:D/

mattrob
08-04-12, 10:20
Dat zijn weer geweldige vooruitzichten zeg =D> ! Natuurlijk lezen wij hier mee :mrgreen: !

toornent
10-06-12, 12:55
Hoi wat een heerlijk vooruitzicht en wat een zeeën van tijd nog om alles lekker te gaan voorbereiden.

Wij gaan in ieder geval meelezen.