PDA

Bekijk Volledige Versie : Treasure Island



mari
06-04-12, 16:10
Kan iemand me iets over dit eiland vertellen.
we zijn daar 29t/m31 Mei.

gr/Mari

knaapje
06-04-12, 20:16
Zoals haast de hele Zuidwestkust van Florida.
Stranden en hotels.
Ik ben er een paar jaar geleden geweest in een klein prive-motelletje. Had geloof ik nog geen 20 kamers.
Als je niet van strand houdt heb je het gauw gezien in mijn opinie. Je 2 nachten zijn net genoeg.

mari
08-04-12, 23:14
bedankt het is ook de bedoeling een rustdag daar te nemen.
mooi strand komt goed uit.

mineke
09-04-12, 00:39
Wij komen daar al enkele jaren en wij vinden het er heerlijk, lekker breed strand, je kunt er heerlijk langs lopen, als je wilt zelfs naar St. Pete Beach, aardige winkeltjes en heerlijk eten bij Sloppy Joey's. Begin mei gaan wij er weer naar toe, wij zitten in een klein appartementen complex, maar je hebt er ook prachtige condo's.

dolfijnflorida
09-04-12, 17:23
Fijn, erg breed strand en op sommige plaatsen kun je wel 100 meter de zee inlopen. Tip: schelpen zoeken op de zandbanken.

mari
10-04-12, 23:48
dat zijn in ieder geval leuke dingen om te doen bedankt.

peejeebee
14-04-12, 20:18
Hoi, we zijn hier vorig jaar 6 dagen geweest. Prima vermaakt, bijna elke dag strand. Je kunt, vooral 's-avonds, naar John's Pass (restaurants, Bubba Gump Shrimp Co., winkeltjes enz.).
Overdag naar St. Petersburg (Mall). Wij vonden Treasure Island heerlijk om even bij te komen na 12 dagen drukte in Orlando.
Aanrader: appartement in Crystal Palms Beach Resort (nieuw, groot en dicht bij strand).

mari
16-04-12, 10:49
Nou dat komt goed uit ik hou van lekker eten.
goed te weten waar ik naar toe moet.