PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Basje



Basje
01-04-12, 17:21
Hallo allemaal,

Ik ga met mijn vrouw en twee zonen (14 en 11 jaar) in juli naar Florida. Ik heb zovast een vliegreis geboekt maar verder nog niets. Ik ben op zoek naar huizen met zwembad in de buurt van mooie stranden waar je kunt snorkelen. Ik ga nu eerst dit forum afzoeken maar houd me aanbevolen voor tips.

Groeten,
Basje!

Teleton
01-04-12, 17:57
Ik ben op zoek naar huizen met zwembad in de buurt van mooie stranden waar je kunt snorkelen. Welkom hier op het forum voor de verwende Floridaliefhebber, Basje met vrouw en 2 zonen! Voor mooie huizen met zwembad kan je in Florida terecht; er is een uitgebreid topic over de Gulf Coast (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=13604)waar je vast wel veel informatie kunt vinden.

Enne.....met jullie twee zonen had ik eigenlijk wel verwacht dat er nog een paar themaparken met spannende rollercoasterrides op het menu zouden staan. Of heb ik nu een paar slapende honden wakker gemaakt? Sorry.....

Basje
02-04-12, 12:33
Teleton,

Dank voor de link. Wat betreft die twee, die zijn echt wel wakker. De parken zijn eigenlijk de aanleiding voor de reis :-) na onze trip door Californie (Disney en California Advanture). Ik wil dit eigenlijk combineren met een verblijf in Cocoa Beach. Dagje strand, dagje park..