PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Gitte



Gitte
28-03-12, 16:22
Hoi,

Ik ben Gitte, 26 jaar en vertrek aanstaande dinsdag 4 april 10 dagen naar Florida. Never been there... Dus alle tips en weetjes zijn welkom.

We zullen een wagen huren: vertrekken vanuit Fort Lauderdale, via Miami, Key West, Everglades en zo de cirkel rond tot Orlando.

Groetjes,

Gitte

Ta2 Gerrit
28-03-12, 16:46
Welkome op dit fraaie forum voor de verwende Floridaganger. Zeg maar wat je wil weten.
ER staat over van alles al heel veel geschreven op het forum, probeer de zoekfunctie maar eens.

Of neem een uitgebreid kijkje in de index, ook daar vindt je van alles. Om zo maar tips te geven is een beetje lastig, zonder te weten wat jullie leuk vinden en van plan zijn, dus daar zul je een tipje van de sluier op moeten lichten.
Wie, wat, hoeveel en waarom maakt het ons al een stuk makkelijker.

De één houdt van de moeder, de ander van de dochter, en een derde van allebei. Zo ook met Florida; de één vindt Miami prachtig, de ander leuk voor een dag. Key West idem dito, al zou ik daar mininmaal 1 nacht gaan verblijven, als ik er al heen wilde :mrgreen:

Orlando, ook zoiets. Velen liggen dagen in de parken, anderen mijden die als de pest en gaan liever shoppen. Dat bedoel ik nou, in Florida is voor elck wat wils, maar wat wil je.
We wachten met smart af op je wensen, zodat we die met liefde kunnen beantwoorden ;-)

2theUSA
30-03-12, 22:30
Het is wel een pittig rondje voor 10 dagen.
Vergis je niet in de afstanden als je ook iets echt wilt zien.

Succes met de voorbereidingen.