PDA

Bekijk Volledige Versie : Op zoek naar een (betrouwbare) property management



Fredke
26-03-12, 23:23
Wie kan mij helpen aan een betrouwbare/ eerlijke property management in Poinciana, kissimmee.
Mijn huidige beheerder stopt er mee, en heeft mij geadviseerd mijn huis in Poinciana te verkopen, en ergens ander een huis of condo te kopen.............maar dat zie ik voorlopig niet zitten.

koenkamphuys
27-03-12, 00:13
Dat is inderdaad geen reden om je boeltje te verkopen (en zeker niet nu). Heb je het huizentopic (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=4798)al doorgekeken? Er zijn daar verschillende forummers die verhuren en die ervaring hebben met property management. Ik denk niet dat je er direct namen en adressen zult vinden, maar je kunt ze wel een 'PB-tje' (berichtje) sturen.

elstars
27-03-12, 08:25
....., en heeft mij geadviseerd mijn huis in Poinciana te verkopen,.....

Waarom raad hij je aan te verkopen???
klinkt verdacht....of ben ik te achterdochtig?

FMB
27-03-12, 19:51
Mijn huis staat in Haines City en mijn property management zit in Kissimmee (Oak Park), dus vlak bij Poinciana. Het zijn Nederlanders, communiceert makkelijk.
Ik ben er erg tevreden over.
Als je details wilt, stuur me dan een PB.

Fredke
27-03-12, 20:06
Bedankt voor de tip Koenkamphuys.
Elstars: Hij vindt dat de buurt achteruit gaat, maar daar ben ik nog niet zo zeker van.
Is wel zo dat hij een company heeft in real estate investment, dus zou ik het huis via zijn bedrijf kunnen verkopen.

Fredke
27-03-12, 20:42
Mijn huis staat in Haines City en mijn property management zit in Kissimmee (Oak Park), dus vlak bij Poinciana. Het zijn Nederlanders, communiceert makkelijk.
Ik ben er erg tevreden over.
Als je details wilt, stuur me dan een PB.


Ik heb je een PB gestuurd.

FMB
27-03-12, 20:58
Je hebt ook al een antwoord!!

Succes!!