PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: briljant



briljant
10-02-06, 16:35
Bij deze wil ik mij even voorstellen. Mijn nick is briljant en in maart ga ik naar Florida. Ik begin in Miami, dan naar de Keys en de Everglades, maar er staat nog vanalles open. Het enige probleem is dat ik niet vreselijk veel geld te besteden heb. Tja student dussuh ik heb een budget. Ik heb al gemerkt dat op Key West de accomodatie duur is dus ik hoop hierwat tips te krijgen.

Groeten

marisca
20-02-06, 08:54
Hallo Brilant , Ik zie dat niemand nog welkom tegen jou heeft gezegt dus bij deze ! Ik kan je vertellen dat accomodatie in Key-west best prijzig is.Ik weet ook niet of je met een vriend of vriendin gaat? met auto? Eten kun je . :D voor weinig bij Pondarosa, Sizler, I-hop, Fastfood ketens let wel op Kortings boekjes , Kom je ook in Orlando? Veel plezier op het Forum ! Groetjes Marisca 8)

Eric
20-02-06, 12:01
In Key West zitten een hoop beds & breakfasts, een aantal kleinere zijn zeer redelijk geprijsd.
Een betaalbaar hotel is het Best Western Ambassador, wat vlakbij het vliegveld ligt.
Eric

meannie
20-02-06, 15:25
In Key West zit ook een soort jeugd herberg. Kijk even bij
www.keywesthostel.com. Dat is altijd een goedkoper alternatief.

Pumpkin
01-03-06, 13:59
Je hebt een auto, mischien is het een idee om net van Key West af een slaapplaats te zoeken, het kan daar wel eens goedkoper zijn.
Kijk ook of er in de dagen dat je gaat geen feestdagen zitten, op deze dagen zijn de prijzen van de hotels ook hoger, ga ook naar een Toerist information center, hier zijn boekjes met coupons te krijgen en dan kan de korting erg oplopen, EVT ANWB pas is gelijk aan AAA, zuster organisatie van de ANWB = 10% korting.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.