PDA

Bekijk Volledige Versie : Legacy Vacation Resort



Ciska
18-03-12, 14:49
Is er iemand die toevallig hier een keer verbleven heeft wij zitten er aan te denken om hier 9 dagen heen te gaan:p

Sunny isles girl
25-03-12, 14:28
Ja ik heb ervarning ermee. De laatste keer was in 2008, maar toen had het een andere naam nog. Het heette Celebrity resort. Wij hadden het geboekt bij Ebookers en zagen mooie foto's van het appartment. Echter toen we aankwamen kregen wij de guesthouse, dat vond ik minder want wij gingen voor het appartment met keuken. De dag erna werd het netjes opgelost en kregen het appartment ernaast voor $ 15.00 per dag extra.

Wij hebben een fijne vakantie gehad op het vakantie resort. Er waren 4 zwembaden, diverse computers met printer waar je gebruik van kon maken. Bij aankomst kregen wij wel gelijk een welkoms pakket en ze drongen ons aan om aan een timeshare mee te doen. Ik had het express op woensdag (1 dag voor thanksgiving) geplanned. Ik heb het verhaal 1 uur aangehoord en deed net alsof ik geďnteresseerd was, maar dat ik nog een fiat moest hebben van de bank en dat kom pas op vrijdag. Wij kregen daarvoor in ruil 2 gratis Seaword kaarten en hebben op thanksgiving een fantastische dag gehad en hoefden alleen $ 10.00 parkeerkosten te betalen. Timeshare hebben wij natuurlijk niet genomen, maar was wel de moeite waard.

Affijn qua ligging en vriendelijkheid van deze resort vind ik dit echt een aanrader. Volgende keer wil ik weer naar deze resort, maar dan zonder timeshare.

Linda & Patrick
26-03-12, 10:19
Wij zijn ook benieuwd naar ervaringen,want wij hebben geboekt voor november ;)
Ziet er in de gidsen en internet goed uit,dus hopaen dat dit ook echt zo is.....

Sunny isles girl
27-03-12, 15:17
Ik wil ook in November gaan, maar weet jij het adres? Er blijken namelijk 2 Legacy hotels te zijn. Is van de zelfde keten. Graag willen wij ook weer bij Legacy boeken, maar dan graag het appartement met keuken en was/droger in het appartement.

Syllvia
27-03-12, 17:54
Legacy Vacation Resorts-Orlando
2800 N Poinciana Blvd, Kissimmee, FL, 34746 Verenigde Staten|Welcome Rewards™
Volgens mij is dat die met keuken:)
maar geen balkon:( ?

Gezien bij hotels.com

Linda & Patrick
27-03-12, 20:20
Wij hebben Legacy Vacation Resort KISSIMMEE geboekt.
Meen dat de andere Lake Buena Vista is...maar Kissimmee is iig voorzien van keuken,vandaar ook onze keuze ;-)
Grappig wij zitten er ook in November!

Syllvia
27-03-12, 21:04
Jullie brengen me nog op een idee:) Alhoewel ik net tripadvisor gelezen heb....
Vooral de minisuite schijnt nog al tegen te vallen die is verouderd.....
Ik zoek nog even verder, jammer de prijs was leuk:)

Thrypa
07-09-12, 23:07
Wij gaan er eind deze maand heen :) en hebben het 2 kamer appartement!
Ik ga er vrij neutraal naartoe aangezien we vorig jaar in het Worldquest zaten en dat echt fantastisch was ^^

Helaas is dit budgetgewijs voor 2 personen een pak duurder, dus vandaar deze optie.

javaboon
21-10-12, 17:23
Ik ben benieuwd naar de ervaringen, wij gaan er begin december heen. We hebben het 3 kamer appartement geboekt, ben heel erg nieuwsgierig, zal in ieder geval beter zijn dan een enkele hotelkamer, mag ook wel met een kleine van 3 en één van dan 10 maand :-)

captain-oats
25-04-13, 19:46
Leuk om een topic tegen te komen over LVR Kissimmee. Ben er zelf 2 keer geweest, 1x met een vriendengroep en 1x samen met een vriendin. Beide bezoeken had ik een 2 kamer appartement met een king-size bedroom en een (slaap)bank. Het ontbrak ons aan niks in het huisje, er was een keuken met alle apparatuur wat je nodig had, wasmachine, wasdroger, grote badkamer, woonkamer met eetgedeelte.

Zeer vriendelijk personeel, erg behulpzaam en receptie is 24 uur per dag open. Leuke zwembad(en), gratis handdoeken en meer dan genoeg ligstoelen. Locatie van het hotel is ideaal, bij kruispunt van Poinciana Boulevard en Irlo Bronson Memorial Highway, kortom Disney World, Universal Studios en veel restaurants zijn letterlijk om de hoek! :)

ina
12-02-14, 21:29
Vorig jaar(nov. 2012) zijn wij met Arke een weekje naar Orlando geweest naar het Residence Inn Lake Buena vista, dit is ons erg goed bevallen. Nu dachten we om in maart weer een weekje te gaan. Ik zag een leuke aanbieding van het Legacy vacation resort, ik denk dat het wel minder is dan Residence Inn(geen ontbijt en wat drukker) maar ziet er verder goed uit, heeft iemand ervaring met dit hotel??

knar
12-02-14, 23:34
Wij zijn in november een week in Legacy vacation resort geweest, het is goed bevallen, het ligt aan de 192, dus lekker centraal, we hadden een mini suite, bestond uit een slaapkamer, woonkamer met keukentje. Alleen er werd gedurende die week niet schoongemaakt, of handdoeken verschoond (al waren er wel genoeg handdoeken). Het was wel heerlijk zwemmen in het verwarmde zwembad.

ina
15-02-14, 14:29
We hebben geboekt en proberen een verslagje bij te houden:) http://weekjeflorida.wordpress.com/

Silvana
22-02-14, 00:08
Wij gaan hier eind maart naar toe!!! Ben erg benieuwd hebben via een leuke aanbieding van arke geboekt!!! Zijn 2 jaar geleden naar world quest geweest deze ziet er iets minder uit maar zijn er toch niet zoveel ;)

kan niet wachten om weer naar orlando te gaan!!

bontkes
22-02-14, 21:15
Ik ben al 2 keer achter elkaar naar het Legacy Vacation Resort geweest en het is me heel goed bevallen.
Maar als ik jullie was zou ik voor de 2 kamer appartement gaan. Een mooie ruime keuken en kamer en slaapkamer

ina
22-02-14, 22:02
Wij hebben de mini suite, zijn met 2, dus leek ons ruim genoeg maar volgens mij heb je dan 2 kleine 2persoons bedden ipv een king bed, dat las ik later in reviews of zijn er ook minisuites met 1 kingbed? Ik vind de foto's op de Arke site wat dat betreft wat verwarrend.

Silvana
23-02-14, 04:06
Ja wij hebben ook een mini suite geboekt via arke. Ik vond de foto's ook een beetje onduidelijk want volgens mij heb je niet echt een keuken in de minisuite! Ja heel klein volgens mij! Wij dachten ook agh we zijn niet veel op de kamer maar als het heel erg tegenvalt kunnen we altijd vragen wat we bij zouden moeten betalen om een 2 kamer app. Te nem! Wanneer gaan jullie ina?

ina
23-02-14, 12:05
Wij gaan een weekje vertrek vrijdag 14 maart:)

Silvana
23-02-14, 13:07
Oh lekker hoor dan horen wij jullie verhalen wel! Wij gaan de 28e!

Silvana
13-03-14, 18:13
Ina, heel veel plezier en ik ben benieuwd hoe legacy bevalt!? Ik ga je volgen...

Goeie reis alvast!!!
groetjes silvana

ina
13-03-14, 21:21
Dank je :)

Wen
25-04-14, 00:07
Hallo,

Hoe is jullie vakantie bevallen? Ben wel benieuwd.

Groetjes Wen

ina
25-04-14, 00:30
Het is ons prima bevallen, het appartement is basic en wat verouderd, je moet geen luxe verwachten, de tuin en het resort zien er goed uit. We waren de hele dag op pad, sliepen er alleen maar. De bedden sliepen prima, ik heb wat foto's van de suite geplaatst op onze site www.weekjeflorida.wordpress.com (http://www.weekjeflorida.wordpress.com)

Thrypa
07-07-14, 21:05
Wij hebben 2 jaar geleden verbleven in Legacy. Ik vond het een goed. Niet duur, niet super nieuw, lelijke meubels maar ons appartement was proper en had alles wat er moest zijn.
De zwembaden en voorzieningen waren wel goed, bv the poolhouse met de pooltafel waren echt mooi en leuk!

laredo
12-08-18, 15:57
Even een kick! Zijn er recente ervaringen met dit resort? Via Tui kan ik het met een leuke deal boeken in de meivakantie 2019. Ben benieuwd!

Njit
12-08-18, 16:11
Meest recente voor ons is januari 2017. Prima verblijf gehad in Legacy. Hier staan wat foto's: https://orlandowintertrip2017.wordpress.com/2017/01/17/dag-01-de-reis-naar-orlando/

Zaliyah
13-08-18, 10:16
Wij vonden het Legacy tof! Wij zijn luxe hotels gewend, beetje verwend daarin, maar het Legacy deed aan gevoel niet onder. Sure, interieur is wat verouderd, maar is super schoon, genoeg parkeerplaatsen, enorm veel schone zwembaden, tuinen zijn prachtig opgezet en buiten is het gewoon heel mooi. Personeel heel vriendelijk. Voor wat je betaald, is het het ook wel echt waard.

Thrypa
02-09-18, 15:52
Wij zijn er in maart voor de 3de keer geweest. Het is echt wel oké voor de prijs. We gaan persoonlijk wel liever naar Worldquest, maar dat is dan ook duurder :P
Maar Legacy heeft mooie zwembaden en tuin, leuke poolruimte, vriendelijk personeel, appartementen zijn wel wat op aan het geraken maar alles werkt en zo niet krijg je snel hulp. De locatie is trouwens ook top!

JKG
05-03-19, 12:04
We zijn afgelopen november geweest. Mijn broer het jaar er voor. Niet het nieuwste, maar voor het geld best OK en locatie, locatie, locatie! Alles dicht in de buurt en zelfs restaurantjes op loopafstand.
Nu gaan we over ongeveer een half jaar weer, incl. broer, schoonzus en dochtertje. Normaal wil ik niet in de zomer naar Florida, maar het is leuk om te zien wat het dochtertje van dan 7 er van vindt. Ze weet dat wij al jaren naar Amerika gaan (niet alleen FL)
en we nemen dan ook regelmatig wat voor haar mee, wat ze op YouTube ziet bij Amerikaanse uitpakkinderen. Nu dus een 3-kamer appartement geboekt. Prijzen in de zomer zijn natuurlijk wel een stuk hoger via TUI, maar het is niet anders. Mijn ervaring was goed toen we er in november waren. Enige nadeel; de tussendeur maakt het gehorig naar het volgende appartement. Weet niet of de 2-kamer appartementen een tussendeur hebben, maar 2-kamer app. wel. Dus pas op wat je zegt, je kan alles letterlijk verstaan. Dat geldt ook voor winden laten. ;)

Dat is dan ook het enige nadeel en dat het wellicht wat gedateerd is. Het is gedateerd, niet kapot of versleten. Maar WiFi is snel, tv-signaal is goed (heb ik in villa's en hotels wel eens anders gezien), zwembaden schoon, entertainment bij de main pool. Na deze keer wel weer roadtrips, want die mis ik. De laatste was toch alweer net wat meer dan 8 maanden terug. ;)