PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: jurgen



jurgen 973
17-03-12, 14:01
hallo, ik ben Jurgen en samen met mijn vriendin Ivana (allebij veertigers), gaan we in 2013 Daytona bike week voor de 3de keer bezoeken. De vorige 2x hebben we alles laten regelen door een reisbureau. Makkelijk, maar toch kregen we telkens niet echt wat we wilden. De eerste keer verbleven we in Orlando en moesten dus dagelijks de trip van ongeveer 100km heen en 100km terug doen om in Daytona te geraken. Echt vermoeiend en aan dat slakkegangetje duurt dat een hele tijd.(15 jaar terug, lees:jong en onervaren). Vijf jaar terug wilden we "in the middle off the action" verblijven. Dus regelde het reisbureau een verblijf op Daytona Beach, wat eigenlijk Ormond Beach was. 10 km van Main street . 10 km is een heel eind als een feestje wilt bouwen. En gezien de nultollerantie hebben wij dus ook niet echt de bloemetjes buiten gezet. Nu probeer ik zelf alles te organiseren. Ik heb voor de eerste week van ons verblijf een condo (appartement) gevonden op 1.5 km van Main street. Dus heb ik dit al gereserveerd en voorschot reeds betaald. Dit wil ik niet mislopen. Nu nog iets vinden voor onze 2de week. Ik dacht aan de Keys of Miami??? Voor vliegtickets is het nu nog wat vroeg. Een auto huren kan ook nog wat wachten. Alle tips zijn welkom. 360 days ant counting...... greets jurgen

Njit
17-03-12, 14:31
Welcome! Er zijn nog wel wat meer Daytona Bikeweek fans te vinden op het Forum. Zij kunnen je vast wel helpen met je plannen.

Zelf regelen kan makkelijk en is ook veel leuker.

Ta2 Gerrit
17-03-12, 14:54
Welkom op dit fraaie forum voor de verwende Floridaganger. Where the action is, is nogal een ruim begrip in Daytona. De evenementen liggen nog al verspreidt.
Maar Main Street is inderdaad wel een mooie hotspot, met veel bars uiteraard \\:D/

Ook wij zijn volgend jaar weer van de partij, maar verblijven wel 100 KM verderop, voor ons minstens net zo leuk als in Daytona zelf.
Maar dat is natuurlijk ieder voor zich, ik heb geen moeite met de reis heen en weer.

Mocht je nog wat willen weten, I know a thing or two :mrgreen:

jurgen 973
17-03-12, 20:04
hi Gerrit,
ik heb al enkele van je reisverslagen gelezen, echt de max!
ik heb mijn appartement geboekt van 11 maart tot 18 maart in daytona en zullen nog een weekje ergens anders verblijven , maar weten nog niet waar.
Indien je een intersante deal weet voor vliegtickets of autoverhuur, zijn tips altijd welkom.