PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Pieet: Orlando - Orlando, April/Mei 2012



Pieet
15-03-12, 08:41
Ons reisschema is als volgt:

15 april: Vlucht naar Orlando via Washington
16 t/m 19 april: Orlando, parken bezoeken (schema nog te maken)
20 april: St. Augustine
21/22 april: Amelia Island
23 april: Wakulla Springs
24 april: Crystal River
25/26 april: St. Petersburg
27 april: Naples / everglades
28 april: Key West
29/30 april: Miami Beach
1 t/m 3 mei: Orlando, parken bezoeken (schema nog te maken)
4 mei: Vlucht naar Schiphol via Chicago

rolandino
15-03-12, 09:00
Als je zowel in de 1e 4 dagen, als de laatste 3 dagen in Orlando de Disney parken wil bezoeken, dien je er rekening mee te houden dat de X-dagen kaarten maar 14 dagen bruikbaar zijn. In dit geval kun je dat dus niet combineren.

De laatste tijd regelmatig de andere reisverslagen en schema's te hebben gelezen, geven veel mensen aan dat 1 dag Key west, en 1 echte dag Miami te kort is. Misschien kun je hier nog bekijken of je wat meer tijd neemt op beide punten, en eventueel iets anders laat vervallen, of één van beiden overslaat.

Pieet
15-03-12, 13:02
Mijn vrouw heeft de leiding over de parken ;) We weten inderdaad dat de base tickets maar een beperkt aantal dagen bruikbaar zijn. We moeten nog een slimme verdeling maken over de parken.

Ik ben er van overtuigd dat we in alle tussenstops meerdere dagen ons kunnen vermaken, maar helaas zullen we toch keuzes moeten maken. Op basis van ervaringen van anderen denk ik dat voor ons 1 overnachting in Key West meer dan voldoende gaat zijn.

Aangezien we Miami ook nog willen combineren met een bezoekje aan de Marlins zal dat wel krap zijn, maar het zij zo :)