PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Kikimeisje: Orlando (of Miami) - Cruise 2013



Kikimeisje
13-03-12, 20:57
Hallo allemaal,

Wij zijn begonnen met het voorbereiden en plannen van onze volgende Florida/Cruise vakantie die in april 2013 plaats moet gaan vinden.

We zijn met 4 volwassenen. Wij tweeën, mijn moeder en een vriend van de familie.
Nu hebben we dit bedacht:

Vlucht Düsseldorf - Miami
Huurauto ophalen
3 nachten hotel in Miami Beach
2 nachten hotel op Key West
3 nachten hotel in Cocoa Beach
Huurauto inleveren
7 nachten Cruise vanaf Port Canaveral
Huurauto ophalen
2 nachten hotel in Fort Lauderdale of Hollywood o.i.d. (Tips?)
Huurauto inleveren op de luchthaven
Vlucht Miami - Düsseldorf

En eigenlijk is mijn vraag nu... Hebben jullie tips, opmerkingen, advies, waarschuwingen, enz. ?

aggie
16-03-12, 11:25
Lijkt me een prima plan, zo komen jullie allemaal aan jullie wensen!! Verder zal het dan wel moeilijk voor je moeder en die vriend worden, zonder auto. Misschien kun je ze overtuigen dat rijden daar een heel stuk relaxter is dan hier in Nederland!!

Kikimeisje
17-03-12, 16:13
Lijkt me een prima plan, zo komen jullie allemaal aan jullie wensen!! Verder zal het dan wel moeilijk voor je moeder en die vriend worden, zonder auto. Misschien kun je ze overtuigen dat rijden daar een heel stuk relaxter is dan hier in Nederland!!

Dank je voor je reactie.:p

Het punt is dat de vriend om gezondheidsredenen geen auto meer mag besturen en dat mijn moeder hier in Nederland al geen stad in durft... Laat staan in het buitenland!

maar ondertussen zijn de plannen alweer veranderd! Dus ik ga zometeen mijn beginberichtje wijzigen... ;)

Kikimeisje
18-03-12, 15:59
Nadat we gisteren eens met z'n allen naar het plan hebben gekeken is het dit vooralsnog geworden... Nu moeten we alleen heel geduldig wachten tot de vluchten boekbaar worden!

Kikimeisje
30-05-12, 09:41
YESSSSSSS GEBOEKT

Nu alleen nog een hotel in Miami Beach, een hotel of B&B in Key West en een hotel in North Miami Beach... maar de rest staat al vast!

Kikimeisje
05-03-13, 15:51
Nog ruim een maand en dan gaat dit het toch echt worden:

Vlucht Düsseldorf - Miami (Air berlin)
Huurauto ophalen (Sunny Cars > Alamo)
3 nachten hotel in Miami Beach (Riu Florida Beach via reisbureau en TUI Duitsland)
2 nachten hotel op Key West (Hotel via Bookings.com)
Pittige roadtrip!
3 nachten hotel in Cocoa Beach (Hotel via Bookings.com)
Shopdag in Orlando/Kissimmee)
Huurauto inleveren
7 nachten Cruise vanaf Port Canaveral (Carnivalcruiseline.com)
Huurauto ophalen (Sunny Cars > Alamo)
2 nachten hotel in Hollywood (Hotel via Bookings.com)
Huurauto inleveren op de luchthaven
Vlucht Miami - Düsseldorf