PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Sniper



Sniper
12-03-12, 15:52
Hallo, mijn naam is Allard en ik ben, samen met mijn vrouw en twee dochters, van 22 februari t/m 4 maart naar Florida geweest voor een heerlijke vakantie!
We hebben eerst in Fort Lauderdale gelogeerd bij bevriende Amerikanen, althans de eerste week. Daar hebben we (althans de vrouwen:sun:) veel geshopt omdat alles toch relatief goedkoper is dan hier in Nederland. Ook hebben we veel gezien van de omgeving (Fort Mustang gehuurt:grin:) en we zijn tevens naar de Zoo geweest.
De tweede week zijn we vervolgens 240 mijl naar Orlando gereden en hebben we de bekende parken bezocht. Daar even tevoren een appartementje geboekt, online. Met een zwembad, een jaccuzi en ontbijt hadden we voor 89 dollar per nacht een, voor ons, luxe onderkomen.
Helaas was het allemaal weer veel te snel voorbij.
Als het aan ons ligt gaan we volgend jaar weer want dit was de vakantie van ons leven!

Groet Allard

Njit
12-03-12, 15:54
Welkom. Zo te lezen hebben we er weer een FL verslaafde bij. Helaas is er nog geen medicijn tegen. Wat wel helpt is lekker meelezen met anderen en zsm weer een reis boeken zodat de voorpret weer kan beginnen.

2theUSA
12-03-12, 22:51
Heel herkenbaar. Wij zouden ook 1 keer een verre reis maken. Ook voor ons was het de vakantie van ons leven. We zijn in een jaar tijd al 2 x teruggeweest. Hoewel we van de zomer naar het Westen van Amerika gaan, konden we het niet laten ook nog in mei een extra weekje Florida te boeken.
Het is echt erg verslavend. ;-)

Sniper
13-03-12, 06:00
@2theUSA.

Komen/wonen jullie in het Noorden, ik meen jullie te herkennen maar ik kan me natuurlijk ook vergissen?!

Groet Allard

Sniper
15-03-12, 20:01
Ik zie nu dat jullie uit Noord Holland komen:wink:

Sniper
26-01-13, 18:41
Het jeukt weer!!! We zijn al enige tijd on-line reizen aan het bekijken en vergelijken. Arke-Fly vliegt rechtstreeks naar Orlando voor onder de 500 euro. Direct gebeld en een optie op die vlucht genomen. Intussen ook aan het kijken naar appartementen/hotels/motels enz en een huur auto. Visum is geen probleem, die blijft 2 jaar geldig dus dat is al geregeld. Nu nog even kijken of de kinderen een weekje eerder vrij mogen krijgen van school en dan kan het avontuur misschien weer beginnen! We moeten nog wel even goed kijken naar de kosten, dat dan weer wel;)

Sniper
06-02-13, 22:38
Joepie!!! Reis geboekt naar Orlando. We vertrekken 19 april t/m 3 mei, en hebben Calypso Cay Resort in Kissemmee geboekt. Leek ons een leuke plek, zeker voor de kids. Gaan een dag later met de auto naar Lake Worth op bezoek bij kennissen en na het week-end gaan we terug naar Orlando voor de parken en de stranden bij Tampa e.d. Heeeeeeeerrrrrrlijk!

corrus
06-02-13, 22:44
Visum is geen probleem, die blijft 2 jaar geldig dus dat is al geregeld.

Wat voor visum is dit dan?
De meeste zijn namelijk 10 jaar geldig...

Ritchie
06-02-13, 22:49
Hij zal wel de ESTA bedoelen Corrus.

corrus
06-02-13, 22:59
Dat is geen visum maar een reistoestemming.

Innoveda
06-02-13, 23:00
Daar even tevoren een appartementje geboekt, online. Met een zwembad, een jaccuzi en ontbijt hadden we voor 89 dollar per nacht een, voor ons, luxe onderkomen.

Mag ik vragen welk appartement dit was en waar je geboekt hebt? Klinkt super!

Ritchie
07-02-13, 00:13
Dat zal hij ook wel bedoelen Corrus, maar we horen het vanzelf wel van Sniper.

Sniper
17-03-13, 04:36
Sorry, ik bedoel met visum idd ESTA. En het appartementencomplex: http://www.thepalmshotelandvillas.com/

Mushu
17-03-13, 09:37
Wow 10 jaar! Die van mij was voor een jaar Amerika en daarna moest ik toch echt het land verlaten. Mocht daarna wel terugkomen via het visum waiver program met een ESTA. :)

Sniper
09-04-13, 08:15
Wij gaan 19 april naar Orlando met Arkefly. Nu hoor/lees ik daar zeer wisselende berichten over helaas......van zeer goed tot zeer slecht. Moet ik me zorgen gaan maken, ik heb economy class geboekt (dus schijnbaar weinig beenruimte, 1 maaltijd en een drankje, daarna moet je betalen). Kan ik niet beter comfort class boeken dan (beenruimte 84 ipv 76)? Heeft iemand hier ervaringen mee, je zit wel zo`n 11 uur in het vliegtuig.

S@skia
09-04-13, 19:04
Je hoort over alle maatschappijen wel negatieve dingen. Wij zijn 2 jaar geleden met Martinair gevlogen en daarover durfde ik helemaal niets meer te lezen :o, en wat bleek......niks mis mee. Stel je verwachtingen bijzonder laag in en het is alleen een manier om er te komen. Let maar op straks valt alles reuze mee, ik weet natuurlijk niet hoe groot jullie zijn (dus dat moet je zelf beoordelen of je dat het extra geld waard is) en je kunt altijd wat lekker voor onderweg meenemen.

Sniper
09-05-13, 14:39
Zo, we zijn (helaas) afgelopen zaterdag weer teruggekomen:o. Geweldige vakantie gehad, en niets dan lof over ArkeFlky!!! Rechtstreeks vliegen is toch wel ideaal hoor. Nog een middagje geschoten, samen met m`n vrouw, op de Oakridge Shooting Range. Echt een aanrader! Voor de rest, Busch Gardens Tampa en Clearwater beach, Kennedy Space center, Universal Studio`s en Ripley`s Believe It Or Not.
Direct weer sparen voor volgend jaar, dan willen we naar Miami en de Key`s!!!!!

José
09-05-13, 17:53
Direct weer sparen voor volgend jaar, dan willen we naar Miami en de Key`s!!!!!
Zie je wel dat Florida verslavend is :p Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad en graag volgend jaar weer willen gaan. Wij hebben zelf ook goede ervaring met Arkefly.