PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: mandello



mandello
09-03-12, 20:53
goede avond , ik ben 54j , een zuiderbuur en jullie forum gevonden op www bij het zoeken naar info betreffende onze reis deze zomer naar Florida .
Ons groepje bestaat uit mijn echtgenote , mijn dochter van 22 en haar vriendje .
We starten in Orlando en blijven daar 4 nachten , daar zijn we van plan 2d Disney te doen met een Hopper-pas , 1d Universal ( met een 2 parken-pas ) en 1d Kennedy Space Center .
Dan reizen we door naar Tampa ( 1 nacht ) , dan Naples ( 2 nachten ) , dan 3 nachten Key West en ten slotte 3 nachten Miami .
Wat we tussen de verschillende etappes gaan bezoeken moeten we nog verder uitdiepen , maar ik hoop hier nog info te vinden .
Enkele jaren geleden hebben we de aan de west- kant Californië , Utah , Nevada en Arizona bezocht met de grote parken ; Universal en Seaworld stond daar ook op ons programma , naast Las Vegas .
tot binnenkort ,
Gaëtan.

Teleton
09-03-12, 23:25
We starten in Orlando en blijven daar 4 nachten , daar zijn we van plan 2d Disney te doen met een Hopper-pas , 1d Universal ( met een 2 parken-pas ) en 1d Kennedy Space Center .
Welkom zuiderbuur met echtgenote, dochter en vriendje. Hier moet je zijn voor al je informatie over Florida. In de regel worden wat waarschuwende woorden gesproken voor al te ijverige firstimers die in 12 nachtjes een groot deel van de staat denken te doen. Denk er in ieder geval nog eens goed over na.

Twee dagen Disney met een hopperpas, willen jullie dan misschien alle vier de parken doen? Vergelijk dat maar een beetje met twee dagen Belgie. We doen dan Knokke, Brugge, Gent en Brussel en als het even kan slenteren we nog een paar uurtjes door Echternach, omdat het toch min of meer op de route ligt.

Het is al vaker gezegd; je doet jezelf al snel te kort wanneer je niet de tijd neemt om van je reis te genieten. Kijk nog maar eens goed naar je schema, lees iets over de temperatuur, de luchtvochtigheidsgraad en wat dat met je doet en bepaal vooraf wat je zou kunnen schrappen. Bewaar bijvoorbeeld Key West, hoe leuk ook, maar beter tot een volgende reis. Keuzes maken, daar komt het op aan. Wat je ook kiest; je kunt in twaalf dagen niet van het hele varken vreten. Florida's too much..........enjoy!