PDA

Bekijk Volledige Versie : [Reisblog] mvanbeem: Florida 7 t/m 28-7-2012



mvanbeem
09-03-12, 17:06
Voor diegene die het leuk vinden om ons te volgen in onze avonturen door Florida, gaan we een blog bij houden.

http://mikecarrick-florida2012.blogspot.com/

mvanbeem

rolandino
09-03-12, 17:20
Even snel je posts bekeken, schiet al lekker op met plannen! Wel wat reacties hierop:
- Zwemmen met manatees in de zomer is zover ik weet (bijna) onmogelijk, in de zomer is het namelijk te warm voor die beesten.
- Is de auto niet wat klein voor 4 personen als je ook een stuk gaat rijden met bagage?

Succes met verder plannen, en ik heb me aangemeld!

mvanbeem
09-03-12, 17:29
Hoi Rolandino

Is dat zo met die manatees zou namelijk een dompertje zijn, we gaan in de ochtend scheelt dat of zijn ze er hellemaal niet in de zomer ?

we zijn met zijn drieen en nemen niet van die grote koffers mee anders een upgrade ter plaatsen. :)

rolandino
09-03-12, 17:38
Ik had 4 begrepen i.v.m. het kopen van 4 Groupon bonnen ;-)

Qua manatees kunnen denk ik de mensen die in de zomer gaan denk ik meer vertellen. Ik las in ieder geval in verschillende reisverslagen van de afgelopen tijd dat het al erg rustig was bij o.a. Blue spring state park i.v.m. het warme weer zie: http://cindyhelmich.blogspot.com/2012/03/daytona-beach-en-blue-spring-state-park.html

sonja
09-03-12, 19:19
we zijn met zijn drieen en nemen niet van die grote koffers mee anders een upgrade ter plaatsen. :)

Heerlijk vooruitzicht, heb me als volger aangemeld.:smile:
Denk dat de auto groot genoeg is voor 3 personen met bagage. Mocht je echter een upgrade willen dan is het meestal voordeliger om hier een grotere auto te huren dan ter plekke een upgrade te nemen.

trails
10-03-12, 10:18
Nog veel plezier met de voorpret en we gaan jullie volgen!

2theUSA
10-03-12, 11:15
Ook ik heb mij als volger aangemeld. Altijd weer heerlijk een reisverslag mee te lezen.
Leuke reis hebben jullie in de planning, veel van wat jullie gaan doen hebben wij ook bezocht. Als je het leuk vindt zou je onze blogs van 2010 en 2011 kunnen bekijken voor ideeën.

Groetjes Christa

riwi
10-03-12, 13:02
Leuk reisprogramma. Wel veel, maar afstanden zijn over het algemeen niet groot. Waarom niet via Daytona naar Miami? Afgelopen november hebben wij ook met manatees gezwommen( zie reisverslag) Was erg leuk. Wat ook leuk is is om Celebration via de segway te verkennen.
In ieder geval veel plezier met plannen en voor je het weet is het juli (wij gaan 19 juli weg)
fam Riwi

twinmom1995
10-03-12, 15:11
Wij gaan jullie ook volgen, tenminste als het lukt.
Wij zitter er precies dezelfde periode en dan valt het meestal niet mee om mijn eigen blog bij te houden en ook nog alle andere te lezen maar we gaan het gewoon proberen.

Kvanderdonk
11-03-12, 11:09
Hoi,

Ik heb me ook als volger aangemeld. Wij hopen in juli/augustus 2013 naar Florida te gaan. Dus we lezen met interesse mee.
Veel plezier met de voorbereidingen.

Groet,
Karin

mvanbeem
12-03-12, 08:30
Leuk reisprogramma. Wel veel, maar afstanden zijn over het algemeen niet groot. Waarom niet via Daytona naar Miami? Afgelopen november hebben wij ook met manatees gezwommen( zie reisverslag) Was erg leuk. Wat ook leuk is is om Celebration via de segway te verkennen.
In ieder geval veel plezier met plannen en voor je het weet is het juli (wij gaan 19 juli weg)
fam Riwi


leuk dat jullie ons allemaal gaan volgen we proberen dan ook ons best te doen de blog zo goed mogelijk bij te houden.

Ik heb gegoogeld op segway maar kan daar niks over vinden heb je iets meer info

mvanbeem
12-03-12, 08:32
Heerlijk vooruitzicht, heb me als volger aangemeld.:smile:
Denk dat de auto groot genoeg is voor 3 personen met bagage. Mocht je echter een upgrade willen dan is het meestal voordeliger om hier een grotere auto te huren dan ter plekke een upgrade te nemen.


Leuk dat jullie ons volgen
Ja dat denk ik ook en als het niks is proberen we inderdaad te upgraden

charly
12-03-12, 11:10
Wij hebben in augustus 2010 gezwommen met de manatees is Chrystal River. Helaas hebben we weinig manatee gezien. Toen we er na lang varen een hadden gevonden was het water zo troebel dat je hem eigenlijk niet kon zien. Toch vonden wij de tocht de moeite waard. We hebben een prachtige zonsopgang gezien en ook het zwemmen in de heldere bron aan het einde van de tocht was erg mooi.

Groetjes,
Charlotte

mvanbeem
12-03-12, 20:15
Hoi bedankt om je ervaring te delen

we hebben al geboekt en we vinden alles leuk om te doen of het water nu troebel is en wel of geen manatees zijn we zien het wel

we hebben er in ieder geval heel erg veel zin in