PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema cloggie68: Florida-NY Juli 2012



cloggie68
05-03-12, 14:29
We hebben ons reisschema compleet!

10 juli: Amsterdam-Dublin-Orlando met Aer Lingus, overnachting Four Points Cocoa Beach
11 Juli Four Points, Cocoa Beach
12 Juli Hutchinson Island Marriott Beach Resort, Stuart Island
13 Juli Hutchinson Island Marriott Beach Resort, Stuart Island
14 Juli Hutchinson Island Marriott Beach Resort, Stuart Island
15 Juli Westin Beach Resort Fort Lauderdale
16 juli Westin Beach Resort Fort Lauderdale
17 juli Westin Beach Resort Fort Lauderdale
18 juli vlucht FLL-New York JFK
19 Juli New York
20 Juli New York
21 Juli New York, vlucht New York La Guardia - Tampa, naar villa Sandy Ridge
21-7 t/m 4-8 villa Sandy Ridge
4-8 Orlando - Dublin - Amsterdam met Aer Lingus

Yes! We hebben New York rond, goedkoopste tickets wel terug op Tampa maar dat vinden we een prima vliegveld en een uurtje rijden nemen we voor lief!

hannie
05-03-12, 15:18
Wist niet dat je tussendoor nog ff naar NY gaat!!
Leuk hoor. Nog geen hotel daar?
En Stuart island? Ken ik helemaal niet. Vertel!

cloggie68
05-03-12, 15:28
Vandaag een backup hotel geboekt! Het Flatiron Hotel is deal of The day vandaag op booking.com. Het is te annuleren dus als we nog een betere deal tegenkomen...

We hebben lang getwijfeld of we naar NY gaan, maar we leven maar 1x!

Stuart Island? Ik zocht iets op de route Cocoa Beach - Fort Lauderdale. Wilden eigenlijk Vero Beach resort, toch een beetje Disney. Maar dat was toch prijzig, dus toen ik het Marriott zag met een 3=2 aanbieding hebben we die geboekt!

mattrob
05-03-12, 22:06
Gaaf !!! Lekker nog naar NY tussendoor ook ;-) ! Goed geregeld hoor ;) !

Hotwire maar in de gaten houden ook voor NY

cloggie68
06-03-12, 09:27
Ik zal Hotwire in de gaten houden alhoewel ik betwijfel of ik een betere prijs kan krijgen voor Manhattan. Ik heb nu 566$ betaald voor 3 nachten (double room, 2 double beds) via Booking.com voor het Flatiron Hotel (http://www.flatironhotel.com/)(goede recensies op Tripadvisor). Later op de dag was dezelfde kamer weer 1132$ dus het dubbele!

trails
06-03-12, 15:31
Lekker schema hoor en wat een goede prijs voor dat hotel!

cloggie68
07-03-12, 09:21
Het blog (http://www.usinflorida2012.blogspot.com)is nu ook weer up tot date met NY details.

trails
07-03-12, 09:48
Je link klopt niet Karen, bij de www. ontbreekt 1 w.

Hoe doe je dat met die "deal of the day"?

cloggie68
07-03-12, 10:01
Google maar eens op deal of The day, ik kwam het toevallig tegen. Iedere dag zijn het weer andere hotels. Ze geven wel een beperkt aantal kamers voor deze deal want dezelfde avond stond de prijs op ruim 1100 en nu zelfs op 1600 $!

Ik heb de link aangepast, bedankt voor de tip!

gonniegans
07-03-12, 20:27
Ziet er goed uit! Leuk, wij zitten in dezelfde tijd als jullie in Sandy Ridge (14-28 juli)! En gaan daarna naar Ft Myers en Ft Lauderdale (waar we ook in hetzelfde hotel overnachten). :smile:

cloggie68
07-03-12, 20:36
Leuk! Misschien tot dan!

rolandino
07-03-12, 20:49
De combi NY en Florida zie je regelmatig de laatste tijd. Tussendoor is wel nieuw (Op Ymke na dan, maar die ging één dag). Ben benieuwd hoe het jullie bevalt. Nemen jullie alle koffers mee naar NY? Of laten jullie ze ergens achter? Kan me namelijk voorstellen dat het nogal een gezeul wordt anders. Tevens kost het meenemen van koffers op enkel binnenlandse vluchten in de VS over het algemeen geld (in ieder geval United).

cloggie68
07-03-12, 22:29
De eerste week reizen we nog 'licht', onze kids zijn nog klein (8 en 10) dus we nemen voor hen geen eigen koffer mee, althans niet op de heenweg. Delta heeft geen fee voor koffers dus dat is weer een meevaller. We zullen ons moeten bedwingen om los te gaan met shoppen tot we in de villa zijn ;). Wij zijn ook benieuwd hoe het ons zal bevallen maar voorlopig lijkt het ons super, 3 vakanties in 1.

mattrob
07-03-12, 22:41
Weet je dat zeker ? Normaal moet je bij Delta voor een binnenlandse vlucht per koffer $ 25 betalen (per enkele reis). Voor extra koffers zelfs $ 35 volgens mij (maar speelt bij jullie dan niet).

rolandino
07-03-12, 23:51
Wat mattrob zegt klopt inderdaad, zie: http://www.delta.com/traveling_checkin/baggage/checked/index.jsp

Als jullie de huurauto niet inleveren kun je de koffers misschien (bedekt) in je auto laten staan. Weet niet goed of dat wel heel handig (en veilig) is, maargoed kan een optie zijn.

trails
08-03-12, 07:01
Wij hebben vorige maand een vlucht van MCO naar JFK gedaan met Delta en ze hebben wel degelijk een bagage fee. $ 25 per koffer bij betaling op het vliegveld en $ 23 per koffer bij betaling online (bij inchecken).

JetBlue heeft (nog) geen fee voor koffers.

cloggie68
08-03-12, 19:51
Jullie hebben gelijk! Idd een fee voor de koffers! In de auto laten is geen optie, we vliegen vanuit FLL en terug naar Tampa. Maar het zijn maar 2 koffers dus dat valt weer mee!