PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: annickdamen



annickdamen
03-03-12, 20:45
hallo wij zijn marc en annick
en gaan vanaf 13/5 tot 25/5 naar florida en gaan het fantastisch florida programma doen,het is een begleide rondreis ,ik ga zeker hier eens op het forum rondkijken want ik heb al heel wat nuttige info gevonden
groetjes marc en annick\\:D/

2theUSA
04-03-12, 17:30
Hallo Marc en Annick,

Welkom op het forum. Wat een heerlijk vooruitzicht, mei is een erg fijne periode om naar Florida te gaan. Wat staat er allemaal op jullie programma?

Groetjes Christa

annickdamen
04-03-12, 21:44
miami beach
space center
st-augustine:lol:
daytona beach
orlando universal studios,disneyworld
homosassa springs-tarpon springs-tampa-sarasota
everglades-key west
een heel programma he,maar wel de moeite denk ik nu maar aftellen!!
marc en annick

2theUSA
09-03-12, 12:32
Dat is erg veel om in 2 weken te doen, vergis je niet in de afstanden, hoor.
Ik zou i.i.g St. Augustine uit het programma halen.

groet Christa

gonniegans
09-03-12, 16:29
Het is een begeleide rondreis, ik weet niet of de keuze om iets te schrappen er dan is.

rogzwanenburg
09-03-12, 19:12
ja en St.Augustine vonden wij ohhh zo leuk,heel anders dan de andere plaatsen.

annickdamen
09-03-12, 19:58
ja is een begleide reis met gids,dus een gans programma,wel de moeite waard,nu aftellen naar vetrek:D

Liana
09-03-12, 23:30
Universal studios viel ons een beetje tegen. Is niet goedkoop en wij vonden het saai! Er is maar 1 leuke show. Met de auto's ! Super leuk om te zien.

Liana
09-03-12, 23:32
Is dat jullie 1ste begeleide reis???

Teleton
09-03-12, 23:37
Er is maar 1 leuke show. . Ben eigenlijk wel benieuwd welke show je bedoelt.

En Universal saai? Voor je een ticket voor een themapark koopt, kijk je toch eerst wat er zoal te doen is. Als je het saai vindt, blijf je beter weg. Tickets voor themaparken zijn immers niet goedkoop.

@ Marc en Annick: kijk even op de site van Universal Studio's (http://www.universalorlando.com/Shows/Universal-Studios-Florida/Horror-Make-Up-Show.aspx). Je kunt er gemakkelijk een dag doorbrengen. Misschien hebben niet alle shows en rides je belangstelling, maar saai is het er zeker niet.

annickdamen
11-03-12, 20:53
ja eerste begeleide reis in amerika,is spannend dat wachten ,nog eventjes en dan,here we come
groetjes annick en marc

annickdamen
09-04-12, 13:39
http://www.myusaticker.com/tickers/04817FBFA74CFC1858C666064F32D468.png

nu aftellen geblazen!!!groetjes marc en annick\\:D/\\:D/\\:D/\\:D/

stephie
09-04-12, 20:20
Wij vonden St. Augustine ook wel erg leuk hoor. Het is een gezellig stadje. Vooral de geschiedenis is erg interessant.

Ook vonden wij Universal studio's juist erg leuk. Persoonlijk vond ik het zelfs leuker dan Disney World.

Een georganiseerde rondreis is helemaal geen gek idee. Vooral niet als je voor het eerst naar Amerika gaat. Wij gaan volgende maand voor de 5e keer (3e keer Florida) en we weten nu precies wat we wel en niet willen bekijken :grin:
Ik wens jullie alvast heeeeel veel (voor) plezier!

annickdamen
11-04-12, 20:46
bedankt stephie,zal zeker spannend worden voor ons ,groetjes marc en annick