PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Belenos



Belenos
03-03-12, 13:22
Hallo allemaal.

Ik ben al een tijdje aan het meelezen, maar nu de plannen voor Florida concreet worden meld ik me hier even. Vorig jaar ben ik samen met mijn vriendin voor het eerst naar Amerika geweest (westkust) en we zijn zo enthousiast dat we nu eigenlijk nergens anders meer naartoe willen, dus waren we nu van plan de andere kant maar eens te gaan verkennen. \\:D/

In november gaan we trouwen en daarna willen we 11 dagen naar Florida op huwelijksreis. Helaas zit langer gaan er niet in dus moeten we de 'rondreis' ook beperkt houden. We beginnen twee dagen in Miami, om daarna zes dagen naar Orlando te gaan. Daarna willen we nog twee dagen naar het strand. (Ft Lauderdale, St Petersburg, Clearwater, hangt er ook een beetje vanaf van waar we terugvliegen.)

We vliegen waarschijnlijk vanaf Brussel of Dusseldorf, omdat de prijzen daar vooralsnog zo'n 100 euro lager liggen dan vanaf Schiphol (plusminus 550 tov 650). In Miami gaan we twee dagen op SoBe zitten. Ik ben nu al met behulp van dit forum aan het zoeken naar geschikte hotels. In Orlando dacht ik zelf aan 3/4 dagen I-drive en 2/3 dagen in een van de Value hotels van Disney. En dan dus nog twee dagen in een andere badplaats. Als we vanaf DUS vliegen gaan we waarschijnlijk terug vanaf Ft Myers, dus dan zoeken we daar een strandhotel in de buurt. Vliegen we terug van Miami, wordt het waarschijnlijk Ft Lauderdale.

Het is nu alleen nog een goede afweging maken over welke pretparken we willen bezoeken. We willen ze eigenlijk allemaal zien, maar dat zit er met de tijd die ons gegeven is helaas niet in. En natuurlijk hopen dat het in november nog lekker genoeg is om aan het strand te liggen!:sun: Alvast bedankt voor alle informatie die ik al van het forum heb én wat ik er nog ga vinden!

Robert

koenkamphuys
04-03-12, 20:34
Huwelijksreis naar Florida. Zo is het bij ons in 1995 ook begonnen. Pas op hoor, want voor je het weet gaat het dezelfde kant op met jullie als met ons: wij gaan nu een aantal keer per jaar naar het huisje dat we er hebben laten bouwen. Florida is gevaarlijk leuk.
Tip: als je bij Disney aangeeft dat je 'honeymooners' bent, dan krijg je een badge en die staat garant voor heel veel leuke aandacht van Disney-personeel.
Welkom in elk geval op ons forum en veel plezier met de voorpret.

Belenos
05-03-12, 20:35
Bedankt!

Lijkt me geen straf om een aantal keer per jaar naar Florida te gaan:-)

rolandino
05-03-12, 20:50
Welkom Robert, ik vind het wel flauw hoor om je bezoek aan Florida onder de noemer "huwelijksreis" te gooien, geef maar gewoon toe dat je lekker naar Disney wilt ;-)

Tja, 11 dagen zal te weinig zijn, concessies zullen jullie moeten doen, of zoals menigeen, vaker gaan. De 1e stappen zijn gezet. Succes met de voorbereidingen van zowel de vakantie als de bruiloft!

Belenos
08-03-12, 12:10
Bedankt Ronaldinho!

Je hoort mij niet ontkennen dat ik graag Naar Disney World wil gaan hoor;). 11 dagen is idd maar kort. Universal is al afgevallen. Ach, reden temeer om nog een keer terug te gaan!