Inloggen

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Claudia2510

Claudia2510
26-02-12, 17:07
Hallo mede Floridalovers,

Ook hier iemand die al langer lid is maar niet eerder gepost heeft! In mei 2010 zijn mijn man en ik 16 dagen naar Orlando geweest. Hier lag de nadruk op het bezoek van alle geweldige parken.
Dit jaar willen we terug (rond 11 mei) en meer van Florida gaan bekijken! De keys staat nu op nummer 1 op ons to do list. De planning is om nu 3 weken te gaan zodat we heerlijk kunnen gaan rond rijden.
Dit forum gaan we zeker uitpluisen want er staan hele mooie ervaringen en tips in.
Op 18 mei zijn mijn man en ik 5 jaar getrouwd dus dat willen we gaan vieren in Florida. Als jullie een echte aanrader hebben dan hoor ik dat graag!
We zitten heel erg in dubio wat de tickets aan gaat. We hebben een hele mooie aanbieding gezien van arkefly rechtstreeks naar Orlando maar er zijn zulke wisselende verhalen dat het erg lastig is. Misschien eerst een dag naar New York en dan doorvliegen, heeft iemand dat ook wel eens gedaan?

Tans4USA
27-02-12, 12:31
Hallo Claudia,
welkom op het forum.
Wij zijn vorig jaar in de herfstvakantie naar Sanford gevlogen met ArkeFly en we vonden het een prima vlucht.
Volgens mij is er over elke maatschappij wel wat te zeggen want het ligt er net aan of er vertraging is of iets anders.
Ik zou je willen aanraden heel veel reisverslagen te lezen om daar ideeën uit te halen, zo kun je bijvoorbeeld een ballontocht gaan doen, varen met dolfijnen, een show bezoeken.
Er is zoveel leuks te beleven.
Veel succes met de voorbereidingen.

teddor
29-02-12, 13:36
Gelukkig mag ik mee:)
We rijden vanaf Miami naar de Keys en dan via de west kust (Naples, Tampa) weer richting Orlando. We zijn inmiddels druk bezig met de reisverslagen te lezen. Dank voor een ieder voor het nemen van de moeite om ze te schrijven!