PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema pavlos63: Miami-Orlando 2012



pavlos63
25-02-12, 20:03
Hallo,

Wij hebben de volgende reis in de planning

23 juni aankomst Miami (1 overnachting)
24 juni naar Key West
25 juni Everglades
26-13 juli Kissimmee (bungalow)
13 juli-16 juli 3 dagen Miami Beach
16 juli terugvlucht

Is Key West en Everglades in twee dagen goed te doen. Hotels moeten we nog regelen. Gaan met onze dochters (15 en 12 jr). Vanuit Kissimmee gaan we van alles doen.

Heeft iemand tips voor goede hotels voor de eerste 3 dagen en laatste 3 dagen.

groet paul

toornent
25-02-12, 22:30
De eerste 3 dagen zijn wel te doen, maar de vraag is of je het zo wilt gaan doen.

In mijn ogen lijkt het nu een beetje op snel even alles zien. Ik zou zeggen schrap iets van je lijstje, want het is wel heel krap allemaal en zo mis je toch wel een aantal leuke dingen die de Everglades of Key West aanbieden. Key west is over het algemeen juist in de avond erg gezeillig als Duval Street tot leven komt.

Dus mijn advies is dat je een extra overnachting boekt en als dat niet kan zou ik Key West schrappen en iets meer tijd inbouwen. Je zou ook kunnen overwegen om de Keys en de Everglades vanuit Miami te doen.

Voor het hotel ligt het er een beetje aan hoe laat jullie aankomen. Er zit een goed en mooi hotel is in Dania Beach en het is van Best Western. Ik geloof op Stirling Road. http://book.bestwestern.com/bestwestern/US/FL/Dania-Beach-hotels/BEST-WESTERN-PLUS-Fort-Lauderdale-Airport-South-Inn---Suites/Hotel-Overview.do?propertyCode=10370

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben en veel plezier met plannen

pavlos63
26-02-12, 15:30
bedankt voor je informatie. Wij landen 's-middags als het goed is om 14.20 uur. Dan willen we naar een hotel in Miami of omstreken. En dan de volgende ochtend vroeg naar Key West en daar overnachten. Dus Duval street in de avond pakken we dan mee. Dan de volgende dag terug naar de Everglades en daar zouden we een extra dag kunnen blijven.

Is het beter 2 dagen key west of 2 dagen everglades

toornent
27-02-12, 00:07
Hoi,

Persoonlijk zou ik zeggen dat je Key West moet gaan doen. Dat vinden wij altijd toch één van de leukste bezienswaardigheden.

Ook zou je kunnen overwegen om de Everglades op jullie reis van Key West naar Kissimmee of van Kissimmee naar Miami te doen. Ook is het natuurlijk mogelijk om vanuit Miami een keertje langs te gaan, want de Everglades zijn over het algemeen geen hele dag attractie en de meeste mensen gaan dan ook met een Air Boat tour en misschien nog kayakken of iets anders. doen, maar na een paar uur zijn de meeste mensen wel uitgekeken daar.

pavlos63
27-02-12, 20:41
hoi, bedankt voor de info. We gaan zoals al aangegeven 2 dagen key west en op weg naar kissimmee langs de everglades

paul