PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: carl@



carl@
23-02-12, 08:28
Hallo,

samen met mijn man en 2 dochters gaan we van de zomer naar florida.
Man en ik zijn hier 22 jaar geleden geweest en met het gezin hebben we al 3 amerikareizen gemaakt de afgelopen jaren en nu is florida aan de beurt.

hoop hier veel te kunnen lezen.

groetjes Carl@

Michael66
23-02-12, 08:49
Hoi Carla,
Welkom op het Florida Forum!!

Na drie Amerika-reizen pas naar Florida ..... jeetje, wat heb jij een geduld! ;)

Heb je al een reisschema, of een idee wat je wilt gaan doen?
Dan mag je dat hier op het forum zetten. Graag zelfs! Reisschema's (http://www.floridaforum.nl/forumdisplay.php?f=26) is dé plek om andere Florida-forummers er van te laten genieten en op te laten "schieten" (dat rijmt).

Zoals je misschien al gezien hebt staat er heel veel info op het forum. Kijk eens lekker rond en al je vragen hebt dan horen / lezen we het graag!!

Een leuk onderwerp met veel dingen die je in Florida te doen zijn is deze (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=12745). Alleen de aanbiedingen in de laatste paar berichten zijn (nog) geldig, maar de rest geeft je een goede indruk van wat er in Florida te doen is buiten Orlando's attractieparken.

Veel plezier!

r.teeuwsen
23-02-12, 08:50
Hoi Carla,

Welkom op dit informatieve forum, genoeg te lezen om straks een onvergetelijke vakantie te beleven in het mooie Florida!
Zo te lezen zijn jullie al aardig verslaafd aan het raken aan de US, maar het Florida virus gaat denk ik dit jaar echt toeslaan, let maar op ;-)
Heel veel plezier met al je voorbereidingen!
Wie weet komen wij elkaar tegen....van de zomer.

Groetjes, Remco

carl@
27-02-12, 11:00
22 jaar geleden wel al in florida geweest maar daarna niet meer.

in 2009 het zuidwesten bekeken,LA,SF, LV, zion, bryce, GC enz
in 2010 het noordoosten , NY, Washington, Niagara, enz en vorige zomer vanuit Las Vegas een rondje yellowstone, badlands, custer, denver, mesa verde en moab , enz gedaan.

we hebben dus al wel wat gezien van de usa en dit jaar komt florida dus aan de beurt.

ben lekker aan het inlezen en aan het zoeken naar leuke hotels enz.

gisteren wel een villa geboekt, via homeaway , in sandy ridge.

wij hebben al vaker via hotwire hotels geboekt en wie weet dit jaar dat we priceline gaan gebruiken, zijn wel met 4 natuurlijk en dat heeft ons altijd tegen gehouden.

groetjes carla