PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: seagirl



seagirl
18-02-12, 11:56
Hallo allemaal!!!
Na een paar maanden mee gelezen te hebben op dit forum neem ik nu maar de stap om mezelf voor te stellen;Mijn man en ik gaan meestal met vrienden op vakantie.We hebben 2x een 16 daagse autorondreis door Florida gedaan en het is ons zéééér goed bevallen.
Wat we dit jaar gaan doen is nog niet helemaal duidelijk, maar dit weekend gaan we de knoop doorhakken!
Verder blijf ik lekker meelezen op dit forum en mocht ik wat advies nodig hebben dan meld ik me weer.:lol:

Teleton
18-02-12, 16:30
We hebben 2x een 16 daagse autorondreis door Florida gedaan en het is ons zéééér goed bevallen.

Nou, van harte welkom hier op het Forum voor de verslaafde Floridavakantieganger. Wij helpen je zeker niet van je verslaving af, sterker nog, als we de kans krijgen sleuren we je nog verder mee naar de verdoemenis....of dat nu in Miami, Naples, Orlando of midden in de Everglades is, maakt ons niks uit. Ons motto is " Hoe vaker hoe beter, hoe meer hoe mooier en hoe langer hoe leuker" Geen crisis houdt ons tegen, van matigen willen we niet horen! Welkom bij de club...\\:D/.