PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: ststone



ststone
20-09-04, 16:38
Dan ik ook maar ... ststone aka Robert de Jong

Woon in Boca Raton, zuid florida.
En heb het als ras echte Amsterdammer zeer naar mijn zin.
Heb als doelstelling het vinden van cultuur en historie, en mooie authentieke plekjes in Florida. Ik ken veel van de achterdeuren (backroads) en houdt van lekker eten. Ironisch genoeg heb ik een broertje dood aan pret parken. Woon hier nu vijf jaar met mijn amerikaans/nederlandse vrouw, en heb mijn eigen bedrijfje.

Tosca
24-01-05, 22:08
Echt geweldig dat je in Florida bent gaan wonen.
Is mijn droom ook nog eens.

Misschien een brutale vraag, maar wat heb je voor een bedrijf(je) daar?


Tof trouwens dat je op dit forum blijft schrijven !!! :wink: :wink: :wink:

ststone
27-01-05, 16:33
Het is nogal zacht, ik ontwerp, en schrijf software voor financiele bedrijven, MAAR er zit steeds zand tussen mijn tenen...

Tosca
01-02-05, 16:04
Misschien een hele stomme vraag hoor.

Is het te doen om hier je spullen te pakken en definitief naar Amerika (Florida) te emigreren ? Ik neem aan dat je toch enige zekerheid moet hebben daar, als werk ofzo? Of zijn ze niet zo erg streng ?

Ik hoop dit ooit nog eens te kunnen doen, al weet ik (nog) niet wat ik daar zou opstarten.

ps. lekker zeg dat zand ............. =P~

Ebelix
01-02-05, 16:15
Helaas zijn ze zeer streng. Je kan je helaas niet zomaar vestigen in Amerika. Er zitten een heleboel haken en ogen aan. Ik ga nu even reclame maken voor een ander forum en sites. Je moet maar eens kijken op www.amerika.nedforum.nl, www.verenigdestaten.info of op www.allesamerika.nl.

Tosca
01-02-05, 16:21
nou jij durft met het reclame maken voor andere forums. (Geintje)

Thanks ga gelijk een kijkje nemen.


:wink:

Ebelix
01-02-05, 16:57
Tosca,

Ik had de adressen verkeerd neergezet. Ondertussen heb ik ze al aangepast.

Och ik maak ook op de andere frums reclame voor dit forum. Ik ben zelf moderator bij http://amerika.nedforum.nl

Saskia
08-02-05, 23:25
www.amerika.nedforum.nl[/quote]

Werkt deze link niet? of doe ik iets niet goed?

Groetjes Saskia

Ebelix
08-02-05, 23:27
Sorry mijn fout.

het is amerika.nedforum.nl Zonder www

http://amerika.nedforum.nl/index.php Nu hen je de juiste link.

Saskia
08-02-05, 23:30
Jaaaaaa dat gaat een stuk beter! bedankt , ik ga meteen kijken.

Saskia
08-02-05, 23:35
Ik zie daar trouwens dezelfde "koppen" als hier. Volgens mij gaat iedereen alle forums af! :lol:

Ebelix
08-02-05, 23:39
Ja, maar er zien ook heel veel andere gezichten. Het forum is meer gericht op reizen, zoals hier, maar het grootste gedeelte gaat toch over verhuizen naar Amerika en de Amerikaanse samenleving.

Het wereldtje is klein en gelukkig zijn al deze forums gezellig.

Saskia
08-02-05, 23:45
Ja ik heb het gezien. Ik blijf gewoon alles af speuren naar leuke dingen buiten de pretparken om. Ik moet daar wel heen door 2 kids maar zoek echt de andere leuke dingen. Hoewel.................... als ik sommige mensen volg wat ze schrijven is er maar 1 ding leuk daar: de Pretparken en dan het liefst 2 per dag. Groetjes en bedankt voor je info.(groupie :lol: )

Ebelix
08-02-05, 23:49
Graag gedaan

beppie
09-02-05, 11:52
Hoi Ebelix,
Is idd net iets anders van opzet, maar ook weer veel info.
Thanks for sharing.