PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema PetraRemijnse: Florida 2012



PetraRemijnse
13-02-12, 13:02
Ik weet niet of dit de geschikte plek is voor dit berichtje, anders mijn excuus.

Ik ben mijn trip aan het plannen voor Florida maar ik twijfel over een aantal mogelijkheden. (moet ik ergens langer blijven, mis ik iets?)



Ik start in Boca Raton (bezoek aan mn nichtje)
18 t/m 20 juni Miami beach (2 nachten)
20 juni sochtends vroeg naar Key west ( 1 nacht)
21 Juni naar Fort Myers (6 uur rijden, halverwege tour in everglades doen dus ong. eind van de middag aankomst in Fort Myers ) Ik rijd via de route 75 en ik las dat daar een afslag zit waar je die tours kunt doen. Dan slapen we in Fort Myers
22 juni na de lunch richting Sanibel Island, daar nog even uurtje strand mee pikken. Ook overnachten in Sanibel Island.
23 juni na de lunch richting Clear water en daar blijven we 2 nachten.
25 juni heel vroeg naar Orlando, die dag naar Wet 'n Wild en savonds willen we naar Wonderworks en de stad bekijken.
26 juni Disney
27 juni Disney
28 juni Universal Studio's
29 juni Universal Island adventure's (in de avond vliegen naar Las Vegas waar we nog een weekje blijven\\:D/)
Ik vraag me af of deze planning realistich is.
Ook vraag ik jullie mening, of jullie ergens langer zouden blijven en bij het ene korter, met argumenten erbij.


Boeken jullie vooraf of pas daar de hotels?

Ik ben ook nog opzoek naar potentiele hotels en trips.
Trips van everglades tot snorkelen, segway huren, jetskien, dolfijnen spotten, noem maar op!


Alles is welkom! Heel erg bedankt:)

sleepwalker
13-02-12, 14:34
Ik ben ook nog opzoek naar potentiele hotels en trips.
Trips van everglades tot snorkelen, segway huren, jetskien, dolfijnen spotten, noem maar op!

Als je een beetje je best doet vind je op dit forum heel veel tips. Niet alleen op het gebied van uitstapjes maar ook op het gebied van hotels.

succes en veel leesplezier!

Hans uit Koekelare
13-02-12, 20:01
Als je op 21 juni naar Ft Myers rijdt zou ik het niet doen via I-75 maar via US-41 of Tamiami trail, allereerst moet je geen tol betalen, ten tweede is het niet zo eentonig als de interstate en ten derde passeer je al de tours die je kan doen in de everglades.

PetraRemijnse
14-02-12, 13:01
Als je op 21 juni naar Ft Myers rijdt zou ik het niet doen via I-75 maar via US-41 of Tamiami trail, allereerst moet je geen tol betalen, ten tweede is het niet zo eentonig als de interstate en ten derde passeer je al de tours die je kan doen in de everglades.


Bedankt. Dat is een goede tip!