PDA

Bekijk Volledige Versie : [Reisblogg] ekkie50: Florida 2012



ekkie50
12-02-12, 15:44
Hallo beste mede florummers!

Dit jaar is mijn vakantieplanning geheel anders gegaan dan ik had gedacht. M'n baas verzocht me om een maand in Phoenix te gaan werken om collega's aldaar te helpen de deadline te halen, dus....daar zit ik momenteel (mooi hotel, schitterend weer, sorry koukleumen :-\").
Toen het verzoek kwam had ik slechts vage plannen voor Florida, maar gaandeweg dacht ik waarom geen Floridavakantie eraan vastgeplakt? De jetlag is ruim voorbij (nou, hij was er helemaal niet!), en ik hoef slechts een direkte binnenlandse vlucht enkele reis te betalen :grin:. Een week Florida it is! Maandag over een week (20 februari) vlieg ik naar Orlando. Komende week krijg ik van AV de reisdocumenten per email toegestuurd. M'n collega's hier hebben nog 1 week last van me, en dan is het VAKANTIE! Ik hou weer een blog bij, ook van m'n tijd hier in Phoenix.
http://ekkieman.hyves.nl/blog

Enjoy!

http://ericflorida2012.blogspot.com/

sonja
12-02-12, 16:05
He leuk, werken in Phoenix, (denk ik) en dan een weekje naar je favoriete stekje. Zou je willen volgen maar ik heb geen Hyves account, kan het dus niet zien. Veel plezier.

ekkie50
12-02-12, 20:18
Dank je wel Sonja. Jammer dat m'n blog alleen voor Hyvers te zien is. Je zal niet de enige zijn met deze klacht. Ik merk dat meer en meer Hyvers naar Facebook overgaan en Hyves vaarwel zeggen. Ik zal kijken of ik hem ook op een publiekelijk toegankelijke blog kan parkeren.

rolandino
12-02-12, 20:51
Ik kan hem wel gewoon lezen zonder Hyves account, hoewel ik het geen juiste plek vind voor een blog ;-) Blogspot of liever Wordpress (gemakkelijker om te volgen via e-mail) lijken mij beter geschikt, ook voor het geven van reacties is dat handiger :)

Prettige vakantie in ieder geval, en inderdaad een fijne combinatie, scheelt weer heel wat uurtjes vliegen, en ik neem ook aan in de kosten! Net even je verhalen gelezen, en ook Arizona lijkt mij een mooie omgeving!

Daan
13-02-12, 06:49
Hetzelfde als Rolandino, ik kan er ook gewoon bij. Je hoeft geen Hyves te hebben als je profiel op publiek staat :)

En wat een luxe zeg. En even werken in Phoenix, en dan nog een weekje langer blijven. Doe mij zo'n baan ;) Veel plezier!

Syllvia
13-02-12, 08:10
Whoow dat is leuk zeg, even een binnenlandse vlucht naar Florida:)
heel veel plezier!!

ekkie50
13-02-12, 18:08
Dank jullie wel. Er wordt hier hard gewerkt, maar in de weekends wordt er hard genoten!

pumi1000
14-02-12, 09:17
Ziet er leuk uit hoor!! En nog een weekje Florida als afsluiter is helemaal leuk natuurlijk.

aggie
14-02-12, 09:29
Wauw, wat een mooie gelegenheid heb je gekregen, werken in Phoenix en dan ook nog een weekje Orlando!! Geniet er maar van!!

ekkie50
15-02-12, 09:22
Dat ben ik zeker van plan. Nog 3 dagen werken, een weekend waar ik nog maximaal van ga profiteren (Renaissance festival misschien) en dan mag het gebeuren. Qua weer is het in Florida momenteel flink warmer dan hier in Phoenix, waar je 's morgens en 's avonds wel een truitje nodig hebt. Zal wel moeten wennen aan meer bewolking en vooral regenbuien. Ik trakteer m'n collega's straks op een pak mini donuts...altijd goed!

Teleton
15-02-12, 10:37
trakteer m'n collega's straks op een pak mini donuts...!Mini...? Beetje zuinigjes, zo kennen we je niet..;)

trails
15-02-12, 13:01
Heel veel plezier!

ekkie50
16-02-12, 04:54
@Teleton: het is een grootverpakking...

Teleton
16-02-12, 08:59
het is een grootverpakking... Dat ik daar nou niet aan had gedacht.....#-o.

Ta2 Gerrit
16-02-12, 09:10
Deze zijn voor de eerste pauze, de chocolat-glazed staan in de gang :-$

http://img825.imageshack.us/img825/9642/minidonuts.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/825/minidonuts.jpg/)

Teleton
16-02-12, 10:24
Monster goedgekeurd op zicht. Laat de hele partij maar doorkomen......

cant51
16-02-12, 19:16
Jullie zijn geweldig guys, vind jullie humor :D:D:D

Grtjes Tante Toos (deze titel van Teleton gehad, in de fam afgekort tot TT :D)

ekkie50
16-02-12, 19:44
Zo, de donuts zijn op. In welke gang stond die andere troep Gerrit? Ik zoek me rot.

ekkie50
18-02-12, 00:07
Na een uitgebreide en overvolle lunch bij Oregano's heb ik afscheid van m'n collega's hier in Phoenix genomen, en dat betekent..........VAKANTIE!

trails
18-02-12, 00:58
Na al dat harde werken heb je het wel verdiend.
Have fun!!!

Sunshine State
18-02-12, 08:12
Alvast een hele fijne vakantie geniet ervan !!!\\:D/
Wij lezen weer mee !!

ekkie50
21-02-12, 09:00
Dankzij diverse tips van mede-forummers heb ik besloten om m'n blog op blogspot voort te zetten. Veel leuker om te zien en hopelijk met mooiere foto en videoweergave. http://ericflorida2012.blogspot.com/
Enjoy!

Daan
21-02-12, 09:05
Ziet er goed uit.
Alleen (misschien kijk ik er overheen hoor) zie ik geen manier om me te abonneren op je blog :(

edit: laat maar, ik las er overheen. Gewoon bovenin een knopje met "volgen". Hoe duidelijk kan je het hebben :(

hrjhaan
21-02-12, 09:09
ik heb me meteen als volger aangemeld. Veel plezier.

ekkie50
28-02-12, 18:07
Het zit er weer op lieve mensen! Iedereen hartelijk dank voor het volgen van m'n blog, voor de goede tips om van Blogspot (heerlijk om mee te werken) gebruik te gaan maken, en alle leuke reacties. Ik hoop dat ik jullie goed heb vermaakt. Tot de volgende keer!

rolandino
28-02-12, 20:09
Welkom terug Eric, het zal wel een tegenvaller zijn na een dikke maand in de VS weer in Nederland te zijn. Maargoed ik neem aan dat je al weer nieuwe plannen aan het maken bent, dus dat komt wel goed! :)

ekkie50
29-02-12, 03:23
Elk jaar weer plannen hoor :grin:
Ga je zelf geen blog bijhouden van jouw trip?

aggie
29-02-12, 11:40
Welkom terug in ons kikkerlandje, altijd weer een hele omschakeling!! Maar je hebt een mooie tijd gehad in de USA, dus veel om met plezier aan terug te denken!
Sterkte met de jetlag!!

ekkie50
01-03-12, 02:06
Zeer bedankt. En het was me het reisje wel zeg. Nog nooit zo lang in de States geweest, maar van mij mag het hoor :D