PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Musiclive: Florida 26 Februari - 15 Maart 2012



musiclive
10-02-12, 10:40
Hoi, het is bijna zover!! Zondag 26 Februari vliegen wij naar Florida om te verblijven tot 15 Maart. Hieronder het schema zoals hij er globaal uit komt te zien.

26-feb-12 Heenvlucht Fort Lauderdale - aankomst overnachting hier
27-feb-12 Orlando - Kennedy Space Center
28-feb-12 Orlando - Universal Studios
29-feb-12 Orlando - Island of adventure
1-mrt-12 Orlando - Sea World
2-mrt-12 Orlando - Wet 'n wild
3-mrt-12 Orlando - Discovery Cove - NBA wedstrijd Orlando Magic savonds
4-mrt-12 Orlando - Aquatica
5-mrt-12 Tampa - Bush Gardens
6-mrt-12 Naples - Everglades
7-mrt-12 Key West
8-mrt-12 ?
9-mrt-12 Bahama's ( vanaf Miami met Carnival )
10-mrt-12 Bahama's
11-mrt-12 Bahama's
12-mrt-12 Miami Beach
13-mrt-12 Miami Beach
14-mrt-12 Fort Lauderdale
15-mrt-12 --> terugvlucht Amsterdam

wij komen 26 februari aan op de luchthaven van Fort Lauderdale. Hier halen wij ook onze huurauto op. Vervolgens gaan wij naar het hotel voor de 1e overnachting. Vermoedelijk vervalt Kennedy Space Center zodat er een dag over is voor de Shopping Malls!

Het zijn aardig wat parken in korte tijd. Wij zijn beide 27 jaar en al soortgelijke ervaring in het Westen :-D

Zoals je kan zien heb ik vanaf 7 maart wat onduidelijkheden. Heeft iemand tips voor de opvulling na Naples? :lol:

Greetz Ronald

josjevanduuren
10-02-12, 10:52
Nog een dagje Key West of Tavernier (Ocean Pointe) voordat je naar Miami vertrekt...

2theUSA
11-02-12, 22:56
Ik zou ook een dagje extra Key West of een extra dag Naples voor stellen.

Teleton
12-02-12, 17:26
1-mrt-12 Orlando - Sea World
2-mrt-12 Orlando - Wet 'n wild
3-mrt-12 Orlando - Discovery Cove -
4-mrt-12 Orlando - Aquatica


Wat opvalt is dat jullie drie dagen achter elkaar naar een waterpark gaan. Voor DC heb je waarschijnlijk een afspraak, de andere dagen kan je misschien beter afwisselen met de themaparken? Vele wegen leiden naar Rome, maar een voorbeeld:

- Kennedy Space Center
- Wet 'n wild
- Universal Studios
- Aquatica
- Island of adventure
- Discovery Cove -
- Sea World

In verband met de tijd van het jaar verdient het aanbeveling om zo flexibel mogelijk te zijn met de planning voor de waterparken. Hou de voorspelling in de gaten. Er kunnen immers best nog een paar dagen tussen zitten die te cool uitvallen.......

musiclive
15-02-12, 14:06
Hey Thanx voor de input. wij hebben besloten om toch een extra dagje Naples in te lassen. Key West was misschien ook leuk geweest alleen de hotelkamerprijs is echt absurt de dagen dat wij er zijn... minimaal 180 euro per nacht!! Iemand Suggestie?

Inderdaad de waterparken zijn nog niet geheel goed geplanned in mijn schema. Ik heb wel de overige parken gefilterd op minder drukke dagen. Omdat ik in Maart ga moet ik inderdaad met weer rekening houden. De gedachte is om de warmste dagen naar de waterparken te gaan. Ook vervalt kennedy space center om wat rust in te calculeren en eventueel nog naar wat shoppings/outlets/malls te gaan \\:D/\\:D/