PDA

Bekijk Volledige Versie : kun je mooie jurkjes in Florida kopen?



{Monique}
10-02-12, 10:17
Ik heb al in vele topics en reisverslagen gelezen dat je zo lekker goedkoop kunt shoppen in Amerika. Laat ik daar nou juist zo van houden :) De laatste keer toen in in Amerika was, was ik meer van de shorts en shirts. (long, long time ago)
Tegenwoordig draag ik graag mooie vrouwelijke kleding, rokjes, jurkjes, bloesjes e.d. Hier in Nederland shop ik graag bij DiDi, WE, Zara, Mexx, Esprit etc. Mijn dochter loopt graag binnen bij DiDi en Coolcat.

Ik lees dat mensen goedkope polo´s van Tommy kopen e.d., en dat is natuurlijk super. Mijn man en zoon zullen daar goed slagen. Ook willen we allemaal wel Nike´s o.i.d. scoren, en Uggs voor mij en mijn dochter (als we ze kunnen krijgen). Ik zelf hoef niet per se merkjes op mijn kleding, als het echt mooi is en van goede kwaliteit ben ik blij.

Ik zou graag mooie jurkjes ala DiDi willen kopen, vindt je zoiets in Florida? (de stijl, niet het merk/de winkel). Ik weet dat Amerikanen een andere smaak hebben dan wij, en dat er veel Amerikaanse merken verkocht wordt.

Iemand tips?

Maya1973
10-02-12, 10:37
Mijn ervaring is dat de mode kleding er toch wel anders is.
Ik koop meestal casual.
Voor echte modieuze kleding kan ik niet zo goed slagen.
Vaak is het: of te degelijk.....of te hip (strak en heel weinig stof)

cant51
10-02-12, 11:09
Goedemorgen,

Ik koop zelf jurkjes bij Macy en Dillad's, als je op de side kijkt zie je heel veel tuttige jurkjes maar in de winkel wel vaak leuke, ook de prijzen op de side zijn hooger dan wat ik er ooit voor betaald heb, er is altijd wel sale in de USA.

Verder zie je in de outlets ook wel jurkjes, natuurlijk zijn ze anders dan hier in Nederland, maar je kan met een beetje zoeken kun je vaak leuk slagen voor een klein prijsje, met name als je op zoek gaat naar een littele black dress.
Dan is er heeeeeel veel keus, en geloof me 2 of 3 van die basis jurken die je opleukt met accessoires is helemaal top, in de Florida mall zit een zaak die heet Charming Charlie (vlak bij M&M world) deze zaak heeft een enorme keus aan riemen, leuke tassen, kettingen armbanden etc. voor leuke prijzen en stukken beter en aparter dan de spullen van bv Clair.

Gewoon goed zoeken, dan kan je ook in Florida heel veel leuke jurken vinden.

Grtjes Toos

gonniegans
10-02-12, 11:48
Esprit is in elk geval Amerikaans en zie je overal (maar is ook vaak erg degelijk, vooral de collecties daar). Verder slagen man en kids beter dan ik omdat het qua smaak toch iets anders is. Alhoewel Abercrombie, Hollister en American Eagle wel leuke dingen hebben.

Tans4USA
10-02-12, 12:06
Bij Dillards, JC Penny's en Macy's kun je volgens mij best wel leuke jurkjes vinden.
Sommige jurkjes zijn voor onze Nederlandse smaak een beetje tuttig maar er hangen ook best leuke jurken tussen.
Ook bij Zara en Banana Republic hangt leuke kleding.

Ik ben afgelopen oktober wezen shoppen met m'n dochter voor een galajurk en hebben uiteindelijk een hele leuke jurk gevonden bij Dillards.

Echt spotgoedkoop vergeleken met de prijzen voor galajurken in Nederland.
Het passen op zich is ook al heel erg leuk.
zie ons verslag http://meerfamilie-orlando2011.blogspot.com/2011/10/dresses-and-dressings.html

Succes met shoppen!

dejo
10-02-12, 12:19
Zelf combineer ik mijn Florida vakanties vaak met NYC, omdat ik in NY vaak beter slaag voor kleding dan in Florida. Ny is gewoon hipper. Maar bij winkels zoals banana republic , gap, bloomingdale en kleine boetiekjes kun je wel hele leuke jurkjes vinden hoor.

Lauya
10-02-12, 13:11
Je kunt voor de echte galakleding zou je ook david's bridal kunnen proberen. Daar hebben ze promdresses, maar ook wel sjieke, mooie jurken. Niet a la Didi, overigens. Dat is toch echt wel een stijl apart...

{Monique}
10-02-12, 13:12
Super! Bedankt voor jullie reacties, dat geeft een mens hoop;) Online had ik al hier en daar gekeken, maar tot nu toe het meeste idd erg tuttig. De winkels die jullie noemen ga ik online alvast opzoeken. Kleding, tassen, riemen, kettingen, I love it all, en hoop daarvoor echt te gaan slagen. Heb er in elk geval al wat meer vertouwen in.

charly
10-02-12, 14:46
Wij zijn twee jaren op rij goed geslaagd bij Ross Dress for Less. Het is even goed zoeken, maar er hangen ook leuke jurkjes tussen. Ook bij Macy's ben ik geslaagd voor leuke jurkjes.

De Uggs kun je op verschillende plaatsen krijgen. Weet niet hoelang jullie blijven maar volgens mij kun je ze anders bestellen bij de Walking Company in de Mall at Milinia. Twee jaar geleden was de Ugg winkel in de Prime outlet beperkt in het assortiment, maar volgens mij was die net nieuw. Ook bij volgens mij Nordstrom heb ik Uggs gezien.

Ook dit jaar weer nemen we een lege koffer mee die op de terugweg helemaal vol is. Onze meiden (en ik ook) verheugen ons al weer op het shoppen.

sonja
10-02-12, 14:47
Zoals gezegd bij Macy's en Dillards heb je echt leuke (geen tuttige) jurkjes. Bij de wat kleinere modeshops in de mall kun je ook goed slagen, weet even geen namen.
Bij Sears hebben ze nu zelfs de Kardashian collectie hangen.:roll:

mickmak
10-02-12, 18:47
Bij Ross, TJ Maxx en Marshalls hebben ze heel veel jurkjes etc.
Je kan daar uren snuffelen en het kost bijna niks.
Ook veel bekende grote merken etc.
Verder inderdaad bij de grotere warenhuizen zoals eerder genoemd.

Jackie

e-line
10-02-12, 18:58
Forever 21 is mijn favoriete 'jurkjes' winkel :) Ga morgen voor het eerste in deze geweldige winkel rondlopen zonder dat ik helemaal naar Amerika hoef :) Hij is ook geopend in Antwerpen!

cindy74
10-02-12, 19:24
yep bij forever 21 hebben ze inderdaad mooie dingen . Maar ik ga vooral voor de amerikaanse merken zoals guess , juicy couture , seven for all mankind , true religion en ugg daar slaag ik altijd en zeker in de outlet van neimann & marcuss en sax fifth avenue je moet daar wel een beetje zoeken maar ik vind er altijd iets en voor een super prijsje . Verder ben ik bij ttj maxx geweest en daar vond ik vooral de handtassen de moeite en de juwelen je moet daar ook wel een beetje geluk hebben .
Niet te vergeten abercrombie & fitch geweldig amerikaans merk dat altijd een koopjeshoek heeft en veel te veel parfum ;D

{Monique}
10-02-12, 20:48
Dank u allen! Een heleboel tips en winkelnamen om alvast online op te zoeken ! We gaan in mei, voor drie weken. Laatste twee weken in een villa in Kissimmee. Via USA Funvacation, dus nog geen exact adres (om pakketjes te laten afleveren)

Eerst maar ns Forever 21 bekijken, Antwerpen is hier niet zo ver vandaan!