PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Tamara36



Tamara36
06-02-12, 16:34
Tsss, ik weer in de bocht... Had al een berichtje gemaakt om me voor te stellen maar dat ging weer ff fout! Anyway, mijn naam is Tamara en ik ben op het forum om een vakantie met familie zo goed mogelijk voor te bereiden. Is voor mij ernstig voorpret hebben :-)

Dus, ik hoop hier alle te kunnen vinden en zo niet?? Nou, dan zien jullie vanzelf mijn naam wel weer verschijnen ;-)

Alvast bedankt voor alle tips!

Groetjes,
Tamara

Teleton
07-02-12, 10:21
ik ben op het forum om een vakantie met familie zo goed mogelijk voor te bereiden.

Hallo Tamara en familie, hartelijk welkom op dit vakantieforum voor de verwende Floridaliefhebber. Voor wanneer staat de vakantie gepland, hoe ziet de familie er uit en vooral: waar gaat de belangstelling naar uit?

in Florida is nogal wat aan de hand zodat natuurliefhebbers, verstokte shoppers en themaparkliefhebbers er aan hun trekken komen. Om van de strandliefhebbers, dolfijnen-, zeekoeien- en alligatorspotter nog maar te zwijgen.

Over al die onderwerpen is natuurlijk al veel geschreven, meestal vind je die informatie netjes gerubriceerd in de betreffende topics. Veel plezier dus met alle voorbereidingen en mocht je eens hulp nodig hebben, als je de vraag in het betreffende topic stelt, is er altijd wel een wijsneus die je verder helpt!