PDA

Bekijk Volledige Versie : Fly&drive echt goedkoper?



streamwood
05-02-12, 14:49
Is het pakket vlucht&auto echt voordeliger?Met 5 tickets scheelt dat wel een stuk.Of liever goedkope vlucht en zelf auto booken scheelt ook qua dossierkosten etc.:-\"

elstars
05-02-12, 16:46
Kan zeker goedkoper zijn, maar hoeft niet persee.

Vaak boeken wij via Expedia of e-bookers en hebben dan meestal de tickets, de auto en de eerste hotelnacht gezamelijk geboekt. Dat scheelt aanzienlijk! Maar.. Pas op! Soms kan apart boeken toch weer goedkoper zijn, niet elke combinatie van vlucht en auto, of vlucht en hotel (of beide) is mogelijk.

Misschien heb je bonus miles bij een vliegmaatschappij en kan je goedkoper vliegen of is er toevallig op dat moment een super aanbieding van een huurauto! Vaak zijn dat soort geintjes niet terug te vinden bij zo'n combi-boeking.

Het is eigenlijk gewoon een kwestie van goed vergelijken en diverse combinaties proberen en dan op het goede moment je keuze maken.

streamwood
05-02-12, 17:29
Dank je wel.Ik ga zeker vergelijken maar wou toch eens een mening horen.

suus188
10-05-14, 12:30
Beste mensen, wij gaan volgend jaar met 4 gezinnen naar Florida. Aangezien dit voor ons de eerste keer is zijn we nu op internet aan het zoeken hoe we het beste onze autohuur kunnen verzorgen.
We willen namelijk per gezin een eigen auto en zagen bij Expedia een ticketprijs incl. autohuur. Heeft iemand hier ervaring mee? En of misschien wel via een andere boeksite. Dan horen we dit ook graag. Alvast bedankt!

moniquekruiningen
10-05-14, 12:38
Check eens bij USA fun vacations, zij verzorgen op dezelfde basis reizen.. En hebben niet het nadeel net als bij expedia dat je je volledige reis moet betalen op moment van boeken.. Ik denk dat als je ze mailt, of mss beter nog er een afspraak maakt, ze je prima kunnen helpen.
ik boekte mijn vliegtickets en hotel bij hen en dit was 700€ goedkoper (2 pers) dan bij expedia voor t zelfde pakket. Mijn auto boek ik altijd in Nederland tijdens een aanbieding, ik boekte al via booking.com, eautohuur en dit jaar bij Auto Europe. Een aanbieding scheelde mij dit jaar 100€ op een midsize SUV 18 dagen in augustus..

Fitzroy
10-05-14, 14:04
Bij Arkefly zijn de fly-drives vaak wel heel voordelig. Wij hadden voor € 500,- p.p. 10 dagen autohuur + tickets. Vond ik een nette prijs. Maar het was natuurlijk geen hoogseizoen.

Njit
10-05-14, 14:25
De auto die je bij zo'n pakket krijgt is meestal wel het kleinste model..

knaapje
10-05-14, 15:08
Beste mensen, wij gaan volgend jaar met 4 gezinnen naar Florida. Aangezien dit voor ons de eerste keer is zijn we nu op internet aan het zoeken hoe we het beste onze autohuur kunnen verzorgen.
We willen namelijk per gezin een eigen auto en zagen bij Expedia een ticketprijs incl. autohuur. Heeft iemand hier ervaring mee? En of misschien wel via een andere boeksite. Dan horen we dit ook graag. Alvast bedankt!

Met zo'n groot gezelschap ( Hoeveel personen exact?) zou ik het via in een keer via een organisatie boeken waar je een goed contact mee kan hebben evt. persoonlijk of via de Nl telefoon.
Het vraagt nogal wat coordinatie om dit allemaal een beetje gelijk te boeken en via een internetboeker als Expedia vraag ik me af of dit gaat.
Lage vliegtarieven zijn vaak maar voor een zeer beperkt aantal plaatsen dus mogelijk niet voor je hele gezelschap beschikbaar, hotelkamers of villa's mogelijk niet bij elkaar in de buurt. Stoelreserveringen door het hele vliegtuig verspreid?
Een persoon waar je direct contact mee hebt kan dit wellicht wat beter voor je regelen.

Fitzroy
10-05-14, 16:15
Bij Arke krijg je een Full Size voor die prijs, Njit. En wij kregen zelfs een Dodge Grand Caravan mee.

verbeek
11-05-14, 09:05
Indien jullie aan 15 personen zouden komen best even informeren.
Wij zijn ooit met een groep van 15 naar Las Vegas geweest.
15 personen werd beschouwd als een groep en hebben toen 1 gratis ticket ontvangen van united airlines.

Anthon14
11-05-14, 09:44
Omdat je met zo'n grote groep gaat moet je niet zelf gaan zoeken maar boeken bij een goed reisbureau zoals usafunvacations.nl zodat jullie goed gebruik kunnen maken van de enorme kennis die deze mensen hebben van Florida vakanties, want bij grote groepen moet je met veel meer dingen rekening houden en daar houden ze goed rekening mee zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Qua prijzen komen ze vaak ook heel goed weg t.o.v. andere aanbieders en de persoonlijke zorg en het contact is ook super goed.

verbeek
11-05-14, 13:17
Wij hebben toen ook bij een reisbureau geboekt.
En dat was niet usafunvacations want dat kenden wij toen niet.
Voila zo is usafunvacations nogmaals in de picture;)

suus188
14-05-14, 19:05
Indien jullie aan 15 personen zouden komen best even informeren. Wij zijn ooit met een groep van 15 naar Las Vegas geweest. 15 personen werd beschouwd als een groep en hebben toen 1 gratis ticket ontvangen van united airlines.Kijk dat klinkt goed! ik ga hier ook naar kijken, bedankt!

... reisbureau zoals usafunvacations.nl ....Ik zal ze zeker even benaderen,bedankt!