PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Charly: Miami-Key West-Golfkust-Miami 2012



charly
02-02-12, 13:17
Ons reisschema ziet er als volgt uit:
30 juni aankomst Miami
30 juni - 4 juli Miami
4 juli - 6 juli Key West: Hotel Best Western Hibiscus
6 juli vertrek Key West
7 juli - 21 juli Villa / Beachhouse Golfkust
21 juli Golfkust - Miami - Amsterdam

Het hotel in Miami moeten we nog boeken. We zitten te denken aan een hotel in Kendall. Heeft iemand van jullie daar wel eens gelogeerd?

6 juli willen we alvast een deel van de rit naar de golfkust maken, omdat we ook nog de everglades onderweg willen bezoeken hebben we de reis in twee stukken gedeeld. We weten dus ook nog niet waar we zullen gaan logeren, misschien dat we dat pas onderweg besluiten. Afhankelijk van hoe de reis verloopt. Misschien dat we ook nog onderweg op de keys ergens willen stoppen. Ligt eraan hoe de heenreis naar de keys verloopt. In de planning zit om in ieder geval te stoppen bij het John Pennekamp Statepark. Misschien dat we de meiden ook nog verrassen met zwemmen met dolfijnen ergens op de Keys.

De villa aan de golfkust moeten we ook nog huren. Misschien dat het een beachhouse wordt. Al veel gezien, maar nog geen besluit genomen. Denken aan een huis/beachhouse in Fort Meyers / Cape Coral of Rotonda. Volgens mij zitten we dan vrij centraal en kunnen we ook naar zowel Napels als Tampa / St. Petersburg. Als we in de villa zitten willen we een beetje afwisselen tussen rustdag en actieve dag.

Reacties en tips zijn meer dan welkom.

Groet,
charlotte

toornent
13-02-12, 00:02
Hoi Charlotte,

Uit jouw verhaal maak ik op dat je ook met konderen op reis gaat. Persoonlijk vind ik 14 dagen op één plaats aan de golfkust wel erg lang, maar als je dat graag wilt zou ik iets in de Tampa Bay omgeving zoeken.

Dan kun je naar de parken in Orlando rijden, Tampa/St. Petersburg, Homosassa springs/Tarpon springs in het noorden en richting Sarasota en Naples in het zuiden.

Verder zou ik toch overwegen om misschien wat meer locaties aan de golfkust en bijvoorbeeld Orlando te kiezen. Iets leuks voor jullie is misschien ook in Marco Island bij Naples een Jet Ski tour naar de Everglades te boeken. Je kan vanaf die jet ski's heel veel dolfijnen en andere dieren vlakbij je jet ski spotten.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Veel plezier met verder plannen.

Groetjes Luke

charly
14-02-12, 09:48
Hoi Luke,

Bedankt voor je reactie. Twee jaar geleden hebben we drie weken in Orlando gezeten en de Disney parken en Seaworld, Bush Gardens en Aquqtica bezocht. Dit jaar staan er daarom geen parken op de planning.

We zijn nu op zoek naar een villa in een centrale plaats aan de oostkust, zodat we zowel de plaatsen in het zuiden als st. Petersburg en Tampa kunnen bezoeken. Verder willen we enkele natuurparken /stranden bezoeken.

We gaan inderdaad met onze kinderen, twee meiden van dan 17 en 14 jaar.

toornent
14-02-12, 12:11
Hoi Charlotte,

Als je inderdaad iets aan de golfkust zoekt zou ik kijken naar en villa in Venice, Punta Gorda, Rotonda, Fort Myers, Port Charlotte of Sarasota. Dan lig je toch redelijk centraal tussen Tampa en Naples.

Groetjes Luke

charly
03-04-12, 20:10
Ons reisschema is nu definitief en alle overnachtingen zijn ingevuld:

30 juni aankomst Miami
30 juni - 4 juli Miami: Hotel Best Western Kendall
4 juli - 6 juli Key West: Hotel Best Western Hibiscus
6 juli – 8 juli Key Largo: Hotel Courtyard Key Largo by Mariott
8 juli - 21 juli Villa Caron in Cape Coral
21 juli Golfkust - Miami – Amsterdam

De 12 dagen dat we in de villa in Cape Coral doorbrengen willen we onder andere uitstapjes maken naar Naples, Fort Meyers, Sarasota, Tampa en St. Petersburg. Dit willen we afwisselen met dagen naar het strand zoals Sanibel, Captiva, Lovers Key, Bonita Spring Beach. Verder zullen we waarschijnlijk een dagje naar het Sunsplash Water Park in Cape Coral gaan. Natuurlijk zal er ook op tijd geshopt worden!