PDA

Bekijk Volledige Versie : Autohuur: Alamo (2)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Daniel
15-10-09, 18:57
Hallo allemaal,

Ik zag zojuist dat Alamo.nl weer een herfstaanbieding heeft waarbij een huurauto in Florida of de Caribbean extra voordelig geboekt kan worden. Via onderstaande link kun je nl. 5% korting krijgen op de huur van je auto in Florida of het Caraibisch gebied.

www.alamo.nl (http://www.alamo.nl/directreserveren.php?u=1211&land=usa&utm_source=affiliate&utm_medium=cpo&utm_campaign=1211)

Hopelijk komt deze korting iemand van pas!

Daniel

Daniel
15-12-09, 16:00
Hallo allemaal,

Ik kreeg recentelijk de tip dat Alamo.nl per 1 december zijn prijzen voor autohuur in Florida (en de rest van Amerika) heeft verlaagd:

van € 127 voor € 122 p.w. in Florida
van € 152 voor € 146 p.w. in West USA
van € 178 voor € 170 p.w. in Oost-USA

Daniel

Daniel
14-04-10, 22:55
Hallo allemaal!

Vanaf morgen 15 april 2010 tot en met 15 mei 2010 loopt er een speciale actie van Alamo.nl (http://www.alamo.nl/directreserveren.asp?u=1211&land=USA&utm_source=affiliate&utm_medium=cps&utm_content=floridaforum&utm_campaign=1211) en FloridaForum.nl (http://www.floridaforum.nl). Als je gedurende deze periode via onderstaande link een huurauto in Florida boekt bij Alamo.nl (http://www.alamo.nl/directreserveren.asp?u=1211&land=USA&utm_source=affiliate&utm_medium=cps&utm_content=floridaforum&utm_campaign=1211) dan:


Krijg je € 10,- korting op de dossierkosten
Krijg je gratis kortingsvouchers voor o.a. Macy’s en Orlando
Maak je kans op een gratis Travel Reisdagboek

Speciale actie: Met korting een huurauto in Florida boeken via Alamo.nl (http://www.alamo.nl/directreserveren.asp?u=1211&land=USA&utm_source=affiliate&utm_medium=cps&utm_content=floridaforum&utm_campaign=1211)

Let op: de actie geldt alleen gedurende de komende maand en via bovenstaande link!

Daniel

Daniel
12-11-10, 21:45
Hallo allemaal,

Via deze weg wil ik even onder de aandacht brengen dat Alamo.nl wederom een kortingsactie heeft. Tot 31-11-2010 krijg je 5% korting bij het huren van een huurauto in Florida. Als je van plan was om volgend jaar een auto te huren in Florida, dan is deze actie wellicht geschikt om 5% korting mee te pakken:

www.alamo.nl (http://www.alamo.nl/directreserveren.php?u=1211&land=usa&utm_source=affiliate&utm_medium=cpo&utm_campaign=1211)

Daniel

Daniel
26-07-11, 14:20
Als je van plan was om binnenkort een huurauto te boeken dan is het wellicht handig om €15,- korting bij Alamo (http://www.alamo.nl/directreserveren.php?u=1211&land=usa&utm_source=affiliate&utm_medium=cpo&utm_campaign=1211) mee te pikken. Om de korting te krijgen dien je de volgende code in te voeren bij het boeken op de Alamo (http://www.alamo.nl/directreserveren.php?u=1211&land=usa&utm_source=affiliate&utm_medium=cpo&utm_campaign=1211) site.

ALAMO2011ZON

Sunshine State
09-08-11, 23:52
Dit is de voortzetting van de discussie in Autohuur: Alamo (1) (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=127).

Gerrit,
probeer eens andere data, soms zijn er wat gekke black-out dates met dragster. Over het algemeen scheelt het wel.


Ik heb zelf ook een fullsize geboekt via http://www.alamo.co.uk/dragster

http://img687.imageshack.us/img687/5071/tahoee.jpg

Rick

Ta2 Gerrit
09-08-11, 23:57
Ja, het scheelt zeker wel maar niet met Chicago als afhaal en NYC als drop-off. Daar zijn ze te duur.
Maar in FL scheelt het zeker, alleen op de datums die ik invoerde kwam er geen Fullsize voorbij.

Ga morgen nog wel een keer wat uitgebreider zoeken, i.i.g. bedankt voor de tip.

theovg
10-08-11, 00:12
@1972Marjolein;
Ik heb ook nog een mailtje gestuurd naar Alamo, met het antwoordt terug dat deze actie voor iedereen te boeken.:-P

Thrypa
10-08-11, 13:22
Via UK site lukt het me blijkbaar niet te reserveren met die korting waar extra bestuurder ect bij zit? Moet ik dit ook nog ergens invullen? Via de .COM site lukt het me wel ^^ Maar ik zou liever op voorhand al betalen :)

Njit
10-08-11, 13:55
Net ook geboekt (en mijn boeking bij Dollar.de gecancelled). We betaalde bij Dollar.de voor onze Midsize SUV 532.75. Nu bij Alamo 427.14. Beide met Gold.

Da's 105,61 snel verdiend :)

theovg
10-08-11, 13:56
Als je de auto uitgezocht hebt kun je upgraden naar Gold en dan is er alles bij.

Njit
10-08-11, 14:13
Zo hebben wij het ook gedaan op alamo.co.uk/dragster . Eerst de auto uitzoeken, daarna kiezen voor 'Upgrade to Gold' (is een knopje). Daarna betalen en klaar. En 100 euro verdiend :)

1972Marjolein
10-08-11, 15:56
Net ook geboekt (en mijn boeking bij Dollar.de gecancelled).Had je bij het boeken bij Dollar.de vooruit betaald ? En zo ja, hoe snel heb je je geld dan weer teruggeboekt gekregen ?

groetjes
Marjolein

Njit
10-08-11, 16:55
Ik heb net vandaag pas geboekt bij Alamo en gecancelled bij Dollar.de. Geen idee wanneer ze het terugboeken. Ze zeggen binnen 24 uur. We zien het vanzelf wel..

mars&el
10-08-11, 18:26
thanks Rick,
we hebben gisteren ook geboekt, we zoeken nu alleen nog 2 drag racing petjes.......:-\"

Ta2 Gerrit
10-08-11, 18:32
we zoeken nu alleen nog 2 drag racing petjes.......:-\"

Die heb ik al, en shirtjes, shorts, sweatpants, alles van AHDRA (http://www.ahdra.com/index.html) ( link ook bruikbaar voor nare vragen aan de Alamo balie :mrgreen:

moonlight91
10-08-11, 18:44
als ik via die link boek moet ik dus die code niet invullen ???

weet ook iemand hoe lang deze actie te boeken is
en voor welke periode precies

Cara
10-08-11, 18:46
Die heb ik al, en shirtjes, shorts, sweatpants, alles van AHDRA (http://www.ahdra.com/index.html) ( link ook bruikbaar voor nare vragen aan de Alamo balie :mrgreen:


Mooi, ik ben lid en heb natuurlijk ook een abbo op hun speedmagazine:wink::-\"

Sunshine State
10-08-11, 19:22
thanks Rick,
we hebben gisteren ook geboekt, we zoeken nu alleen nog 2 drag racing petjes.......:-\"

Hmm Petjes ... dan moeten we er ook nog tassen bij,... en wellicht shirtjes I Love 30% Drag Racing. Maar waar we dit kunnen bestellen.. ?

Overigens heeft dit forum nog wel een geldige Deeker Card..

http://img23.imageshack.us/img23/3605/alamodeeker.jpg

Altijd handig :lol:

knaapje
10-08-11, 19:34
Ik heb zojuist ook Dollar geannuleerd en een boeking bij Alamo gemaakt. Ik heb echter de indruk, dat de "dragster" korting en de visa korting niet samengaan. Op de reservering werd eerst $ 30 afgetrokken en vervolgens weer bijgeteld. Ook op de coupon staat "not valid with any other discount or promotional rate" Maar het scheelt uiteindelijk toch zo'n EUR 100 met mijn eerdere boeking via Dollar.de voor 14 dagen midsize SUV. Alleen moet ik nu Dollar EUR 25 annuleringskosten betalen.

Knaapje

Sunshine State
10-08-11, 20:18
Even geprobeerd:
Step 3: Select rental options and calculate total Base Rate - Fullsize SUV (USD)
(1) Time & Distance ($285.08/Rental) $285.08
(1) Extra - Time & Distance ($57.10/Day) $57.10
(3) Extra - Time & Distance ($285.13/Week) $855.40
Discount Coupon Accepted ($30.00)AD2338FDF werkt gewoon, het is een winter promo aktie van Visa. Ik zie dan dit staan:
You have entered a coupon that may be required to be presented at the time of rental. Please read the terms and conditions of the coupon before selecting your vehicle to ensure your coupon will apply to your reservation. If you are using an upgrade coupon, please select the car category you wish to upgrade from.En dit kun je weer uitprinten zie link kun je het laten zien, wellicht andere data?
https://www.alamo.com/index.do?action=/hotDealsTemplate&msg=alamo-visa-winter-promo

Ik vul in voor mezelf: 26 sept 2011 - en terug 25 Okt 2011.
- Met Coupon: 1,199.01 Estimated Total in EUR€834.04
- Zonder Coupon: $1,234.16 Estimated Total in EUR €858.49
Waarom het bij jou niet werkt weet ik niet. Heb er toch redelijk mee getest voordat ik wat op het forum mikte. Wel staat erbij de Visa promo: Blackout dates may apply.

knaapje
10-08-11, 20:44
Ik ben niet zo goed in knippen en plakken, maar bij mij verschijnt ook eerst de regel die jij aangeeft:
Discount Coupon Accepted ($30.00)
en vervolgens dezelfde regel maar dan zonder haakjes, dus positief
Discount Coupon Accepted $30.00

ook in de telling wordt het dus niet meegenomen.

Er wordt echter gevraagd een contract ID in te vullen en daar staat natuurlijk al een ander in DRAGGDPL
Contract ID#: 7015504 and Coupon Code: AD2338FDF

Ik heb inmiddels een mailtje naar Alamo gestuurd, even afwachten.
Knaapje

Sunshine State
10-08-11, 21:18
Misschien stuit je op bijvoorbeeld een black out data, heb je al mijn data gedaan? 26 sept-25 Okt. Welke data doe jij?
knaapje;
Ik heb inmiddels een mailtje naar Alamo gestuurd, even afwachten.Never Wake A Sleeping Giant!

knaapje
10-08-11, 21:31
Data 4 oktober MIA en 18 oktober MCO, midsize SUV.
Als het black out data te maken heeft is het toch vreemd, dat er geen mededeling van komt bij de reservering.
Op de boeking, die je zelf hebt ingescand zie ik toch ook geen Visa of andere extra korting staan.
Ach, de sleeping giant, ze geven zelf aan dat de dragster korting voor iedereen beschikbaar is en de Visa korting staat ook op hun eigen website.

Knaapje

Sunshine State
10-08-11, 21:46
Op de boeking, die je zelf hebt ingescand zie ik toch ook geen Visa of andere extra korting staan.Ik heb het ook via de Uk gedaan en vooruit betaald Knaapje. Daar gaat het hier niet over, blijf bij het werkelijke probleem, werkt de Visa code!![-X
(1) Time & Distance ($284.54/Rental) $284.54 (1) Extra - Time & Distance ($284.52/Week) $284.52
Inclusive Rate Items: No Charge Distance Included, Collision Damage Waiver Full Included, Extended Protection Included, Upfront Fuel Included, Concession Recoup Fee 9.89 % Included, Rental Car Facility Chg 4.60/day Included, Tire/battery Fee .02/day Included, Florida Surcharge 2.00/day Included, Vehicle License Fee .69/day Included, Sales Tax (7.0%) $18.63, Guaranteed Base Rate Included, (9) Additional Driver Included, Unlimited Miles Included, For information on coverage products, ex:Collision Damage Waiver(CDW)
Subtotal $587.69 Estimated Total $587.70zonder Coupon

1) Time & Distance ($284.54/Rental) $284.54 (1) Extra - Time & Distance ($284.52/Week) $284.52
Discount Coupon Accepted ($30.00)
Inclusive Rate Items: No Charge Distance Included, Collision Damage Waiver Full Included, Extended Protection Included, Upfront Fuel Included, Concession Recoup Fee 9.89 % Included, Rental Car Facility Chg 4.60/day Included, Tire/battery Fee .02/day Included, Florida Surcharge 2.00/day Included, Vehicle License Fee .69/day Included, Sales Tax (7.0%) $18.63, Guaranteed Base Rate Included, (9) Additional Driver Included, Unlimited Miles Included
For information on coverage products, ex:Collision Damage Waiver(CDW) click here
Subtotal $557.69 Estimated Total $552.42met Coupon

Pickup: Miami Intl Arpt/Shuttle (MIAT71), 3900 Nw 25th St, Miami , FL 33142 US, Tuesday, October 4, 2011, 12:00 PM
Dropoff: Orlando Intl Arpt (MCOT71) Orlando Orlando International Airport Orlando , FL 32827 US Tuesday, October 18, 2011 12:00 PMDe geprobeerde auto een Tahoe. Dus werkt gewoon.

knaapje
10-08-11, 22:21
@ sunshine state
........Ik heb het ook via de UK gedaan en vooruit betaald Knaapje.
Daar gaat het hier niet over, blijf bij het werkelijke probleem, werkt de Visa code!!............

Deze opmerking begrijp ik niet, zeker niet de irritatie die er uit spreekt.

Ik heb het dus niet via de UK gedaan, waar je dat vandaan haalt weet ik niet, maar via de .com en ik hoefde op de US site niet te betalen..

Op mijn reservering verschijnen tussen de regels: 1 extra time.... en contract I.D. XXX... de twee genoemde Discount..... regels.
Waar bij jou maar 1 regel verschijnt.

Maar misschien werkt de .com site anders dan de UK site en wordt het dus gewoon bij betaling met een Visa kaart uiteindelijk wel verrekend, vandaar mijn vraag aan Alamo.

Knaapje

Sunshine State
10-08-11, 22:34
Knaapje,
De bovenste twee boekingen als voorbeeld heb ik op de Alamo.con site gedaan. In de post van 20 46 zie je toch de korting staan. Ga nu gewoon naar de Alamo.com site:
- Klik eerst op More Options
- Voer je data in: MIAT71 Tuesday, October 4, 2011, Drop off (MCOT71) Tuesday, October 18, 2011 12:00 PM
- Vul handmatig DRAGGDPL bij. D. / Corp I.D.
- Vul handmatig in bij Coupon Code AD2338FDF
- selecteer dan eens die TAHOE doe dat nu eens, dan zal je zien dat die wel werkt.

Er zullen gewoon Black-outs zijn.. want bij Midsize werkt het niet en standaard ook niet. Maar de code werkt wel, alleen niet altijd op elke data en elke auto. En ik bedoel dat ik wel via de co.Uk site heb geboekt Prepay. En via de Uk site werken de coupons niet.

Je hebt echt pech met de midsize Suv

Njit
10-08-11, 23:48
Ik werd wel 2 uur nadat ik gecancelled had bij Dollar.de gebeld door Cartrawler (zij doen de boekingen voor Dollar.de). Ik had bij het cancellen aangegeven dat ik een goedkopere aanbieding gevonden. Ze wilde graag weten voor welk bedrag ik nu geboekt had. Nadat ik het bedrag genoemd had was ze even stil. Haar verteld dat het een directe boeking was bij Alamo UK met een korting van 30%. Die kon ze nooit evenaren vertelde ze eerlijk :)

calypso
11-08-11, 08:26
netjes dat ze belde, en ook dat ze eerlijk toegeven dat ze er niet onder kunnen gaan ziten, dat hoor je toch niet vaak ;-)

theovg
11-08-11, 11:34
Wij hebben ook bij Alamo.com geboekt ,en dan werkt de Visa code ook niet .
Ik heb hem wel op gegeven en hij staat er ook op maar het bedrag gaat er niet af.
Ik denk dat het er af gaat als je daar met je Visakaart betaald .

knaapje
11-08-11, 11:44
Zoals Sunshine State al vermoedde.
Ik heb ook een paar verschillende boekingen geprobeerd en inderdaad op dezelfde data geldt de code voor de ene auto wel en de andere niet.
Zelfs voor sommige auto's maar gedeeltelijk. Er wordt dan eerst $ 30 afgetrokken en daarna weer een aantal dollars bijgeboekt.
Jammer, dat ze het niet duidelijker aangeven. Het is nu net of er wat verkeerd gaat.
Ik denk dus dat de korting bij jouw en mijn boeking ook later niet verrekend wordt.
Ik wacht het antwoord van Alamo op mijn mailtje even af.
Knaapje

Njit
11-08-11, 11:53
Waarom niet gewoon bij de UK boeken? Of scheelt die .COM meer?

theovg
11-08-11, 13:25
Ik ben nu 288 euro kwijt voor twee weken eind Oktober[midsize suv] dat scheelt 100 euro met mijn vorige boeking dus ik ben toch tevreden, en ik zie wel hoe het daar met de Visa korting gaat.

Net toch even gekeken op de UK site en mijn datums ingevuld ,maar het bedrag blijft hetzelfde zal dus toch met de datums te maken hebben.

Njit
11-08-11, 16:25
Net nog even naar de voorwaarden bij Dollar.de gekeken en er gaat nog wel 25 euro vanaf:

* Als de reservering geannuleerd binnen 7 dagen na boeking en ten minste 48 uur voor de afhaaldatum zal worden terugbetaald de volledige kosten.
* Als u de reservering annuleren na de uiterste termijn van 7 dagen van de boeking en ten minste 48 uur voor de collectie datum, de kosten worden vergoed op een bedrag van EUR 25,0 en de card processing fee (indien van toepassing).
* Als u de reservering te annuleren minder dan 48 uur voor de ophaaldag, behouden wij ons de huur kosten voor drie dagen en de Kartenbearbietungsgebühr (indien van toepassing).

Maar scheelt nog steeds 80 euro dus nog steeds de moeite waard :)

1972Marjolein
11-08-11, 17:47
Ik heb net een mailtje ontvangen van USA-Reisen.de en de annulering is kosteloos. Binnen een paar dagen krijg ik mijn geld teruggestort.

Nu even gaan vogelen met de Alamo.com en de Alamo.co.uk/dragster sites. .Com is voor ons tot nu toe het goedkoopst, zelfs zonder de Visacard korting, maar ik heb dan ook nog niet met de kaart betaald natuurlijk :-). Anyways, het scheelt al met al € 125,--. Ben er blij mee !

Kan iemand me hier mee helpen: Ik lees net onderstaande op de Alamo.com site:
If you or any driver operate the rental vehicle in Northern California, Florida, Colorado, or Texas, and generate an unpaid toll, you will be charged our Toll Pass Convenience Charge of $2.00 for each day you use a toll road or bridge plus the cost of all unpaid tolls. The maximum Toll Pass Convenience Charge for the rental period is $6.00, plus the cost of all unpaid tolls. For information call (877) 860-1284. If you or any driver operate the rental vehicle in areas not served by TollPass and generate any unpaid toll(s) then you will be charged for all unpaid tolls and an administrative charge of up to $25.00 per rentalKan iemand me uitleggen wat ze hier nu precies zeggen, en dan vooral die laatste zin. Want die begrijp ik niet eerlijk gezegd.
- Wat zijn gebieden die niet door Tollpass worden gerund ?
- De kosten bij Alamo zijn toch 6 $ + de kosten van de tolwegen die ik gebruikt heb, althans zo had ik het begrepen.
Wist het wel, stond dan ook in de voorwaarden ;-)Da's fijn. Maar mijn Duits is niet best en in mijn bevestigingsmail stond niks, vandaar een extra check.

calypso
11-08-11, 18:27
If you or any driver operate the rental vehicle in areas not served by TollPass and generate any unpaid toll(s) then you will be charged for all unpaid tolls and an administrative charge of up to $25.00 per rental
================================================== ================
Houd in dat als je over tolwegen rijdt die niet van Tollpass zijn je dus $25,00 moet betalen voor administratie kosten en de kosten voor het rijden over de tolweg.

Wat zijn gebieden die niet door Tollpass worden gerund ?
Voor zover ik weet zijn die er niet in Florida.

De kosten bij Alamo zijn toch 6 $ + de kosten van de tolwegen die ik gebruikt heb, althans zo had ik het begrepen...
Klopt helemaal, zo is het en niet anders.
:p

1972Marjolein
11-08-11, 18:35
Mooi ! Bedankt Calypso.

De kar is alweer geboekt, via Alamo.com.
De uitgespaarde centjes gaan we besteden aan een leuk Groupon bonnetje :-).

VakkieV
11-08-11, 19:23
Kan iemand me helpen met het volgende:
Wij willen onze eigen TomTom meenemen, maar hebben de huurauto's van alamo een sigarettenaansteker?
Daarnaast nemen we onze Ipod mee, schijnt te kunnen, maar de aansluiting is een rond pennetje (dus aan beide kanten), iemand hier ervaring mee?

We hebben via Alamo een Full Size gehuurd, Chevrolet Impala of vergelijkbaar.

Alvast bedankt.

calypso
11-08-11, 19:36
Ipod weet ik niks van, heb er zelf geen dus kan ik niks over zeggen.

Maar TomTom moet geen probleem zijn alle gangbare auto's die je bij de verhuur bedrijven krijgt hebben een aansluiting voor je TomTom

knaapje
11-08-11, 19:38
Geen sigarettenaansteker, het is niet toegestaan in de auto's te roken.
Wel hebben ze een 12 Volt aansluiting waar de plug in past, dikwijls zelfs meerdere.
Voor je ipod weet ik niet, maar ik kan me niet voorstellen dat een Amerikaanse auto daar geen voorzieningen voor heeft, half Amerika heeft er een.

Knaapje

Sunshine State
11-08-11, 20:03
Never Wake A Sleeping Giant!


http://www.alamo.co.uk/dragster
Alamo is offering up to 15% discount on online rentals for all drag racing fans, helping even more people to experience the thrill and exhilaration of drag racing.

In plaats van 30%...

Hoewel de code op de alamo.com site het nog wel doet.. Let daar op!!

knaapje
11-08-11, 20:24
De boeking die ik gisteren op de .com site gemaakt heb is vandaag met de Draggdpl code zelfs nog een paar dollar goedkoper.

Knaapje

Sunshine State
11-08-11, 20:28
Het kan dus nog!!.. \\:D/, voor degene die nog niets gedaan hebben ... zou het wel vastleggen... je weet nooit hoelang dit nog door gaat.

knaapje
11-08-11, 20:51
>>>>Tire/battery Fee .02/day Included

Is dit the road assistance service?
Heb je die er extra bij genomen


Nee dit is niet de roadside assistance, maar een soort milieubelasting voor banden en accu.

De RSA moet je apart boeken en kost je zo'n $ 6 per dag.
Even op dit forum zoeken met "road side" en je vindt er van alles over.

Knaapje

calypso
11-08-11, 21:14
Thanks voor je antwoord.
Ik weet wat Road Side service is maar zag dit staan en vond het al zo'n raar bedrag.
Gekke is dat dit dus in bv. Atlanta niet erbij gerekend word daarom was ik een beetje verbaasd erover ;-)

knaapje
11-08-11, 21:20
Per staat kunnen allerlei toeslagen en belastingen verschillen, zelfs per (afhaal)luchthaven.
Knaapje

6foot6
11-08-11, 22:25
:roll:

3. Betaal je met Visa, vul dan bij coupon in: AD2338FDF Dit is een geldige Visa winter promo, wel betalen met je Visa-Card dan gaat er nog 30 dollar af.


Ik heb nu drie auto's geboekt met deze code maar de korting is iedere keer anders

Bij de eerste (twee weken) staat in de bevestiging



Discounts
Visa Winter 2011 ($30.00)
Forfeited Value-coupon Posttax $23.82Wat is Forfeited Value-coupon Posttax?

Bij de tweede (1 week) is dit $ 21,44 en bij derde (drie weken) 0

Bij geen enkele reservering was een CC# vereist, alleen naam en e-mail

Als dat maar goed gaat :roll:

[verwijderd]
11-08-11, 22:38
Ga je met dire auto's tegelijk rijden. ;-)

Ta2 Gerrit
12-08-11, 00:16
Knoop doorgehakt en als dragraceliefhebber bij alamo.com geboekt. De .co.uk met als toevoeging /dragster was inmiddels uit de lucht. Ging te hard, volgens mij :mrgreen:

Maar de .com accepteerde de code nog gewoon, alleen voor onze datums (Feb.25-Mrt.10) was er geen fullsize SUV in de aanbieding. Dan maar een slag kleiner :-s, en die Standard scheelde toch even €245,- voor die 2 weken t.o.v. usareisen.de

Ik kreeg direct de confirmation, zonder ook maar iets van een CC in te vullen, naam en e-mail adres waren voldoende. Dat is nieuw, en vreemd, voor mij, maar de reservering staat i.i.g. in het systeem, dus hopenlijk zit het goed.

Gelijk maar even aangemeldt bij het Insiderprogramma, dan staan we daar ook maar op papier. Nu alleen morgen nog usareisen even teleurstellen.

Teleton
12-08-11, 09:32
Klopt helemaal, zo is het en niet anders.
:p

ehm.....Even de FAQ (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=13099)bekijken; alinea zijn er nog andere tolwegen? En jawel hoor. Voor zover we kunnen nagaan werkt de SunPAss transponder hier niet.
Naast de tolwegen waar je met de SunPass kunt betalen, zijn er rond Miami nog andere tolwegen. Het betreft een tweetal causeways. Causeways
De Causeway Division of the County's Public Works Departement verzorgt de toll plaza's op de Rickenbacker en de Ventian Causeways. Beide plaza's bieden de mogelijkheid voor contante en elektronische betaling.

Go USA
12-08-11, 10:03
Hallo

Ook ik heb op 8 augustus via www.alamo.co.uk/dragster (http://www.alamo.co.uk/dragster)geboekt.
Een Full-size SUV met alamo gold van 17 mei 2012 t/m 08 juni 2012 voor 583,31 pond.
Heb dit daarna ook gecheckt bij alamo.com ook daar werd dit bedrag vermeld.

Hedenmorgen i.vm de verlaging van de korting nogmaals gecheckt bij zowel alamo.co.uk en alamo.com

Tot mijn verbazing was het estimated total bij alamo.com verandert van 583,31 naar 794,77 pond.

Hoop dat dat maar goed gaat, heb wel mijn twijfels.

Ta2 Gerrit
12-08-11, 10:07
En je had al een bevestiging van je boeking van Alamo met de (actie)bedragen er op ?

calypso
12-08-11, 10:12
ehm.....Even de FAQ (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=13099)bekijken; alinea zijn er nog andere tolwegen? En jawel hoor. Voor zover we kunnen nagaan werkt de SunPAss transponder hier niet.

Dat comment sloeg helemaal niet op de andere tolwegen maar hier op:



- De kosten bij Alamo zijn toch 6 $ + de kosten van de tolwegen die ik gebruikt heb, althans zo had ik het begrepen.

Klopt helemaal, zo is het en niet anders.
:p

Ik had verder ook in geel gemarkeerd dat de ander tolwegen de sunpass
daar niet op werkt en dat dus daar de boete bij betaald moest worden.

Go USA
12-08-11, 10:14
Ja ik heb al een prepaid rental voucher gekregen met het actiebedrag.
Is wel beetje vreemd, maar omdat het estimated bedragen zijn kan dit mischien wel verhoogd worden.

Ta2 Gerrit
12-08-11, 10:25
Ik heb het direct even gecheckt :-k maar er is (nog) niks verandert.
En erg veel kan er ook niet veranderen m.i., behalve wat kleinere bedragen, tenminste zoals het onderschrift van de confirmation aangeeft.

http://img819.imageshack.us/img819/2241/alamoconf.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/819/alamoconf.jpg/)

Je zou dus de veranderingen ook moeten kunnen zien t.o.v. de originele voucher.
Ik ben wel benieuwd waar dat grote verschil vandaan komt. 200+ pond is niet niks.

Go USA
12-08-11, 10:33
Weet het ook niet, heb maar even een mailtje gestuurd naar Alamo.co.uk om uitleg.

Njit
12-08-11, 10:38
Ja ik heb al een prepaid rental voucher gekregen met het actiebedrag.
Is wel beetje vreemd, maar omdat het estimated bedragen zijn kan dit mischien wel verhoogd worden.

Net ook even gechecked. Bij ons is het bedrag ook opeens 142 pond duurder.. Daarmee zijn ze opeens duurder dan wat ik had bij Dollar.de!

Ik ga hier even een mailtje aan wagen richting Alamo UK. Want dit kan natuurlijk niet. Ik heb een prepaid Voucher voor dat bedrag, ik wil dan niet de discussie ter plaatse hebben dat het bedrag niet klopt.

Alamo UK Voucher:

http://img814.imageshack.us/img814/6103/alamouk.png (http://imageshack.us/photo/my-images/814/alamouk.png/)

Alamo.com overzicht:

http://img685.imageshack.us/img685/5619/alamocom.png (http://imageshack.us/photo/my-images/685/alamocom.png/)

Sunshine State
12-08-11, 10:55
Wanneer pre pay op de Uk hebt betaald kun je toch je in de Uk je pre-pay status zien..


http://www.alamo.co.uk/Content/740/uk/ExistingReservation/

Ik zie dus op de uk staan dat alles betaald is pre-Pay

Rick .


Description Quantity Price Total
Fullsize SUV, Chevrolet Tahoe or similar 1 435.28 435.28 GBP
435.28 GBP
Status: Completed


Wellicht dat de .com site iets anders laat zien..
Maar het is allemaal voldaan.


Of je met prepay ook in de .com site kan checken waag ik te betwijfelen, je kunt immers ook niet op Modify klikken.
Dat kan alleen in de UK!!

theovg
12-08-11, 11:00
Net ook even gekeken op Alamo.com.
Maar bedrag is nog steeds hetzelfde voor onze datums.

Ta2 Gerrit
12-08-11, 11:00
Bij de .com site was geen mogelijkheid tot prepay, maar er is ook nog niks veranderd :lol:
Ik wacht i.i.g. nog even met het cancelen van de auto bij usareisen.de ;-)

Njit
12-08-11, 11:01
De Alamo.co.uk website laat overigens wel het juiste bedrag zien (je kunt daar enkel je boeking cancellen maar zolang je de knop niet indrukt gebeurd er niks. Enkel de Back knop gebruiken op die website dus!)

http://img808.imageshack.us/img808/842/128201195850.png (http://imageshack.us)

1972Marjolein
12-08-11, 11:29
Even de FAQ (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=13099)bekijken; alinea zijn er nog andere tolwegen? En jawel hoor. Voor zover we kunnen nagaan werkt de SunPAss transponder hier niet.Bedankt Teleton. Zal ff opletten als we in/rond Miami rijden, dat we die wegen mijden. Zonde van de $ 25.
Ik kreeg direct de confirmation, zonder ook maar iets van een CC in te vullen, naam en e-mail adres waren voldoende. Dat is nieuw, en vreemd, voor mij, maar de reservering staat i.i.g. in het systeem, dus hopenlijk zit het goed.Ik vond ook beetje vreemd dat je geen CC hoefde in te vullen, ik verwachtte zelfs nog een bevestigingsscherm maar voordat je het weet heb je geboekt :-).

Voor ons kwam ik uit voor 10 dagen Midsize SUV op:
Estimated Total $322.16
Total may vary at time of rental based on the election of prepaid gas, optional coverage items or changes in taxes, surcharges and fees.De enige catch is dat ze bepaalde taxes, surcharges and fees (?) nog kunnen verhogen/wijzigen. De rest lijkt me duidelijk dat dat de prijs is. Hoop ik dan maar :-)

Njit
12-08-11, 11:37
Wanneer pre pay op de Uk hebt betaald kun je toch je in de Uk je pre-pay status zien..

http://www.alamo.co.uk/Content/740/uk/ExistingReservation/

Ik zie dus op de uk staan dat alles betaald is pre-Pay

Of je met prepay ook in de .com site kan checken waag ik te betwijfelen, je kunt immers ook niet op Modify klikken.
Dat kan alleen in de UK!!

Je kunt op de .com site je alamo.co.uk prepaid boeking ook gewoon bekijken: https://www.alamo.com/viewModCancel.do

Ik zie trouwens 1 verschil tussen beide boekingen. Op de Voucher staat bij Contract ID DRAG.. Dat staat op de COM site niet.. Het lijkt er dus op dat die code niet is meegenomen bij de transfer naar de .COM database.

http://img839.imageshack.us/img839/5594/alamoukdrag.png (http://imageshack.us/photo/my-images/839/alamoukdrag.png/)

1972Marjolein
12-08-11, 11:42
Net ook even gekeken op Alamo.com.
Maar bedrag is nog steeds hetzelfde voor onze datums.


Bij ons is ie $ 2,-- (?!) duurder. Als het daar bij blijft, prima.
Maar het blijft vreemd in mijn optiek.

Njit
12-08-11, 11:46
Dat kan een wisselkoers-verschil zijn..

1972Marjolein
12-08-11, 11:49
lijkt me niet, ik heb niets om laten rekenen. Gewoon op .com site is in $.
Ik zie trouwens 1 verschil tussen beide boekingen. Op de Voucher staat bij Contract ID DRAG.. Dat staat op de COM site niet.. Het lijkt er dus op dat die code niet is meegenomen bij de transfer naar de .COM database.Klopt de code wel ? Is toch DRAGGDPL?

Njit
12-08-11, 11:54
Geen idee. Die is er automatisch aangehangen door de UK site..

knaapje
12-08-11, 12:05
Ik kreeg direct de confirmation, zonder ook maar iets van een CC in te vullen, naam en e-mail adres waren voldoende. Dat is nieuw, en vreemd, voor mij, maar de reservering staat i.i.g. in het systeem, dus hopenlijk zit het goed.Was bij mij hetzelfde.
Zou dat betekenen, dat je zonder kosten tot het laatste moment kunt annuleren? Ze hebben per slot van rekening vrijwel geen gegevens van je.

Even op de .com site naar mijn confirmation gekeken. Tarief gewijzigd, van $ 200,28 p.w. naar $ 304,28 p.w. Alleen de $ 30 Visa korting is nu wel geaccepteerd.
Er staan nu trouwens ook 2 regels op met Concession recoup fee en nog een keer sales tax (hierover?).
Vreemd, even in de gaten houden en anders een mailtje of cancellen.

Knaapje

Njit
12-08-11, 12:18
Cancellen heb ik weinig zin in. Heb al kosten gemaakt door te cancellen bij Dollar.de .. En daar krijg ik vast niet mijn oorspronkelijke tarief terug..

knaapje
12-08-11, 12:21
Ik heb inmiddels een mailtje naar .com gestuurd.
Knaapje

Njit
12-08-11, 12:29
Kijken wie er het eerste een antwoord heeft :)

knaapje
12-08-11, 12:31
Er zal wel meer aan de hand zijn.
Als ik mijn reservering exact hetzelfde weer maak via de .com site wijkt het tarief weer af, van $ 304,28 naar $ 302,89, niet veel, maar toch vreemd in 15 minuten tijd.

Knaapje

calypso
12-08-11, 12:31
In die flyer van de speedgroup (http://club.speedgroup.eu/newsletters/2011/edition3_2011/travel/Alamo.htm)stond ook het volgende :
"The discount grade varies depending on countries and conditions but we are happy to tell it can go as high as 30% for car rental in the US. "

Dus kan tot 30% zijn hoeft niet zo te zijn!

Aangezien het nu is aangepast worden dus vanaf nu de prijzen dus ook aangepast waarschijnlijk.
Maar denk dat als je prepaid gedaan hebt dus dat je geld daadwerkelijk is afgeschreven ze echt geen nieuwe prijs kunnen gaan rekenen. Buiten het feit dat misschein een of ander tax wat hoger zou kunnen zijn.
Maar de orginele prijs zal dan echt niet met 200 pond omhoog gaan.

knaapje
12-08-11, 12:43
Op de .com site werd geen eens over betalen gesproken.
Je kreeg zo een confirmation met nummer en status "booked".

Knaapje

knaapje
12-08-11, 12:49
@ calypso:
Er stond nog meer in:
.............
The applicable discount code and a direct weblink for easy reservation at the correct pricing will be sent out from Speedgroup next week to all FIA/UEM drivers & riders that is already or later register to run the championship. In addition to the sportsman drivers & riders in the NDRS or SDL Series who are or become members of the all-new Speedgroup Drivers & Riders Club.

....................

De code was dus duidelijk voor een beperkte groep, maar is waarschijnlijk via de link op een site uitgelekt.

Knaapje

Njit
12-08-11, 12:51
Er zal wel meer aan de hand zijn.
Als ik mijn reservering exact hetzelfde weer maak via de .com site wijkt het tarief weer af

Ze zijn erg aan het klooien:

http://img153.imageshack.us/img153/8055/alamocom1.png

http://img803.imageshack.us/img803/7301/alamocom2.png

Njit
12-08-11, 12:53
De code was dus duidelijk voor een beperkte groep, maar is waarschijnlijk via de link op een site uitgelekt.

Er stond nergens dat je tot die selecte groep moest behoren om van de korting gebruik te mogen maken.. Dus daar kunnen ze zich niet achter verschuilen..

Cara
12-08-11, 12:57
Maar wat houdt het nu in allemaal? Moet ik bang zijn dat onze reservering bij Alamo.com toch niet doorgaat als we daar aan de balie staan? Dat zou wel heel sneu zijn.

Heb voor de zekerheid ook die webpagina van dat Dragster uitgeprint om eventueel te laten zien aan de balie.
Daar kunnen ze dan toch niet omheen lijkt mij.

calypso
12-08-11, 12:58
Plus het feit dat er ook op de website van Alamo weer stond: "
Whether you are travelling to Santa Pod, The Western Sydney Dragway, Pomona or just going on vacation we have locations nearby with very competitive rates just for you."

So dat betekend ook al heb je niks met Dragracing te maken je deze korting zou kunnen gebruiken.

Ebelix
12-08-11, 12:59
Bij mij is de booking op .com ineens gestegen van usd 800 naar usd 1300. Ik ga dit weekend ook maar een mailtje dichten en vragen om uitleg.

Njit
12-08-11, 13:00
De enige voorwaarde op de UK site is deze:

Terms and conditions:

Alamo's standard terms and conditions apply. Not to be combined with any other offer. You must be a fan of Drag racing.

Ta2 Gerrit
12-08-11, 13:02
F*ck 'em :evil: (pardon my french), net weer gecheckt. bijna €200,- omhoog geschoten.
En nu al erg dicht tegen de prijs van usareisen aan. Leuke truc. En ben echt wel fan :-)

Erg blij dat ik de Fullsize SUV nog niet gecanceld heb, en ook nog niet ga doen.
Ik wacht nog heel even de antwoorden van Alamo op jullie mails af.

SpaceAce
12-08-11, 13:36
De enige voorwaarde op de UK site is deze:

Terms and conditions:

Alamo's standard terms and conditions apply. Not to be combined with any other offer. You must be a fan of Drag racing.

Eens kijken of we ergens een shirtje van Cedar Point met Top Thrill Dragster (http://www.youtube.com/watch?v=T4z1vY69284) kunnen versieren.. 'wat nou geen fan?'

theovg
12-08-11, 13:39
Net maar weer even gekeken op de Alamo.com site .
Maar nu is de prijs bij mij ook van 288 euro naar 416 euro gegaan.
Ik laat het voorlopig maar zo veel goedkoper kom ik ergens anders toch ook niet terecht.
Er ook maar even een mailtje gestuurd.

Cara
12-08-11, 14:29
Maar de booking die wij hebben gedaan en is confirmed is neem ik aan gewoon geldig ?

Njit
12-08-11, 14:34
Dat neem ik ook aan totdat iemand het tegendeel hoort via email..

Michael66
12-08-11, 14:42
:-? Dat hoef je niet aan te nemen, dat is gewoon zo: een deal is een deal! Als je de bevestiging hebt, kan er helemaal niets meer misgaan.

Als je een pak suker bij AH koopt in de aanbieding ga je naderhand toch ook niet mailen met AH of die prijs wel juist is???? :-?

knaapje
12-08-11, 14:49
.............maar dat is wat anders, dan dat je een confirmation met een nummer hebt en een bedrag en je ziet later op hetzelfde confirmationnummer dat het bedrag gewijzigd is..

Knaapje

mattrob
12-08-11, 14:56
Yep, bij mij ook aangepast ... Reservering voor volgend jaar februari ... We hadden een Fullsize voor $ 256, en nu aangepast naar $ 425 .... Maar heb wel bewijs in de email. Heel vreemd #-o... Je email kan je dan wel meenemen, maar volgens mij kom je in een hele vervelende discussie bij de balie, daar heb ik weinig zin in. Ook maar een email richting alamo dus ;-)

knaapje
12-08-11, 15:07
Het geld van de Dollar.de annulering staat al weer op mijn creditcard.
Dat is toch netjes en zeer snel.
Bedrag is ongeveer EUR 23 lager dan de boeking, zal EUR 25 kosten en wat koersverschil zijn.

Knaapje

Aanvullig:
Ik had verkeerd gekeken, het verschil was exact EUR 25

Ta2 Gerrit
12-08-11, 15:10
Ik wacht keurig al de antwoorden op jullie berichten af. Scheelt weer mailen, ben al druk zat :lol:

Njit
12-08-11, 15:11
Als je een pak suker bij AH koopt in de aanbieding ga je naderhand toch ook niet mailen met AH of die prijs wel juist is???? :-?

Maar dan heb ik het pak al in huis! Nu heb je een optie op een pak suiker en moet je maar afwachten of ze je bij de kassa niet vertellen dat er wat misgegaan is en dat ze je het pak suiker voor die prijs echt niet mee kunnen geven..

Michael66
12-08-11, 15:19
Je hebt toch je bevestiging?

A deal is a deal!!

knaapje
12-08-11, 15:23
Zouden er nergens kleine en zeer kleine lettertjes zijn?

En zoals Mattrob al hierboven schreef, je zal na een reis van 14 a 17 uur maar op een luchthaven staan en ze geven je alleen een auto mee als je meer betaalt.....


Knaapje

Cara
12-08-11, 15:26
Bij ons is het bedrag ook aangepast inmiddels.Vind het een rare zaak en heb geen zin in gezeur straks aan de balie na die reis.

calypso
12-08-11, 15:27
Net even met Alamo USA gebeld en nu komt het daar hebben ze ondanks mijn reservering nummer geen notie van dit alles in hun systeem staan. Dus met andere woorden de reservering bestaat daar niet. Terwijl ze zelfs het geld al hebben van mijn credit card ...
Ze raden mij dus aan om naar de UK site terug te gaan en daar nogmaals de reservering op te vragen of hun te bellen.
Denk dat ik maar eens met Alamo UK ga bellen nu.

Michael66
12-08-11, 15:29
Wil een bedrijf als Alamo het risico lopen om slecht in het nieuws te komen door een aanbieding niet na te komen?

Ik heb het nog nooit meegemaakt dat Alamo (of welke andere aanbieder) een dergelijk actietarief niet is nagekomen na het sluiten van een contract. Ze hebben toch ook geen poot om op te staan?!? A deal is a deal!

Alleen als je ergens oneigenlijk gebruik van probeert te maken, dan kunnen ze je weigeren. Maar in dit geval .... wat is een dragrace fan?! Ja, ik ben een dragrace fan! Ik kijk er geregeld naar (eens per jaar). Wie durft dan te zeggen dat ik geen fan ben?! Daar heb ik echt geen lastige mailwisseling of extra bevestiging voor nodig.

mattrob
12-08-11, 15:29
Ik heb overigens niets met .uk.co gedaan, maar gelijk geboekt op alamo.com. Dus ben benieuwd wat zij zeggen hiervan. Kijken wie als eerste daarop reactie heeft.

Ik ben het overigens eens met Michael; ik denk ook gewoon dat het goed komt. Ik heb echt veel en hele goede ervaringen met Alamo, ook met achteraf contact. Maar het is wel vreemd en wil het opgelost hebben voordat ik daar aan de balie sta. De discussie aan zo'n balie winnen, met contractje in de hand, is toch lastig, zeker na een lange reis ...

Cara
12-08-11, 15:41
Net even met Alamo USA gebeld en nu komt het daar hebben ze ondanks mijn reservering nummer geen notie van dit alles in hun systeem staan. Dus met andere woorden de reservering bestaat daar niet. Terwijl ze zelfs het geld al hebben van mijn credit card ...
Ze raden mij dus aan om naar de UK site terug te gaan en daar nogmaals de reservering op te vragen of hun te bellen.
Denk dat ik maar eens met Alamo UK ga bellen nu.

Ben benieuwd en met mij velen denk ik .

knaapje
12-08-11, 16:05
Wil een bedrijf als Alamo het risico lopen om slecht in het nieuws te komen door een aanbieding niet na te komen?

Ik heb het nog nooit meegemaakt dat Alamo (of welke andere aanbieder) een dergelijk actietarief niet is nagekomen na het sluiten van een contract. Ze hebben toch ook geen poot om op te staan?!? A deal is a deal!

Alleen als je ergens oneigenlijk gebruik van probeert te maken, dan kunnen ze je weigeren. Maar in dit geval .... wat is een dragrace fan?! Ja, ik ben een dragrace fan! Ik kijk er geregeld naar (eens per jaar). Wie durft dan te zeggen dat ik geen fan ben?! Daar heb ik echt geen lastige mailwisseling of extra bevestiging voor nodig.

Voorbeeld:
Bij een autodealer van een zeer bekend merk, een nieuwe gekocht met inruil.
Paar dagen later telefoontje van de verkoper, dat zijn baas niet met de inruilprijs accoord gaat. Staat ergens in de kleine lettertjes, dat bieding behoudens goedkeuring directie is. Keuze of meer bijbetalen of annuleren.
Lijkt vreemd, maar komt vaker voor dan je denkt.
Zelfs importeur deed er niets aan.

Knaapje

calypso
12-08-11, 16:06
Volgens UK reservation desk staat de hoger prijs van 1.015,55 ipv 669.77 in hun system geregistreerd en dit kunnen ze niet veranderen.
Terwijl als ik de reservering nakijk op de UK website de prijs 669,77 staat die ook op mijn orginele reservering stond.
Nu moet ik dus weer customer relations bellen alleen is dat telefoon continue bezet!
Krijg hier wat van... :sad:

Teleton
12-08-11, 16:07
moet je maar afwachten of ze je bij de kassa niet vertellen dat er wat misgegaan is en dat ze je het pak suiker voor die prijs echt niet mee kunnen geven..

Mwah....dat kon wel eens meevallen. Op de bevestiging die je hebt gekregen staat Estimated charges are confirmed based on the information you have provided; only taxes, fees, and surcharges are subject to change.

Tussen mijn originele confirmation van alamo.com en de huidige opgave als ik mijn bestelling bekijk, zit een verschil van $ 559. Maar dat zit niet in taxes, fees en surcharges. Dus ik ben wel benieuwd hoe ze zich daar uit willen draaien.

Neemt niet weg dat het een vreemde gang van zaken is. Ook ik heb vertrouwen in de betrouwbaarheid van Alamo, maar hier wil ik toch wel even het naadje van de kous weten voor we vertrekken. Gelukkig hebben wij nog een poosje....

Cara
12-08-11, 16:09
Ik heb net gebeld met Alamo en ze zouden een nieuwe bevestiging sturen.Wordt vervolgd

Njit
12-08-11, 16:12
Ik wil helemaal geen nieuwe bevestiging. Ik wil enkel de bevestiging dat mijn oorspronkelijke bevestiging geldig is :)

Cara
12-08-11, 16:13
Ja dat bedoel ik.. hij zou de confirmation confirmen..lol

knaapje
12-08-11, 16:16
Het is trouwens ook vreemd, dat het verschil niet precies de 30% korting is.
De eerste reservering van mij gaf aan $ 200,28 p.wk en die van vanochtend $ 304,28 en ook nog $ 302,89.
Ik denk dat er een paar IT'ers dit weekend moeten overwerken bij Alamo.
Knaapje

Njit: zoek je nog een baantje in de USA?

Njit
12-08-11, 16:21
Er zit iets niet lekker in het systeem nee.

Sunshine State
12-08-11, 16:21
Ik heb twee boekingen één in April 2012 en één tegen eind September Pre-pay Via de Uk-site, dus alles klopt alles betaald. Log ik op de Amerikaanse site in heb dezelfde verschillen, als de mensen hierboven.. $1250 op de prepay voucher ruim $ 1880 op hetzelfde boekingen nummer.. in de VS.


Zie hier..

Boeking 1 29 dgn Tahoe Eind September
In de UK
Estimated Total....................................$1,252.21
Estimated Total in GBP...............................£763.96
Er staat ook Total Prepaid: £763.96

Inlog VS
Estimated Total....................................$1,883.40
Estimated Total in GBP.............................£1,149.05

En boeking twee 17 dgn Tahoe April
In de UK
Estimated Total......................................$713.48
Estimated Total in GBP...............................£435.29
Er staat ook: Total Prepaid: £435.28

Inlog VS
Estimated Total....................................$1,040.07
Estimated Total in GBP...............................£634.54

Dat zijn behoorlijke verschillen en.... ik heb zelfs alles al betaald.
Ik ga ervan uit dat de vouchers bindend zijn.


Ik denk dat het wel goed komt net als Michael.
Ben wel benieuwd naar de antwoorden van Alamo... maar denk dat het systeem wel even goed gef**kt is.

Teleton
12-08-11, 16:21
Voorbeeld:
Bij een autodealer ....
Met alle respect Knaapje; het gaat hier om de kleine lettertjes van Alamo, toch? Ik heb hier nog wel een paar ordners met de meest afschuwelijke clausules van makelaars, verzekeringen en notarissen. Allemaal in kleine lettertjes....

Waar het om gaat: Wie vindt de kleine lettertjes bij Alamo? In de helpdesk, chat- en klantenservice van Alamo heb ik, gezien de verschillende antwoorden, eigenlijk wat minder fiducie. Die verinnen ze immers waar je bijstaat en je kunt je niet op hun antwoord beroepen.

Ta2 Gerrit
12-08-11, 16:33
Wat een toestand !!! zou wijlen Dolf Brouwers uitbraken :lol:
Volgens mij is er een lichte vorm van paniek uitgebroken op de burelen van Alamo, en niet minder in de webservers van de jongelui :mrgreen:

Ik leun lekker achterover en verwacht binnenkort een hernieuwde conformatie, ze hebben immers mijn e-mail adres, want in de mailbox staat de fijne goedkope van hun.
En Alamo is inderdaad ook voor ons altijd klantvriendelijk en attent geweest, dus ze zullen het ongetwijfeld oplossen. Alleen niet in voor ons gunstige zin, vermoedt ik.

Njit
12-08-11, 16:36
Alleen heb je dan zelf de keus om de boel gewoon weer kosteloos te annuleren lijkt me. Want je bent akkoord gegaan met de prijs die er toen stond.

Ach ja. we zien het allemaal wel.. We hebben de auto pas over 1 maand, 2 weken en 5 dagen nodig :)

knaapje
12-08-11, 16:49
Van de alamo.com site:
Confirmation Number



A Confirmation number, also known as a reservation number, provides a guarantee for a certain vehicle category for a specific rate on a specific date in a specific location.

......................
Guarantee, specific rate, enz.

Als je dit leest zou het moeten goed komen.
Maar liever hier in NL zekerheid, dan twijfels op MIA bij het afhalen.
Knaapje

knaapje
12-08-11, 16:51
Met alle respect Knaapje; het gaat hier om de kleine lettertjes van Alamo, toch? ...........


Klopt, maar als een moderator begint over pakken suiker........:mrgreen:

Knaapje

Sunshine State
12-08-11, 16:56
Als je dit leest zou het moeten goed komen.
Maar liever hier in NL zekerheid, dan twijfels op MIA bij het afhalen.


Helemaal mee eens !!

Teleton
12-08-11, 17:09
. Alleen niet in voor ons gunstige zin, vermoed ik. Ook dat valt wellicht mee; ik heb even met Dennis gechat.....:-$. Hij gaf aan dat er alleen een prijswijziging plaats kan vinden als je zelf de reservering wijzigt. "Maar ik heb niets gewijzigd, Dennis, ik ben wel wijzer, zo'n dragdeal maak ik nooit meer..." Toen vroeg hij waar het probleem zich precies voordeed. In mijn geval is dat Orlando. "Stimmt", zei Dennis. "Ga met je originele en bevestigde reservering naar de balie. Daar wordt alles voor u in orde gemaakt..." "Dank u, Dennis". "Don't worry and have a nice day" tikte Dennis terug.

Dat was precies wat ik zelf al van plan was, maar nu Dennis het zegt, zit het vast wel snor.

@ Knaapje: Is 't ie helemaal besuikerd.......;).

Cara
12-08-11, 17:20
Laat Dennis ook eens met mij chatten,wil ook graag een don' t worry horen ;-)

Teleton
12-08-11, 17:25
Laat Dennis ook eens met mij chatten,wil ook graag een don' t worry horen ;-) Gewoon zelf even chatten, je krijgt een transcriptie van de chat per mail opgestuurd en dat niet je netjes achter je reservering. Doe hem de groetjes....:wink:.

Ik had dit voorjaar ook een akkefietje. Bellen, mailen, chatten. Uiteindelijk het zelfde advies: regel het ter plekke! En daar heb ik geen slechte ervaringen mee!



Chat support is available
Chat hours are listed below.
Monday - Friday: 08:00 AM - 05:00 PM CDT
Saturday - Sunday: Closed

It is currently Friday, Aug. 12, 2011 08:35 AM CDT

calypso
12-08-11, 18:14
Aangezien ik met de telefoon helpdesk niet verder kwam ook maar even met Jennifer gechat, en die zei "Your all set, we honor you the orginal rate!", Gewoon de orginele bevestiging meenemen.
Dus met dat op zak ga ik ervan uit dat het allemaal goed kom als ik straks in Atlanta aan de counter sta.

Njit
12-08-11, 18:37
Kreeg wel een mailtje van de UK desk:


Thank you for your e-mail.

Please be advised that you have 9 additional drivers added to the existing booking. This might be the reason for the diference on the prices. Please note that if you have 3 additional drivers included in the rate, you don’t need to list them at the time of the booking, you will list them on arrival.

Kind regards,


Dit zie ik op de .COM site ook terug:


http://img69.imageshack.us/img69/8171/1282011173513.png (http://imageshack.us/photo/my-images/69/1282011173513.png/)

Géén idee hoe ik met 10 man in een Mid-Size SUV pas. Maar ze mogen dan wél allemaal rijden :)

knaapje
12-08-11, 18:42
Dat is gel.l.!
Op mijn oorspronkelijke reservering staat ook voor add.driver 9

Knaapje

1972Marjolein
12-08-11, 18:56
Dat is gel.l.!
Op mijn oorspronkelijke reservering staat ook voor add.driver 9

Knaapje


mijne ook, en je hebt zeker ook 10 CDW's, EPI's etc etc #-o

[verwijderd]
12-08-11, 18:58
Ik denk dat ik het wel weet. \\:D/


Al die dragrace fans gaan altijd samen naar de races zoals ze dat in sommige landen ook wel doen met de treinen. En tja, wie is er nu de bestuurder ???

http://img689.imageshack.us/img689/4124/fbatiok9k.jpg

Njit
12-08-11, 19:02
Net ook even met Dennis gechat:


Martijn: but my prepaid voucher is leading? I will not get surprised when i show up in Orlando to pick up my car?

Dennis: If you have a voucher and prepaid for a locked in rate then that is what you pay not for what the rate changes to leading up to your pick up. En de log zit al mooi in m'n mail. Die gaat mooi bij de booking en we zijn er klaar mee/voor..

Michael66
12-08-11, 19:12
Kortom: A deal is a deal! :) :)

En nu allemaal een ijsje!

knaapje
12-08-11, 19:38
Wie is de eerste die een auto afhaalt, die op basis van dit tarief geboekt is?
Ben benieuwd naar zijn/haar ervaringen.
Ik ga op 4 oktober?

Knaapje

knaapje
12-08-11, 19:40
mijne ook, en je hebt zeker ook 10 CDW's, EPI's etc etc #-o

Neen.
Ik heb via de .com site geboekt en dat ziet er net zo uit als de scan hierboven "Collision Damage waiver Full"


Trouwens vraag me af of die 9 add.drivers zo bijzonder zijn voor het tarief.
Op Usareisen staat bij het tarief dat "alle" add.drivers inbegrepen zijn.

Als ik alle onduidelijke antwoorden van Alamo (9 add.drivers en er staan er nog wel een paar) zie dan ben ik nog niet zo gerust op een vlekkeloze afhandeling op de airport.

Knaapje

knaapje
12-08-11, 20:15
Toch nog even een vraagje.
Als ik alle bovenstaande postings zo zie dan zijn er 3 mogelijkheden om te boeken en te betalen geweest.
1. Via UK vooruitbetalen
2. Via UK betalen bij afhalen
3. Via Com wordt nergens gevraagd hoe je wil betalen, dus niet vooruit in ieder geval.
(Deze optie heb ik dus)
Zijn er ook die via Com vooruitbetaald hebben?? en zo ja, hoe is dat gegaan?

Wie heeft welke optie gebruikt?

In de boven aangehaalde chat werd dus wel gesproken van een guaranteed rate bij vooruitbetaling.

Misschien zaag ik er wat over door, maar gezien mijn ervaring vorig jaar met Dollar (alles vooruitbetaald en toch nog een keer op mijn cc belast, duurde wel 6 weken voor ik $ 600 terug had) heb ik weinig zin in iets dergelijks of een eindeloze discussie aan de balie.

Knaapje

calypso
12-08-11, 20:28
Dat van die "Honor your orginal rate" was mijn chat en dat heb ik dus ook op email ontvangen en die gaat ook mee, samen met de originele boeking zoals in de chat ook aangegeven.

En ook ik heb net als Njit voor Optie 1 gekozen, UK Vooruitbetalen.
En kom aan op 3 october.

knaapje
12-08-11, 20:49
Vervolg:
Zojuist gechat met Megan. Kwam eerst met een andere rate, maar dat bleken GBP te zijn. (Ik heb gereserveerd via .com rara??) En het was de nieuwe $ rate in GBP. Na wat geheen en weer, samengevat het volgende:
Megan: No worries K... if you take that print out showing no changes to the rental counter, your original rate of $ 200,28 will be honored.
K...: Are you sure??
Megan: Yes, absolutely. There is an issue with our system that is changing to a different currency.
K...: Thank you, have a nice day
Megan: I do apologize for this frustrating situation, but you may also take a print out of this chat along as well.
Please be assured your comments and concerns have been forwarded to the appropriate level of managementfor review as well,K....!
K...: thank you and bye
Megan: You are quite welcome! Goodbye and enjoy Florida!Nou we wachten af.

Knaapje

Go USA
12-08-11, 21:03
Ook ik heb gechat met Megan, ze heeft me wel gerustgesteld.
Ze schijnen wel flinke problemen te hebben met hun computersysteem.

1972Marjolein
12-08-11, 21:47
3. Via Com wordt nergens gevraagd hoe je wil betalen, dus niet vooruit in ieder geval.


Heb optie 3 gebruikt.
Net gechat met Jermaine. Kreeg van hem eerst een andere prijs in GBP (behoorlijk hoger ook). Vervolgens na mijn reactie dat dat niet op de voucher staat, de mededeling dat wat in mijn email staat de juiste prijs is.

javaboon
12-08-11, 22:25
Ik heb op de .co.uk site geboekt en betaald via cc. Heb hier uitgeprint een prepaid rental voucher (overigens land ik op Sanford Orlando). Ben 23 september aan de beurt om het te testen :-D

1972Marjolein
12-08-11, 22:31
Heeft iemand na zijn boeking bij Alamo.com (of co.uk) doorgeklikt naar de pagina met bevestigingsnummer, ja natuurlijk. Maar vervolgens ook doorgeklikt naar het SaveTime logo ?

Als ik dat doe krijg ik de hogere prijs in mijn scherm, en waarmee het net lijkt dat ik voor dat bedrag geboekt zou hebben.

Hierover net een zeer uitvoerige chat gehad met Megan. Eindconclusie, het systeem werkt niet goed en de prijs die in de eerste bevestigingsmail staat is de prijs bij afhalen van de auto (de goedkopere fee dus).

Ben benieuwd hoe het bij jullie staat weergegeven ?!

knaapje
12-08-11, 22:42
Kunnen we Megan geen Erelid van dit forum maken?
Helpt ons goed met de problemen en weet voor de toekomst wellicht de beste kortingscodes.

Knaapje

Njit
12-08-11, 23:02
Misschien kun je dat via de chat gewoon wel vragen :)

'Hi, i have a problem. The price you ask on your site is too expensive. Have you got a discount code?'

flexer
12-08-11, 23:57
@knaapje;
Ik vertrouw niet op wat in de chatsessie wordt verteld. Ik krijg zojuist het volgende te horen:
Brittany: I really wish I could assist you with this, however, due to the nature of Live Chat, I am limited in the services I can provide to you. The Live Chat option is merely for general rental inquiries such as rates and mileage - this is not something that we typically handle. And our Helpdesk department has the tools to look into this further for you. I am truly sorry. Mijn ervaring: als je aan de balie staat is wat in het computer systeem staat bepalend. Je kunt een print mee hebben met een ander bedrag en een bevestiging van een chatsessie, maar het systeem bepaalt. In mijn ogen weinig kans dus...

Flexer

Cara
13-08-11, 07:59
Ook ik heb met Britanny gechat en zij vertelde ook zoiets dat ze niet verder kon helpen en dat we de helpdesk maar moesten bellen.
Naderhand heeft mijn husband nog eens gechat met Dennis en hem een screenshot van onze bevestiging laten zien.(Dat kon door attach file) En die zei weer dat we die idd mee moeten nemen naar de balie en dat het dan ok was.

Denk dat wij de eerste zijn die het gaan ondervinden a.s donderdag in Miami:wink:

calypso
13-08-11, 08:23
Dan zijn we allemaal benieuwd naar jullie ervaring donderdag, dus als het gaat laat evene een berichtje achter hier. Maar komt wel goed, ik heb goeie hoop ;-)

Teleton
13-08-11, 08:55
Je kunt een print mee hebben met een ander bedrag en een bevestiging van een chatsessie, maar het systeem bepaalt. In mijn ogen weinig kans dus...

Gelukkig heb ik een heel ander idee van de service bij Alamo. Heb al eerder meegemaakt dat een boeking en een bepaald tarief uit het systeem verdwenen was. De medewerkster heeft alle moeite gedaan om mij tevreden te stellen. En dat is haar gelukt. Liefhebbers lezen: Alamo, douze points (http://lif-teleton.blogspot.com/2011/04/alamo-douze-points.html)

6foot6
13-08-11, 10:53
Heeft iemand na zijn boeking bij Alamo.com .. .. vervolgens ook doorgeklikt naar het SaveTime logo? Ben benieuwd hoe het bij jullie staat weergegeven ?!Ja, om drivers toe te voegen. De huurprijs was daarna veel hoger, maar de "Forfeited Value-coupon Posttax" vermindering op mijn visa codekorting was verdwenen. Deze viasacode was "not in comb. with other.."

Het lijkt er dus op dat de dragkorting niet langer wordt meegenomen in de berekening.

mattrob
13-08-11, 12:49
Tja, het zal allemaal best, en heb best vertrouwen in feit dat Alamo het netjes oplost, zeker ook aan de balie (heb die ervaring zelf ook), maar ga er toch alles aan doen om het op voorhand geregeld te krijgen. Ik wil namelijk ter plekke eigenlijk niet de (lange ?) rij in maar gelijk naar de kiosk lopen. En dan moet alles wel in het systeem goedstaan 8-[ ...

jastsali
13-08-11, 13:52
Ik heb er ook maar een mailtje aan gewaagd. Eergisteren met de promocode geboekt via de .com 22 okt tot 17 nov: standard SUV 3 wkn, 5 dgn. Prijs $ 935.47. Direct bevestigd gekregen per email. Geen PrePay. Mijn resevering staat er nu op voor iets meer dan $1400.-. Het enige verschil is dat op de bevestiging de prijs staat vermeld in 1 week + 3 wkn (eigenlijk 2 dgn teveel), terwijl deze nu in het systeem staat voor 3 wkn + 5 dgn. De prijs per week is nu uiteraard wel een stuk hoger.
Ik wacht de reactie maar eens even af. Annuleren kan altijd nog, maar ik ga wel op zeker.

javaboon
13-08-11, 20:08
Ik heb toch nog even op de .com de reservering ingezien, hij staat er netjes in voor $655 wat omgerekend ongeveer 403 pond is (wat ik heb afgerekend). 3 weken een fullsize met unlimited milage, alle toeslagen, CDW en Ep.

Check bij de creditcard company laat ook al zien dat er betaald is.

Sunshine State
14-08-11, 20:44
Vandaag keek ik nog maar aan eens bij de boekingen. Ik heb via Prepay betaald ik de UK, toch nog even ingelogd in de VS alamo.com met mijn Confirmation log ik in. Daarna druk ik op Safe Time en zie ik mijn lage Originele prijs:
Estimated Total $713.48 Estimated Total in GBP £435.29

En boeking twee 17 dgn Tahoe April
In de UK Estimated Total $713.48 Estimated Total in GBP £435.29 Er staat ook: Total Prepaid: £435.28
Inlog VS Estimated Total $1,040.07 Estimated Total in GBP £634.54Wanneer ik nu opnieuw inlog zie ik weer de veranderde te hoge prijs, en dan via Safe time zie ik weer de oude. Dus goede prijs.
De juiste informatie hangt dus ook op de Alamo.com site al is het dan alleen op deze vreemde wijze. Het kan natuurlijk bij Prepay boekingen anders zijn zoals in mijn geval... maar dat weet ik niet!!

knaapje
14-08-11, 21:29
Je bedoelt toch Safetime wat onderaan de bladzijde die je krijgt via ...view....confirmation.... staat?

Bij mij blijft er links gewoon de nieuwe hoge prijs staan.

Knaapje

mikey
14-08-11, 21:39
Ik heb net ook gekeken via Save time ook prepay betaald via Alamo UK en zie met Save Time ook de hogere prijs staan ?

Sunshine State
14-08-11, 21:55
Ik heb net ook gekeken via Save time ook prepay betaald via Alamo UK en zie met Save Time ook de hogere prijs staan ?
Vreemd bij mij wel, en ik heb ook prepay!! Ik ga naar https://www.alamo.com/viewModCancel.do Daar plak in mijn nummer in. + achternaam uiteraard. Dan klik ik op Safe Time. Dan Op de button Continue boven - SaveTime
Op die pagina staat er bij mij toch echt de juiste prijs.
Base Rate - Fullsize SUV (USD) (1) Time & Distance ($266.48/Rental) $266.48 (3) Extra - Time & Distance ($53.24/Day) $159.73 (1) Extra - Time & Distance ($266.39/Week) $266.39
Subtotal $713.47En ook even mijn andere boeking gekeken:
Base Rate - Fullsize SUV (USD) (1) Time & Distance ($289.10/Rental) $289.10 (1) Extra - Time & Distance ($57.91/Day) $57.91 (3) Extra - Time & Distance ($289.18/Week) $867.53
Subtotal $1,252.21Ook hier de lagere prijs, na submit kon ik de lage prijs weer printen, bij opnieuw inloggen zie ik de hogere prijs weer staan.
Bij mij zweeft de info er dus nog, vreemd bij Mikey niet,en toch prepay.

knaapje
14-08-11, 22:38
Nou ook even zo gekeken.
Ik had Safetime nog niet ingevuld, nu maar even gedaan en zie......'t is een wonder ook bij bij verscheen plotseling het tarief met korting.
(Trouwens ik heb via de .com site geboekt en daar kan je geen eens vooruitbetalen.)
Base Rate - Midsize SUV (USD) (1) Time & Distance ($200.37/Rental)$200.37 (1) Extra - Time & Distance ($200.36/Week)$200.36 Discount Coupon Accepted($30.00)Discount Coupon Accepted$30.00Contract I.D. XXXXXXXX Inclusive Rate ItemsNo Charge DistanceIncludedKijk je vervolgens op je reservering via reservation view op de site:
Base Rate - Midsize SUV (USD) (1) Time & Distance ($304.37/Rental)$304.37 (1) Extra - Time & Distance ($304.37/Week)$304.37 Discount Coupon Accepted($30.00)Contract I.D. XXXXXXXX Inclusive Rate ItemsNo ChargeIk heb de zaak toch nog maar een keer extra geprint

knaapje

Sunshine State
14-08-11, 22:46
Gelukkig bij jou dus ook dat hoopte ik al.!! Dan zweeft die info er dus gewoon!:mrgreen:

knaapje
14-08-11, 22:51
HET WORDT NOG GEKKER!!!!

Krijg zojuist een e-mail bevestiging van mijn update van mijn reservering. Ik had dus de Safetime gegevens ingevuld.
Zie hier:
Base Rate - Midsize SUV (USD) (1) Rental Rate ($200.37/rental) $200.37 (1) Week Rate ($200.36/week) $200.36
Subtotal $407.24 Estimated Total $407.25 Estimated Total in EUR €283.28Bekijk ik mijn reservering via de gewone weg, nog steeds het hoge tarief.
Ze zoeken bij Alamo nog wat IT-ers geloof ik.

Knaapje

knaapje
14-08-11, 22:54
Zelfs als ik de link uit de e-mail aanklik krijg ik het hoge tarief te zien.
Als ik dan in dat scherm weer via safetime continue ga krijg ik het lagere weer.

Knaapje

Njit
14-08-11, 23:25
http://img42.imageshack.us/img42/8987/frustratedk.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/42/frustratedk.jpg/)

[verwijderd]
14-08-11, 23:33
Misschien hebben ze dezelfde IT'ers als hier bij de belastingdienst werken. Daar gaat het ook om de haverklap niet goed. :grin:

theovg
15-08-11, 08:08
Ik heb ook nog even gekeken maar bij mij staat bij save time wel het nieuwe bedrag .
Maar even wachten tot de emails terug komen.

Go USA
15-08-11, 09:13
Ik heb ook even savetime ingevuld, heb al mail terug met de bevestiging en het juiste bedrag.

mattrob
15-08-11, 10:56
Ik had indertijd na de reservering gelijk SaveTime ingevuld, dus die bevestiging heb ik ook in de email. Maar als ik nu in SaveTime kijk, staat het hoge bedrag er ...

Sunshine State
15-08-11, 11:03
RJ,

Ook als je op op Safe time klikt en Op de button Continue boven - SaveTime drukt, dit zit in onderin naast de button ' Add Driver ' , dan kom je in een overzicht scherm..? Daar zie ik weer het oude bedrag..

mattrob
15-08-11, 11:06
Inderdaad ... #-o

Njit
15-08-11, 12:18
Bij mij ook.. dus ik vul die gewoon niet in :) Ik neem gewoon lekker de originele bevstiging mee van Alamo UK.. Dan maar iets meer Time kwijt. Ik ga voor de SaveMoney..

knaapje
15-08-11, 12:24
RJ,

Ook als je op op Safe time klikt en Op de button Continue boven - SaveTime drukt, dit zit in onderin naast de button ' Add Driver ' , dan kom je in een overzicht scherm..? Daar zie ik weer het oude bedrag..


..en zie je dan ook onderaan staan dat je dit reservation request binnen 30 minuten moet bevestigen?

Knaapje

Sunshine State
15-08-11, 12:41
Ja dat klopt, en als ik Safe Time gewoon afmaak en ook bevestig, krijg ik gewoon een mail met de 'oude' lees goede prijs.

knaapje
15-08-11, 12:48
Hier hetzelfde.

Knaapje

Cara
15-08-11, 13:20
Ik snap er niks meer van.We zullen zien donderdag.Neem de eerste bevestiging mee met het goede bedrag en de print van de chat.Dan moet het goed komen.

1972Marjolein
15-08-11, 14:44
Bij mij ook.. dus ik vul die gewoon niet in :) Ik neem gewoon lekker de originele bevstiging mee van Alamo UK.. Dan maar iets meer Time kwijt. Ik ga voor de SaveMoney..

Ik heb de dag na boeking, de SaveTime button aangeklikt en zag dat hogere tarief, maar verder niks ingevuld.
Vervolgens met o.a. 'Megan' gechat die mij vertelde dat het niet uitmaakte, originele lagere boekingsbedrag was het juiste.

Maarrrr op mijn eerder gestuurd email richting Alamo, krijg ik nu antwoord met het advies de branche afdeling te bellen..... Wordt hier beetje peu nerveus van. Die laatste email delete ik denk ik maar....en wacht met smart op berichtje donderdag van Cara die dan in Florida aankomt en als eerste ervaart wat het gaat worden bij Alamo...

mikey
15-08-11, 18:28
Net ooh save time gedaan en nu hoe is het mogelijk het goede bedrag


Subtotal.......................................... ...$764.86

Estimated Total......................................$764.85
Estimated Total in GBP...............................£468.77

Teleton
15-08-11, 18:28
Ik leun lekker achterover ..... Ik zit er lekker naast.......onder het motto: paniek is erger dan brand.

Wat kan er nu gebeuren? Alle vragen zijn gesteld, de antwoorden zijn gegeven en het zijn deze keer nog identieke antwoorden ook! Wat wil een mens nog meer.......?

mikey
15-08-11, 19:05
En idd ook ik heb net een mailtje gekregen compleet met barcode met het goede bedrag erop

jastsali
15-08-11, 22:19
Blijft een vreemde zaak. Savetime aangeklikt (mijn gegevens had ik direct na boeking ook al via save time ingevuld), daarna bevestiging aangeklikt en ik krijg weer bevestiging voor het lagere bedrag, net als bij de vorige posters. Echter als ik een 2e bestuurder wil toevoegen (via de save time button in de oorspronkelijk bevestigingsmail) dan komt weer het hogere bedrag. Dit invullen maar afgebroken want straks zit ik vast aan het hogere bedrag.8-[

knaapje
16-08-11, 10:24
Antwoord op mijn mailtje naar Alamo gekregen, ik heb niet de indruk dat ze het echt gelezen hebben.

Dear ..........,

Thank you for your email.

Various charges or taxes are levied on all rental car operators in many cities for a variety of reasons. These include airport improvement taxes and user fees, for example. Rental companies are required by law to collect these taxes and pass them directly to the appropriate governing body. These can change with no notice and will effect the price of your rental. I apologize for any confusion this has caused and if you have any further questions, please do not hesitate to ask.

Thank you,

Betsy
Customer By Email ............


08/12/2011 04:27 AM
Where do you live: Europe
Where are you renting: US
City/State:
Estimated Date of Rental: 10/04/2011
Have you picked up your rental: No
....Message: Re: confirmation.............
I got a confirmation based on a weekly rate of $ 200,28 now I see my rate has changed to around $ 300 a week.

How come?

Regards
...........Address on profile:
Phone/fax: /

theovg
16-08-11, 10:36
Dat is een antwoord waar je totaal niks aan hebt.
Ik heb zelf nog geen antwoord gehad.

knaapje
16-08-11, 11:06
Dat heb ik ze ook netjes laten weten.
Ik heb gevraagd of ze mijn mail wilden lezen en dat ik het alleen over de basic rate sprak.
Dus weer afwachten.

Wat mij wel opvalt is, dat ik er op bijv. Engelse Florida sites of forums niks over lees.
Kijk ik niet goed, heeft iemand wel elders wat gelezen?
Knaapje

calypso
16-08-11, 11:25
Wat mij wel opvalt is, dat ik er op bijv. Engelse Florida sites of forums niks over lees.
Kijk ik niet goed, heeft iemand wel elders wat gelezen?
Knaapje

Nou kijk dan eens op The Dibb (http://www.thedibb.co.uk/forums/showthread.php?t=537066) staat een heel topic net zoals hier erover,
en zijn zelfs mensen die geboekt en de auto gekregen hebben voor deze deal zonder problemen.

Quote "My Mum & Dad picked up their car on Saturday using the Dragster code and had no problems.
We fly out this Saturday and have a luxury car booked using the Dragster code also. Not expecting any problems really!
We did both pay in advance though. "

knaapje
16-08-11, 11:31
Zo zie je maar weer, een heel forum vindt meer dan een persoon.
Knaapje

calypso
16-08-11, 11:42
Kwestie van veel forums lezen, en dan niet alleen de Nederlandse ;-)

Maar op The Dibb staan nu al 3 personen die een auto zonder problemen opgehaald hebben, via prepaid. Die mensen hebben dus wel met prepaid betaald of dit dan ook geldt voor die via de US site geboekt hebben en ter plekke moeten betalen heb ik nog niet kunnen lezen daar. Dus best kans dat deze personen alsnog meer moeten betalen.

knaapje
16-08-11, 11:47
Ik heb hem dan ook gelijk aan mijn favorieten toegevoegd.

Teleton
16-08-11, 12:05
Dus best kans dat deze personen alsnog meer moeten betalen. Waarom toch? Die hebben toch precies dezelfde overeenkomst? Je huurt op een bepaald moment een bepaalde auto tegen een bepaald tarief in dollars. En dat bedrag in dollars ligt vast, ongeacht wanneer je betaalt.

calypso
16-08-11, 12:10
Ik zou het niet weten, omdat ik zo nog nooit geboekt heb. Daarom zeg ik ook er is een "Kans", misschien is het ook wel niet zo, maar zeker weten doe ik dit niet omdat ik nergens dit nog bevestigd heb.
We zullen moeten afwachten of heb jij de auto al zo afgehaald Teleton???

Teleton
16-08-11, 12:26
We zullen moeten afwachten of heb jij de auto al zo afgehaald Teleton??? Tsja, als je het zo ziet....In het leven moet je alles maar afwachten. Ik zie geen enkel verschil. Wij betalen wel vaker achteraf als we via Alamo.com boeken en dat gaat prima.

Wat wel voor complicaties kan zorgen is als je voor een langere periode dan vier weken huurt. Je moet dan de auto na vier weken omwisselen en dan heeft Het Systeem er moeite mee om de auto voor die laatste week voor het "europese" tarief te registreren. Even opletten, dus.

Voordeel van dit systeem is dat je twee keer een auto met een volle tank benzine meekrijgt. Betaal ik vooraf, dan heb ik dit 'voordeel' niet want dan hoef je niet om te ruilen. En het 'voordeel' kan weer teniet gedaan worden als de dollar duurder wordt. Maar ja, dat moeten we ook afwachten......;).

1972Marjolein
16-08-11, 13:14
Waarom toch? Die hebben toch precies dezelfde overeenkomst? Je huurt op een bepaald moment een bepaalde auto tegen een bepaald tarief in dollars. En dat bedrag in dollars ligt vast, ongeacht wanneer je betaalt.


Mee eens Teleton !
Je hebt een contract, dat dat door hickups in het systeem voor onduidelijkheid zorgt maakt dat contract niet anders.....
Geen paniek please.... het komt vast allemaal goed.

Cara
16-08-11, 14:12
Zo gauw we internet hebben donderdag laat ik het hier weten.

Njit
16-08-11, 22:34
Het verlossende woord uit de UK:


Dear Martijn,

Thank you for your email.

Please be advised that we are experiencing some technical problems with the Draggster web site and the conditions offered there can only be seen there. The promotion is not being recognized on www.alamo.com (http://www.alamo.com/). The price for the rental you see on www.alamo.co.uk (http://www.alamo.co.uk/) and you have prepaid is the correct one.

Please accept our apologies for the inconvenience.

calypso
16-08-11, 22:37
Ah wilde net hetzelfde plaatsen Njit, helaas heb ik zelf die email niet ontvangen maar zag de berichten op The Dibb al staan

mattrob
16-08-11, 23:17
Ik hoorde net van vrienden die op Las Vegas gister aangekomen zijn, dat ze als Insider en directe boeking via alamo (niet dragster) binnen 2min via de kiosk hun contract hadden ! Ideaal dus ;-) !

1972Marjolein
17-08-11, 09:02
Het verlossende woord uit de UK:

Verlossing voor de boekers via .co.uk.. niet voor alamo.com helaas. We wachten Cara's bericht wel af :-)

valkmir
17-08-11, 12:40
Net het "I am In" pasje van Alamo gehad en er staat in de begeleidende brief dat ik niet in de rij hoef te staan en meteen naar de Alamo kiosk kan gaan....
"Thats life on the Inside. Welcome."

Het lijkt wel een sekte:D:DMaar we gaan het beleven op 3 september as op vliegveld Tampa!!!

Trouwens, ik heb de goedkoopste genomen via AE en nou maar kijken of we op Tampa voor een leuke prijs kunnen upgraden;-)kijken of Alamo en wij nog steeds vriendjes "in de Inside"zijn dan.....

Groetjes Miriam

hannie
17-08-11, 15:19
Gisteren de auto in Miami afgehaald en voor het eerst niet aan de balie maar bij de kiosk. En het lukte ook nog! Was wel een boeking die rechtstreeks bij Alamo gemaakt is en ik heb me als insider aangemeld.
Dus daarna gelijk naar de garage. We zijn wegggereden met een Mazda CX9 uit de Premium rij!\\:D/
Detail was nog wel dat nu we voor het eerst bij de kiosk terecht kunnen er geen rij aan de balie was.

calypso
17-08-11, 19:57
Nou iedereen die de Dragster code gebruikt heeft kan rustig ademhalen op de Alamo website USA staat nu ook sinds vandaag de juiste prijs, zo te zien is het probleem eindelijk opgelost ;-) ;-)

Dus inclusief de 30% korting!

1972Marjolein
17-08-11, 20:06
Ik had het net ook in de smiezen, toen ik inlogde om het e.e.a te checken. Super fijn :-).

Njit
17-08-11, 20:22
Bij ons klopt het nu ook op de .COM site. Ik mag ook nog steeds met 9 extra personen rijden :)

Sunshine State
17-08-11, 20:35
Top om te lezen, nu kunnen we tenminste weer 30% Dragster fan zijn \\:D/

Ebelix
17-08-11, 22:26
Ook onze reservering .com klopt weer.

Ta2 Gerrit
17-08-11, 22:45
Nou, ik mag nog gewoon teveel betalen :-( , en ook de nieuwe confirmation (na invullen van de SaveTimesuggestie) geeft ook het hoge bedrag.

Achterover leunen heb ik opgegeven een mail naar .com is gisteren verstuurd. Nog geen antwoord. De reservering bij usareisen is nog steeds niet gecanceld, voorlopig.

calypso
17-08-11, 23:11
@Ta2 Gerrit, heb je via de UK of US site geboekt?

Misschien dat dat het verschil is?

Ta2 Gerrit
18-08-11, 00:28
.com, en dus zonder prepay. Maar we wachten maar weer in stilte af :-)

calypso
18-08-11, 07:26
Weet natuurlijk niet van de andere hierboven maar ik dus UK met prepaid.
Maar goed dat maakt ja ook niks uit als ze die honoreren dan moeten ze de mensen die geboekt hebben via de US site met deze korting ook de goede prijs geven.
Het is inderdaad afwachten misschien dat dit in de loop van de week ook nog goed komt.

1972Marjolein
18-08-11, 09:09
.com, en dus zonder prepay. Maar we wachten maar weer in stilte af :-)

Gerrit, ik heb ook via .com geboekt, en bij mij staat nu wel het juiste bedrag. Ook bij het SaveTime invulgedeelte. Wacht het mailtje maar idd rustig af, komt vast goed. En Cara heeft vandaag wellicht het verlossende bericht :-)

6foot6
18-08-11, 09:12
Ook mijn drie .com reserveringen, opgeroepen via de link in de e-mail, zijn weer als overeen gekomen.

Njit
18-08-11, 09:16
Nu nog een gratis upgrade als genoegdoening voor de geleden emotionele schade en we praten nergens meer over ;)

mattrob
18-08-11, 09:30
Bij mij ook alles weer goed :lol: ! Op de .com site geboekt en zonder prepay :wink:

jastsali
18-08-11, 12:17
Ook bij mij op de .com site nu alles goed. Heb nu ook 2nd driver kunnen toevoegen zonder dat de prijs veranderde en direct email bevestiging ontvangen. Alleen wijzigen naar een ander model auto kan niet meer, want dan wordt het vele malen duurder. Zelfs het al gekozen model (4 weken standard SUV) gaat dan van $ 940 naar $1530. Dus dan maar een upgrade proberen aan de balie.

theovg
18-08-11, 12:46
Bij mij nog niet ,lijkt wel of ze het niet willen begrijpen .
Heb wel al drie mails verstuurd en drie verschillende antwoorden gekregen.
Wacht verder af

Cara
19-08-11, 13:41
Goedemorgen allemaal,

Na een goede vlucht gisteren aangekomen in Miami.
En dus naar Alamo toe om de goedkope Mustang op te halen.Dachten we...

Nee dus.....hij kwam met een contract aanzetten van dubbel het bedrag.Daar gingen we dus niet mee akoord zoals jullie snappen.Maar na enig overleg kon hij niks voor ons doen .Ik heb die reservering dus gecanceld.Trouwens wat een onbeschofte vent zeg aan die balie.Die had aan mij dus een verkeerde=;

Ik ben toen naar de filiaalmanager gegaan en nogmaals alles laten zien ( ook de chat met Dennis die we keurig hadden uitgeprint) Ook gezegd dat wij er niks aan kunnen doen dat er een fout in hun systeem zit en dat wij zoals hij kon zien een bevestiging hadden voor dat bedrag met extra driver en volle tank.

En joepieee,hij was het met mij eens en voor de prijs van $ 437 voor 12 dagen rijden we nu rond in een zwarte Mustang convertible!!!

Maar wees gewaarschuwd dus allemaal...

Groeten vanuit een warm Miami...

Cariene

Njit
19-08-11, 13:53
We nemen gewoon alles mee. Maar ik denk dat er nog wel meer mensen langs zullen komen met een Dragster code dus wellicht dat ze tegen de tijd dat wij gaan op de hoogte zijn :)

Happy Driving!

http://img842.imageshack.us/img842/2804/2011fordmustangpontconv.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/842/2011fordmustangpontconv.jpg/)

Njit
19-08-11, 14:25
En na ettelijke pagina's met verschillende meningen is dus gebleken dat beide kampen een beetje gelijk hadden. Een deal is a deal maar je moet wel de man/vrouw achter de balie zien te overtuigen van je gelijk. En dan helpt 'documented evidence' :)

Pro:


Je huurt op een bepaald moment een bepaalde auto tegen een bepaald tarief in dollars. En dat bedrag in dollars ligt vast, ongeacht wanneer je betaalt.


Kortom: A deal is a deal!

Con:


@knaapje;
Ik vertrouw niet op wat in de chatsessie wordt verteld. Ik krijg zojuist het volgende te horen:Mijn ervaring: als je aan de balie staat is wat in het computer systeem staat bepalend. Je kunt een print mee hebben met een ander bedrag en een bevestiging van een chatsessie, maar het systeem bepaalt. In mijn ogen weinig kans dus...

calypso
19-08-11, 14:34
Wat ik even niet heb kunnen terug vinden in het topic na het terug lezen is wat voor een contract Cara nu had.
Was dat een .com contract met payment achteraf of een UK met prepaid.

ben namelijk benieuwd of dat nog wat zou uitmaken.

knaapje
19-08-11, 14:59
Uit een van haar postings:

Moet ik bang zijn dat onze reservering bij Alamo.com toch niet doorgaat als we daar aan de balie staan? Dat zou wel heel sneu zijn.


anders was het wel erg duur geworden.

Knaapje

mattrob
19-08-11, 15:46
Precies waar ik ook bang voor was :-( ... Het komt allemaal vast goed, want ik heb gewoon alleen maar goede ervaringen met Alamo, maar je weet nooit wie je achter de balie treft en daar zit ik eigenlijk niet op te wachten na zo'n lange reis; moet je weer naar manager, etc, etc. Uiteindelijk komt het goed, maar relaxed is anders :-x

Maar ik dacht dat we nu de goede bevestiging online hadden staan in het systeem, maar die komt er dan blijkbaar toch niet uit ? Dat vind ik toch wel vreemd, ik zie nergens in mijn systeem een ander bedrag verschijnen. Vreemd :-k ...

dennis-oostveen
19-08-11, 16:22
Ik lees in vele topics en blogs dat je op MCO zelf je auto mag uitzoeken, is dit in Mia ook zo? Heeft iemand hier ervaring mee?

mattrob
19-08-11, 16:24
Ja, ook daar kan je je eigen auto uitzoeken.

dennis-oostveen
19-08-11, 16:28
Great, thanks. Misschien dat ik volgende keer eens bij Alamo ga reserveren.

calypso
19-08-11, 16:38
Maar ik dacht dat we nu de goede bevestiging online hadden staan in het systeem, maar die komt er dan blijkbaar toch niet uit ? Dat vind ik toch wel vreemd, ik zie nergens in mijn systeem een ander bedrag verschijnen. Vreemd :-k ...
Ja maar was dit ook zo bij Cara, ook dat heb ik nergens kunnen lezen?
Als het toch correct op de website staat zou je toch denken dat het goed komt, maar is natuurlijk altijd afhankelijk van wie er achter die balie staat, en of die wil meewerken.

jastsali
19-08-11, 16:39
Reactie ontvangen van de Alamo customer service (ik had dus geboekt via .com, geen prepay)
Dear xxxxxxx,
Thank you for your email.
I apologize for the inconvenience. I have reviewed the charges and I currently see the estimated charges listed as $959.20. I am unable to verify the larger amount. I am not sure where you see that as a total.
I regret the inconvenience, and hope all your future contacts are entirely satisfactory.
Sincerely, CathyZoals in een eerdere post aangegeven stond bij mij het bedrag 2 dagen geleden al goed in het systeem, maar altijd fijn om dat nog eens bevestigd te krijgen in een mail die we uiteraard mee nemen. Wel mazzel dat ik vorige week nog net op tijd voor de hoge korting heb geboekt.

1972Marjolein
19-08-11, 16:56
Wat ik even niet heb kunnen terug vinden in het topic na het terug lezen is wat voor een contract Cara nu had.
Was dat een .com contract met payment achteraf of een UK met prepaid.

ben namelijk benieuwd of dat nog wat zou uitmaken.

ze had volgens mij net als ik via .com zonder prepay.

Sunshine State
19-08-11, 19:01
En joepieee,hij was het met mij eens en voor de prijs van $ 437 voor 12 dagen rijden we nu rond in een zwarte Mustang convertible!!!


Nou goed gedaan, en nu lekker genieten in die vette Mustang !!

pkoole
21-08-11, 21:22
Ik vlieg morgen vanaf Orlando terug naar Nederland. Heb schade aan de bij Alamo gehuurde auto. Hoe wordt dat afgehandeld? En hoe lang duurt het voordat de papieren zijn geregeld. Ten tweede, hoe lang duurt het voordat je van het Alamo inleverstation op de luchthaven bent. Gaat dat, net zoals in Miami, met een shuttle die om de 5 min gaat? Hopelijk kunnen jullie mij snel antwoord geven.
Piet
(vakantieblog te lezen op: http://pietkoole.wordpress.com)

Lea
21-08-11, 21:25
Hoe de schade afgehandelt word weet ik niet maar de garage van de huurwagens staan tegen over de vertrek hal ff oversteken en je bent er.

[verwijderd]
21-08-11, 21:36
Zoals ik eerder begrepen heb van andere forummers die schade hadden is het zo geregeld mits je wel het uitgebreide pakket hebt geboekt. Maar trek er voor de zekerheid wat meer tijd voor uit om zeker te zijn dat je niet in tijdnood komt.

En heb je tijd over, dan zijn er voor de veiligheidscontrole nog zat leuke winkeltjes om te bezoeken en te bekijken.

P.S. Kleine schades valt ze vaak niet eens op bij de verhuur bedrijven.

Njit
21-08-11, 21:39
Hoe ben je verzekerd bij Alamo? Als je Gold hebt dan heb je weinig problemen. Je zult waarschijnlijk een krabbel moeten zetten op een blaadje en daarna kun je zonder verder bij te hoeven betalen er vandoor..

calypso
22-08-11, 08:21
Wat si de schade dan?

Teleton
22-08-11, 09:25
Voor Piet misschien te laat, voor anderen wellicht goed om te weten. Formeel zit 't kort weergegeven zo:

Alle schade dient direct bij Alamo gemeld te worden. In je huurcontract vind je het telefoonnummer. Ook dient altijd aangifte bij de politie gedaan te worden wanneer derden bij de schade betrokken zijn. Dat is ook het geval als je een paaltje uit de grond rijdt...

Lees de uitgebreide beschrijving in je huurcontract.

Neem dus altijd direct telefonisch contact op. Bij eenvoudige gevallen wordt de schade telfonisch geregistreerd en hoor je er verder niets meer van. Mits de Collision Damage Waiver in je pakket is opgenomen.

Alamo Gold zegt overigens niets over de dekking van de verzekeringen.

The renter or authorized driver is responsible for any loss or damage to the rental vehicle, regardless of who is at fault. In addition, unless prohibited or limited by law, the renter or authorized driver (s) is responsible for administrative fees and loss of use charges.*
Alamo provides you, the renter and authorized drivers with a way to minimize or eliminate your responsibility for loss or damage to the rental vehicle through the purchase of Collision Damage Waiver (CDW). CDW is NOT insurance. It is a waiver of Alamo's right to collect from the renter or authorized driver for the loss or damage to the rental vehicle

Alamo Gold neem je niet voor de dekking van de CDW maar voor de tank benzine en de tweede t/m de negende (;)) driver.

Njit
22-08-11, 09:34
Op hun eigen site (https://alamo.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/1647) zeggen ze wel degelijk iets over de dekking. Bij Alamo Gold sluit je altijd een Maxi Waiver Saver af.


Collision Damage Waiver (CDW)

The renter or authorized driver is responsible for any damage to or loss of the rental vehicle up to the fair market value of the vehicle, regardless of who is at fault. In addition, unless prohibited or limited by law, the renter or authorized driver (s) is responsible for loss of use, administrative fees and diminishment of value.
If Renter purchases CDW, Alamo agrees, subject to the Terms and Conditions of the rental agreement, to eliminate all or part of the renter's responsibility for damage to or loss of the rental vehicle. CDW is NOT insurance. Alamo offers two levels of CDW to meet the needs of its customers.


Maxi Waiver Saver - Alamo waives the renter's and authorized driver(s) responsibility for loss or damage to the rental vehicle up to the fair market value of the vehicle including loss of use, administrative fee and diminishment of value.


Waiver Saver 3000 - (unless prohibited by state law) Alamo waives up to the first $3,000 of loss or damage to the rental vehicle, the renter or authorized driver(s) pays for any loss or damage in excess of $3,000 up to the fair market value of the vehicle.

Teleton
22-08-11, 09:51
Op hun eigen site (https://alamo.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/1647) zeggen ze wel degelijk iets over de dekking. Bij Alamo Gold sluit je altijd een Maxi Waiver Saver af.

Dat geldt voor alle Europese huurders die een pakket met CDW full afsluiten. De vrijwaring voor schade is voor europese schade, ongeacht het pakket dat we kiezen. Alamo Gold of Fully inclusive. Wij kunnen als we een pakket boeken helemaal geen Waiver Saver afsluiten, dit is bestemd voor de Amerikaanse markt.

Edit: De informatie op alamo.com is volledig gericht op de situatie in de VS. Ik vind er geen informatie over de pakketten die voor europa zijn samengesteld. Lees de suggesies (https://www.alamo.com/index.do?action=resRentalInfo.do&iataNumber=AL005270&contractId=TINDR1&countryOfResidenceCode=DE&source=deGeneric) die Alamo aan de locals geeft. Voor de Nederlandse/Belgische huurders zegt alamo.nl

Als u een huurauto boekt via Alamo.nl kunt u altijd verzekerd de weg op. Onze tarieven voor de USA zijn inclusief ongelimiteerde kilometers en een verzekering voor schade, diefstal en aansprakelijkheid. Ook zijn de lokale belastingen en de luchthavenbelasting inclusief in het tarief. Bent u met meerdere bestuurders? Kies dan voor het Gold pakket. U kunt dan ter plaatse 3 extra bestuurders bijschrijven op het huurcontract. Tevens ontvangt u met het Gold pakket een gratis tank benzine. Nog geen 25 jaar? Op Alamo.nl kunt u kiezen voor het Gold Underage pakket. Hiermee zijn ook bestuurders tussen de 21 en 25 jaar voldoende verzekerd Bekijk de voorwaarden voor autohuur USA! (http://www.alamo.nl/av/getCountryTermsPDF.php?landID=1)


Voorbeeld zonder Gold, met CDW full:

http://img28.imageshack.us/img28/7812/alamoeuropa.png (http://imageshack.us/photo/my-images/28/alamoeuropa.png/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

PENPE
22-08-11, 10:13
Heb schade aan de bij Alamo gehuurde auto. Hoe wordt dat afgehandeld? En hoe lang duurt het voordat de papieren zijn geregeld.
Heb zelf ook keer schadegevalletje gehad ( auto was rondom bekrast terwijl ie voor de villa stond ) en na telefoontje naar Alamo moest ik aangifte doen bij de politie. De aangifte stelde niks voor, het politieburo van Kissimmee is een soort 'selfservicekantoor' waar de communicatie met de dienstdoende agent(en) geschiedt via een informatiezuil. Zij gaven aan welk formulier ik moest invullen en dat moest ik inleveren bij Alamo. Bij Alamo kreeg ik, 'no further questions asked', meteen een andere auto mee.

Daarna meteen de villa ook maar omgeruild voor een ander ;)

Nel van Ree
24-08-11, 15:05
Hallo ,

Even een vraagje ik heb toen gevraagd voor als wij onze auto inleveren,
welke borden moesten wij hebben . En ik kreeg toen bericht hoe wij moesten
rijden. De borden rental car return op de MCO is dat een afslag naar Alamo.

groetjes nel

vondutchga
24-08-11, 15:06
Nel van Ree!!!! kom je weer naar Orlando??? voor zover ik weet brengen de borden "rental car return" je naar ieder verhuur bedrijf op het vliegveld.

Teleton
25-08-11, 09:19
Ik Hopelijk kunnen jullie mij snel antwoord geven.
En, hoe is het afgelopen, Piet? Wat was de schade, hoe heb je het gemeld en hoe is het opgelost?

calypso
26-08-11, 08:19
Zijn er nog meer mensen die met de Dragster code de auto opgehaald hebben de afgelopen week, Ben toch wel benieuwd naar hun ervaring. ;-)

Ta2 Gerrit
26-08-11, 12:00
Nou, ik ben de dragster-code mooi zat en heb de reservering gecanceld :evil:.

2 mailtjes gestuurd met de vraag waar de plotselinge prijsverhoging vandaan kwam, terwijl ik een bevestiging met een hele leuke prijs vastgelegd had, en 2 keer een belachelijk ontwijkend antwoord gekregen. Ik vindt het goed.

We gaan gewoon door met onze Duitse vrienden, dan maar wat duurder.
Nu heb ik i.i.g. de auto die ik wilde, en geen gezeur aan de balie.

theovg
26-08-11, 12:38
Bij mij hetzelfde naar zeker tien mails heb ik afgelopen Woensdag mijn zoon laten bellen.
Naar ongeveer een half uur was de uitkomst dat we het maar in
Orlando moeten proberen om de prijs te krijgen die op de bevestiging staat .](*,)

Slaat natuurlijk nergens op je hebt een bevestiging en ze veranderen hem gewoon en zeggen dat ze de eerste nergens in de computer terug kunnen vinden.
Ik laat het zo maar en ik zie het wel in Orlando.
De prijs die ze nu opgeven [410 euro voor twee weken midsize suv was 288 euro]is maar acht euro meer als bij Usareisen.
Ik kijk wel wat ze in Orlando zeggen en lukt het niet kan ik altijd nog een upgrade proberen .:mrgreen:

Njit
26-08-11, 12:48
Ik heb een bevestiging per email dat er een fout in hun systeem zit en dat mijn bevestiging de juiste prijs bevat. Dat lijkt mij voldoende..

knaapje
26-08-11, 16:21
Zojuist nog even gekeken en mijn bevestiging staat op het oorspronkelijke bedrag EUR 283 ($ 407) voor 2 weken een Mid SUV in oktober/Miami.
Via de .com site, niet vooruitbetaald.
Het hogere bedrag is nergens meer terug te vinden.

Knaapje

Njit
26-08-11, 16:26
Hier hetzelfde. Alamo.com laat het bedrag zien wat ook in mijn mail staat.

calypso
26-08-11, 18:09
Bij mijn boeking staat ook het juiste bedrag.
maar had gehoopt dat er misschien nog mensen waren die ook daadwerkelijk de auto opgehaald hadden, om te zien of ze dus daar nog problemen gehad hebben.
maar zo te zien nog even wachten dus.

theovg
26-08-11, 18:45
Als je het juiste bedrag er op hebt staan denk ik niet dat je problemen krijgt.
Ik heb wel een uitdraai met het juiste bedrag maar als ik op de website inlog met mijn nummer komt er dat hogere bedrag tevoorschijn.
En dat krijgen ze in Orlando straks ook te zien.
Ik kijk wel wat er dan gebeurt al het verkeerd gaat neem ik hem gewoon voor het hogere bedrag,ik kan hem toch bijna niet goedkoper krijgen.

knaapje
26-08-11, 19:41
........Ik kijk wel wat er dan gebeurt al het verkeerd gaat neem ik hem gewoon voor het hogere bedrag,ik kan hem toch bijna niet goedkoper krijgen.
.............

Maar dan toch wel pas nadat je de CEO persoonlijk te spreken hebt gehad.!!
Poot stijf houden tot het uiterste!!
Knaapje

Njit
26-08-11, 19:48
Dollar.de is iig bijgeschreven en Alamo afgeschreven..

knaapje
26-08-11, 20:09
Ze zitten weer te rommelen volgens mij:
Vanmiddag zoals boven gemeld staat alles goed $ 407,25.
Nu een paar uur later plotseling:

Additional Items https://www.alamo.com/alamo/common/images/icons/questionbug.gif (http://javascript<b></b>:openChargeItemHelp('ADI'))
Daily Freq Traveler Surcharge$2.50 Subtotal$2.50Taxes, Surcharges and Fees https://www.alamo.com/alamo/common/images/icons/questionbug.gif (http://javascript<b></b>:openHelpItem('TAX')) Concession Recoup Fee 9.89 % (http://javascript<b></b>:openHelpItem('TAX')) $0.25
Sales Tax (7.0%) (http://javascript<b></b>:openHelpItem('TAX')) $0.02
Subtotal$0.27
Estimated TotalEstimated Total$410.02
Estimated Total in EUR€285.21


Weer wat nieuws, ben je frequent traveler, moet je meer betalen.???
Ik huur voor het eerst in 2 jaar bij Alamo.
Zou het wat te maken kunnen hebben met mijn US airways frequent flyer, dat nummer heb ik bij boeking opgegeven, maar dat is al weken geleden.?
Knaapje

Update:
Schijnt inderdaad zo te zijn:..........
...van Alamo.com..........

US Airways (250 miles per rental)
Virgin Atlantic Flying Club (1000 miles per rental)
Alamo collects a Frequent Traveler Surcharge of up to $0.75 per day (except $1.50 per day/up to $7.50 per rental for Southwest) for qualifying rentals in the U.S., Canada and Puerto Rico.
This surcharge is being collected by Alamo in order to offset the administrative and program costs arising from our participation in Frequent Traveler programs...............

Sunshine State
26-08-11, 20:27
Heb je de ' Accept Surcharge' aangevinkt naast het 'Frequent Traveler Program' ??

knaapje
26-08-11, 20:39
Ik zou het niet weten.
Ik heb inmiddels mijn fr.tr.nummer van de reservering verwijderd en de surcharge is ook verdwenen.
Ik kom waarschijnlijk toch niet aan genoeg miles om er wat aan te hebben.

Het mooie is wel, dat ik nu weer een bevestiging van de reservering krijg, die het lage tarief bevestigt.
Weer een A4-tje om eventueel aan de balie te laten zien.
Knaapje

theovg
26-08-11, 20:56
@Maar dan toch wel pas nadat je de CEO persoonlijk te spreken hebt gehad.!!
Poot stijf houden tot het uiterste!!
Knaapje

Ik weet niet of daar s' avonds nog een manager aanwezig is ik neem aan van wel.
Maar natuurlijk gaan we het proberen.

calypso
26-08-11, 21:12
Weer wat nieuws, ben je frequent traveler, moet je meer betalen.???
Ik huur voor het eerst in 2 jaar bij Alamo.
Zou het wat te maken kunnen hebben met mijn US airways frequent flyer, dat nummer heb ik bij boeking opgegeven, maar dat is al weken geleden.?
Knaapje

Niks nieuws hoor dit is al jaren zo, Alamo vraagt inderdaad geld voor je airmiles, dus gewoon niet selecteren en dan kost het ook niks, krijg je alleen geen miles.

moonlight91
08-09-11, 11:30
aanbieding voor florida met kerst !

https://www.alamo.nl/aanbiedingen

PENPE
08-09-11, 11:48
Ik heb meteen ff gekeken en gerekend, maar het is niet echt zo'n aanbieding dat de huur goedkoper is dan normaal, het zal wel te maken hebben met de dure decembermaand.

Bijvoorbeeld 7 dagen Standard-SUV met Alamo-GOLD komt op 348 euro, dus evengoed bijna 50 euro per dag, dus ik denk dat nog ff verder shoppen best de moeite waard is ;)

Sanibel
08-09-11, 11:59
Allen,

Ik heb een aardig stukje terug gekeken, maar kan niet een echt duidelijk antwoord op mijn vraag vinden dus daarom stel ik hem maar:
Zijn er al bevindingen mbt het ophalen van een auto geboekt met de Dragster code.

Wij hebben een boeking staan voor november en wil toch wel weten wat er straks gaat gebeuren als we op MCO staan bij de Alamo balie.

Ik hoor graag van jullie.

Sjon, Bianca en Romy

PENPE
08-09-11, 12:07
Zijn er al bevindingen mbt het ophalen van een auto geboekt met de Dragster code.

Wij hebben een boeking staan voor november en wil toch wel weten wat er straks gaat gebeuren als we op MCO staan bij de Alamo balie.


Wij hebben met de code een Fullsize-SUV geboekt ( zie eerder in dit topic ) en over een kleine 2 weken ga ik het ervaren \\:D/

Njit
08-09-11, 12:39
Zijn er al bevindingen mbt het ophalen van een auto geboekt met de Dragster code.

Vanaf bericht #1196 (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?p=153462&postcount=1196) even lezen..

calypso
08-09-11, 14:17
Allen,
Ik heb een aardig stukje terug gekeken, maar kan niet een echt duidelijk antwoord op mijn vraag vinden dus daarom stel ik hem maar:
Zijn er al bevindingen mbt het ophalen van een auto geboekt met de Dragster code.
Sjon, Bianca en Romy
Ik heb de vraag ook al 2 keer gevraagd maar zo te zien heeft iedereen voor later geboekt.
Ook ik zal over 3 weken je kunnen vertellen of het gelukt is op Atlanta Airport met deze code.
Al ga ik er nog steeds vanuit dat het goed is omdat inmiddels de juiste prijs overal staat genoteerd.
Maar op 03 october kun je op mijn blog lezen over mijn ervaring ;-)

1972Marjolein
10-09-11, 11:56
Naar mijn weten is het allemaal in orde. Mijn boeking op de Alamo.com site staat zoals ik hem geboekt heb tegen het lage dragster tarief. Inclusief de SafeTime constructie en met extra bestuurder. Neem voor de zekerheid wel al mijn chats en bevestigingsmails me :-).

cant51
10-09-11, 12:47
Hoi Allemaal,

Ik heb mijn auto met dank aan Teleton geboekt bij http://www.alamo.de/Hotdeals/732/de/vacation_eng, onderstaand de info wat het is geworden, rij er nu in rond :), moet er wel bij zeggen dat ik altijd een Midsize SUV boek, is voor ons groot genoeg en door mijn werk rij ik al zo vaak in dikke auto's dat dit mij niet zo kan boeien in de vakantie, kan jullie dus niet zeggen wat een grotere auto gaat kosten, heb er ook niet naar gekeken.

Vliegveld: MCO/retour MCO
Tijd : 8-9-2011 tm 6-10-2011
Auto : Ford Escape
incl. : inkl. 2e bestuurder, alle verzekeringen, volle tank etc.
Huurprijs : $ 764.00 ( 538,71 euro)

Grtjes Toos

peterwoudje
19-09-11, 18:11
Wie heeft ervaring met het reserveren van een auto via de Duitse site van Alamo, zijn de voorzieningen (gold) te vergelijken? Volgens mij scheelt het prijstechnisch een behoorlijk bedrag.

Ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.