PDA

Bekijk Volledige Versie : Vliegen met United Airlines (2)



Pagina's : 1 2 [3]

Cindy1969
12-06-16, 14:35
Bij mij zijn de tijden niet veranderd, dus daar kan het niet aan liggen, tenminste, bij mij dan.
Wekelijks maar even inloggen tot vertrek :D

José
12-06-16, 15:33
Had ik bij Delta ook voor mijn afgelopen reis in mei. Vluchttijden bleven hetzelfde maar wel 4 keer van onze stellen gemikt. Heb ze steeds weer terug gezet. Heb het om de dag bekeken.

Cindy1969
12-06-16, 18:04
Kan ik ook wel doen, om de dag, elke keer denk je dan toch aan de komende vakantie dus geen straf :D

Fleurida
12-06-16, 20:28
Ik zou even bellen met United op Schiphol. Daar kun je dit melden en ze zijn meer dan bereid je te helpen. We hebben dit zelf vorig jaar aan de hand gehad in verband met een vluchtwijziging. En zijn toen prima geholpen.

mhagman
12-06-16, 20:35
Bedankt voor de tip, ik ga het even in de gaten houden en dan even contact met ze opnemen als er weer wat veranderd (of om te kijken of ze kunnen helpen om toch 2 x2 achter elkaar te zitten ipv 4 op een rij :))

Cindy1969
13-06-16, 21:33
Ga ik toch ook even doen, mocht het weer veranderd zijn. Dan bel ik ze even.

Holiday
13-06-16, 22:21
Ik heb even een vraag over de toegestane bagage . Wij vliegen met 2 volw 1 kind en 1 baby.
Vandaag heb ik gebeld met united want ik wilde weten of ik bagage bij elkaar mag voegen. Dat mag dus niet.
Maar de beste Amerikaanse mevrouw gaf aan dat wij allemaal 23 kg mee mogen. Dus ook de baby. Toen ik vroeg of
dat wel klopte zei ze dat ik het in de voorwaarden terug kan vinden. Alleen kan ik dit niet vinden.
Dus ook maar even met vliegwinkel.nl gebeld. En ook daar zeiden ze dat het ik de boeking staat 4x 23 kg. Ook gaf ik aan dat op mijn papieren 3x23 en 1x10 staat. Maar dat was fout. Het is 4x23. Nu wil ik weten of iemand hier ervaring mee heeft. Want als ik straks op de luchthaven sta met 4 koffers en het is niet zo. Ben ik niet blij natuurlijk. Ook nemen we een kinderwagen mee. Ik hoor graag ervaringen.

Anthon14
14-06-16, 00:01
23 kg per zitplek in economy dus als je voor de baby een zitplek hebt is het 4x 23 kG. Als de baby op schoot zit is het een lager gewicht wat je voor de baby mee mag nemen.

Daarnaast heb je nog je handbagage per persoon 1 trolley/tas en daarnaast een personal item zoals een tablet, handtas, laptop, ....

Holiday
14-06-16, 08:35
De baby zit op schoot, dat heb ik ook tegen beide dames verteld. Ik dacht ook voor de baby 10 kg.
Ik heb voor de baby 83 euro betaald. Maar allebei geven ze aan dat ik ook voor de baby 23 kg mee mag nemen.
Maar ik vind het zo vreemd. En anders ga ik nog een keer bellen of ze dat dan even op mijn tickets willen aanpassen mocht dit echt zo zijn.

P9ol
14-06-16, 14:47
Dit is wat ik zie op de site van United:
Checked baggage allowance for childrenThe standard checked baggage allowance applies to children with purchased tickets, including infants traveling internationally on 10 percent of an adult fare. If a child’s baggage allowance is exceeded, the excess will become part of the fare-paying adult's baggage allowance. All standard checked baggage restrictions and service charges apply.

Ilse_
30-08-16, 19:58
Zijn er nog recente ervaringen met United Airlines???

We kijken namelijk naar onderstaande vlucht....

http://www.momondo.nl/flightsearch/?Search=true&TripType=2&SegNo=2&SO0=DUS&SD0=ORL&SDP0=28-07-2017&SO1=ORL&SD1=DUS&SDP1=18-08-2017&AD=2&CA=15&TK=ECO&DO=false&NA=false&source=aff-tt&utm_source=tradetracker&utm_medium=affiliate&utm_campaign=Symbaloo

Marie-Anne
30-08-16, 22:48
Uit betrouwbare bron (van een zeer veel vlieger): United is de laatste jaren erg achteruit gegaan. Vroeger was het een goede maatschappij,
maar er is teveel bezuinigd. Vaak oude vliegtuigen met schermpjes in het gangpad. Nieuw beleid is geen schermpjes meer; de bedoeling is
dat je gebruik maakt van je eigen device.

BarryDH
30-08-16, 23:30
United is een prima maatschappij om mee te vliegen ik vlieg dit jaar voor de 5e keer met ze en altijd naar tevredenheid. Ze hebben een erg goed op tijd record en erg vriendelijk personeel , ik heb nog nooit een overhead televisie gezien altijd entertainment op eigen scherm gehad. Het enige eventuele minpunt is dat de films op een cyclus draaien en je niet zelf kan kiezen , echter zou ik persoonlijk nooit mijn keuze laten afhangen van eventueel wat mindere entertainment.

PENPE
31-08-16, 08:24
Uit betrouwbare bron (van een zeer veel vlieger): United is de laatste jaren erg achteruit gegaan. Vroeger was het een goede maatschappij,
maar er is teveel bezuinigd. Vaak oude vliegtuigen met schermpjes in het gangpad. Nieuw beleid is geen schermpjes meer; de bedoeling is
dat je gebruik maakt van je eigen device.

De afgelopen 8 jaar iets van 18x met United naar Orlando gevlogen dus ben een redelijke frequent-flyer. Op zich heb ik niet het idee dat ze erg achteruit zijn gegaan en mijns inziens nog steeds een goede maatschappij met een goede punctualiteit mbt de verttrektijden. Een aantal vluchten van/naar Amsterdam wordt inderdaad met 'verouderde' toestellen uitgevoerd, maar hebben toch altijd schermpjes in de stoelen. Inderdaad zitten er in de nieuwe toestellen die worden ingezet op de binnenlandse vluchten geen schermpjes meer in de stoelen maar moet/kun je gebruik maken van je eigen device. Mij beviel dat in iedergeval prima, dus....

http://penpe.nl/penpeintheusa-sept2015/wp-content/uploads/2015/10/10-10-IMG_1339.jpg

De prijzen die zij tegenwoordig rekening voor de EconomyPlus rekenen zijn wel belachelijk hoog geworden. Zo kwam er voor ons bovenop de ticketprijs van 580 Euro een toeslag van 450 Euro dus helaas uit moeten gaan kijken voor een andere 'carrier'. We vliegen volgende week naar Orlando met Virgin Atlantic, betaalden bij hun een ticketprijs van 540 Euro , incl de upgrade naar extra beenruimte dus een mooie deal. Maar als United 'addict' gaat dit voor mij toch een vreemde ervaring worden.....

Lelli Kelly
31-08-16, 10:35
Wij zijn afgelopen zomer met United gevlogen: binnenlandse vluchten binnen de VS en terug naar Amsterdam (heen met Lufthansa).
Wij waren niet kapot van de vluchten met United. Vorige jaren met Delta gevlogen en dat vonden wij qua service en toestellen (bij United oude toestellen) stukken beter. Op de vlucht van Washington naar Amsterdam geen personal entertainment systeem alleen een klein schermpje waar ze de hele vlucht dezelfde film herhaalden.
Daarbij hadden wij op onze vlucht van LA naar Oahu een vertraging van 12 uur (!!). We zijn nog steeds met United "in gevecht" om kosten vergoed te krijgen die we daardoor gemaakt hebben maar dat gaat vast goed komen.
Volgende keer kies ik toch weer voor Delta.
De vlucht van Lufthansa vonden wij dan wel weer goed vanuit Frankfurt.

Ilse_
31-08-16, 12:14
Oke het blijft dus toch ook wel weer erg persoonlijk hoe en wat. Qua vertragingen kan een maatschappij er ook niet altijd zelf wat aan doen dus ja da is pech of geluk. We zullen het eens goed op een rijtje zetten. Afgelopen 2 jaar met Air Berlin gevlogen en dat was erg goed.....

b767-300er
31-08-16, 20:53
Als je Air Berlin erg goed vind gaat United je niet tegenvallen.
Overigens hebben maar weinig maatschappijen op hun zogenoemde korte vluchten eigen schermpjes.

corrus
31-08-16, 20:57
We vliegen volgende week naar Orlando met Virgin Atlantic, betaalden bij hun een ticketprijs van 540 Euro , incl de upgrade naar extra beenruimte dus een mooie deal. Maar als United 'addict' gaat dit voor mij toch een vreemde ervaring worden.....Wáár hebben jullie de overstap? :cool:

b767-300er
31-08-16, 21:18
Ik neem aan London?

Fitzroy
31-08-16, 21:23
Volgens mij vliegt Virgin ook vanaf Manchester.

corrus
31-08-16, 22:02
Hangt van de soort boeking af...
'T kan vanaf Londen óf vanaf Manchester zijn.
Daarom was ik benieuwd, wáár...

b767-300er
31-08-16, 22:59
Hangt van de soort boeking af...
'T kan vanaf Londen óf vanaf Manchester zijn.
Daarom was ik benieuwd, wáár...
Soort boeking?
Telefonische boekingen gaan vanaf London en Internet boekingen vanaf Manchester. Bedoel je dat?

Ilse_
01-09-16, 08:21
Als je Air Berlin erg goed vind gaat United je niet tegenvallen.
Overigens hebben maar weinig maatschappijen op hun zogenoemde korte vluchten eigen schermpjes.


Thnx voor je antwoord. Schermpjes op korte vlucht vinden we ook niet nodig idd

corrus
01-09-16, 13:44
Ach... :rolleyes:

b767-300er
01-09-16, 15:02
;) .

elstars
01-09-16, 15:06
Soort boeking?
Telefonische boekingen gaan vanaf London en Internet boekingen vanaf Manchester. Bedoel je dat?

Als je het reisverslag van Penpe leest (elders gepost op het Florida Forum) zie je dat ze op de heenweg overstappen in London Gatwick en op de terugweg in Manchester.

laanvdj
23-10-16, 11:56
Ik heb nog 2 coupons voor $100 korting op een bij United te boeken vlucht.
in te wisselen tot 15/5/17.
wij vliegen zelf met BA, dus hebben er niks aan.
bij Interresse pb-tje

PENPE
24-10-16, 14:07
Wáár hebben jullie de overstap? file:///C:/Users/OP0404/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image002.gif

Ik neem aan London?\

Volgens mij vliegt Virgin ook vanaf Manchester.

Hangt van de soort boeking af...
'T kan vanaf Londen óf vanaf Manchester zijn.
Daarom was ik benieuwd, wáár...

Soort boeking?
Telefonische boekingen gaan vanaf London en Internet boekingen vanaf Manchester. Bedoel je dat?

Ach... file:///C:/Users/OP0404/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image004.gif

file:///C:/Users/OP0404/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image006.gif .

Sorry guys, om een of andere reden heb ik blijkbaar zitten snurken en dit topic verder helermaal gemist na mn laatste post, maar inmiddels is het antwoord al gegeven ;-) :
( Overigens de tickets online geboekt bij een reisorganisatie )



Als je het reisverslag van Penpe leest (elders gepost op het Florida Forum) zie je dat ze op de heenweg overstappen in London Gatwick en op de terugweg in Manchester.

FloridaFabian
11-04-17, 08:55
Voor wie binnenkort met United gaat vliegen een artikel waar nu veel over gesproken wordt, pas dus maar op! ;-):

http://www.miamiherald.com/news/business/article143891899.html

hannie
11-04-17, 10:09
Echt niet normaal dit!
Vind het trouwens belachelijk dat je blijkbaar gedwongen kunt worden om het vliegtuig te verlaten als je gewoon een geldig ticket hebt.

FloridaFabian
11-04-17, 11:03
Wat ik écht belachelijk vind is dat er anno 2017 nog steeds de mogelijkheid is tot dubbel boeken... Tenzij deze persoon bijvoorbeeld op de reservelijst stond en de originele passagiers toch nog aankwamen ben ik vooral heel benieuwd hoe de selectie van deze passagier tot stand is gekomen! Iene-miene-mutte, u mag het vliegtuig verlaten?:confused:

Njit
11-04-17, 11:10
Dubbel boeken is standaard. Omdat er altijd passagiers zijn die toch niet vliegen..


https://www.youtube.com/watch?v=ZFNstNKgEDI

Frans1949
11-04-17, 12:06
Ik heb jaren geleden een paar maal heel slechte ervaringen gehad met United.
Ik heb ook mezelf beloofd nooit meer met United te vliegen wat voor prijs ze ook in de aanbieding hebben.
Door dat filmpje ben ik weer overtuigd met mijn beslissing.

Syllvia
11-04-17, 12:06
Dit is echt schandalig, het filmpje gaat de hele wereld over, echt goede reclame dit. 'Men' heeft de computer laten kiezen wie er uit moest....

Daan
11-04-17, 12:22
Wij zijn afgelopen donderdag met United terg gevlogen. Van Orlando naar Houston en daarna door naar Amsterdam.
Onze eerste vlucht was ook overbooked. Er werd bij het inchecken gevraagd of wij, in ruil voor minimaal 300 dollar aan cheques, het erg zouden vinden om een andere vlucht te nemen. Nu hadden wij daarna nog een vlucht naar Amsterdam dus we hadden er niet veel trek in. Bij het boarden bleek dus dat er te veel mensen zijn, en er dus ook te weinig plek was voor de handbagage. Er werd vriendelijk gevraagd of mensen hun handbagage af wilde staan als gewone bagage, en die op de eindbestemming op de band op te halen. Welgeteld 2 personen deden dat: wij. Bij het boarden waren er dus mensen die hun handbagage weg wilde stoppen, maar niet paste. En die werden boos dat het niet paste. Nu waren de stewards erg rustig (waar ik zou zeggen: moet je maar gvd aan de maten houden) en zochten naar een oplossing. Mensen werden boos dat ze hun bagage niet meer kwijt konden. Mensen die en een trolley EN een grote tas (die duidelijk groter was dan de afmetingen van de personal item). En nog bleven ze rustig, waarbij ik de mensen hun nek al zou hebben omgedraaid hoe ze tegen de stewards spraken.

Dus niet alles komt op united aan. Neemt niet weg dat die man op een niet nette manier door politie is verwijderd. Bij ons was er ook overbooked. Maar toen we gingen boarden waren er niet te veel mensen die aan boord wilde gaan. Ik snap dus ook niet dat iemand met een stoel verwijderd moet worden. Je kan volgens mij wel overbooken maar niet meer stoelen aanwijzen dan er daadwerkelijk stoelen zijn.

Frans1949
11-04-17, 12:31
Verschillende media vertellen nu dat er plaatsen vrijgemaakt moesten worden om United personeel op de goede plaats te krijgen.
Vandaar dat de mensen dus in het toestel zaten en er daarna plaats gemaakt moest worden.

gudu
11-04-17, 13:48
wat veselijk!!!! heb ik net geboekt bij ze....

FloridaFabian
11-04-17, 14:19
..... 'Men' heeft de computer laten kiezen wie er uit moest....


Ik vraag mij sterk af in hoeverre dit juridisch uberhaupt toegestaan is! Ik kan mij persoonlijk voorstellen dat wanneer ik, bijvoorbeeld, eindelijk op vakantie kan ik ook onder geen enkel beding het vliegtuig had verlaten! Zeker niet wanneer dit 'door een computer was gekozen.' Ze hadden zichzelf hier een PR-nachtmerrie kunnen besparen door simpelweg meer geld/vouchers aan te bieden in ruil voor die stoel....

Frans1949
11-04-17, 14:33
Ze hadden zichzelf hier een PR-nachtmerrie kunnen besparen door simpelweg meer geld/vouchers aan te bieden in ruil voor die stoel....


Precies, dat was ook mijn gedachte.
Ik heb eerder meegemaakt dat er, voor het instappen, werd verteld dat een toestel was overgeboekt en er werd dan een behoorlijk bedrag aan gratis tickets geboden net zo lang tot er voldoende mensen zicht hadden gemeld en het aanbod hadden geaccepteerd.

gudu
11-04-17, 14:41
mmmmm krijg ik straks hier mee te maken . op de vlucht terug van mco naar Newark kon ik voor ons 3en maar voor 1 person een stoel kiezen. rest van vliegtuig vol tenminste de economy stoelen .... kon wel met bijbetaling economy plus kiezen ... mmmm we gaan het wel zien wat het wordt. moet eerlijk zeggen dat ik niet wist dat united zo 'slecht" was

Fleurida
11-04-17, 15:04
Ze begonnen met $ 400,00+hotelovernachting, daarna $800.00+hotelovernachting en toen iedereen in het vliegtuig zat is de betreffende meneer $1000.00 geboden+hotelovernachting. Neemt niet weg dat het niet kan wat er gebeurde in het filmpje.


Precies, dat was ook mijn gedachte.
Ik heb eerder meegemaakt dat er, voor het instappen, werd verteld dat een toestel was overgeboekt en er werd dan een behoorlijk bedrag aan gratis tickets geboden net zo lang tot er voldoende mensen zicht hadden gemeld en het aanbod hadden geaccepteerd.

Njit
11-04-17, 15:28
Het bedrag was nog steeds in Vouchers. Daar moet je ook maar net zin in hebben.. Voor cash zijn de meeste mensen een stuk gevoeliger.

trails
11-04-17, 16:18
Als het voor mijn/onze reis verder niks zou uitmaken zou ik wel gaan voor een aardig bedragje en een (goed) hotel. Wel cash want aan die vouchers heb je (meestal) niet veel.

PENPE
11-04-17, 17:22
Nou, in ruil voor een free upgrade naar Business/First op de volgende vlucht staan PenPe hun stoelen wel af hoor !!!! :p

Inmiddels staat er op de website van United al een rectificatie : http://newsroom.united.com/news-releases?item=124753

Ook naar de medewerkers van United is er een uit gegaan : http://www.wesh.com/article/dear-team-text-of-letter-from-united-ceo-defending-employees/9259070

stephie
11-04-17, 18:44
Wij hebben diverse keren gevlogen met United. Nooit echt problemen gehad. Wel 2x een technisch probleem gehad, waardoor we fikse vertraging opliepen.
We horen idd wel vaak dat ze in Amerika op het vliegveld omroepen dat ze plaatsen te kort komen en dat ze dan een vergoeding bieden aan vrijwilligers die hun plaats afstaan.

Njit
11-04-17, 18:52
De meeste van de Florida gangers zullen al van te voren ingechecked zijn en op tijd op het vliegveld aanwezig zijn.
Daarmee is de kans dat je 'gebumped' wordt niet zo groot..

b767-300er
12-04-17, 00:07
Volgens mij gebeurd het overboeken overal. Niet bij United alleen. Delta en KLM hebben er ook een handje van.

moniquekruiningen
12-04-17, 03:27
En vriend van ons die een aantal jaar geleden nogal veel vloog, maakte hier veel gebruik van. Kreeg destijds volgens mij nog wel eens een open retour ticket..

Syllvia
12-04-17, 07:56
Het bedrag was nog steeds in Vouchers. Daar moet je ook maar net zin in hebben.. Voor cash zijn de meeste mensen een stuk gevoeliger.

Inderdaad, ooit in de "Martinair" tijd, zoiets bij de hand gehad, dan kreeg je een enveloppe met 600 euro cash. Vouchers heb ik ook liever niet.

Fitzroy
12-04-17, 08:40
Hier ook meegemaakt met Martinair. Ze begonnen al te bellen toen we nog op het resort waren. Vervolgens werden op de luchthaven de volgende pogingen gedaan in de rij voor het inchecken, ik was echt blij dat we vroeg waren want niemand nam het aanbod aan.

FloridaFabian
12-04-17, 13:28
Ondertussen heeft TV-host Jimmy Kimmel een (naar mijn mening) ontzettend leuk filmpje gemaakt over de kwestie:


https://www.youtube.com/watch?v=1Y8HdeHtOJs

stephie
12-04-17, 20:07
Haha geweldig gedaan. Ik vind het wel sneu dat deze man zo voor schut is gezet wereldwijd. Maar dat United belachelijk wordt gemaakt in deze parodie is wel erg grappig.

Roy Reuter
13-04-17, 13:47
Wij werden vorig jaar ook tegengehouden bij de gate en vermeld dat we onze handbagage niet mee mochten nemen omdat het vliegtuig vol zou zitten en er geen plek meer zou zijn voor onze handbagage. Eenmaal in het vliegtuig bleek alles nog leeg te zijn in ons gedeelte, dus voelden we ons ook wel bedonderd. Onze handbagage heeft namelijk geen slot en bevat ook medicijnen die ik aan boord bij wil hebben, maar daar werd niet naar geluisterd. Dat was erg jammer, maar uiteindelijk doe je er weinig aan. Toen ik aan boord een steward erop aansprak dat alles nog leeg was, werd ik schaapachtig aangekeken.

Esther43
13-04-17, 19:59
Ook ik herken dat dit volgens mij vaak voorkomt bij United. De keren dat wij een binnenlandse vlucht hadden werd er ook altijd geld geboden om een andere vlucht te nemen, handbagage inchecken. Dat gebeurde in ons geval wel telkens voor het boarden en waren er telkens vrijwilligers. Bij andere maatschappijen is dit nooit zo opgevallen maar zal ongetwijfeld ook gebeuren.

Sweetsugar
14-04-17, 17:38
Handbagage inchecken deden ze bij Air Canada ook vanaf Toronto naar LAX.

AvD
22-04-17, 20:28
Ik vlieg het laatste jaar al meerder keren gratis met United, steeds overboekt en ik pak wel een vluchtje later en de voucher + een gratis hotel overnachting met dinner en ontbijt.
in juni gaat ik weer gratis, bedankt United.

pvroovert
25-04-17, 13:43
Tja als je flexibel bent in reis dagen is dat ideaal
Ik zou er ook geen probleem mee hebben

Njit
28-04-17, 10:01
United heeft een excuus-brief verstuurd aan al haar klanten. Ze gaan flink door het stof en hebben een aantal maatregelen genomen.
Zie https://hub.united.com/united-actions-being-taken-2379920604.html


https://www.youtube.com/watch?v=rWprVJTnWGM

We commit to:



Limit use of law enforcement to safety and security issues only.
Not require customers seated on the plane to give up their seat involuntarily unless safety or security is at risk.
Increase customer compensation incentives for voluntary denied boarding up to $10,000.
Establish a customer solutions team to provide agents with creative solutions such as using nearby airports, other airlines or ground transportations to get customers to their final destination.
Ensure crews are booked onto a flight at least 60 minutes prior to departure.
Provide employees with additional annual training.
Create an automated system for soliciting volunteers to change travel plans.
Empower employees to resolve customer service issues in the moment.
Reduce the amount of overbooking.
Eliminate the red tape on permanently lost bags by adopting a "no questions asked" policy on lost luggage. In these instances, United will pay a customer $1,500 for the value of the bag and its contents.


While some of these policies are effective immediately, many will be designed and implemented throughout 2017.
This is just the beginning — we are continuing to work on how we can better serve our customers and make their experience the best one possible.

Njit
28-04-17, 10:13
Met de persoon in kwestie waar dit hele verhaal mee begon is inmiddels een schikking getroffen: http://www.nu.nl/buitenland/4652739/united-airlines-schikt-met-vliegtuig-weggesleepte-passagier.html


United Airlines heeft een schikking getroffen met de 69-jarige man die eerder deze maand hardhandig uit een vliegtuig van de Amerikaanse luchtvaartmaatschappij werd gesleept. Dat meldt de advocaat van David Dao donderdag.De Vietnamees-Amerikaanse dokter moest worden opgenomen in het ziekenhuis na het incident op vlucht 3411 van Chicago naar Louisville. Volgens zijn advocaten had hij een hersenschudding en een gebroken tand.

Het is niet duidelijk wat de twee partijen zijn overeengekomen. Thomas Demetrio, advocaat van Dao, zegt dat United Airlines "volledige verantwoordelijkheid heeft genomen voor wat gebeurde op de vlucht, zonder anderen daarvan de schuld te geven".

Anthon14
28-04-17, 18:20
Ach voor $ 10.000,- is het nog interessanter om van je vlucht gehaald te worden. :D

Sweetsugar
01-05-17, 14:18
Ik vlieg het laatste jaar al meerder keren gratis met United, steeds overboekt en ik pak wel een vluchtje later en de voucher + een gratis hotel overnachting met dinner en ontbijt.
in juni gaat ik weer gratis, bedankt United.
Wanneer bieden ze dat precies aan?
Wij zitten ook op een standaard overboekte vlucht en kunnen op zich wel een dag later terug.

Ruud2004
01-05-17, 20:30
Laat je niet gek maken, zo gemakkelijk gaat dat niet hoor. Als het al wordt aangeboden, zullen ze dit vlak voor of tijdens het instappen doen. Niet zo gemakkelijk, inmiddels loeren behoorlijk wat passagiers op dit soort "voordeeltjes".

Fleurida
01-05-17, 21:53
Wanneer bieden ze dat precies aan?
Wij zitten ook op een standaard overboekte vlucht en kunnen op zich wel een dag later terug.

Wij vliegen het meest met United en soms op propvolle vluchten en wij hebben dat nog maar 1 keer meegemaakt. En bij de gate hadden ze de problemen opgelost en ging het hele feest niet door. Als ze dit al aanbieden is het meestal bij de gate en heel soms bij de incheck balie. Ik zou er niet te veel op rekenen.

Sweetsugar
01-05-17, 23:17
Bedankt voor de informatie.
Ik reken er zeker niet op maar info vooraf is altijd handig.
Die vlucht schijnt standaard overboekt te zijn en er worden regelmatig mensen afgehaald.

AlexFL
02-05-17, 05:09
Je zult het altijd pas horen bij de check-in/baggage drop off of bij de gate.

AvD
14-05-17, 16:20
Gewoon naar het vliegveld gaan, bij de gate staat dan aangegeven dat ze nog vrijwilligers zoeken, 10 min voor het boarden loop je naar de balie en geef je aan dat je eventueel wel een dag later wil.
Vraag wat het ze waard is eerst bieden ze $500,- zeg dat je dat te weinig vind voor dat je weer naar je stoel in de wachtruimte loopt bieden ze je al $ 700,- plus de ovenachting en eten.
ik heb dit in het verleden met Martinair gedaan en bij United lukt het ook.

b767-300er
14-05-17, 17:46
Martinair bood standaard 600
Zover ik weet viel daarover niet te onderhandelen.

corrus
14-05-17, 18:36
Vraag wat het ze waard is eerst bieden ze $500,- zeg dat je dat te weinig vind voor dat je weer naar je stoel in de wachtruimte loopt bieden ze je al $ 700,- plus de ovenachting en eten.Alleen jammer dat ze tegenwoordig het bedrag aan bieden in de vorm van United Vouchers van US$ 100,- per stuk aanbieden
ik heb dit in het verleden met Martinair gedaan en bij United lukt het ook.Er is een heleboel veranderd sinds de laatste vlucht van Martinair, de "Handje-klap-handel" werkt niet meer!

Niels Jansen
21-12-17, 09:26
Heeft iemand ervaring met het reserveren van stoelen bij United Airlines? Is dat kosteloos of zijn er net als bij Lufthansa flinke kosten aan verbonden?

Fleurida
21-12-17, 09:53
Hallo, het reserveren van stoelen is gratis bij United. Wij doen dit via onze United account en het itinerary nummer wat je hebt. Of het zonder account ook wil weet ik niet.
Als je er niet uitkomt kun je altijd United Amsterdam bellen, je nummer doorgeven en daar de stoelen vast laten zetten. Over het algemeen zijn ze daar zeer behulpzaam.

knaapje
21-12-17, 11:20
Ik heb pas via Expedia geboekt en kon toen gelijk bij de boeking de stoelen voor United gratis vastzetten.

moniquekruiningen
14-02-18, 19:13
Ik heb een prangende vraag, we vliegen op 2 januari met de UA20 vanuit Houston naar Amsterdam met een Boeing 777-200. Ik vraag me af of ik voor dit stuk van de vlucht Premium economy zal nemen. De twijfel, op dit moment is het vrij prijzig USD 147- 199. Pp. Kan iemand me vertellen of er ook goede economy plaatsen zijn en of ook deze prijzen fluctueren of vast staan of mss nog wijzigen. Vanwege een trombosebeen op de terugvlucht in 2016 ben ik geneigd een ruimere plaats te boeken.

knaapje
14-02-18, 19:22
Ik vlieg morgen AMS-IAH met United 777-200.
Sinds ik boekte in oktober is de prijs voor Premium Economy vrijwel niet gewijzigd. De middenstoelen zijn iets voordeliger dan EUR 147 en de overige zijn rond de EUR 150 wat jij noemt. Ik vind het veel geld voor een beetje meer ruimte, maar als het voor je been noodzakelijk is zou ik het zeker overwegen.

hannie
14-02-18, 20:29
Ik denk niet dat die 10 cm meer beenruimte de kans op een trombosebeen verkleind. Je moet veel bewegen en veel water drinken tijdens de vlucht.
In 2015 heb ik ook op een lange vlucht een trombosebeen opgelopen. Sindsdien gebruik ik een bloedverdunner(injectie) voordat ik een lange vlucht ga maken.

Fleurida
14-02-18, 21:15
Als ik jou was belde ik wel even met United in Amsterdam. Gewoon uitleggen wat er aan de hand is en misschien willen je wel wat voor je doen, stoelen bij de nooduitgang ofzo. Ze zijn voor ons altijd erg behulpzaam. 020-346-93-81 (tel:020-346-93-81) Je kunt ook ‘s avonds bellen.

moniquekruiningen
15-02-18, 11:33
Ik gebruik niets meer. De werking van bloedverdunners of een steunkous is volgens de internist niet bewezen.
Maar de angst zit er nog steeds in. Dat is dus meer mijn drijfveer om voor een upgrade te kiezen dan iets anders.

corrus
15-02-18, 11:43
Mag je wel vliegen van de arts??

moniquekruiningen
15-02-18, 12:28
Ja hoor, ik ben heel kritisch geweest richting Internist en die vond het wel grappig. Resultaat na 3 maanden bloedverdunners en steunkous overal mee kunnen stoppen.
Trombose is een groot en mss wel onderschat risico op lange vluchten. Het komt kennelijk ook veel voor bij vliegtuig personeel. Enige advies wat hij echt gaf is; regelmatig bewegen. Veel water drinken, geen of weining :-) alcohol of koffie en voor de rest is alles een gok... maar ja er wordt wel zo ongeveer een economie op draaiend gehouden. Dit geldt overigens voor mensen die maar 1 malig trombose hadden, niet voor mensen met een stollingsstoornis, zoals Factor V Leiden of die al vaker trombose hebben gehad.

hannie
02-09-18, 14:20
Vorige week tickets geboekt op schipholtickets.com
9-25 okt asd-ord-mco 336 euro zonder bagage(met United)
Zo irritant dat je bij een broker alleen het basic/light tarief kan boeken.
Er komt nu nog 50 euro per koffer enkele reis bij.
Dat wist ik wel van te voren en dan is het nog een goede prijs. Bij United .com was het incl koffer meer dan 500 euro
Op mijn e ticket staat dat ik alleen handbagage mee mag nemen.
Als ik dan bij United kijk blijkt dat dat alleen iets ter grote van een rugzak mag zijn en geen personal item extra bij het basic tarief.
Vraag me af hoe ze gaan controleren wie een gewoon economy tarief heeft geboekt en dus grotere handbagage mee mag nemen en wie niet.

Fitzroy
02-09-18, 14:54
Misschien komt dat wel op je boarding pass te staan. Dat lijkt mij althans logisch.

hannie
03-09-18, 08:45
Ja, dat kunnen ze doen. maar ik bedoel meer op welk moment gaan ze dan je handbagage controleren. Lijkt mij dat dat bij de bagdrop het geschiktste moment zou zijn.
Dan zou dus aan de balie van iedereen zijn handbagage op grootte en gewicht gecheckt moeten worden. En dan is er natuurlijk soms ook self service bij de bagdrop.
Vraag me echt af of dit daadwerkelijk gecontroleerd gaat worden.

marjolijne
03-09-18, 10:58
Ik zit een beetje met het zelfde probleem, tickets gevonden naar New York, heen met brussel airlines waar je een trolley van 12 kilo mee mag nemen maar terug met United en daar staat idd alleen een rugtas en anders extra betalen. Dat is wel jammer want als we deze tickets boeken moeten we waarschijnlijk daarom wel een extra koffer bij kopen.

elstars
03-09-18, 13:00
Bij dit tarief hoort volgens mij ook dat je je stoel niet mag kiezen van tevoren.

hannie
03-09-18, 14:19
Heb wel zelf stoelen kunnen kiezen bij United.

Cindy1969
03-09-18, 16:59
Wel goede prijs Hannie! Zoiets nog niet gezien voor mei volgend jaar.
Maar wat een onduidelijkheden toch op deze manier...

Krullenbol
02-10-18, 17:17
Halloooo,

Beetje on en off topic:

Normaal vliegen wij van AMS naar MCO in het hoogseizoen juli/aug.
Moment van boeken ligt de ticket prijs tussen de € 550,- en 650,- inc. bagage

Nu willen wij heen vliegen van AMS naar IAD Dulles Washington en terug van MCO naar AMS.

De eerste vlucht is rechtstreeks en de tweede met een overstap van 2 uur met op beide vluchten goede tijden.
Ticket prijs € 702, pp

Dat ligt hoger dan ik normaal betaal maar komt dat misschiem omdat ik verschillende luchthavens gebruik?
Dus is mischien deze prijs wel ok..
Graag jullie advies

corrus
02-10-18, 21:40
En hoe ga je dan van Dulles naar Orlando?

Krullenbol
03-10-18, 12:32
En hoe ga je dan van Dulles naar Orlando?

Met de auto.

corrus
03-10-18, 14:10
Je weet dan ook dat daar best wel fiks hoge kosten (Drop Off Costs) aan verbonden zijn? Die betaal je bij het inleveren.
Er worden nog al wat staatsgrenzen overschreden... Ga in ieder geval maar van minstens US$ 500,- uit.

Krullenbol
03-10-18, 17:30
@ corrus bedankt voor de reactie.

Jazeker maar wij willen die route gaan rijden. Leveren de auto tussendoor in op Sanford en huren direct opnieuw.
Dat scheelt alweer $ 230,- en drop oof zijn $ 400,-

Maar het gaat mij om die ticket prijzen ben je duurder uit omdat je geen retour boekt?

hannie
03-10-18, 18:12
Je boekt het als een multi city ticket. Die zijn idd vaak wat duurder.

stephie
20-11-18, 18:44
We zijn voornemens om volgend jaar mei met United naar Houston te vliegen en dan terug met Lufthansa van Tampa naar Amsterdam met een tussenstop in Frankfurt.
De laatste jaren hebben we steeds met Delta gevlogen. We zijn ook weleens met United naar Amerika gevlogen. Maar ik neem aan dat de service niet veel veranderd is toch?
Hoe zit dat met het eten? Krijg je ook chicken of (vega) pasta aangeboden?:p
En hoe zit dat met films etc. Is dat net zo geavanceerd als met Delta?

Bullyleo
20-11-18, 19:06
Ik heb geen vergelijking met Delta, maar wij hebben vorige maand voor het eerst met Lufthansa/United naar Tampa gevlogen, ook via Frankfurt. Verzorging aan boord was prima, voldoende maaltijden, inderdaad chicken or pasta. Entertainment is ook aan boord, met eigen schermpjes. Beenruimte in Economy was ook prima. Let wel op met boeken! Wij hadden geboekt via Schipholtickets en toen bleek dat wij een code-share vlucht hadden en pas 24 uur van te voren de stoelen vast konden leggen. Beter is het om rechtstreeks bij Lufthansa of United te boeken, want dan kan je gelijk bij het boeken je stoelen reserveren.

stephie
20-11-18, 19:27
Bedankt voor je snelle reactie. Een aantal jaren geleden zijn wij ook met United/ Lufthansa naar Tampa gevlogen via Frankfurt. Maar nu vliegen we heen echt met United rechtstreeks op Houston. Terug vliegen we wel met Lufthansa vanuit Tampa.
Ik neem aan dat jij op een Lufthansa vlucht zat zowel heen als terug? Ik ben benieuwd hoe tegenwoordig de service is aan boord van een United vlucht.

Ta2 Gerrit
20-11-18, 19:48
Met de service is niks mis, gewoon ouderwets Amerikaans. Ook het entertainment is er stukken op vooruit gegaan. Individuele schermen in de stoel voor je met een uitgebreidt keuzemenu. Ook kun je via de United app met je tablet inloggen zodat je op je eigen scherm kunt kijken. Dat is met name op de binnenlandse vluchten wel handig omdat daar vaak geen schermen in zitten. Wij zijn in ieder geval erg tevreden met United.

stephie
20-11-18, 20:28
dank je wel Gerrit, dat klinkt goed.

Cindy1969
20-11-18, 21:01
Hier ook nooit met Delta gevlogen, wel 2 keer met United, eerste keer paar jaar geleden naar MCO, toen een ouder toestel met wel een scherm in de stoel, maar je had geen invloed op filmkeuze. 2 jaar geleden (dacht ik...) met United naar NY en toen ervaren zoals Gerrit het omschrijft. Ben ook tevreden over de beenruimte, geen zee van ruimte, maar ook niet heel krap. En goede service. In mei vlieg ik weer met United naar MCO, overstap in Newark.

nicolea
21-11-18, 07:39
De vluchten van LH naar en van Tampa af Frankfurt worden uitgevoerd door LH Cityline, geeft dat nog bijzonderheden, of gewoon Lufthansa service?

KevinB
21-11-18, 07:52
Ik heb deze Lufthansa vlucht via Frankfurt een keer of vier gedaan.
Niks op aan te merken, Frankfurt is een prettig maar wel heel groot vliegveld waardoor je soms een flinke afstand moet afleggen en dus moet doorlopen
Aankomst was bij mij meestal ergens achteraf, van het vliegtuig de bus in en dan ver weg van de gate waar je moet zijn de bus uit moeten en dus een flink stuk wandelen. Als je tijd over hebt kun je nog een lekkere curryworst halen:rolleyes:

Op de vlucht van en naar de VS altijd prima service, zelf het eten is soms te pruimen.

stephie
21-11-18, 19:34
Wij zijn ook wel eens met Lufthansa naar Tampa gevlogen. Ik vond de service prima aan boord.
We vliegen nu heen op Houston echt met United, zonder overstap.

corrus
21-11-18, 19:52
We vliegen nu heen op Houston echt met United, zonder overstap.
Vanaf Amsterdam??

stephie
21-11-18, 21:11
Vanaf Amsterdam??
Ja, dus dat is erg fijn. Helaas op de terugvlucht vanuit Tampa wel via Frankfurt en met Lufthansa.

Boterletter
07-03-19, 12:32
.... Ook kun je via de United app met je tablet inloggen zodat je op je eigen scherm kunt kijken. Dat is met name op de binnenlandse vluchten wel handig omdat daar vaak geen schermen in zitten.

Wat ik ook handig vind van de app is dat je de stoelbezetting van de vlucht realtime kan volgen aan de gate. Zie je vrijgekomen stoelen (b.v. door een last minute upgrade van andere passagiers) en wil je ergens anders zitten (uiteraard in je eigen klasse) dan kan je dat aan de counter meteen laten wijzigen.

jovd
05-07-19, 15:32
Als je van Amsterdam naar Frankfurt gaat , en van Frankfurt naar MCO met United (uitgevoerd door Lufthansa beiden), moet je dan je koffers in Frankfurt opnieuw ophalen en inchecken? Of blijven ze ingechecked tot op MCO?
Handig om op voorhand te weten hoe 'licht' we dienen te pakken.

Roy Reuter
05-07-19, 15:56
Wat mij verteld is op de luchthavens is dat wanneer beide vluchten door dezelfde maatschappij worden uitgevoerd, je de bagage niet hoeft op te halen tussendoor en pas bij de eindbestemming weer ziet.

elstars
05-07-19, 16:17
Klopt, bagage hoef je niet op te halen. Bij bagage drop of kun je altijd ook nog vragen of het klopt dat je koffer is doorgelabeld naar je eindbestemming.

jovd
05-07-19, 16:22
Bedankt, dan hoef ik FRA niet te doorkruisen met de koffer van mezelf + die van mijn kinderen

PENPE
05-07-19, 17:39
Wordt zowel op de heen- al op de terugweg gewoon doorgelabeld....

Lindaa
17-07-19, 19:17
Mijn zusje vliegt volgende week met United, maar ik zie nergens waar ze APIS in moet vullen?!

jovd
23-07-19, 13:46
Mijn zusje vliegt volgende week met United, maar ik zie nergens waar ze APIS in moet vullen?!
Als ik inlog bij United op mijn account / met mijn vluchtgegevens zie ik daar het lufthansa-boekingsnumeer, daarmee kan ik inloggen op de lufthansa-site, en daar kan ik de APIS invullen.

eborn
03-08-19, 11:20
Ik probeer in het topic te zoeken op Wifi en wi-fi, maar daar komen erg weinig hits uit :-)
Zijn er mensen met recente ervaring m.b.t. de Wifi op United transcontinentaal vluchten? In dit geval AMS-ORD met een 767-300. Ik begrijp dat ze sinds eind vorig jaar een verbeterde Panasonic verbinding hebben. Maar ik kan weinig vinden over de tarieven. Wel las ik dat AA dezelfde dienst heeft tegen $19 per vlucht. Dat zijn op zich schappelijke tarieven :-)

Fleurida
03-08-19, 17:39
Hallo, ik denk dat je hier de info wel kunt vinden.
https://www.united.com/ual/en/us/fly/travel/inflight/wifi.html

eborn
04-08-19, 14:59
Dank. Ik had die pagina inderdaad gevonden, maar kon daar geen duidelijke tariefinformatie vinden. Vandaar de vraag of iemand recente ervaringen had :-)

koenkamphuys
21-08-19, 21:13
Ik heb net geboekt voor 390 euro retourtje Tampa, inclusief ruimbagage maar tot mijn verbazing zie ik dat het maximum nu 15 kilo is in plaats van de oude vertrouwde 23 kilo.

Niet dat ik het erg vind: normaal zouden we met zijn tweeën één koffer hebben meegenomen met misschien 20 kilo erin. Nemen we toch twee kleinere modelletjes mee in plaats van een grote...

Maar ik vind het wel vreemd. Bagage Light?

KevinB
21-08-19, 21:24
Worden de vluchten allemaal uitgevoerd door United?

PENPE
21-08-19, 21:36
Ik denk dat er bedoeld wordt dat er een max gewicht van 15 kg voor handbagage is ..:confused:

pvroovert
22-08-19, 18:04
Ik denk dat er bedoeld wordt dat er een max gewicht van 15 kg voor handbagage is ..:confused:

Heb zondag ook geboekt retourtje tampa met lufthansa inl 2 dagen hotel en koffer 23kg 471 euro pp ( met 4 pers )

Cindy1969
22-08-19, 20:51
Heb ook tickets met United, maar mag gewoon 23 kg meenemen



First and second baggage service charges per traveler as listed below:
1st bag
2nd bag
Weight per bag


https://www.united.com/ual/Format/img/email/icons/plane.png
Tue, 04 Feb, 2020
Amsterdam, NL (AMS)
to Orlando, FL, US (MCO)

US $0
per
traveler
US $100
per
traveler
50 lbs (23 kgs)


https://www.united.com/ual/Format/img/email/icons/plane.png
Fri, 14 Feb, 2020
Fort Myers, FL, US (RSW)
to Amsterdam, NL (AMS)

US $0
per
traveler
US $100
per
traveler
50 lbs (23 kgs)

koenkamphuys
22-08-19, 21:09
Er staat letterlijk:

Ruimbagage 1 bagage 15 kg (free of charge luggage)
Handbagage 8 kg 22x35x23 cm

Heen is United, terug Lufthansa.

Cindy1969
22-08-19, 21:51
Wat gek joh! Zit ff op de site van Lufthansa te kijken, maar overal staat 23 kg.
Ze hebben wel Economy Light, maar daar zit helemaal geen bagage bij. Daar kun je een koffer bijboeken, maar ook dat is 23 kg.

Paul76
23-08-19, 07:14
Er staat letterlijk:

Ruimbagage 1 bagage 15 kg (free of charge luggage)
Handbagage 8 kg 22x35x23 cm

Heen is United, terug Lufthansa.

Heb je al gekeken op de site van United? Daar kun je op boekingsnummer kijken wat de toegestane bagage is. En anders even contact opnemen met United.

koenkamphuys
24-08-19, 15:33
Op de United site staat inderdaad gewoon 23 kilo. Ik ga het reisbureau eens vragen waar dat nou vandaan komt.

koenkamphuys
27-08-19, 07:16
Kreeg gisterenmiddag antwoord van vliegtickets.nl:

Hartelijk dank voor uw email met betrekking tot het meenemen van uw baggage. Ik snap dat de email die u heeft ontvangen voor verwarring kan zorgen, onze excuses daarvoor.


Wat er bij de airline vermeld staat is bindend. Dit is dan inderdaad 23 kg.

Cindy1969
27-08-19, 19:27
Ok, fijn! Daar kan je dus aardig door in verwarring raken.

koenkamphuys
01-06-20, 20:10
Onder normale omstandigheden hadden we vandaag thuisgekomen van bijna drie weken Sebring. Uiteraard, het ging niet door. Weken geleden al, heb ik Vliegtickets.nl gevraagd hoe het nu met die tickets zat, want ik hoorde helemaal niets. Uiteindelijk antwoord gehad, het ticket was 'open gezet', en ik heb ze gevraagd om om te boeken naar september. Bevestiging gekregen dat ze dat zouden doen.

En toen bleef het stil. Heel stil. Angstwekkend stil.

Vliegtickets.nl neemt de telefoon niet op (je krijgt een bandje dat je moet mailen), hun whatsapp-dienst stuurt een berichtje dat je moet mailen, en de mail wordt al vijf weken niet meer beantwoord.

Vandaag dus maar met United gebeld. In Amerika hebben ze geen tweede pinksterdag. Gewoon Amsterdams nummer gebeld, geopteerd voor English en ja hoor, ik krijg een Amerikaanse medewerkster aan de lijn. Uitgelegd dat het reisbureau seems to have vanished from the earth. Ze ging kijken wat ze kon doen en ik in de wacht.

Na een minuut of tien komt ze met de mededeling dat het lastig zit, want ze kan niet zien wat ik betaald heb bij het reisbureau dus kan ze me geen refund geven. Ik leg uit dat dat niet nodig is, ik wil mijn ticket verplaatsen naar september. Datums doorgegeven, en dat eventueel andere luchthavens in Florida geen probleem zijn. Ik word weer in de wacht gezet, tot twee keer toe komt ze checken of ik nog aan de lijn ben, de aanspreekvorm gaat van sir naar een Southern style sweetie en na drie kwartier meldt ze dat ze er bijna is, maar dat het reisbureau nog een ghost reservation heeft staan, waar ze nog omheen moet werken.

Het uur is inmiddels om als ze met het goede nieuws komt. De reservering staat er in! Nou nog hopen dat we tegen die tijd weer mogen vliegen. En ook daar kan ze iets over zeggen: de verwachting is dat half juni verlichting komt van de restricties.

Chapeau voor United! We mopperen wel eens op Amerika's grootste, maar dit is dus ook the friendly skies.

Anthonie
01-06-20, 20:49
Wij hebben ook onze tickets open laten zetten via Vliegtickets, ik heb alles geregeld via messenger van Facebook.
Ze reageerde zeer snel en alles is nu geregeld.
Boeken voor 31 januari, vliegen voor 31 december 2021.

Cindy1969
02-06-20, 07:17
Wat fijn dat United dit wél kon regelen voor jullie.
Ga zelf een dezer dagen ticket boeken voor januari. Durf het met United wel aan, hebben ook goede voorwaarden qua omboeken mocht dat wellicht tóch nodig zijn.

koenkamphuys
21-08-20, 22:07
Er is een facebookgroep van gedupeerden van Vliegtickets.nl en o wat ben ik blij dat ik het intussen zelf via United heb geregeld. Natuurlijk, mijn vlucht van september ging ook niet door. Maar dit is hoe het hoort: afgelopen woensdag kreeg ik een telefoontje van United. Ik zat in de auto, dus kon ik niet opnemen. Later gestopt om de voicemail te beluisteren. Een dame van United spreekt in dat mijn vlucht gecanceled is, en dat ik 'm om kan boeken.
Vandaag met United gebeld (nummer in Amsterdam, for English press 1, kom je direct in Amerika terecht) en in acht minuutjes hebben ze me omgeboekt naar november/december.
Het is natuurlijk helemaal de vraag of we dan wel kunnen, maar ik maak me geen zorgen om mijn ticket: bij United word je keurig geholpen.

lisje
22-08-20, 19:05
Wat fijn om te lezen, Koen.
spijtig dat jullie de vlucht terug moesten omboeken maar wel fijn dat het zo goed geregeld wordt door United.
wij vliegen zelf ook regelmatig met hen.
gelukkig hen nog nooit echt nodig gehad om om te boeken oid. Maar ben wel blij te weten dat deze maatschappij jullie niet in de kou laat staan.

Cindy1969
23-08-20, 10:13
Netjes! En fijn te horen. Heb zelf voor januari geboekt, vanwege de gunstige voorwaarden. Fijn te weten dat het goed geregeld is bij hen, mocht het niet doorgaan (denk het niet... maar hoop van wel uiteraard)

mblokland
30-09-21, 14:56
Nu Florida en de rest van de USA weer open gaat hebben we geboekt voor onze eerste kerstvakantie in Florida.

AMS-MCO 27-12 en MCO-AMS (via Chigago) op 6-01 voor 863 euro p.p. voor Premium Plus, hetgeen met 2 zonen van 2 meter een klein beetje extra luxe is. Het verschil ten opzichte van economy plus (34inch pitch) is verwaarloosbaar.

https://www.kayak.nl/flights/AMS-MCO/2021-12-27/2022-01-06/premium/4adults?sort=bestflight_a