wilna
28-01-12, 23:41
Hoi mijn naam is Wilna,nieuw op dit florida forum, kan niet ontdekken waar ik mij kan voorstellen dus doe ik het zo,{zal wel aan mij liggen} maar goed ; met m'nman vertrek ik 21 april naar florida en 10 mei vliegen we terug, we proberen een beetje uit te dokteren hoe we die 3 weken gaan indelen want we moeten ook georgia nog naar m'n vriendin haar verjaardagsfeest vieren , tot onze verrassing ook nog een beachwedding bij wonen want haar dochter trouwt in de tijd dat we er zijn, willen alleen de eerste nacht een hotel boeken vlak bij het vliegveld{tampa} en de rest op de bonnefooi , wie heeft er hier ervaring mee en welk hotel kun je ons aan bevelen bij tampa??? we logeren ook nog bij de vriendin, willen heeeeeel veel zien maar denken het niet de redden in de tijd dat we gaan!!! maar dan zullen we nog een keer moeten{niet zo erg toch} hebben al wel veel routes van stad naar stad bekeken met afstand en tijd ,maar ja een beetje relaxen hoort ook bij de vakantie en we willen geen km. vreten maar genieten, wil ook in de buurt van orlando naar de shops!! st.augustine , beachwedding is onder tallahassee ,dus in die buurt ook nog wat, nou voorlopig genoeg verteld , tips zijn welkom{Iemand de beruchte fitflops daar al tegen gekomen???}