PDA

Bekijk Volledige Versie : [Reisblog] Charly: Miami - Keys - Golfkust, juli 2012



charly
27-01-12, 20:26
De vliegtickets zijn geboekt. We gaan komende zomer weer naar Florida van 30 juni tot en met 21 juli. We vliegen vanaf Amsterdam via Madrid naar Miami. Behalve de vliegtickets hebben we nog niets geregeld. Wel hebben we een globale planning:

30/6 vlucht Amsterdam - Madrid - Miami
30/6 - 04/7 Miami
04/7 - 07/7 Keys
07/7 - 21/7 Villa Golfkust
21/7 vlucht Miami - Madrid - Amsterdam

We hebben nog een paar openstaande punten waarover we moeten besluiten:

4 juli vieren we dit in Miami of op de Keys
twee weken Golfkust of een week Golfkust en een week Atlantische kust. Omdat we vorig jaar een vermoeiende rondreis door oost USA hebben gehad, willen we dit jaar niet te veel reizen en is de keuze in eerste instantie gevallen op twee weken golfkust, zodat we in dezelfde villa kunnen blijven. We denken aan Cape Coral, omdat we daar vrij centraal zitten en veel steden / attracties op een redelijke reisafstand zitten. Naast een paar dagen strand willen we natuurlijk ook nog een en ander gaan zien.
Dit jaar in ieder geval geen Disney/Seaworld of Universal parken.

Mochten jullie tips hebben horen we dat graag.

Het blog is te vinden op: http://familygoesflorida2.blogspot.com/

hannie
28-01-12, 18:55
Wij hebben afgelopen augustus ongeveer hetzelfde gedaan als wat jullie nu willen gaan doen.
Zie mijn blog voor meer info.

charly
29-01-12, 01:07
Leuk blog! Ik heb weer veel ideeen opgedaan wat we kunnen gaan doen.

2theUSA
29-01-12, 09:37
Hoi Charly,

Ik ga mij aanmelden voor jullie reisverslag. In 2010 hebben wij ongeveer dezelfde route gedaan. In 2010 en 2011 hebben wij een week in een beachhouse aan de golf gezeten. Kan ik je echt van harte aanbevelen. Zie eventueel onze blogs.

Veel plezier met de voorbereidingen,
Groet Christa

charly
02-02-12, 13:08
Bedankt voor je reactie Christa. Heb ook uit jouw blog weer de nodige tips gehaald. Naar aanleiding van jouw reactie hebben we besloten om eerst een paar dagen in Miami te blijven en dan 4 juli naar Key West te rijden. Het hotel is geboekt. Het is het Best Western Hibiscus geworden. Voor Miami zijn we nog aan het zoeken voor het hotel, evenals de villa aan de Golfkust. We zijn er wel uit dat we twee weken in dezelfde villa blijven.

Groet,
Charlotte

sonja
02-02-12, 17:25
Heb me ook als volger aangemeld. Heerlijk vooruitzicht. Ben heel benieuwd welke villa het gaat worden aan de prachtige Gulfcoast.

christiand
08-02-12, 20:51
Bedankt voor je reactie Christa. Heb ook uit jouw blog weer de nodige tips gehaald. Naar aanleiding van jouw reactie hebben we besloten om eerst een paar dagen in Miami te blijven en dan 4 juli naar Key West te rijden. Het hotel is geboekt. Het is het Best Western Hibiscus geworden. Voor Miami zijn we nog aan het zoeken voor het hotel, evenals de villa aan de Golfkust. We zijn er wel uit dat we twee weken in dezelfde villa blijven.

Groet,
Charlotte

Ook wij zitten dan in het BW Hibiscus... :-o
We zitten ook eerst enkele dagen in Miami maar trekken vervolgens wel via de Golfkust door naar Orlando.

charly
25-06-12, 01:03
Nog even een kort berichtje geplaatst op het blog. Het gaat nu ineens erg snel. Vandaag hebben Maxime en ik thuis onze verjaardag gevierd omdat we allebei tijdens de vakantie jarig zijn. Helaas zat het weer een beetje tegen :cry:. Morgen viert Maxime haar verjaardag nog met haar vriendinnen. Nog vier dagen werken en dan vertrekken we al naar Van der Valk om de volgende dag naar Miami te vliegen. We verheugen ons er erg op en kunnen haast niet wachten om te vertrekken.

toornent
25-06-12, 11:28
Hoi,

Heb me meteen aangemeld om via de mail te gaan meelezen.

Veel plezier en het aftellen is nu toch echt begonnen.

Dr. Phlox
04-07-12, 12:42
We gaan jullie ook volgen.
We vonden het Holocaust memoriaal ook heel indrukwekend.
Grz
Ton

sonja
11-07-12, 14:50
Wat een superleuk verslag en wat een geweldige ervaring was het zwemmen met dolfijnen, heel bijzonder!

charly
14-07-12, 07:30
Wat een superleuk verslag en wat een geweldige ervaring was het zwemmen met dolfijnen, heel bijzonder!

Dank je wel. Het zwemmen met de dolfijnen was inderdaad geweldig. Leuk dat je zo trouw meeleest.