PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Pa2be



Pa2be
06-02-06, 15:04
Hallo allemaal,

Even voorstellen: ik ben Hans.
Wij zijn al de nodige keren op reis geweest naar Amerika en Canada. Vaak de wat verdere bestemmingen: Noord- en zuid-Westkust, Alaska, Yukon, Hawaii.

Onze eerste reis (lang geleden) was echter een totaal onvoorbereide last-minute naar Florida. Bijna de hele vakantie regen. Maar toch mooie herinneringen omdat ik er mijn vrouw ten huwelijk heb gevraagd. Omdat mijn vrouw nu zwanger is leek het me erg leuk als voorlopi laatste verre trip weer naar Florida te gaan. Ik heb het plan opgevat om eind mei richting de westkust van Florida te gaan (Ft Meyers, Sarasota). Ik wil het nu iets beter aanpakken en bij het zoeken naar informatie kwam ik dit Forum tegen. Erg nuttige tips.
Laat ik hier meteen maar mijn vraag stellen: wanneer is het hurricane season? Is eind mei tot half juni een goede tijd om te gaan?
Normaal redden we ons wel, maar ja, als aanstaande vader voor het eerste ben je toch wat voorzichtiger.
En is er daar niet nog erg veel schade door de hurricanes van vorige jaar?

Alvast dank!

Pa2be

marisca
06-02-06, 16:44
In juni begint hurricane season t/m oktober. Begin mei is een mooie tijd om te gaan of half april. Groetjes marisca. :D Van schade heb IK niets van gemerkt, Dat komt omdat wij vorig jaar alleen in Orlando verbleven . :D

erik64
08-02-06, 10:09
Wij zijn eind april, begin mei geweest vorig jaar. Het weer is dan perfect (ong 30 gr).