PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Jordy



jordystavenuiter
24-01-12, 21:38
Hallo allemaal. Ik ga binnenkort 3 weken met mijn vriendin rondreizen door Florida. Orlando, Fort Meyers, Napels, Keys en Miami worden onze bestemmingen. Ik hoop op dit forum wat wijzer te worden van wat er allemaal te zien is en wat tips te krijgen over goedkope en leuke hotels.

Gr. Jordy

Njit
24-01-12, 21:44
Welkom Jordy. Wat is er allemaal al geregeld? Vliegtickets, ESTA, geldig paspoort?
En gaan jullie rondreizen per auto?

jordystavenuiter
24-01-12, 21:55
Dank je wel. Esta nog niet geregeld, tickets naar Orlando en van Miami wel. We willen reizen per auto, nog niet geregeld. Eerste week hotel in Orlando is geboekt. Willen parken bezoeken, maar hebben nog geen toegangskaarten. Daarna globaal, 3 dagen Fort Myers, 3 dagen Napels, 2 dagen Keys en 4 dagen Miami. Zijn nu druk bezig op internet naar schone goedkope hotels. We hebben overigens wel kaartjes voor basketbal gekocht :).

Njit
24-01-12, 22:02
Al genoeg geregeld dus. Waar vliegen jullie mee?

Keys en Miami zijn dure plekken om te overnachten. Je zou kunnen proberen om daar hotels te boeken via Hotwire of Priceline. Dan heb je 3***/4**** voor een 2** prijs als je gelukt hebt.

Auto wil je hier in Nederland/Duitsland regelen?

Ebelix
24-01-12, 22:05
Naar de aankomstplaats en vertrekplaats kijkend gok ik op Arkefly.

jordystavenuiter
24-01-12, 22:16
Bedankt voor de snelle tips. We vliegen overigens met united airlines. De auto zijn we nog niet helemaal uit. Denk hier in Nederland gewoon voor de volledige drie weken een kleine auto te reserveren en bij aankomst te kijken of het bevalt en dan eventueel een upgrade te doen naar een grotere.

jordystavenuiter
24-01-12, 22:25
Hebben jullie ervaring met Hotwire? Op Key West heb ik een hotel voor 90 dollar, maar ze zeggen pas welk hotel het is, nadat je geboekt hebt. Ben bang dat ik word opgescheept met een slecht hotel.

Njit
25-01-12, 07:57
Over autohuur: goedkoopste blijft hier gewoon de klasse te huren die je zou willen huren. Ter plaatse upgraden is in het algemeen niet veel goedkoper. Je moet daar ook goed opletten of je wel een goede deal krijgt. Rekening houden met de tax etc..
Voor 3 weken rondrijden zou ik persoonlijk een Midsize SUV huren bij Alamo.

Hotwire blijft gokken maar je kunt er wel een gecontroleerde gok van maken. Op Hotwire wordt aangegeven wat er allemaal bij zit (zwembad, tennisbaan etc). Door icoontjes te vergelijken met deze pagina kun je meestal goed zien welk hotel het waarschijnlijk wordt: http://www.betterbidding.com/index.php?showtopic=67

trails
25-01-12, 08:41
Of, als het financieel kan, lekker rondtuffen in een cabrio.
Hebben wij ook 4 keer gedaan. Heerlijk gevoel!!!

Ebelix
25-01-12, 09:29
Bedankt voor de snelle tips. We vliegen overigens met united airlines. De auto zijn we nog niet helemaal uit. Denk hier in Nederland gewoon voor de volledige drie weken een kleine auto te reserveren en bij aankomst te kijken of het bevalt en dan eventueel een upgrade te doen naar een grotere.

Verkeerd gegokt :razz:

Ebelix
25-01-12, 09:31
Hebben jullie ervaring met Hotwire? Op Key West heb ik een hotel voor 90 dollar, maar ze zeggen pas welk hotel het is, nadat je geboekt hebt. Ben bang dat ik word opgescheept met een slecht hotel.

Bij Hotwire wordt wel het aantal sterren van het hotel aangegeven. Ook kan je zien in welk gedeelte van Key west het hotel gelegen is. Bij 3,5 en 4 sterren maak ik me absoluut geen zorgen en boek gelijk het hotel. Bij 3 sterren en minder ga ik toch goed kijken.

Over het algemeen werkt Hotwire alleen met de grotere hotelketens.