PDA

Bekijk Volledige Versie : Vliegtickets 2013: Hoogseizoen (juli / aug)



Michael66
23-01-12, 21:51
Moderator Michael66: In dit onderwerp kun je allerlei vragen, antwoorden en suggesties plaatsen voor vliegtickets voor het hoogseizoen van 2013 (vertrek- en/of terugkeerdatum in juli / augustus). En dus niet voor de andere maanden, want daar is een ander onderwerp voor beschikbaar: Vliegtickets 2013 (excl. juli/aug) (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=14166)

Ja, ik weet het: het is nog wat vroeg want je kunt bij de meeste maatschappijen max. 330 dagen vooruit boeken ..... :-\"

vandelaar
22-07-12, 18:44
Afgelopen vrijdag al een offerte kunnen vragen via usafunvacations met vlucht van united airlines voor 26-07-2013 tot 16-08-2013. Hier ook de prijzen van gekregen, alleen via de website van united airlines kan ik het nog niet opvragen...

hmmm €915 incl alle toeslagen voor volwassenen en €780 incl alle toeslagen voor kids tot 11 jaar. Bij united airlines. bedragen kreeg ik door van usafunvacations.
Ik ben ook nog aan het vergelijken hoor, zo heb ik vandaag van exit reizen een offerte gehad van 5000 euro voor hetzelfde als usafunvac. alleen een weekje later vertrekken.
Hmmm is die prijs gegarandeerd en ook al te boeken ?Yep, ze zeggen van wel... zijn geen idicaties in ieder geval.

corrus
23-07-12, 10:41
Hoogseizoen 2013 United Airlines = van 17 juni - 22 augustus

wendy1
25-07-12, 15:40
Bij Kayak is British Airways te zien, bijv vertrek 30-6 tm 27-7 bru-mia voor 717 euro.

Het laagseizoen is (zo als ik het nu zie tm 25-6-13).

A.Hofman
30-07-12, 11:16
De prijzen voor 2013 druppelen binnen....
AMS-MIA van 6 t/m 20 juli met TAP Portugal €755 (!!)

mamavan3boys
01-08-12, 01:03
Op skyscanner gevonden:
BRU-MIA van 6/7 - 20/7 736 euro pp. TAP En gunstige vliegtijden! 1x overstap

Ik kijk nog even verder aangezien wij waarschijnlijk via New York willen vliegen om daar een paar dagen door te brengen!
Maar zo komen de tickets voor ons gezin in ieder geval onder de 3000 euro ;-) (2 volw - 2 kinderen)

van der Steen
13-08-12, 15:04
Hoi allemaal,

Ik wil volgend jaar ook via New York vliegen. En vanuit daar naar Orlando en dan met de auto naar Miami. Twee personen. Maar wanneer is nou de beste tijd om te boeken, zowel voor de vliegtickets als voor kamers in hotels? Is het niet zo dat de tickets in november goedkoper zijn om te boeken dan op dit moment? Dat vraag ik me altijd af. Vorig jaar in februari geboekt en dat ging richting de 1000 euro per persoon, dat is iets teveel van het goede :) En is TAP een goede vliegtuigmaatschappij? Thx voor de antwoorden.

Mara98
25-08-12, 15:44
Heb net geboekt bij tix.nl:)
Heen ( 1 x overstap) 29 juni 2013 ( zit ik dan wel in het goede topic?) en retour vrijdag 26 juli 2013 ( 1 x overstap) .
Met TAP air Portugal
Amsterdam-Lissabon -Miami
Miami- Lissabon- Amsterdam
3 volwassen totaalprijs incl. Toeslagen en vliegticketverzekering € 2402,42

Ik ben er blij mee.... Had zelf niet gedacht onder de 1000 pp te komen. ik ga dus nu ook niet meer vergelijken Hihihihi

mamavan3boys
29-08-12, 20:31
We hebben geboekt!! Tis alleen niet alleen naar Florida, dus of de prijs echt interressant is voor anderen weet ik niet, sorry alvast ervoor!

Ons vliegschema:
29 juni Dusseldorf - New York
08 juli New York - Fort Myers
21 juli Orlando - Dusseldorf
Prijs: 3145 (inclusief boekingskosten en kosten CC)
Geboekt bij: Vliegwinkel + Supersaver (binnenlandse vlucht)
Aantal personen: 2 volwassenen en 2 kinderen <12 jaar
maatschappij: Airfrance, maar Delta voert de vluchten uit (???)

Al met al zijn wij er blij mee, aangezien we bij offertes die we voor deze route bedragen van boven de 1000 euro pp hebben gekregen ;-).

En ik ben nog veel blijer dat het geboekt is, dus we weer lekker naar USA / Florida gaan!

mootje70
01-09-12, 22:08
Geboekt bij Tap: vertrek 27/7 om 6.15 uur ams, aankomst Miami 14.15 uur. Tussenstop in Lissabon. Terug 19/8 vertrek 16.45 Miami, aankomst Amsterdam 20/8 om 11.00 uur met ussenstopnin Lissabon. 3 tickets voor 2341,92. Ik ben er heel blij mee! Had verwacht dat het rond de €1000 p.p. zou kosten dus ik vind dit echt n hele goeie deal!

angelique100
03-09-12, 12:25
Ben het met je eens dat het fijn is dat de informatie die we krijgen compleet is zodat iedereen er ook echt iets aan heeft. Wel graag op een beetje vriendelijke manier,..Corrus,..

dus..Misschien een lijstje als handigheid?

Wanneer geboekt
Waar geboekt
Reizen van tot
Route
Tijden
Prijs volw
Prijs kids
Bijzonderheden

renellen2
04-09-12, 12:12
Weet iemand of het voordeliger is om via Fort Meyers te vliegen. Of maakt dat voor het hoog seizoen niet uit?

De prijzen die ik nu voorbij zie komen zijn leuk maar met TAP en tussenstop in Lissabon is voor ons denk ik geen optie ( eerst 3 uur vliegen en dan nog een lange vlucht van 9 uur pfff We reizen met 2 kids ( 6 en 1,5 jaar).
Moeten of beter gezegd kunnen we tot januari wachten voor de echte aanbiedingen en of gaan we dan naast het net vissen?

angelique100
04-09-12, 13:36
Ik weet niet of Dusseldorf voor jullie een optie is,..wij zijn 2011 juli/aug met Airberlin gevlogen naar Fort Meyers(RSW) (rechtstreeks) voor een prijs van net onder de 700 volw .Wil uiteraard niet zeggen dat deze prijzen dit jaar weer te boeken zijn, maar vaak heeft Airberlin wel leuke aanbiedingen (al wonen we op 20min van Schiphol :rolleyes:) Verder is er weinig zinnigs te zeggen over wat de prijzen gaan doen ook een kleinere luchthaven kan soms voordelig uitpakken maar ook weer juist niet,.. Het beste is gewoon een prijs in gedachte nemen en boeken op het moment dat deze prijs voorbij komt. Soms zijn er leuke aanbiedingen in Jan maar meestal hebben wij dan al geboekt en eigenlijk zelden gehad dat we "teveel" hebben betaald. Verder is mijn ervaring dat de kids helemaal geen moeite hebben met een overstap wel ligt mijn voorkeur voor de overstap in Europa zodat je niet het gedoe met de koffers hebt. Vaak gaat er best even tijd zitten in het vergelijken van de vliegticketaanbieders welke tijden, maatschappij, wel geen schermpjes probeer ook eens een beetje indien mogelijk te schuiven met de dagen kan je echt een flinke besparing opleveren.

Kvanderdonk
04-09-12, 18:49
Op dit moment is het voor juli 2013 veel gunstiger om vanaf Brussel naar Miami te vliegen, in plaats van vanaf Amsterdam. Scheelt vaak 200 tot 300 euro per ticket.
Gek genoeg maakt het voor Orlando niet veel uit.

Groet Karin

frankz
04-09-12, 21:34
Via welke site dan als ik via Tix kijk zie ik dat je vanaf Amsterdam naar Miami 768 euro betaalt en vanaf Brussel naar Miami 743 euro.Dat is helaas maar 25 euro. Voor mij niet echt de moeite om naar Brussel
af te reizen. Welke site genruik jij?
groet Frank

pumi1000
05-09-12, 10:01
Wij hebben gisteren geboekt voor 3 personen. We beginnen in New York en gaan vervolgens met huurauto om te eindigen in Orlando. Geboekt bij KLM - 30 juni t/m 20 juli 2013 - 710 euro per persoon.

We vliegen heen op New York, daarna met huurauto rijden vanaf New York via de Smokey Mountains, Nashville, Memphis, New Orleans, Pensacola om te eindigen in Orlando. Voor hoogseizoen vonden we dit ook een erg mooie prijs.

Onze vliegroute is:
Dusseldorf - Amsterdam - New york
Orlando - Atlanta - Dusseldorf.

Hetzelfde ticket is er ook met vertrek vanaf Amsterdam (ams-ny / terug orlando-atlanta-adam) maar dan was het 1200 euro duurder voor 3 personen........dus gaan we nu vanaf Dusseldorf, wat voor ons ook nog dichterbij is.

Ik keek net nog even op klm.de en daar zijn ook nog tickets te krijgen voor hoogseizoen voor 750 euro.
Dusseldorf-Orlando 30 juni vertrek retour rond 20-21-22 juli (hele week zelfde prijs)
Kun je op 27 juni vertrekken dan kost het 712 euro pp.

Noa
10-09-12, 17:11
Zojuist 2 tickets geboekt

AMsterdam-Orlando, vertrek 13 juni via Philidelphia, zowel heen als terug, voor 556 euro pp. We vliegen met US Airways. Ik vind het een prima prijs!

Grapies
10-09-12, 18:17
Vandaag telefoon ontvangen van reisbureau Arke-HI. De vliegtickets waren vorige week bekend bij de reisbureaus van Arke. Ik betaal voor drie volwassenen en drie kinderen
5714,14 Euro om retour te vliegen op 15 juli 2013 tot 11 augustus 2013 van Amsterdam naar Miami. Voor mij is TAP-air Portugal Brussel-Miami en 1 keer overstappen in Portugal (www.tix.nl (http://www.tix.nl)) € 743,25 (4459,50) nog steeds de goedkoopste. Is er nog een goedkoperer?
N.B. De 'open jaws' (2 enkeltjes van bv amsterdam - orlando en van miami naar Amsterdam) zijn nog niet bekend. Arkefly kwam vandaag erachter dat dit nog niet geregeld was o.i.d.

okidoki
11-09-12, 21:34
Helaas is via klm.de het tarief van 750 alleen geldig tot 1 juli. Vanaf 1 juli gaat de prijs naar 1.142, het echte hoogseizoen.
Er zijn wel leuke prijzen maar ook ik wil graag via New York vliegen en daar een paar dagen verblijven en dan door naar florida voor drie weken. Ik kom niet verder dan prijzen tussen de 980 en 1100 vertrek vanaf Dusseldorf. Boeken of wachten is de vraag die ik mezelf de hele dag stel. Tips? Alvast bedankt.

angelique100
12-09-12, 01:40
Okidoki. Heel veel prijzen moeten nog binnenkomen gewoon dagelijks even het aanbod bekijken en je inschrijven bij de ticket aanbieders voor de nieuwsbrief. En natuurlijk regelmatig even het forum checken. Zou me zeker nog niet druk om de prijzen maken. Laat anders ook even weten welke data je zoekt misschien ziet iemand hier een leuke prijs voorbij komen.

okidoki
12-09-12, 09:55
Geduld is erg lastig wanneer je al een jaar wacht om eindelijk voor 2013 te kunnen boeken :-)
Ik zoek twee tickets voor vertrek 6 juli vanaf ams of duss - naar NYC, doorreis op 10 juli naar Miami - vertrek vanaf Orlando / Tampa(voorkeur) of Miami op 1 augustus. Prijs via edreams is nu 970 euro p.p. Heeft iemand ervaring met deze site? Voor welke ticket aanbieders is het slim om me aan te melden?

angelique100
12-09-12, 16:26
Edreams ken ik helemaal niet (ga zo eens kijken) maar andere vast wel. Inschrijven kan bijvoorbeeld bij Worldticket Center ,Tix en Ebookers noem maar op. En bij de maatschappijen zelf natuurlijk (kunnen soms ook leuke aanbiedingen voorbij komen). Regelmatig komen de aanbieders met dezelfde aanbiedingen maar soms is het zo dat je ergens 900 betaald voor een vlucht die dan ergens anders (zelfde vlucht) ineens 750 kost.

Bert2004
13-09-12, 22:01
Dag allemaal,

Wij gaan van 5 aug t/m 30aug 2013 naar Florida: heen van Schiphol naar Orlando, terug vanaf Miami. Weet iemand of ik al kan boeken en op welke site? Hoor graag van jullie!

pbl
13-09-12, 22:42
Ja, bij Arkefly kun je boeken. Ik vind ze alleen erg duur.
Ruim 4100,- voor 2 volwassenen en 2 kids.
Ik ben nog op zoek naar goedkopere tickets

angelique100
13-09-12, 23:03
In ieder geval bij TAP 775 euro (vandaag) voor 5 tm 30-8 maar dit is wel mia heen en terug, weet niet of zij ook op mco vliegen.

Cara
14-09-12, 08:45
Gisteren hebben wij geboekt met Tap naar Miami van 20 juli tot 10 augustus.Twee volwassenen voor €1550.

vandelaar
17-09-12, 18:30
Hi, nu ben ik ook benieuwd naar mensen die rond 26 juli 2013 tot 16 augustus 2013 willen gaan vertoeven in Florida, en of jullie dit dan allemaal zelf uitzoeken of het bijvoorbeeld door 1 organisatie onderbrengen ( zoals American Estates). En waar met welke airline en op welke websites jullie dan eventueel vliegtickets vinden voor deze periode en wat de kosten zijn in bovenstaande periode. ( om te vergelijken). Het lijkt me leuk om ook bijvoorbeeld via miami te gaan, maar niet echt handig als je dan nog een aantal uren moet rijden naar Orlando omdat daar een villa staat te wachten. Onze bedoeling is dus om vanaf amsterdam of eventueel brussel te vliegen naar Orlando of eventueel miami.
Kom maar op met jullie ideeen zou ik zeggen!!!!!
Heb zelf al een aantal prijzen opgevraagd bij exit reizen( zie pagina 1), maar deze verkondigen nu ineens dat ze sterk verhoogt (totaal €1000,00)zijn door het toedoen van de forse stijging in villaprijzen.

angelique100
17-09-12, 18:43
Wij willen van 26 juli tot 21-22-23 aug weet ik nog niet precies. Aankomt op Miami omdat we naar de Keys willen. Wij regelen alles zelf en boeken het huis bij de eigenaar meestal via homeaway.com. Vliegtickets moeten we nog vinden en boek ik waar het het voordeligste is soms tussenpersoon soms rechtstreeks bij de maatschappij. Net als de auto verschilt eigenlijk per jaar soms rechtstreeks bij de verhuurder soms bij een tussenpersoon.

Kvanderdonk
17-09-12, 19:15
Hoi,

Wij gaan ook van ca 26/7 tot ca. 23/8 naar Florida. Villa zelf geregeld via eigenaars. Ben nu aan het speuren voor tickets. Ik hou naast de prijzen ook de vliegtijden in de gaten. Kies dus niet automatisch de goedkoopste oplossing. Op dit moment word ik niet vrolijk van de prijzen. Wacht met spanning nog even af.

Groet Karin

Grapies
17-09-12, 20:00
Hallo Vandelaar,

Van 15 juli tot en met 12 augustus verblijven wij in Florida. Ik regel alles zelf. Ik ben - dankzij het bestuderen van deze site en onderzoeken bij reisbureaus, luchtvaartmaatschappijen, websites en reisgidsen - er achter gekomen dat alles zelf regelen goedkoper is en je weet wat op de markt is. Wij vliegen met TAP. Op dit moment zijn zij de goedkoopste met de tickets. De allergoedkoopste tickets rechtstreeks van Dusseldorf naar Miami zijn in onze periode uitverkocht. Wij hebben een prachtige villa gehuurd via Micazu en is erg leuk geprijsd (en toevallig kwam ik erachter - na boeking - dat het mijn collega's zijn). Het is villa Sunset Ridge (Davenport) en is gelegen bij alle pretparken (Orlando).

natalie
25-09-12, 15:08
Ook wij hebben weer geboekt!!
Ik heb heel lang zitten zoeken maar Vliegen met TAP is volgens mij echt het voordeligst en ik denk ook niet dat de prijzen nog zullen dalen,tenminste dat is in die 4 jaar dat wij nu gaan nog niet gebeurt...
Geboekt bij ButgetAir van Amsterdam naar Miami en terug, vertrek 19-07-2013 terug op 10-08-2013.
Totaal 3835€ voor 5 personen,incl alle belastingen en vliegticketverzekering!
Ik denk dat dit een redelijke prijs is en durfde ook echt niet langer te wachten..

mblokland
25-09-12, 19:35
Hoi,

Zit ook nog in de twijfel mode, op de verschillende sites wordt aangegeven dat overstappen in Lissabon met TAP problematisch is....

Inmiddels kan er ook bij Airberlin geboekt worden (tot 22 augustus te boeken), prijs ongeveer 850 euro per persoon (rechtstreeks naar Miami of Fort Myers).

twinmom1995
25-09-12, 22:33
Grappig Natalie, wij hadden precies hetzelfde en dus ook weer geboekt, eveneens bij TAP. We gaan alleen een weekje eerder dan jullie dit keer.

Geboekt bij: D-Reizen
d.d.: 05-09-12
Periode : 13 juli t/m 3 augustus 2013
Route: Amsterdam - Lissabon - Miami vice versa
Maatschappij: TAP
Aantal Personen: 4
Totaalprijs: €3064,00 + €20,00 vliegticket garantie = €3084,00.

Dit komt dus neer op €771,00 PP.
De stoelen hebben we via D-reizen al kunnen vast leggen.
Overstaptijd op de heenreis is voldoende met een mooie aankomsttijd in Miami (14:15)
Op de terugreis is het krap maar er gaan vast nog meer vliegtuigen naar Amsterdam en anders komen we een dagje later thuis.

claudiadennis
27-09-12, 23:01
Wij hebben gisteren op de site van Air Berlin geboekt. We gaan vanuit Dússeldorf. Van 1 juli t/m 12 augustus. 820 Euro p.p. naar Miami en v.v. Het is misschien niet de goedkoopste vlucht, maar dan hoef ik niet over te stappen. Dat vind ik altijd wel prettig.
(Hoe krijg ik trouwens mijn oude ticker gewijzigd?)

Kvanderdonk
29-09-12, 16:02
Hoi,
Ook wij hebben geboekt voor de zomer van volgend jaar.

Geboekt bij: Aerlingus
d.d.: 29-09-2012
Periode : 30 juli t/m 24 augustus 2013
Route: Amsterdam - Dublin - Orlando vv
Maatschappij: Aerlingus
Aantal Personen: 4 (3 volw, 1 kind)
Totaalprijs: €3316,57

groet,
Karin

Esther2013
02-10-12, 19:47
Wij zijn ook nog aan het kijken op de site van Airberlin, rechtstreeks is het de goedkoopste mij:
euro 3200 voor 2 vw + 2 knd 9+7 jr van 28/7-18/8. Gunstige vliegtijden, vanaf Duesseldorf.

Overstappen met kinderen zie ik niet zitten, ik weet hoeveel stress dat kan opleveren.
Vraag: als je rechtstreeks bij een airline boekt, zijn je tickets dan 100% zeker (geconfirmeerd?) of moet je dat zelf doen omdat er geen Tix of Expedia tussen zit?

Waarom staat mijn Avatar op z'n kop??

Teleton
02-10-12, 21:08
Vraag: als je rechtstreeks bij een airline boekt, zijn je tickets dan 100% zeker (geconfirmeerd?) of moet je dat zelf doen omdat er geen Tix of Expedia tussen zit?


!00 % zeker ben je niet met vliegtickets. Het maakt niet uit of je ze zelf bij de airliner koopt of via een reisorganisatie. Alle maatschappijen hebben veranderingen in hun vluchtschema, je kunt het niet uitsluiten. Je wordt bij veel maatschappijen op de hoogte gehouden van de wijzigen. Airberlin doet dit vast ook als het zich voordoet. Verder kan je zelf natuurlijk je iternary zelf zo af en toe bekijken of er niet iets is aangepast.

Over de stress met kinderen tijdens het overstappen, is al veel geschreven. En raad eens? In de praktijk valt het reuze mee! Lees de reisverslagen er maar eens op na. Ik kan me geen verslag herinneren waarin rampenplannen worden beschreven. Wat kan er misgaan? Alles wijst zich vanzelf en je neemt natuurlijk een aansluiting die je ruim voldoende tijd geeft om aan alle formaliteiten te voldoen. Lekker even de benen strekken, met z'n allen wat eten en in Florida probleemloos direct je auto ophalen. Als dat geen ontspannen reis is.....

Esther2013
03-10-12, 11:58
Jippie, geboekt: rechtstreeks Air berlin Due-Miami 28/7-18/8 voor € 3248 voor 2 vw en 2 kids.
zondagmiddags liggen we op het strand van Miami.
Dat is geregeld, nu de rest nog....

EvelineD
03-10-12, 13:54
Wij hebben ook geboekt : rechtstreeks via Charles de Gaule met Air France naar Miami.
2 volw - 2 kids van 25/06 tot 10/07 met volledige verzekering (het is nog steeds een jaar voorop hé) €2353
Dat is bij ons ook al het eerste die geregeld is en dan nu de rest :D :D

Orangedevil
05-10-12, 23:18
Yes net geboekt!

Air Berlin
29/6 Dusseldorf-Ft.Myers 10:20-14:40
18/7 Ft.Myers-Dusseldorf 15:50-07:00
3250 Euro, 2 volwassenen en 2 kinderen.
We hebben wel 120 Euro extra bijbetaald om onze plaatsen alvast te reserveren. We hebben nu stoelen met niemand voor ons, wel fiin dus.

Fijn rechtstreeks wat het wel duurder maakt maar dat hebben we er wel voor over. En Ft.Myers is dichterbij Orlando dan Miami.
Orlando zelf en zelfs Tampa zijn echt onbetaalbaar. Lekker vroeg landen dus lekker nog even zwemmen;)

mblokland
09-10-12, 21:37
Wel vroeg maar al geboekt! Zie de prijzen bij air berlin nu al stijgen:p

Air Berlin
01/08 Dusseldorf-Ft.Myers 09.10-13:30, rechtstreeks 10.20
24/08 Ft.Myers-Dusseldorf 16:35-07:45, rechtstreeks 9.15
3489 Euro, 3 volwassenen en 1 kind (de oudste is dan 12 en betaald de prijs voor een volwassen persoon).
We hebben wel 120 Euro extra bijbetaald om onze plaatsen alvast te reserveren.

Wat geheel nieuw is dat je vanuit Nederland, Oostenrijk en Duitsland niet meer direct hoef te betalen. De rekening mag tot 7 dagen voor vertrek betaald worden. Dit geeft ons voldoende tijd om te sparen:rolleyes:

14/10 Update --> Helaas klopt bovenstaande niet en is het geld inmiddels van de bankrekening afgeschreven.

careca
09-10-12, 22:40
Virgin Atlantic (geboekt bij vliegtuigtickets.be)
5/7 Brussel-LH-Miami
30/7 New York JFK-LH-Brussel
2 volwassenen + 2 kinderen van 11 jaar
Totaal: €2796
25 daagse rondreis van Miami tot New York

G&Y
15-10-12, 23:45
Tip voor goedkope tickets: zoek eens met vertrek luchthavens Madrid, Valencia of Barcelona. In het hoogseizoen voor onder de € 500 naar new york, las vegas, los angeles. Ook miami en orlando voor die prijzen. Uiteraard moet je wel zelf een retourtje madrid regelen, maar die heb je voor € 100 en je hebt feitelijk een extra tussenstop (eventueel met overnachting). Maar als de prijs belangrijk voor je is, is dat het overwegen waard.

gezocht met skyscanner:
voorbeeld: 24 juli madrid-miami (via parijs) en retour 7 aug miami-madrid (via new york), € 473.
Of: 31 juli valencia-new york (rechtstreeks) en retour 14 aug new york -valencia (rechtstreeks) € 409.
er zijn heel veel goedkope mogelijkheden, maar wel met vertrek van een Spaanse luchthaven.

groennom
16-10-12, 08:47
Net even gekeken maar eind juli van Madrid naar Orlando en dan 4 weken kan inderdaad voor rond de 500 euro met Delta Airlines, onbegrijpelijk ... Nadeel is wel dat je inderdaad in Madrid moet zien te komen (zeg 100 euro), dat je daar misschien in de buurt van het vliegveld moet overnachten (150 euro) en dat je dus 2 dagen van je vakantie mist (als je op de heen en terugweg moet overnachten). Maar inderdaad, als het geld belangrijk is, is het zeker een optie.

randa3
17-10-12, 17:06
Hallo,

Wij zitten te kijken om volgend jaar weer naar Florida te gaan,maar vinden de tickets nu nog te duur.
Kan iemand mij vertellen wanneer en of er acties komen.
Wij kunnen vertrekken op 28-6.

Groetjes van Miranda

Teleton
17-10-12, 18:01
Hey Miranda,

De glazen bol is nog wat mistig, het koffiedik stroperig en ook de wichelroede geeft geen uitslag. Kortom of en wanneer er aanbiedingen komen, blijft lastig te voorspellen. Volgens mij kan je beter de ticketprijzen zelf goed in de gaten houden. Neem een alert bij KAYAK, dan krijg je de prijzen iedere dag in je mail. Verder kan je de prijsontwikkeling in dit topic ook goed volgen. Nog niet zo lang geleden tipte een forumlid ons over de route via Spanje. Lees bericht 105 en doe er je voordeel mee. Verder zit er niks anders op dan zelf regelmatig achter de pc te kruipen om de prijsontwikkeling voor jouw periode en jouw route te volgen. Bepaal vooraf wat je een mooie prijs voor een ticket vindt, koop ze als de prijs voor jou goed is en kijk vooral daarna nooit meer naar de prijsontwikkeling......

randa3
17-10-12, 18:18
Ik weet ook wel dat het koffiedik kijken is,maar wou graag weten of er mensen zijn die ervaringen hebben dat de tickets nog goedkoper worden.
Ik hou het zelf ook goed in de gaten maar ben gewoon een beetje ongeduldig:Dwil er nl niet meer als € 700,= per ticket voor uit geven en dan vliegen vanaf Amsterdam ,wil weten of dit wel realistisch is.

Teleton
17-10-12, 18:32
maar ben gewoon een beetje ongeduldig:Dwil er nl niet meer als € 700,= per ticket voor uit geven en dan vliegen vanaf Amsterdam ,wil weten of dit wel realistisch is. Nou ja, je ziet zelf wat de gangbare prijs is op dit moment. Pakweg zo'n 300 euro meer dan je zelf in gedachten hebt. Ik zou dus toch maar flink wat geduld oefenen.....

Kvanderdonk
17-10-12, 20:29
... en goed opletten. Wij boekten drie weken geleden voor volgend jaar juli/aug Aer Lingus tickets (A'dam-Dublin-Orlando) voor 840 euro. Die prijs was er maar een dikke week. Daarna ging die gestaag omhoog en staat nu ook al weer op zo'n 1000 euro.
Dus inderdaad geregeld kijken bij diverse aanbieders en maatschappijen en boeken als voor jou de prijs acceptabel is.

rolandino
17-10-12, 22:16
@Esther Amsterdam is helemaal niet per definitie duurder dan Brussel/Düsseldorf. Je moet gewoon goed kijken en vergelijken. Daarnaast is het voor mensen die bijvoorbeeld in Noord-Holland wonen niet altijd realistisch om naar Brussel/Düsseldorf te rijden. Rijden is niet gratis en je hebt ook over het algemeen een overnachting nodig in die stad. Dat moet allemaal wel bij het kosten plaatje opgenomen worden. Tevens kost zoiets je ook snel een paar uur extra. Die uren

Het enige juiste advies is elke dag kijken, vergelijken en toeslaan als je de prijs gunstig vind, en onder de juiste voorwaarden!

Esther2013
17-10-12, 22:31
Correctie: ik geef geen advies, ik geef een mening op basis van eigen ervaringen. Daar is dit forum toch voor?

wij vliegen meerdere malen per jaar naar diverse bestemmingen en onze ervaring (!) is dat Amsterdam duurder is dan andere luchthavens. Wij vliegen indien mogelijk altijd vanaf een andere luchthaven.
ik weet niet waar rda3 woont, maar een overnachting (park,sleep,fly) erbij is soms goedkoper dan 2/3 weken parkeren op Schiphol, dus dat moet je dan ook meenemen in je advies....
en natuurlijk moeten mensen zelf vergelijken en toeslaan wanneer zij denken dat ze een goede deal hebben, maar dat lijkt me vrij logisch, maar dat is mijn mening :)

Orangedevil
17-10-12, 22:49
Esther2013 heeft wel gelijk. Voor het 2e jaar op rij laten wij Schiphol links liggen vanwege de pijzen. Dat zelfde geld voor aan vliegen op Orlando. Wat een geld kost dat zeg. Miami of Orlando scheelde voor ons 4en vorig jaar 300 Euro pp!!

Fleurida
17-10-12, 23:11
@Ester, vliegen vanaf Amsterdam is zeker niet altijd duurder, nu te boeken met Tap: 28-7 t/m 18-8 €760.00 per persoon.

rolandino
17-10-12, 23:17
Ik wil vooral aangeven dat je met alle factoren rekening moet houden, en dat alles bij elkaar opgeteld het niet hoeft te betekenen dat Amsterdam niet meegenomen moet worden in de zoektocht.

Esther heeft gelijk dat park+sleep+fly regelmatig goedkoper is dan parkeren, maar die optie bestaat ook in de omgeving van Amsterdam. Bijvoorbeeld van der valk, die zijn echter goedkoper als je maar 2 weken gaat, maar het extra uurtje slaap dat je kan pakken is ook wat waard. Dat geldt natuurlijk ook in Brussel/Düsseldorf.

Uiteraard is het mooi om goedkopere tickets te vinden via een buurland, maar ik vind zelf tijd net zo belangrijk, dan wel belangrijker. Mooie vliegtijden zijn ook wat waard! Zoveel factoren dat een echt advies geven bijna onmogelijk is, meedenken is dat echter wel! En daar gaat het om.

Esther2013
17-10-12, 23:41
Ik wil vooral aangeven dat je met alle factoren rekening moet houden, en dat alles bij elkaar opgeteld het niet hoeft te betekenen dat Amsterdam niet meegenomen moet worden in de zoektocht.

Dat heb ik ook niet gezegd of bedoeld, maar als het aankomt op rechtstreeks vliegen is Amsterdam duurder. Mensen die TAP boeken, vliegen niet rechtstreeks en wij betalen euro 800 pp rechtstreeks van Duesseldorf naar Orlando in het hoogseizoen met zeer gunstige vliegtijden, over tijdbesparing gesproken....

Een overnachting zien wij als extra vakantiedag, ontspannen eten en vaak een uur of 2 extra slaap, maar dat is uiteraard een keuze de ieder voor zichzelf moet bepalen.


Uiteraard is het mooi om goedkopere tickets te vinden via een buurland, maar ik vind zelf tijd net zo belangrijk, dan wel belangrijker. Mooie vliegtijden zijn ook wat waard! Zoveel factoren dat een echt advies geven bijna onmogelijk is, meedenken is dat echter wel! En daar gaat het om.

Meedenken is super, daarom ben ik lid geworden van dit forum! :)

angelique100
18-10-12, 12:53
@ Miranda
Inderdaad AMS hoeft echt niet duurder te zijn. Van de 7 x Florida zijn wij 1x via BRU en 1x via DUS gevolgen. 5x is AMS voor ons de meest voordelige optie geweest. Ik reken daarbij wel dat wij op 15 min afstand van Schiphol wonen. En een prijs van max 700 is tot nu toe altijd gelukt dit jaar blijven de prijzen daar nog even boven maar heb er alle vertrouwen in dat er echt wel een leuke aanbieding voorbij komt voor 700. Dus gewoon goed zoeken en dit topic in de gaten houden mocht ik iets vinden zal ik het laten weten.:)

randa3
18-10-12, 14:12
Dankjewel Esther,dat geeft mij hoop,wij wonen zelf ook maar 45 min van schiphol dus worden wij gebracht.
Ik sluit Dusseldorf en Brussel niet helemaal uit,maar mijn voorkeur gaat gewoon uit naar Amsterdam.
Maar ik vind het super dat iedereen meedenkt,bedankt allemaal.

A3
19-10-12, 09:45
Dit jaar hoogseizoen: rechtstreeks vanaf Amsterdam met Arkefly naar Toronto (€449) en dan een retourtje Orlando voor €140.

MVG

A3

edbet
22-10-12, 13:33
Wij hebben gister geboekt bij budgetair.nl. 3 volwassenen en 1 kind (7 jaar) vanaf AMS naar MCO met een overstap in Chicago voor 3550,00
Vertrek 25/07/2012 om 11.00 uur, om 19.37 uur in Orlando, terug 14/08/12 om 14.22 en dan 9.35 uur aankomst AMS (volgende dag). We vliegen met Lufthansa/United.
We zijn 2 jaar geleden in april geweest en toen betaalden we iets van 2900 euro met zn vieren. We vlogen toen met Delta/KLM.
Nu moeten we helaas in het hoogseizoen en dat is nu eenmaal duurder.
Ticketprijs kwam eigenlijk om 3405,00 maar er kwam nog 70,00 airlinefee bij en 50,00 euro boekingskosten. Beetje jammer maar we gaan volgend jaar 3 weken naar Florida!! Nu op zoek naar een appartement.

groennom
22-10-12, 14:13
Ook ik heb gisteren geboekt, met KLM naar Tampa. 4 personen voor 3490 (heen eind juli voor 4 weken). Waarom niet gewacht? Ik vind het een redelijke prijs (niet goedkoop maar ook niet heel duur) en ik wil alvast de villa vastleggen. Dat wordt de volgende zoektocht...

pbl
26-10-12, 18:23
Ik zie namelijk net dat de vlucht die we op het oog hadden ineens 300 euro duurder is geworden. De andere optie is een vlucht vanuit Orlando om 10.45 uur.
Weet iemand of het te doen is om, om 10.45 uur te vertrekken vanuit Orlando naar Amsterdam ? Dit ivm het inleveren van de huurauto en 3 uur vantevoren aanwezig zijn op het vliegveld.

Teleton
26-10-12, 19:35
Je geeft eigenlijk zelf het antwoord al. Je moet er vroeg uit wil je om 10:45 vliegen. Of het te doen is? Waarom niet......Maar welke vlucht gaat er rond die tijd van Orlando naar Amsterdam? Je zult toch wel een overstap met een flinke lay-over hebben?

pbl
26-10-12, 23:55
Dat is op donderdag 22 aug Orlando-Boston 10.45-13.44 uur en dan om 16.55 weer verder naar Amsterdam. Beide uitgevoerd door Delta Airlines.
We kijken nog even verder want het is eigenlijk wel erg vroeg. Misschien op een andere vertrekdatum of toch maar meer betalen.
Helaas niet op tijd gereageerd bij een mooie aanbieding...

Orangedevil
27-10-12, 17:22
Je kan ook je laatste nacht op het vliegveld slapen in het Hyatt. Dan kan je de auto de dag ervoor inleveren wat ook nog eens een dag autohuur scheelt. En je rolt zo het vliegtuig in bij wijze van spreken.
Mocht het Hyatt te duur zijn kan je ook nog wel een ander airport hotel nemen in de buurt. Moet je wel de auto een dag langer houden tenzij het hotel een shuttleservice heeft.

Wij vertrokken in 2006 al om 8 uur vanuit Los Angeles naar Amsterdam. Gelukkig hadden we de auto al ingeleverd de dag ervoor en sliepen we op het vliegveld zodat we er ''pas'' om half 6 uit hoefden.

Piggy
14-11-12, 20:39
Geboekt op 13-11-2012!!
2 volwassenen en 2 tieners van 15.
4 keer € 765,29 => € 3.061,16
We vliegen met TAP (geboekt via D-reizen)
zo 14-jul-2013: Amsterdam 06:15 --> Lissabon 08:15
zo 14-jul-2013: Lissabon 10:00 --> Miami 14:15
ma 29-jul-2013: Miami 16:45 --> di, 30-jul-2013 Lissabon 06:00
di 30-jul-2013: Lissabon 07:05 --> Amsterdam 11:00

AenG
20-11-12, 20:21
Wij hebben inmiddels de tickets geboekt incl onze reis bij american vac. We vliegen met united. Nou kunnen we ervoor kiezen alleen een aanbetaling te doen, of meteen de totale prijs van de tickets te betalen. Als we voor de aanbetaling gaan dan kunnen er evt nog wijzigingen en kosten bijkomen qua brandstoftoeslag enz. Wat is handig om te doen? Zijn er vaak van die wijzigingen en kostenverhogingen? Hadden er niet op gerekend meteen een dikke duizend euro pp aan te moeten betalen, maar wil ook niet onnodig risico lopen. Hebben mensen hier ervaring mee???
alvast bedankt!

Ebelix
21-11-12, 00:05
De meeste hier op het forum betalen de tickets in 1 keer om geen last meer te hebben van schommelende prijzen.

dave-nicole
08-12-12, 17:38
Na ons bezoek dit jaar aan Florida hebben we voor de fun nog wat rondgekeken op het Florida forum.
Het is mede door de informatie op dit forum zo goed bevallen dat we wederom voor de bijl zijn gegaan...

Wij hebben vandaag ook weer geboekt naar Orlando, dit keer via Arke van 5-8 tm 23-8.Voor 2400,- voor 2 volwassenen en een kind.

Heen waarschijnlijk rechtstreeks en terug met tussenstop Miami. Dit met Comfort klasse, deze was goedkoper dan Economy!

angelique100
18-12-12, 12:46
iemand nog leuke prijzen voorbij zien komen voor eind juli richting Miami ?
Valt dit jaar echt tegen de prijzen, normaal lukte het wel om voor 6 pers rond de 4000 te boeken maar komt nu niet eens in de buurt.
Op zich heeft Air Berlin wel een leuke prijs voor een rechtstreekse vlucht maar weer zo een gedoe als je op 20 min van Schiphol woont en de reis is dan precies 3 weken net even te kort :o

mblokland
18-12-12, 22:41
Vanaf Brussel een kleine 4500 euro voor 6 volwassenen is het goedkoopste wat ik kan vinden:cool:

angelique100
19-12-12, 09:56
Ja die heb ik inderdaad ook gezien maar weer hetzelfde,...het is zo een gedoe met 4 kids 6 koffers midden in de nacht naar BRU daarnaast vind ik het parkeren erg duur betaalde 3 jaar geleden 10-11 euro per dag en dat 4 weken lang. Mocht er nu geen leuke prijs voorbij komen op AMS dan zullen we waarschijnlijk alles nog eens overwegen maar dan wel waarschijnlijk kiezen voor DUS dan heb je er tenminste nog een rechtstreekse vlucht voor terug.(wij vinden Air Berlin wel een fijne maatschappij) Maar goed tot die tijd dagelijks even kijken vanaf Amsterdam en wie weet wat er nog gaat komen...heb er nog wel vertrouwen in :D

A.Hofman
28-12-12, 00:19
Geboekt!!

Geboekt bij: Supersaver.nl (via Skyscanner.net)
d.d.: 27 december 2012
Periode: 06/07/2013- 21/07/2013
Route: Amsterdam -Tampa vv (via London Gatwick)
Maatschappij: BA
Aantal personen: 2 volwassenen + 1kind
Totaalprijs: 1554,-
prijs p.p: 518,- :p

gudu
28-12-12, 01:33
[QUOTE=A.Hofman;
SUPER BEDANKT voor deze "tip" zat nog steeds met de overstap op heatrow en aansluitende vlucht vanaf gatwick in mijn maag na tijdenwijziging ( en dus verplicht overnachting en dagje londen) en heb deze geboekt en is 900 euro goedkoper dan wat ik betaald heb en we gaan 3 dagen langer :) en dan morgen BA ook bellen om die andere boeking te cancelen ( dat kon gratis ivm tijdswijziging waardoor we de overstap niet meer kunnen halen ) ik durfde niet te wachten tot morgen met boeken ivm de erg goede prijs voor het hoogseizoen

angelique100
28-12-12, 02:36
geboekt!!

Geboekt bij: vliegtickets.nl
d.d.: 28 december 2012
Periode: 25/07/2013- 20/08/2013
Route: Amsterdam -London-MIA
Maatschappij: BA
Aantal personen: 5 volwassenen + 1kind (3x 12+ kinderen)
Totaalprijs: 3415 (inclusief 79.50 euro kosten sms, service fee en boekingskosten)
prijs p.p: 555,-!!!!!

mattrob
28-12-12, 11:14
Echt een topprijs ! Ik zou snel boeken, dit moet wel een foutje in het systeem zijn bij BA ;-) ! Benieuwd hoeveel er nog volgen voor deze prijs ! A3 al geboekt ?

gudu
28-12-12, 11:42
ik heb dus ook geboekt
Geboekt bij: supersaver.nl
d.d.: 28 december 2012
Periode: 06/07/2013- 30/07/2013
Route: Amsterdam -London-tampa
Maatschappij: BA
Aantal personen: 1 volwassenen + 2kinderen
Totaalprijs: 1551
prijs p.p: 517,-!!!!!

andere vlucht is volledig gerestitueerd door BA ( die was 2441 euro )

A3
28-12-12, 12:16
Echt een topprijs ! Ik zou snel boeken, dit moet wel een foutje in het systeem zijn bij BA ;-) ! Benieuwd hoeveel er nog volgen voor deze prijs ! A3 al geboekt ?

Nee helaas. Deze prijzen zijn natuurlijk zeer interessant, maar strikt voor de data zoals de dames/heren ze opgeven. Vertrek 11/12/13 juli en retour op 1/2/3 augustus zijn niet te krijgen onder de 800 euro. Alleen tickets naar Montreal kosten ca. 625 in die periode, maar van daaraf door vliegen (en weer terug) kost je minimaal 250 extra; en dan ben je alsnog duur uit....

Het lijkt inderdaad op een foutje van BA, want deze prijzen kom je ook bij KAYAK en de ITA matrix van google NIET tegen!!

maar ik heb nog ijzers in het vuur.... (€ 408......)

MVG

A3

Lannie
28-12-12, 13:52
Ik heb ook geboekt!!

Geboekt bij: budgetair.nl
d.d.: 28 december 2012
Periode: 25/07/2013- 12/8/2013
Route: Amsterdam -London-Miami
Maatschappij: BA
Aantal personen: 2 volwassenen + 1 kind (15 jaar)
Totaalprijs: 1656
prijs p.p: 522,--

A3
28-12-12, 14:28
Proofiesjieat!
heel mooie prijs.

A3

jarjarbinks
28-12-12, 14:47
Wat een mooie prijzen. Wij hebben het zelfde probleem als A3. Nu wel geboekt van 13-7 t/m 1-8 voor € 750, incl. all p/p voor een volw.
Van Brussel naar London en dan Miami. Al een paar weken terug geboekt, zie nu de prijzen boven de € 800,00 stijgen.
Stukje duurder dan hierboven genoemde prijzen, maar we zijn tevreden.

wereldreiziger
28-12-12, 17:04
Ik zoek tickets in omgekeerde richting: Orlando - Amsterdam. ( evt Praag)
Vertrek mag ook uit Tampa, liever niet uit Miami, we wonen 100 km ten noorden van Orlando.
Periode 23/24 mei en vertrek uiterlijk 14 juni 2013.
Deze tickets zijn veel duurder dan Amsterdam - Orlando.
Hoe kan dat? Heb al een mail gestuurd naar Arke-Fly en Aer Lingus en krijg als antwoord: de prijzen die wij hanteren zijn om vertrek UIT Amsterdam te promoten.
Is het nu verstandig om toch een ticket van zo rond de 1000 euro te boeken of toch wachten en hopen op een lastminute?
Vanuit Amsterdam willen we door naar Praag vliegen, en komen dan met de auto naar Nederland, heb dus ook al gekeken naar een ticket Orlando-Praag en Amsterdam-Orlando, maar die zijn helemaal niet te betalen.

Ebelix
28-12-12, 17:18
Heb je het al bij Delta geprobeerd? Ook kan je op Kayak.com een zoekactie starten die elke dag de prijzen weergeeft via price alerts. Praag is niet zo'n grote luchthaven en er komen maar weinig tot geen transatlantische vluchten meer aan.

Daarnaast is het algemeen bekend dat tickets vanuit amerika naar Europa een stuk duurder zijn dan anders om.

de jantjes
28-12-12, 23:54
Ook Geboekt, bedankt voor de tip.:)

Geboekt bij : reisbureau
d.d: 28 December 2012
periode:23/07/2013- 12/08/2013
Route: Amsterdam - Londen - Miami
maatschappij : BA
Aantal personen: 4 volwassenen ( 2 kids; 12 jaar/ 16 jaar )
Prijs p.p: 555,-

Michael66
29-12-12, 00:29
Ook Geboekt, bedankt voor de tips. Lang leve het forum en alle leden die met hun tips en signalen anderen helpen!!

Geboekt bij: vliegtickets.nl
d.d: 28-12-2013
periode: 23-07-2013 tot 15-08-2013
Route: Amsterdam - Londen - Miami
maatschappij: BA (vlucht van London naar Miami uitgevoerd door American Airlines)
Aantal personen: 3 volwassenen
Totaalprijs: € 1716 (incl. alle bijkomende boekingskosten, airlinefees etc)
Prijs p.p: € 572

A3
29-12-12, 02:27
Yep. Eindelijk. Geboekt. BEDANKT aan allen!

Geboekt bij: ebookers.nl
d.d: 29-12-2012
periode: juli
Route: Amsterdam - Londen - Miami & Orlando-London-Amsterdam
maatschappij: BA (vlucht van London naar Miami uitgevoerd door American Airlines)
Aantal personen: 5 volwassenen
Totaalprijs: € 2800 (incl. alle bijkomende boekingskosten, airlinefees etc)
Prijs p.p: € 560

Was ook bezig met vluchten Glasgow-Orlando en Orlando-London met Condor (via ThomasCook UK) voor slechts €408........ Maar dit wil niet lukken, ondanks dat de search nog steeds lukt op ita van google en bij Orbitz. Nevertheless: WE ARE GOING!!!!

MVG
A3

hockey
29-12-12, 09:34
Geboekt bij: ebookers.nl
d.d: 29-12-2013
periode: 15-07-2013 tot 31-07-2013
Route: Amsterdam-Londen-Miami , Orlando-London-Amsterdam
maatschappij: BA
Aantal personen: 5 volwassenen
Totaalprijs: € 2800
Prijs p.p: € 560

A.Hofman
29-12-12, 09:39
prijs p.p: 518,- :pHelaas pindakaas, The party is over... De prijs voor onze tickets is nu €795 pp , De snelle beslissers (waaronder wij :) ) gefeliciteerd met jullie tickets voor deze ongelofelijk lage prijzen.

mattrob
29-12-12, 09:49
Yep. Eindelijk. Geboekt. BEDANKT aan allen!


Toppie :o ! Goed geregeld dus, met beetje zoekwerk !

mattrob
29-12-12, 11:28
Geboekt bij: tix.nl (via Skyscanner.net)
d.d.: 28 december 2012
Periode: 06/07/2013- 02/08/2013
Route: Amsterdam -Tampa (via London Gatwick), terug vanaf Orlando (via London Gatwick)
Maatschappij: BA
Aantal personen: 2 volwassenen + 2 'kinderen' (van dan bijna 18)
Totaalprijs: 2.135,-
prijs p.p: 534,-

A.Hofman
29-12-12, 17:35
Voor de mensen die nog vluchten zoeken in de zomervakantie (en flexibel zijn met data en aankomst/ vertrekhavens) zijn er nog wel voordelige vluchten te vinden met BA. Gewoon nog even doorpuzzelen.

mattrob
29-12-12, 18:24
Alfons, we vliegen dezelfde route heen, zie ik ;-) !

S@skia
30-12-12, 00:24
Geboekt bij: WTC
d.d.: 28 december 2012
Periode: 28-6-2013 / 22-7-2013
Route: Amsterdam -Tampa (via London Gatwick), en terug
Maatschappij: BA
Aantal personen: 2 volwassenen + 2 kids
Totaalprijs: 2.217,-
prijs p.p: 554,25:cool:

A.Hofman
30-12-12, 00:42
Alfons, we vliegen dezelfde route heen, zie ik ;-) !

Ja, en Gudu is ook aanwezig op de heenreis. Kan nog een leuke FLorumvlucht worden :)

@ S@skia,

Mooie prijs hoor! Wie volgt?

aggie
30-12-12, 17:02
Geboekt bij: Vliegtickets.nl
d.d.: 29 december 2012
Periode: 29-6-2013 / 20-7-2013
Route: Amsterdam -Tampa (via London Gatwick), en terug
Maatschappij: BA
Aantal personen: 3 volwassenen + 1 kind
Totaalprijs: 2.125 euro
prijs p.p: 531,25:rolleyes:

We konden deze mooie ticketprijzen toch niet aan ons voorbij laten gaan!!! We zijn helemaal blij!!!!

Voor degene die ook nog voor deze mooie prijs wil vliegen, ze zijn er nog op vliegtickets.nl!!! Niet gedacht dat het toch een paar dagen zou blijven voor deze mooie prijs van 513 euro, met wat extra bijkomende kosten kom je op 531 uit!!

tomenvalesca
30-12-12, 17:05
Geboekt bij: ebookers.nl
d.d.: 30 december 2012
Periode: 16-7-2013 / 02-8-2013
Route: Amsterdam -Miami/Orlando-Amsterdam
Maatschappij: BA
Aantal personen: 2 volwassenen
Totaalprijs: 1.136,74,-
prijs p.p: 568,37

mattrob
30-12-12, 17:44
We konden deze mooie ticketprijzen toch niet aan ons voorbij laten gaan!!! We zijn helemaal blij!!!!


YEAHHHHHH !!! Toch wel, top hoor ! Hartstikke leuk ! Zie ineens allemaal vrolijke mensen op het forum ;-)

Michael66
30-12-12, 18:55
Haha, en dat een weekje nadat de wereld is vergaan!

Hunting season is opened!

wereldreiziger
30-12-12, 22:01
Ebelix, dank voor je Kayaktip!

petje
01-01-13, 01:57
Geboekt bij: Budgetair.nl
d.d.: 30 december 2012
Periode: 23-7-2013 / 13-8-2013
Route: Amsterdam -Miami/Miami-Amsterdam
Maatschappij: BA
Aantal personen: 2 volwassenen + 1 kind
Totaalprijs: 1.658,-
prijs p.p: 552,-

Maartjeniels
01-01-13, 11:37
Wat een mooie prijzen allemaal. Wij zijn nog steeds op zoek...... Was even een paar dagen niet op het forum en ben dus allemaal buitenkansjes misgelopen. Nu niet meer te vinden. Als iemand suggesties heeft...... :). Miami, Orlando, Tampa is allemaal goed. We zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen. Alvast bedankt voor jullie reacties!

Maartjeniels
01-01-13, 12:04
trouwens, allemaal het beste voor 2013!

aggie
01-01-13, 13:50
Je zou eens op vliegtickets.nl kunnen kijken, daar staan de tickets nog voor 514 pp, met vertrek bv. 29 juni of 2 juli, gewoon effe wat datums invoeren. Amsterdam/ Tampa heb ik gezocht!! Doe er je voordeel mee!!

Succes en laat effe weten of het je gelukt is?

charly
01-01-13, 14:11
Ook bij WTC zijn nog goedkope tickets te krijgen in ieder geval vertrek eind juni! Misschien dat je daar nog iets kunt vinden!

Voor iedereen een gezond en gelukkig 2013 met veel Florida vakantieplzier!

angelique100
01-01-13, 17:19
Wat een mooie prijzen allemaal. Wij zijn nog steeds op zoek...... Was even een paar dagen niet op het forum en ben dus allemaal buitenkansjes misgelopen. Nu niet meer te vinden. Als iemand suggesties heeft...... :). Miami, Orlando, Tampa is allemaal goed. We zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen. Alvast bedankt voor jullie reacties!

Het is even een kwestie van zoeken ik heb iig deze nog gevonden AMS MIA 5 juli-MIA AMS juli 22. (+/_ budgetair 554 pp )
Ik wil wel even meezoeken maar dan zou je even een datum moeten geven.

Je kan ook even de app skyscanner op je mobiel of tablet zetten dan kan je links onderin een prijs schema zien met hoge en lage tarieven welke je kan combineren zo ben ik ook aan de prijs gekomen.

Heb zelf geboekt bij vliegtickets voor 555 (midden in de nacht) s'morgens zag ik dat Budgetair nog 30 pp goedkoper was en heb een laagste prijs garantie aanvraag gedaan bij vliegtickets ben benieuwd,...

Maartjeniels
01-01-13, 20:44
Hoi allemaal,

bedankt allemaal voor jullie snelle reacties. Helaas kunnen we pas vanaf 8 juli weg, vakantie basis noord.

We gaan door met zoeken en gaan zo even de skyscanner app downloaden.

mochten er nog suggesties zijn, we horen het graag.

Niels

rarossel
01-01-13, 22:28
Yes, ik mag weer berichten plaatsen.Dankjewel Michael en Daniel.

Ook wij gaan weer naar Florida

Geboekt bij: vliegtickets.nl
dd : 29-12-2012
periode:25 juli-20 augustus
route: Amsterdam-Londen-Miami / Miami-Londen-Amsterdam
maatschappij: britisch airways
aantal personen: 4
totaalprijs:2280 euro
Euro 555 pp

Heerlijk weer die voorpret.

Erika

SjonnieM
02-01-13, 05:24
Je zou eens op vliegtickets.nl kunnen kijken, daar staan de tickets nog voor 514 pp, met vertrek bv. 29 juni of 2 juli, gewoon effe wat datums invoeren. Amsterdam/ Tampa heb ik gezocht!! Doe er je voordeel mee!!

Succes en laat effe weten of het je gelukt is?

Hey bedankt aggie, heb net tickets gekocht voor 5 personen € 514,50 p.p. en er kwam nog € 80,00 voor ticketfee, reserveringskosten en cc kosten bij dus voor het prachtige bedrag van € 530,50 p.p. gaan wij begin juli naar Tampa :D.

Oh ja, en mocht iemand geïnteresseerd zijn in een kortingscoupon van vliegtickets.nl € 15,00 (krijg je om weg te geven) mail me dan stuur ik de code op (wie het eerst komt..)

gudu
02-01-13, 11:00
Helaas kunnen we pas vanaf 8 juli weg, vakantie basis Noordwij ook regio noord en vliegen zaterdag 6 juli , ze krijgen 5 juli vakantie ( 8 juli is maandag) . . net nog 8 juli gevonden een goedkope vlucht gevonden maar dat is en met overstap op londen en ook nog eens in chigago naar tampa.
ze zijn er dus nog wel en hoop dat je nog iets vind

Maartjeniels
02-01-13, 11:21
Hoi Angelique,
Bedankt voor je aanbod. We hebben vakantie van 6 juli tot half augustus, regio noord.
Ik heb net skyscannet op mijn tab gezet. Klopt het dat er op het eerste scherm bij indicaties lagere prijzen stasm dan wanneer je verder gaat? Of doe ik iets fout?
Hoor het wel.

Niels

Oeps, 6 juli klopt inderdaad. Met wie vliegen jullie gudu?

gudu
02-01-13, 11:26
british aiways net als bijna iedereen want BA heeft deze sale :D ik gebruik zelf skyscanner.net als zoeker
Klopt het dat er op het eerste scherm bij indicaties lagere prijzen stasm dan wanneer je verder gaat? Of doe ik iets fout?
dat kan , heb ik ook wel eens gehad maar meestal klopt de prijs op skycanner wel

17 juli 1 uur overstap op londen hr en 1,5 uur op chigago 543 euro .... oftewel zou zelf even gaan schuiven met dagen etc
op 16 juli nog een goedkope vlucht maar weer op chigago met overnachting op londen heatrow en 7 uur overstap op chigago

axzel
02-01-13, 12:09
Geboekt bij: Supersaver.nl
dd : 31-12-2012
periode: 16 juli - 25 juli
route: Amsterdam-Londen-Miami-Tampa / Tampa-Londen-Amsterdam
maatschappij: british airways / american airlines
aantal personen: 2
totaalprijs: 1070 euro
Euro 530 pp

Jammer dat we op de heenreis nog via Miami naar Tampa moeten, zit er aan te denken om BA te mailen of we niet direct naar Tampa kunnen... maar weet het antwoord al ben ik bang!

angelique100
02-01-13, 13:06
@ Niels Klopt soms klopt het schema niet helemaal,.... ik heb het idee dat de mooie vluchten echt op aan het raken zijn,..vlucht van gisteren 5-22 is er ook niet meer.
Meestal is vrijdag voor de vakantie een halve schooldag en wordt er niets meer gedaan (althans bij onze kids) ga nog even verder zoeken maar de vluchten lijken schaars te worden..steeds van rond de 750:(
Zag wel bij connections.be leuke prijzen rond de 550 maar vanaf BRU

hockey
02-01-13, 17:45
Voor een ieder die een ticket geboekt heeft via BA en een gedeelte met AA vliegt. Bij BA kun je pas (als je niet wilt bijbetalen) 24 uur van te voren je stoelen vast leggen. Maar let op : voor de vlucht die uitgevoerd wordt door AA kan ik nu wel al mijn stoelen vast leggen. Via de site van BA wordt je voor de betreffende vlucht netjes doorgelinkt naar AA.

angelique100
02-01-13, 17:52
of even een mailtje met je voorkeur naar vliegtickets.nl (als je daar geboekt hebt tenminste) dan leggen zij het direct gratis voor je vast.

@Niels ik heb niets moois meer kunnen vinden heb je zelf al iets gevonden?

Maartjeniels
02-01-13, 23:16
hoi Angelique,

Nop, maar iedere dag nieuwe hoop!

we blijven zoeken.

Niels

angelique100
02-01-13, 23:49
5-7 tm 22-7 staat er weer bij voor 571pp bij ebookers. Is de laatste schooldag bij ons is de school heel soepel maar dat is bij iedere school weer anders. 5-7 tm 23-7 553 pp. Bij later vertrek zie ik geen van deze prijzen meer.

moniquekruiningen
03-01-13, 10:00
Gisteravond 2 tickets geboekt via vliegtickets.nl van 01-07 tm 18-07 (thuis 19-07) van Amsterdam naar Tampa en retour via BA voor de 1.111,00 euro het was nog een heel gedoe... maar de tickets zitten in mijn mailbox en ik ben er blij mee..

angelique100
03-01-13, 13:49
Niels. 9-7 - 21 -7 en 29-7 Mooie tijden voor 555 pp via skyscanner !

tomenvalesca
03-01-13, 23:27
Hoi weet iemand of al de plaatsen van een vlucht volzet zijn als je de vlucht niet meer kunt selecteren online? Of houden de vliegtuigmaatschappijen automatisch enkele plaatsen achterwege? Bvb enkel te boeken telefonisch?
Een paar vrienden van ons willen ook hun eerste trip naar florida doen.

rolandino
03-01-13, 23:57
De maatschappijen laten een vlucht eerder overboeken, dan dat ze plaatsen vrij houden voor telefonische boekingen. Hou er ook rekening mee dat vooral in de duurdere boekingsclasses veel gewisseld wordt, omboeken kan daarin vaak kosteloos. Tevens schuiven de maatschappijen ook graag met de passagiers over verschillende vluchten. Zien of een vlucht vol zit is dus onmogelijk. Ook al staat er "nog 2 plekken vrij" is dat hoogst waarschijnlijk niet de waarheid.

Kwestie van de vlucht even in de gaten houden, en anders een andere route boeken.

randa3
05-01-13, 12:24
Yeah,de tickets zijn binnen.

Geboekt bij: Vliegfabriek.nl
dd: 28-12-2012
periode: 30 juni - 16 juli
route: Amsterdam-Londen-Orlando / Orlando-Londen-Amsterdam
maatschappij: british airways / british airways
aantal personen: 3
totaalprijs: 1641 euro = Euro 537 pp

Nu druk op zoek naar een Villa

charly
12-01-13, 22:24
Geboekt bij: worldticketcenter.nl
dd : 31-12-2012
periode: 26 juni - 21 juli
route: Amsterdam-Londen-Tampa / Tampa-Londen-Amsterdam
maatschappij: British Airways
aantal personen: 4
totaalprijs: 2.222,36 euro (inclusief toeslagen)
Euro 555,59 pp

We hebben 31 december de tickets al geboekt. Moesten nog een 'kleinigheidje' regelen, namelijk zorgen dat we allebei vakantie zouden krijgen! :o
Gezien de lage prijzen (waar we dankzij het forum achter kwamen) die al een aantal dagen golden wilden / durfden we niet meer te wachten met boeken. We wisten dat we pas midden januari duidelijkheid zouden krijgen omtrent de vakanties en hebben toen besloten om te boeken omdat de tickets dan ( nu dus) waarschijnlijk veel duurder zouden zijn. Omdat we er toch wel alle vertrouwen in hadden, dat het met het vrij krijgen wel goed zou komen, hebben we het risico genomen om te boeken. Ik zou er meer buikpijn van hebben gehad als ik nu tickets had moeten zoeken. Scheelt voor 4 personen toch ongeveer € 1.400,00 daar kunnen we hele leuke dingen voor doen op vakantie.

Nu op zoek naar een mooie villa in Orlando en een auto huren.

Wij zijn blij!

mattrob
12-01-13, 23:21
Heerlijk zeg !! Dat is mooi nieuws !

charly
13-01-13, 00:41
Dank je! Wij zijn er erg blij mee. Hebben een tijdje gedacht dat een 'verre' vakantie er deze zomer niet in zou zitten. Nu we de tickets in huis hebben genieten we volop van de voorpret.

A.Hofman
13-01-13, 09:30
Goed geregeld zeg! Op de terugreis zitten we waarschijnlijk in het zelfde vliegtuig. (Tampa 18.15 uur?)
Veel plezier met de voorbereidingen en een hele fijne vakantie alvast.

Edit: Ik lees lees net dat jullie de 20e terug gaan, wij blijven dan nog een dagje :)

damian08
13-01-13, 10:28
Dacht altijd dat het hoogseizoen niet te betalen was maar de prijzen die ik voorbij ziet komen zien er toch erg goed uit! Wordt daar helemaal blij van..:-)

hylke
13-01-13, 15:30
Hoi allemaal,
Heeeel lang geleden was ik hier ook op het forum (2007) en nu weer want..........we gaan weer naar Florida!!!!!!!!!!!!!! We hebben echt serieus 5 jaar lang nagenoten van onze vakantie. Het eerste jaar echt dagelijks vanwege enorme heimwee terug, en de jaren daarna zeker wekelijks. Dit jaar gaan we eindelijk weer, zonder honden dit keer.
Alleen de prijzen die ik hier boven zie staan.....zucht......daar komt het nu niet eens bij in de buurt. Het goedkoopste zit nog achter in de 800 euro. We gaan in juli. Hoe lang kan ik het aan blijven kijken? Want ik heb ook gehoord dat hoe voller het vliegtuig zit, hoe duurder de tickets worden.
Groetjes Hylke

moniquekruiningen
13-01-13, 17:22
Ik denk dat het een kwestie is van iedere dag checken... Toen ik in december keek, waren de tickets 750-850 euro. 2 januari doken ze via BA ineens richting de 528 euro, maar toen ik 5 minuten later wilde boeken waren sommige al weer 800 euro.. Wij vliegen A'dam - Tampa, maar we zijn nog zoveel opties vanaf Brussel, Düsseldorf naar Miami, Orlando, Sanford, Fort Meyers..... Gek makend.. In totaal was ik 1100 euro voor 2 tickets kwijt.. voor mijn dochter van 12 en mijzelf.. van 1 tm 18 juli.. Vanaf 12 jaar betaal je de volwassen prijs.. Helaas.... Succes!

hylke
15-01-13, 15:23
Hoi allemaal,
Twee vragen....ik wil van 10 juli tot 26 juli naar Orlando. Nu viel me net op dat ik heel veel verschil in de prijs zie als ik 2 afzonderlijke tickets bestel ipv 2 in één keer. Is het slim of dat te doen of kun je dan straks niet regelen dat je naast elkaar zit?
Tweede vraag is....ik zie nu tickets voor 711 euro. Dat lijkt me geen verkeerde prijs maar ze bieden dan nog een GARANTIE ANNULERINGSverzekering van 103 euro aan. Dat vind ik best veel geld. Kan ik de tickets bestellen en dan later elders een goedkopere verzekering afsluiten?
Groetjes Hylke

A.Hofman
15-01-13, 15:46
Ja, dat kan. Wij hebben al jaren een doorlopende reis-en annuleringsverzekering van Interpolis. Als ik op internet tickets koop, zijn deze tot €3000 verzekerd.

hylke
15-01-13, 17:05
Bedankt voor je reactie! Is er iemand die ook nog een antwoord heeft op mijn eerste vraag? Ben erg benieuwd ;-)
Groetjes Hylke

Chriss
15-01-13, 17:53
hylke;
Op de eerste vraag heb ik geen antwoord. Op je tweede vraag: je moet wel de vezekering vrij snel afsluiten, nadat je de tickets hebt geboekt. Hebben wij toen ook gedaan.

Maartjeniels
18-01-13, 13:02
hoi angelique,

nog bedankt voor de tip. We gaan ook naar Florida. Sorry voor de late reactie, maar was even druk met andere zaken.

Niels

hylke
21-01-13, 11:27
Beste allemaal,
Een vraag......Ik heb net met Arke gebeld want ik wilde weten of er misschien iets bekend was over een actie die weer gaat komen. Konden ze helaas niets over zeggen. Ik heb gevraagd hoeveel stoelen er nu nog beschikbaar waren op de vlucht die wij wilde nemen (8 juli heen, 26 juli terug). Ze gaf aan dat er zowel in Economy als een klasse hoger nog 2 stoelen beschikbaar waren met het "goedkope" tarief waarbij de kassakorting telt. Zou ik ook gezegd hebben ;-) maar voor het zelfde geld is het waar. Nu mijn twijfel. Ik heb hier ergens op het forum gelezen dat er na de kassakorting weer een andere leuke korting kwam. Zouden jullie de gok nemen en nog even wachten of zouden jullie heel snel boeken? Ik vind 900 nog steeds heel veel. Of vinden jullie dit een reeele prijs gezien het hoogseizoen?
Ik ben benieuwd wat jullie zouden doen.
Groetjes Hylke

corrus
21-01-13, 12:48
Nu viel me net op dat ik heel veel verschil in de prijs zie als ik 2 afzonderlijke tickets bestel ipv 2 in één keer. Is het slim of dat te doen of kun je dan straks niet regelen dat je naast elkaar zit?

Wat je vraagt is gewoon mogelijk, echter...

De kans is redelijk groot dat beide uiteindelijk dan niet dezelfde route gaan vliegen.
Want bij een tussentijdse time/flight change, kan één van de twee heel simpel op een andere doorvlucht worden gezet.
Airlines kunnen en mogen dit gewoon doen. (maakt niet uit welke route he hebt geboekt).

Samengevat:
Het kan dus wél maar persoonlijk raad ik dit af.

hylke
21-01-13, 12:53
Thanks Corrus!

rolandino
21-01-13, 23:22
Al verschillende malen tickets los geboekt:
2009: KLM naar NYC, 3 losse tickets (2 mensen kwamen uit Italië, stapten over in Amsterdam waarbij ik mij bij hun heb gevoegd), lekker naast elkaar gezeten.
2011: United naar MCO, 5 tickets + later 1 ticket, ook lekker naast elkaar gezeten
2012: United naar MCO, 2 tickets geboekt, en enkele maanden later nog 2: ook toen lekker naast elkaar gezeten

Wij hebben daarvoor de tickets niet aan elkaar gekoppeld. Trails melde in verschillende topics dat zij de tickets telefonisch aan elkaar laat koppelen (na het los boeken). Wellicht daar even naar zoeken via de zoekfunctie.

Nu geeft dit absoluut geen garantie, en de kans blijft altijd aanwezig, maar als je met 2 volwassenen vliegt, zou ik er geen probleem in zien, met kinderen wordt het een ander verhaal. Ook zo lullig om die alleen te laten vliegen ;-)

mblokland
09-02-13, 08:45
Zie op http://ticketspy.nl/ met de KLM naar Miami in Augustus 764 euro.

angelique100
09-02-13, 23:24
Leuke prijzen op Skyscanner

eind juli tot aug 760 euro pp naar Miami met delta, ook vanuit Brussel (dan nog iets goedkoper)


Oeps mblokland was me al voor,.

betsydijkstra
11-02-13, 11:54
Nu nog leukere prijzen op Skyscanner: met Delta naar Miami 13-8 heen en 30-8 retour (met tussenstop dat dan wel) € 548 p.p!!!!!

wendy1
11-02-13, 13:40
Mooie prijs!

Wij zoeken een mooie prijsje voor een vlucht eind juli-begin augustus en terug voor 23-8. We kunnen vertrekken van ams/bru/dus naar alle luchthavens in florida. Tot nu toe kom ik niet onder de 730 euro. Indien iemand een lagere prijs kan vinden dan hoor ik dat uiteraard graag ;)

maggi
18-02-13, 12:37
Ook ik ben op zoek naar tickets. Momenteel ben ik ca 1500 kwijt voor 2 personen, tien dagen. Amsterdam - Orlando en terug Miami- Amsterdam (Brussel en Dusseldorf zijn ook voor mij een optie). vertrek 9 augustus en terug 18 augustus

moniquekruiningen
18-02-13, 15:06
zo te zien is er veel animo voor het hoog seizoen... van de tickets die in begin januari boekte zijn er nu nog voor de heen weg 7 te krijgen.. (voor die prijs) en de terug vlucht is niet meer te boeken... daarnaast is een retourtje (met een terug vlucht van inmiddels 23 uur) voor 2 personen € 620 duurder dan toen ik boekte.. komen daar in de komende maande nog leuke aanbiedingen op of is het een kwestie van vroeg boeken?? Ik heb daar (nog) geen ervaring mee...

mblokland
18-02-13, 15:09
Absoluut, elke dag even kijken op http://ticketspy.nl/

maggi
18-02-13, 21:04
Ga ik zeker in de gaten houden, dank voor de tip!

angelique100
19-03-13, 21:13
Hele nette prijzen bij Swiss(combi) voor juli aug rond de 700 euro AMS-MIA (voor wie nog niet geboekt heeft.
Gevonden skyscanner-Kilroy.
Hier even een voorbeeldje



Vlucht naar Miami, Florida

http://ibe01.kilroytravels.com/kilroy_ibe/images/logos/LX.gif
Swiss


Vertrek 07:00 Amsterdam (AMS)
do 25.07.2013
Vluchtnummer: LX737 LX64


Aankomst 17:45 Miami, Florida (MIA)
Reistijd 16:45
1 Stops


Overstaptijd in: Zurich (4:55)





Vlucht naar Amsterdam

http://ibe01.kilroytravels.com/kilroy_ibe/images/logos/UA.gif
United Airlines


Vertrek 09:00 Miami, Florida (MIA)
di 20.08.2013
Vluchtnummer: UA3542 LH7618


Aankomst 07:15 Amsterdam (AMS) +1 dag (http://ibe01.kilroytravels.com/kilroy_ibe/DispatchServlet;jsessionid=AFA07AB6C992F40EA198010 44384FA05.worker2?cmd=request_setup&countrycode=nl&k_pgen=1#)
Reistijd 16:15
1 Stops


Overstaptijd in: Washington D C (5:55)

PENPE
19-03-13, 23:46
Zeker voor die periode redelijke prijzen, echter die overstaptijden in Zurich en Washington zijn wel aan de lange kant...

wendy1
23-04-13, 22:50
Ook wij gaan toch weer naar Florida dit jaar :cool:

Normaal boeken we 11 maanden van te voren, dus voor ons doen is het een last minute actie. Tevens voor de eerste keer in het hoogseizoen wat wel even slikken is qua centjes :(.... . Geboekt bij cheaptickets.com. 3800 euro voor 2 volwassenen en 3 kinderen. Brussel-Miami met British Airways en Iberia (nieuw vliegtuig). Wel goede tijden (max 2 uur overstaptijd), en de terugvlucht is pas om 22.00 uur. We kregen meteen de stoelindeling welke heel goed is. (ik kan niet enteren, vandaar dat alles achter elkaar staat geschreven....)

mblokland
22-05-13, 10:11
Heb de vorige 15 pagina's 'even' geanalyseerd en kom tot de volgende (voorlopige) conclusies:



Rechtstreekse tickets zijn minimaal 800 euro (AirBerlin) indien geboekt wanneer ze beschikbaar komen, prijs loopt daarna alleen maar op;
Zo vroeg mogelijk boeken is niet per definitie goedkoper (zie de TAP boekers in september en de BA aanbieding in December);
De goedkoopste tickets voor het hoogseizoen kosten ongeveer 525 euro (BA);
In februari 2013 zijn er nog acties geweest voor KLM (764 euro) en Delta (746 euro);


Mogelijk zijn er nog acties in mei of juni en zal mijn voorlopige conclusies zo nodig bijwerken.

angelique100
22-05-13, 18:03
De pech is alleen dat het volgend jaar weer heel anders kan zijn. Hoogseizoen prijzen van dit jaar zijn er helaas niet ieder jaar. (eerder rond de 700). Het blijft lastig om op het juiste moment toe te slaan.

mblokland
22-05-13, 18:18
Helemaal mee eens, we hebben allemaal hetzelfde dilemma.:confused: Wat verstandig is om te doen blijft lastig en zelfs een gok...

Mattie
23-05-13, 13:35
Zodra je een prijs ziet waarvan je denkt "dat is een mooi prijssie" moet je je tickets kopen, zoveel geld heb jij er op dat moment voor over dus is het een prima deal :D

flexx
23-05-13, 14:12
ik ga het zo doen voor mei 2014: zie ik een mooie deal tussen de 550 en 600euro pp ga ik boeken.

peterwoudje
21-06-13, 11:42
Vandaag geboekt met Arke Fly naar Sanford van 21.8 tot 9.9.2013 € 499,- prima pijs nog beperkte tijd te boeken..

Njit
19-08-13, 12:32
Aanbieding op http://ticketspy.nl/deals/1-of-2-weken-fly-drive-orlando-vanaf-e535/


1 of 2 weken Fly-Drive Orlando. Vanaf €535



Los ArkeFly ticket Orlando €598 (http://clk.tradedoubler.com/click?p=47750&a=2187129&g=20554650&url=http://www.arkefly.nl/prices.aspx?fromLocation=AMS&toLocation=SFB&departureDate=20130828&returnDate=20130904&adults=1&children=0&babies=0&q=AMS-SFB)
Ticket ArkeFly Orlando + 1 week Alamo huurauto Intermediate (Gold) + tank benzine €548.25 (http://clk.tradedoubler.com/click?p=47748&a=2187129&g=20554642&url=http://www.arke.nl/verre-reizen/verenigde-staten/florida/orlando/fly-en-drive-orlando-sanford/prijzen.aspx)
Ticket ArkeFly Orlando + 2 weken Alamo huurauto Intermediate (Gold) + tank benzine €656.25 (http://clk.tradedoubler.com/click?p=47748&a=2187129&g=20554642&url=http://www.arke.nl/verre-reizen/verenigde-staten/florida/orlando/fly-en-drive-orlando-sanford/prijzen.aspx)


Wanneer boeken: nu! (op=op)
Wanneer reizen: vertrekken in de laatste week van augustus 2013. Per datum verschillende lage prijzen
Handbagage: 1 stuk met een maximaal gewicht van 7kg
Ruimbagage: 1 koffer of rugzak met een maximaal gewicht van 25kg
Opmerking: de ticket + hotel deal geldt alleen indien 2 personen samen reizen
Opmerking 2: alle genoemde prijzen zijn inclusief reserveringskosten
Beschikbare stoelen checken en reserveren: via onze directe voordeel-link (http://clk.tradedoubler.com/click?p=47748&a=2187129&g=20554642&url=http://www.arke.nl/verre-reizen/verenigde-staten/florida/orlando/fly-en-drive-orlando-sanford/prijzen.aspx)