PDA

Bekijk Volledige Versie : [Reisblog] Trails: Florida 2012



trails
20-01-12, 10:07
Na bijna 2 jaar(!) nagenieten (de foto's en het reisverslag van 2010 worden zeer regelmatig uit de kast gehaald) en bijna 2 jaar voorpret, gaan we dan EINDELIJK over 11 dagen weer naar Florida. En New York natuurlijk!
De koffers zijn (al lang) gepakt en de handbagage is ook bijna klaar.
En wij... wij zijn er helemaal klaar voor!!!
Renée zit zelfs al bijna in de auto om naar Nantes te rijden ;)

Florida, here we (almost) come :sun:

Ons verslag is te volgen op: http://www.schoutenjanssen.nl/

Groetjes,
Jacky, Renée, René, Emma en Mariecke

mineke
20-01-12, 10:22
Hallo Jacky, Renée, Emma en Mariecke
Spannend het echte aftellen is dus begonnen, een hele fijne tijd geniet er maar lekker van en ik ga jullie heerlijk volgen.
grtjes Mineke

Cara
20-01-12, 10:46
Heel veel plezier,geniet er lekker van.

mattrob
20-01-12, 10:54
Schiet nu echt op ! We gaan jullie zeker volgen !

Teleton
20-01-12, 12:28
We volgen jullie spoor!

elstars
20-01-12, 16:02
Ditto !!
have fun!!

rolandino
20-01-12, 16:30
Al paar keer gezien op jullie site hoe jullie naar de vakantie toeleven, erg veel plezier gewenst, en ook ik lees lekker mee!

trails
20-01-12, 16:45
Ja, wij leven inderdaad heel erg naar onze vakantie toe. We hebben altijd heel veel plezier in alle voorbereidingen.
We printen het hele verslag ook uit en laatst hebben we het vanaf het begin nog eens gelezen.
Heel grappig hoe alles gaat en hoe vaak alles wordt gewijzigd.

Leuk dat jullie meelezen.
Er zullen best wel wat mensen zijn die moe van ons schema zouden worden...
Omdat wij maar eens in de 2 jaar kunnen gaan genieten we van de eerste tot de laatste minuut. Vroeg opstaan en vroeg op pad. Heerlijk, en voor ons pure ontspanning.
Uitrusten doen we wel als we weer thuis zijn. Dat is het voordeel van ons leven in Frankrijk. In de zomermaanden werken we ons te pletter en in de winter dus helemaal niet.

sonja
20-01-12, 23:50
Jullie hebben er lang op gewacht en ineens is het bijna zover. Ik ga jullie natuurlijk volgens en kijk weer uit naar de belevenissen van jullie altijd super aktieve vakantie. :-D

Cindy1969
21-01-12, 10:02
Ik ga jullie ook volgen. Heb toevallig ergens vorige week al jullie reisverslagen gelezen, leuk! Vond Londen ook erg leuk, omdat ik daar zelf ook al een paar keer ben geweest.
Veel plezier alvast en een fijne vakantie!

pama
21-01-12, 11:50
ook ik heb genoten van jullie reisverslagen en ga jullie dan ook zeker
volgen op jullie nieuwe reis!

dutchcruisers
21-01-12, 20:41
Hier nog een volger. Alvast veel plezier!

S@skia
22-01-12, 11:25
Prachtige site hebben jullie gemaakt, ga jullie zeker volgens. Heel veel plezier!!
Saskia

derrobbie
22-01-12, 16:45
Ook wij gaan jullie volgen :-).

Groetjes Robert en Angelique

Marita
22-01-12, 21:22
Hoi,

hier nog een meelezer/meegenieter.
Alvast heel veel plezier daar.

Groetjes Marita

Frans45
23-01-12, 17:16
En nog een volger.
Fijne vakantie en veel zon en plezier.

Frans

aggie
27-01-12, 17:25
Heerlijk, jullie kunnen de auto al bijna starten richting Nantes!!
Ik was jullie al aan het volgen en zal dit zeker blijven doen!

Heel veel plezier alvast en een goede reis!!

Groetjes van Aggie

trails
27-01-12, 18:38
De laatste beetjes worden klaargemaakt voor de koffers. Zojuist de auto volgetankt en we beginnen nerveus/gespannen te worden. Maar als we er eenmaal zijn zal het wel verdwenen zijn. :-)

Innieminnie
27-01-12, 19:31
Zijn jullie net iets sneller dan ik. Bij mij alleen handbagage bijna helemaal klaar. Maar veel plezier!

trails
28-01-12, 09:30
Onze handbagage is ook zo goed als klaar op de laatste dingetjes na, die je thuis nog nodig hebt (zoals rijbewijs). Ik wens jou ook een hele fijne vakantie toe Ymke!!

2theUSA
29-01-12, 10:53
Ik ga jullie ook zeker volgen!
Alvast een goede reis en heel veel plezier toegewenst.

Groetjes Christa

trails
29-01-12, 11:59
Dank je!
Dat zal vast en zeker lukken!

Cindy1969
29-01-12, 12:52
Ik wil jullie bij deze alvast heeeeeeel veel plezier wensen, geniet ervan, en ik verheug me op jullie verhalen op jullie blog :grin:
En goede vlucht alvast!

trails
31-01-12, 19:08
Zo, we zijn er klaar voor.
De koffers staan inmiddels in de auto en onze vaste huis- en poezenopassers zijn gearriveerd vanuit NL.
Dadelijk nog gezellig samen eten en dan vertrekken we morgenvroeg rond 4 uur richting l'aeroport de Nantes.
EINDELIJK!!!

rolandino
31-01-12, 20:04
Goede vlucht, en geniet ervan!

derrobbie
31-01-12, 20:09
Wij wensen jullie alvast een hele goede vlucht toe :-)

mattrob
31-01-12, 23:50
Wow ! Dat is lekker vroeg ;-) ! Een lange dag voor de boeg dus. Ik wens jullie een hele goede vlucht en natuurlijk een super vakantie toe ! We gaan jullie natuurlijk van dichtbij volgen ;) ! Dus schrijf je blog maar lekker vol !

Micktomar
01-02-12, 08:49
En jullie zijn onderweg...de vakantie is begonnen!
Heel veel plezier.
Gr Marja

Sunshine State
01-02-12, 09:26
Een hele goede vlucht en een heerlijke vakantie toegewenst !!


Rick en Mandy

Teleton
01-02-12, 09:42
Om 4 uur vertrekken, da's pas vakantie 4444....! Veel plezier, goeie reis en een hele fijne vakantie gewenst.

dejo
01-02-12, 14:15
Een hele fijn vlucht. Geniet er maar van.

trails
02-02-12, 01:29
Nou, een hele lange dag na een bijna slaaploze nacht. We zijn in NY aangekomen en kapot moe. Het verslag van de 1e dag staat er op, foto's doen we als we in Orlando zijn. Morgen gaat de wekker weer vroeg met de lunch staan we in Orlando :grin::-\"

trails
02-02-12, 11:46
Zo, alweer wakker maar wat voelen we ons weer mens. We gaan er weer helemaal voor na een goede nachtrust in héérlijke bedden (die gaat mee in het koffer :smile:).

Teleton
02-02-12, 12:46
We gaan er weer helemaal voor ... That's the spirit!

trails
05-02-12, 13:39
Zo, tot en met gisteren staat op de site. Zo meteen een dagje Seaworld met de Sealion Tour. We zijn benieuwd en hebben er zin in!

Iedereen BEDANKT voor de berichtjes in ons gastenboek, heel leuk!!

sleepwalker
05-02-12, 14:39
Prachtig verslag tot nu toe. Bedankt daarvoor. Ik blijf je volgen!

trails
07-02-12, 02:24
Natuurlijk staan de laatste 2 dagen ook weer op de website. De Sea Lion Tour is een aanrader!

pumi1000
07-02-12, 10:26
Ziet er allemaal weer heerlijk uit!!! En wat een heerlijk weertje zeg.....

trails
10-02-12, 03:06
De laatste 2 dagen zijn weer ook on-line op de site. Het is ff wat werk maar dan heb je er ook plezier van.

toornent
13-02-12, 00:50
Ook wij gaan gezellig meelezen met jullie belevenissen.

Alvast veel plezier

Groetjes Luke

trails
13-02-12, 01:44
Vandaag een geweldige tocht naar Blue Spring State Park gemaakt. Wat is dat mooi zeg!!
Morgen hopelijk ook een mooie dag in Busch Gardens, we hebben de Serengeti Safari gereserveerd en zijn erg benieuwd.

Riverwood
13-02-12, 04:19
@trails
Wat geweldig dat door de kou de manatees weer in Blue Spring State Park waren.
Nog fijne dagen,geniet er lekker van.

Groetjes Henke.

trails
13-02-12, 13:54
Ja Henke, dat was ook ons idee. En inderdaad wat hebben we geboft daarmee want nu wordt het weer warmer! Bedankt nog voor jouw tip over de manatees!

aggie
14-02-12, 10:32
Ik zou ook graag de manatees een keer zien, maar helaas is de zomer daar niet de juiste tijd voor...:-k
Reden om een keer in de wintermaanden terug te gaan, maar dan moeten de kids naar school. Ach, wie weet...ooit!!
Jullie veel plezier verder, het is een genot om mee te lezen!!

groetjes vaan Aggie

trails
15-02-12, 01:12
Er staan alweer 2 dagen on-line. Nu nog even naar Illuminations gaan kijken =D>

pumi1000
15-02-12, 10:17
mooie foto's weer!!

ietie
16-02-12, 10:47
Krijg een fout medlding als ik op jullie site wil iemand anders hier ook last van?

sonja
16-02-12, 11:04
Krijg een fout medlding als ik op jullie site wil iemand anders hier ook last van?

Ja, ik krijg ook een foutmelding, deze:

Server Default page
If you see this page it means:
1. hosting for this domain is not configured
or
2. there's no such domain registered in Plesk

Teleton
16-02-12, 11:22
Tjee, wat moeten we nu doen tijdens de koffiebreak? Mis onze dagelijkse portie zonnen, blauwe luchten en Sizzler!

cindy74
16-02-12, 13:01
yep een morgen zonder nieuw verslag kan niet .

trails
16-02-12, 13:41
Ik krijg zelf de site ook niet meer door. :shock:
Als ze wakker is zal ik Renée gelijk aan het werk zetten en we hopen dat het dan in orde komt. [-o<
Het laatste wat we willen is jullie koffietijd verstoren. :oops:

Hier alvast de tekst:

Woensdag 15 februari 2012
Moviestars en de nieuwe villa
Vandaag niet mogen uitslapen omdat we weer op tijd in het Disney park wilden arriveren.
Ik geloof dat we allemaal niet echt bijster goed hebben geslapen door het gehoest en geproest. Nou, positief is dat Emma nu in ieder geval niet meer verkouden is. Mariecke heeft ook nergens last van maar wij, de oudjes, kruchelen er lustigjes op los. We lijken wel een stel vieze oude mannetjes als je ons zo hoort. Ach ja, zoals onze moeder vroeger altijd zei: het gaat wel over voordat je een jongetje wordt.
Na ons ontbijtje bij Sizzler gingen we richting Disney's Hollywood Studios. Het park was net open toen we aankwamen. Het valt ons echt op dat de schoolvakanties hier nu al vrij vroeg na de kerstmis beginnen en het is dan ook best wel druk. Het park is vrij klein dus het lijkt dan ook snel erg druk.
We wilden beginnen bij Toy Story Midway Mania. Waar we vorige week zo konden doorlopen naar de karretjes was er nu al een wachtrij van 50 (!) minuten. Ongelooflijk want het park was net 5 minuten open. Maar ja, aan de andere kant is dit een attractie voor alle leeftijden en dat trekt dan natuurlijk meer mensen. Dus maar een fast pass gehaald en later maar terug komen.
We zijn toen naar de andere kant van het park gelopen waar Emma, René en ik in de Twilight Zone Tower of Terror zijn geweest. Hier konden we zo doorlopen. Jacky en Mariecke bleven op een terrasje wachten. Daarna zijn Emma en René nog in de Rock 'n' Roller Coaster gegaan en Mariecke ging even door de winkeltjes struinen en ze kwam met een prachtige bedelarmband terug.
Onderweg naar de volgende attractie kwamen we Eeyore en Tijgetje tegen en daar wilde Emma mee op de foto.....

Vorige week was er een technische storing in The Great Movie Ride (net toen we aan de beurt waren) maar nu was er niks aan de hand en werden we via de rode loper, als echte sterren, naar binnen geleid. We hebben ons best gedaan om net zo statig te zwaaien als koningin Beatrix. Leuk ritje met leuke dingen om te bekijken.
Omdat vorige week de wachttijd bij Star Tours te lang was en het nu reuze meeviel gingen "de 3" nu in deze vernieuwde attractie en omdat me werd verzekerd dat het gehobbel en gebobbel wel meeviel, het is en blijft tenslotte toch een simulator ride, ben ik de 2e keer toch maar meegegaan. En het viel inderdaad best wel mee.
We wilden de Indiana Jones stuntshow nog even meepikken maar er waren alleen nog maar staanplaatsen en daar hadden onze, toch nog een beetje moeie voetjes, niet echt zin in. Lopen... oké, maar een half uur alleen maar staan... non, merci.
Het was inmiddels tijd om de fast passes te gebruiken in Toy Story. Wat een leuke attractie is dat toch. Het was toen inmiddels toch al weer bijna 1 uur en hebben we het park verlaten.

We hebben geluncht bij de Santa Fe Cattle Co. aan de 27 even ten noorden van de 192. Wat een leuk restaurant! En wat een joekels van burgers hebben ze daar. Ze waren overheerlijk, very tasty and juicy en de prijs was ook super. Voor ons vijven (met drank) nog geen $ 50. Misschien dat we er de komende week nog eens heen gaan.

We zijn toen even langs de villa in Highgate Park gereden om te kijken of ze die nog aan het poetsen waren. De villa was al klaar en we zijn toen maar gelijk alles gaan ophalen in de villa in Westhaven. Het was gelijk een hele volksverhuizing maar we kregen warempel alles in 1 ritje mee. De villa in The Abbey at Westhaven was ruimer maar deze in Highgate Park is een echt pareltje. Wat een gezellige en knusse villa. Leuk ingericht en ook wat meer aandacht voor details. En dat voor een spotprijsje want deze villa is echt goedkoop.
Alhoewel eigenlijk alle voorgaande villa's ons best wel bevielen hebben we nu voor het eerst het gevoel van: ja, hier willen we een volgende keer echt terug komen.
Zelfs in de keukenkastjes staat meer dan voldoende van alles. Yes, we are very pleased and feel like a bunch of happy campers.
We hebben nog gezwommen, tenminste, ik dan. Emma zat met haar r... voor een warme inspuiter en René deed er ook errug lang over om helemaal onder water te gaan. De douche in onze super badkamer is ook weer goedgekeurd!
Zo meteen nog even naar de Walmart en dan vanavond met een frozen cocktail op het terras onder de gezellie (kerstlampjes). Life is good!

cindy74
16-02-12, 20:37
ga vlug men avondkoffie halen ;D

trails
16-02-12, 22:36
Ik heb contact opgenomen met de provider, die zit in NL. Even zien hoe snel zij zijn met hun reactie. We balen er zelf ook van. Maar het verslag van vandaag zetten we ook hier even, strakjes. Nu eerst de pool in :wink::-\"

Het is nu "strakjes" en hier alvast het verslag:

Donderdag 16 februari 2012
Magic Kingdom of toch maar niet
Met behulp van een paar slaappillen, hoestmedicijn en neusdruppels hebben we gelukkig goed geslapen. Ik ben koortsig maar ga dapper door. Dat geldt ook voor Jacky. Ik had in elk geval de hele dag barstende koppijn en zelfs alle pijnstillers hielpen daar niet tegen. En de drukkende warmte hielp ook niet echt, maar kom op, we hebben vakantie hè!
Dus, op tijd opgestaan en deze keer bij de Golden Corral gaan eten. De laatste keer deze vakantie. Vlak na opening waren we bij de ingang van het Magic Kingdom en jasses zeg, wat een drukte! We zijn naar Tomorrow Land gelopen om eerst in Buzz Lightyear te gaan. Blijft leuk, maat toch minder leuk dan Toy Story Mania. Toen zijn Emma, Mariecke en René in Space Mountain gegaan. Toen zij eruit kwamen had ik het eigenlijk wel gehad. Een barstende koppijn, koorts en de drukte, dat was niet echt een prettig gevoel. Dus we zijn langs de draaiende theekopjes naar het kasteel gelopen omdat Emma er eens onderdoor wilde. Toen via de winkels in Main Street, waar we al rond 11 uur buiten het park stonden. De massa die nog naar binnen wilde komen was voor ons het teken dat we een goed besluit hebben genomen. We hebben een rondje monorail gedaan, naar Epcot en terug. Daar was het super rustig (bummer). Ik heb mensen met schoolgaande kinderen aangesproken om te vragen of er schoolvakanties zijn en zij vertelden me dat ze de kinderen gewoon uit school houden omdat dit een rustige tijd zou zijn (ja, vroeger wel ja). En later hoorde ik dat van andere mensen ook. Nou moe, niet te geloven.
We zijn vervolgens naar de Premium (Vineland Ave) gegaan waar we eerst hebben gegeten: nachos, 1 sub, 2 x Chinees en 1 x sushi. Emma is geslaagd voor spijkerbroeken en shirtjes bij American Eagle, lekker goedkoop. De meisjes hebben allebei een nieuwe rugzak voor school gekocht en een bende spulletjes bij Claire's. Ook zijn ze nog geslaagd voor ondergoed bij Hanes.
Via de Osceola Parkway zijn we terug gereden. We zijn even gestopt bij de Animal Kingdom Lodge. Mooi hotel, er lopen giraffes, zebra's, struisvogels en andere dieren. Hierna zijn we naar huis gegaan.
Onze site is al vanaf vandaag uit de lucht, geen idee waarom, ik heb YourName gemaild en zal moeten wachten op antwoord.

Rond kwart over 6 zijn we weer vertrokken naar het Magic Kingdom en we kwamen net aan toen de Electrical Parade begon. Het was nog steeds ontzettend druk maar we konden alles wel goed zien. We hadden dit nog nooit eerder gezien en het was werkelijk schitterend. Daarna hebben we ons, in polonaise, door de meute geworsteld richting Frontier Land. We hadden nog niks gegeten en hebben hier wat zakjes frietjes gehaald met iets te drinken. Toen we goed en wel op het terrasje zaten begon het vuurwerk al. De mooiste knallers konden we goed zien en het is en blijft toch fantastisch dat vuurwerk van Disney.
We zijn hierna nog in Pirates geweest en we hebben nog een rondje door de Haunted Mansion gedaan. Gelukkig konden we bij beide attracties zo doorlopen.
Ongelooflijk hoe druk het nog was bij de zogenaamde kinderattracties. We begrijpen niet hoe mensen hier om 10 uur 's avonds nog een uur voor in de rij willen staan met kleine kinderen.

Rond kwart over 10 waren we weer thuis en hebben op het terras nog een lekker cocktailtje gedronken.

Teleton
17-02-12, 13:56
Wat een drukte in de parken, en dat in deze tijd. Dat wordt nog wat als de Snowbirds plaats maken voor de Springbreakertjes. Maar julie slaan je er, met snotkokkert en al, toch maar prima doorheen en verhuizen en passant ook nog maar eens. Zelfs met een ziek hoofd en een gammel lichaam is het lekker relaxen maar we hopen toch dat iedereen vanaf vandaag weer lekker uitgebucheld is!

trails
17-02-12, 13:59
Ik ben er nu ook achter wat het "probleem" was. Het zou opgelost moeten zijn/worden maar helaas kan ik de site zelf nog niet openen. Dus ik hoop dat jullie nog even geduld hebben en het met deze versie kunnen volhouden bij de ochtendkoffie [-o< :-P

Yeahhhhhh, hij is net weer on-line gegaan. =D>:cool:

Syllvia
17-02-12, 14:35
Gelukkig maar, is toch leuker met al die foto's erbij:)

trails
17-02-12, 14:40
Foto's ben ik nog aan het plaatsen bij gisteren.

cindy74
17-02-12, 20:03
yes yes .... wij hebben vorig jaar in animal kingdom lodge geslapen het was er geweldig

trails
18-02-12, 00:54
Leuk Cindy, het zag er echt mooi uit!!

cindy74
18-02-12, 09:54
Terug met men ochtendkoffie gelezen :-)

cindy74
20-02-12, 19:55
jullie zijn weerom uit de lucht

trails
20-02-12, 23:19
Wij kunnen de site op allebei de laptops gewoon openen... (misschien moet je je cache geheugen even leegmaken).
Nog iemand problemen met openen??

Syllvia
21-02-12, 09:10
Bij mij gaat alles goed met het openen.

Daan
21-02-12, 09:36
Ik kan hem ook gewoon openenen.

dutchcruisers
22-02-12, 21:42
Bye Bye Florida, veel plezier in The Big Apple!

trails
23-02-12, 03:01
Het staat er weer op. Ik had niet echt de puf ervoor maar ik weet dat als ik het niet meteen doe dan vergeet ik dingen. Enjoy!

cindy74
23-02-12, 16:34
Weerom met koffie ik ga dit missen eens jullie thuis zijn .

trails
24-02-12, 02:12
Ik ga dit ook missen!! Thuis hebben we een heel relaxt leven (in de winter) dus nu genieten we van het actief zijn, heerlijk!!

YBodur
25-02-12, 10:12
Ik heb al die tijd meegelezen en wil jullie bedanken voor de leuke verslagen en foto's!
Wij gaan zelf in April naar Orlando en ik heb er al erg veel zin in na het lezen van al die verhalen.

Ik wens jullie alvast een hele goeie reis naar huis en zal jullie de volgende keer ook weer volgen.

Bedankt!

Groetjes,
Yvette

trails
27-02-12, 10:12
Zo, we zijn weer thuis en ik heb zojuist de laatste dagen erop gezet.

aggie
27-02-12, 15:14
Wat een fijne tijd hebben jullie gehad in Orlando en als klap op de vuurpijl...NY!!!
Schitterend! Hier kun je wel weer een tijdje op voortborduren, toch? Maar wat zijn die weken omgevlogen, zal jullie verhalen missen bij het ontbijt!!
Bedankt voor het mogen meelezen.

Groetjes van Aggie

trails
27-02-12, 17:24
Leuk te horen dat je hebt genoten van onze verhalen Aggie. Wij gaan jullie zeker ook volgen. Key West willen wij ook wel weer eens naar toe, da´s ondertussen ook alweer 12 jaar geleden.....
Groetjes, Renée en Jacky

trails
28-02-12, 20:08
Ons allerlaatste verslag van deze vakantie staat on-line. Het is een link bovenaan de laatste pagina. Een soort van résumé van dingen die we beleefd/ervaren hebben.

En dan kan het plannen voor de volgende vakantie alweer gaan beginnen. Ik heb al een voorzichtige route op papier staan. Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen :D

Iedereen die meelas, leuk dat jullie erbij waren. Iedereen die een berichtje achterliet, heel erg bedankt!! Hopelijk hebben we iemand nog ideeën aangedragen en zo niet dan is het ook prima.

Wij blijven ook de diverse verslagen volgen en iedereen die nog moet gaan wensen we dan nog veel voorpret toe en alvast een super vakantie!!!!
Groetjes, Jacky en Renée

charly
28-02-12, 20:39
Jacky en Renée,

Ik heb genoten van jullie verslagen en prachtige foto's. Vooral New York was leuk om te zien, veel bekende dingen tegengekomen die wij vorig jaar hebben bezocht.

rolandino
28-02-12, 21:08
Ik sluit me aan bij Charly, lekker elke dag meegelezen, en mee kunnen genieten om over een kleine 3 weken lekker zelf te gaan! NYC is een geweldige stad, ik zou er zo weer heen gaan. Het is alleen al heerlijk om een dag rond te lopen/zwerven door de straten.

derrobbie
28-02-12, 22:11
Ook wij hebben genoten van jullie verhalen en foto`s. Mooi om te lezen hoe jullie hebben genoten op jullie vakantie. Wij gaan over zo'n 2 weken een week naar New York.
Bedankt voor het meelezen :-).

Groetjes van Robert en Angelique

trails
28-02-12, 22:23
Wat leuk, 3 NYC gangers. Helaas hebben wij niet alles kunnen doen en zien wat we wilden, mede doordat ik ziek was en het die dag regende, maar toch hebben we een hele goede indruk van de stad gekregen en het is echt een unieke stad.

Hopelijk maken jullie verslagen?? Meld ze dan aub even aan, kunnen we allemaal meelezen.

derrobbie
28-02-12, 22:30
Aangezien het vele werk en korte vakantie maken we hier (waarschijnlijk) geen blog van. Voor onze volgende vakantie doen we dat wel :-).

dutchcruisers
28-02-12, 22:31
Bedankt voor jullie leuke verhalen. Veel plezier met het plannen van de volgende trip!

charly
28-02-12, 23:39
Wij hebben vorig jaar een rondreis gemaakt door Noord-Oost Amerika en Canada. Ons verslag kun je hier vinden.

http://rondreisamerikacanada.waarbenjij.nu/Reisverslag/?Nederland/

Onze ervaring is dat ook 4 dagen New York te kort zijn. Het is een prachtige stad waar veel te zien en te beleven valt. De stad staat zeker nog op ons lijstje om een keertje te bezoeken.

trails
30-05-12, 11:20
Ons verslag staat nu, eindelijk, in goede volgorde.
Dus nu vanaf de voorbereidingen (meer dan 2 jaar voor vertrek) tot aan de nabeschouwing.
Leest net effe makkelijker.