PDA

Bekijk Volledige Versie : [Nieuws] Blunder met noodoproep vliegtuig



nocodes
18-01-12, 09:35
LONDEN*-* Passagiers van een vliegtuig van British Airways hebben doodsangsten uitgestaan toen tijdens een vlucht van Miami naar Londen opeens tot tweemaal toe werd omgeroepen dat het toestel een noodlanding moest maken op zee.

“Het was een uur of drie ’s nachts toen er vanuit het niets een alarmsignaal klonk en we te horen kregen dat we in zee zouden landen. Ik dacht we doodgingen!”, aldus een van de passagiers tegen The Daily Telegraph. Het toestel vloog op dat moment op 7 kilometer hoogte boven de Noordzee. “Mijn vrouw barstte in huilen uit en iedereen begon te schreeuwen.”
Het bleek echter loos alarm. Er was per ongeluk een bandje aangezet, met een vooraf opgenomen noodoproep. Het cabinepersoneel heeft direct uitvoerig excuses aangeboden.
Het is niet de eerste keer dat British Airways een dergelijke blunder begaat. Vorig jaar werd tijdens een vlucht van Londen naar Hong Kong ook al per ongeluk een noodoproep afgespeeld.

Cara
18-01-12, 10:09
Oeps,dat is lullig

Teleton
18-01-12, 10:23
Wat een blunder. Ik denk dat ik voortaan maar met de boot ga......#-o

Marjol
18-01-12, 12:38
Als wij over drie maanden dus een dergelijk bericht horen tijdens onze vlucht met BA weet ik dat ik het met een korreltje zout moet nemen ;)

jastsali
18-01-12, 17:37
Sit back, relax and enjoy the ride. And remember "no flash photography":!: