PDA

Bekijk Volledige Versie : Postzegels kopen in Florida



Briggy
13-01-12, 12:24
Mijn vraag, is er op Orlando international airport ook een postkantoor of een andere locatie waar je postzegels kunt kopen. Of zijn deze al vroeg gesloten (kom om 7 uur 's avonds aan). Ik zie zo 1, 2, 3, geen postkantoor op de plattegrond.

Ook twijfel ik nog steeds of ik nu nog een vlucht boek (ma 23 januari Melbourne - Boston) of op het vliegveld zelf. Moet je naar een individuele balie van een maatschappij, of is er een centrale balie ofzo. Heb er geen verstand van.

De prijs op het internet voor een vlucht is op het moment 156,48 euro.

Ta2 Gerrit
13-01-12, 15:16
Ik heb in al mijn zwerftochten op OIA nog nooit een postkantoor kunnen ontdekken. Wij gaan (indien nodig) meestal naar het postkantoor in Celebration. In downtown Kissimmee zit er ook één, ooit in een ver verleden ook nog eens bezocht.

Je kunt je vlucht op het vliegveld boeken, bij de individuele balies, niet centraal. Misschien is het handiger om dit gewoon via het internet te doen, dan kun je gelijk zien of er nog plek is. Plus dat de tarieven vaak wat gunstiger liggen.

Het zou niet prettig zijn als je pas op het vliegveld wil boeken en ze hebben geen plek meer.

Briggy
13-01-12, 16:10
Jammer, ik kom niet in Celebration en ook niet in Kissimmee. Hopelijk verkoopt het hotel ze, of weten ze een plek in de buurt. Misschien vraag ik het nog even bij een info balie op het vliegveld ofzo.

Net besloten toch maar online een vlucht te bezoeken, wat best moeilijk is, ze gooien me er de hele tijd uit!

sonja
13-01-12, 16:15
Het hoort niet in dit topic, maar ik zag bij de kassa van de Walmart: 'we sell stamps' ik ga er maar van uit dat ze postzegels bedoelen.:roll:

trails
13-01-12, 18:19
Postzegels verkopen ze ook bij de Publix, bij het winkeltje aan de buitenkant van Seaworld en bij Disney guest relations.
We hebben 1 postkantoor gezien op de Ronald Reagan Parkway. Als je op google maps zoekt op post office davenport (of andere plaats) dan zie je ze.

knaapje
13-01-12, 18:33
Her en der in winkeltjes, wellicht ook op MCO, en ook in hotellobby's vind je automaten met postzegels.
Volgens de site worden ze wel niet meer gemaakt, maar ofgelopen oktober heb ik ze nog diverse keren zien staan.

http://e-vending.com/stamps.htm


Helaas met een reuzetoeslag op de frankeerwaarde en vaak ook in onhandige waarden. Is het voor een of een enkele kaart, nou je het is vakantie.

Knaapje

Jill
16-01-12, 19:23
Toen wij verbleven in de Florida Hotel, verkochten ze die in het kleine winkeltje (recht tegenover de Starbucks) tussen de receptie en de inkom vd mall. Dus ik denk je praktisch overal stamps kan kopen als ik dat zo lees.

Njit
16-01-12, 19:46
Zelf maken we altijd een leuke foto tijdens de vakantie en versturen die via Greetz.nl.
Weten we in ieder geval zeker dat hij op tijd aankomt :)

trails
16-01-12, 19:57
Zelf maken we altijd een leuke foto tijdens de vakantie en versturen die via Greetz.nl.
Weten we in ieder geval zeker dat hij op tijd aankomt :)

Wat een goed idee!!! =D>

Tinkerbell
16-01-12, 20:46
Gewoon aan de balie van het hotel vragen. Ze zijn meestal bereid om te helpen.

disney fan
10-02-12, 08:10
Ik koop mijn postzegels altijd in Down Town Disney.
In die hele grote winkel met al die souveniers (ik dacht dat hij World of Disney heet) is een helpdesk en die heeft gewoon postzegels voor naar Europa.

charly
10-02-12, 14:54
Bij de Wallmart heb je inderdaad postzegels, daar hebben wij ze twee jaar geleden gekocht. Vorig jaar hebben we inderdaad kaarten verstuurd via Greetz met fotos die wij tijdens de vakantie hebben gemaakt. Viel erg goed in de smaak bij de ontvangers.

Riverwood
10-02-12, 15:58
In de Millenium Mall heb je een postkantoor.

Groetjes Henke

Briggy
10-02-12, 22:43
Ik heb zelf mijn postzegels gekocht op het Boston vliegveld, bij zo'n zaak waar ze tijdschriften, drankjes, boeken etc. verkopen.

trails
11-02-12, 02:17
Wij hebben ze deze week in één van de winkels in de Disney Studios gekocht. Aan de parallelweg van de I-4 Turkey Lake Road, ten zuiden van de Walmart daar) zagen we vanmiddag ook een grote US Post Office.