PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema maki: Floridatrip, augustus 2012



maki
14-01-12, 23:41
Hallo,

Hier mijn schema,alle tips en aanvullingen zijn welkom, vluchten en met * werden reeds vastgelegd,zijn met 2 volwassenen en dochter van 8 ...
voor augustus 2012 natuurlijk !!! ,krijg titel niet aangepast ,sorry

Dag 1 : vlucht BRU_MAD_MIA ophaling auto.. en naar hotel KENT*
ALAMO : mini -suv ? voldoende ??
Zoeken hier een TOMTOM te kopen en de USA kaart bij te kopen..
dan kunnen we hier alvast oefenen en hebben we er achteraf ook
nog iets aan ...
Dag 2 : MIAMI BEACH : art deco walk - holocaust statue
Dag 3 : MIAMI : speedboat (tips ,ervaringen ? ) + Little Havana
+ The Venetian pool ?? / Coral Gables
Dag 4 : rit naar Cocoa Beach met onderweg Palm Beach en Seals Museum.
( of andere ideeen iemand ?? / Fort Lauerdale ? /wat is beter ..)
hotel : Courtyard of Fawlty Towers ?? ( iemand ervaring hiermee )
Dag 5 : KENNEDY SPACE CENTER + extra up close tour ***
rit naar Orlando hotel Courtyard Lake Boa Vista ???? of iets anders ..
Dag 6 : misschien vlucht Warbird Adventures Texan en Wet 'n Wild
Dag 7 : Universal Isles of Adventures ( Harry Potter ! )
Dag 8 : Seaworld ( Kraken-Shamu Orca Show - Manta )
+ rit naar Crystal River overnachting Holiday Inn Express ??
Dag 9 : Manatee met Birds** + rit Sanibel overnachting Holiday Inn ???
Onderweg Tampa/St Peterburg aanraders ????? Villa/Dali???
Dag 10 : Sanibel : schelpjes rapen,fietsen,schelpenmuseum
Dag 11 : vroeg vertrek Airboat Everglades, Shark Valley walk + Mohanganny Trail ( is dit alles te combineren op 1 dag ?? tips airboats waar ? prijs ? goede plekken ? gevaarlijk ? ( te voet ,zag foto's met crocs op de weg ?? ) en hierna met de auto verder naar Key Largo voor overnachting , Holiday Inn,ander goed betaalbaar hotel ??
Dag 12 : Snorkling JP Pennecamp reef **** + Dolphin technical ? swim bij Dolphin's Plus , andere betere ervaringen iemand,wil echt interactie spelen met dolfijnen ipv. dat ze rond je zwemmen ... ( heb dit al gezien in Jamaica maar dochter mocht toen niet wegens te jong,maar evrder getrokken worden en zo.. is echt wel fun lijkt me ... )
Rit verder met koffiestop op Islamorada - Tarop(grote vis ? ) feeding..
Overnachting in Key West: Motel Blue Marlin ***
Dag 13 : Trip DRY TORTUGAS by air ( iemand ooit gedaan of per ferry ) met vlucht voldoende tijd over voor snorkelen ?? + visit Key west
Dag 14: Key West : cemetry,Hemingway House+cats+Sloppy Joe+southern point... Duval Street... ghost tour ( ervaring,welk bureau, niet te griezelig voor meisje van bijna 9 ? )
Dag 15 : Auto inleveren + Vlucht KEY WEST - MIAMI - NEWARK ( visit 9/11 memorial-guggenheim-shopping SOHO-highLine en DAG 18 BRUSSELS

Bij goedkope hotels kom ik dikwijls bij tripadvisor en zoover uit bij bedbugs ( yuk ! ) , Holiday Inn en Courtyard lijken me altijd wat prijs nog te doen maar missen wel de sfeer dikwijls + eenheidsworst he ( als iemand dit begrijpt .. )
Kleinere hotels hebben meer story,gezellig maar moeten wel niet te duur zijn en proper.. luxe moet niet maar op iets rustiger dagen wil ik ook een zwembad voor even.. ( bv. Sanibel )
Iemand goede tips ? idem voor bars/restaurantjes en leuke stopplaatsen onderweg voor te eten en die toch iets meer hebben,uitzicht ,kleine korte activiteit ... ??? Alle info meer dan welkom ..
Dankjewel !

Maki

hrjhaan
14-01-12, 23:47
Kijk ook eens voor hotels bij usafunvacations. Hier hebben wij goedkope hotels en appartementen geboekt.
Mid Size SUV is groot genoeg voor 3 personen.

marijke8
15-01-12, 19:07
Via usafunvacations Blue tree resort bij lake bueana vista geboekt. Een klein soort appartement zie faq bij hotel ervaringen. Heb ik een klein verhaaltje geschreven.