PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: wendijkje



Wendijkje
14-01-12, 21:57
Hallo, mijn naam is Yvonne met mijn vriend en zoontje van 4,5 hebben we tickets geboekt naar Tampa dit jaar april/mei. Een collega had me op getipt voor het floridaforum. We gaan 3 weken met een huurauto van tampa naar beneden richting naples, steken over naar miami, misschien the keys of een cruise van 3 dagen en daarna richting orlando. Orlando is al geboekt, zeker voor ons zoontje het leukst denk ik...
We hebben verder niets geboekt en proberen overal info vandaan te halen. Ben er nog niet helemaal uit hoe het forum het makkelijkst voor mij werkt??
Nog nooit in Florida geweest, heb er wel erg veel zin in!

trails
15-01-12, 10:53
Welkom Yvonne. Je kunt altijd om raad vragen hier, dat is het fijne van het forum.
Veel plezier bij de voorbereidingen, jullie gaan al over korte tijd!

Wendijkje
15-01-12, 19:54
Moet ik eerst een onderwerp kiezen voor ik een vraag kan stellen in het algemeen, in dit geval over huurauto's? Ik lees veel over Alamo, maar via british airways.com zag ik een car type: group V (dodge grand caravan or similar) voor 628 euro voor 3 weken.... Alamo heeft een auto in dezelfde categorie maar zijn we ruim 1200 euro kwijt. iemand enig idee wat ik over het hoofd zou kunnen zien. Te mooi om waar te zijn denk ik (al zou ik het graag willen)

trails
15-01-12, 20:09
Zelf huren wij ook een minivan (7 seater) en bij Alamo is dat de Dodge Grand Caravan. Wij huren via www.uscarhire.co.uk, service is er geweldig. We hebben deze keer gekozen voor Gold package (meerdere chauffeurs en gratis tank benzine omdat we heel vroeg vertrekken naar NYC en dan niet eerst nog willen voltanken). Wij hebben € 703 betaald voor 21 dagen. Let op wat allemaal inbegrepen zit. Ik weet van uscarhire dat we niks los meer hoeven af te sluiten bij Alamo. Maar de prijs van 628 euro (is het euro of ponden?) is mooi.

rolandino
15-01-12, 20:10
Het handigste is om inderdaad het juiste topic te pakken van Alamo (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=127) en je vraag daar te stellen. Belangrijkste tip is: vergelijken, vergelijken en vergelijken. Teleton zijn topic (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=13995) stipt ook wat belangrijke punten aan.

Denk bij het stellen van je vraag vooral aan:
- Type auto
- Huur periode
- Ophaal locatie

Succes :)

Teleton
15-01-12, 20:58
iemand enig idee wat ik over het hoofd zou kunnen zien. Te mooi om waar te zijn denk ik (al zou ik het graag willen) Tsja, zet alle voorwaarden van beide aanbieders op een rijtje en, zoals al eerder terecht gezegd, vergelijk zelf de voorwaarden. Jij tekent immers straks het huurcontract als je aan de balie staat. Je moet dan wel precies weten waarvoor je tekent, toch? Over de autohuur is al heel veel informatie beschikbaar, lees de topics een door. Eerst kijken, dan denken en dan pas doen.

Begrijp je iets toch nog niet, leg dan de aanbieding, inclusief alle voorwaarden in het daartoe bestemde topic aan het forum voor. Pas dan kan iemand er iets zinnigs over zeggen. Met een autotype en een prijs kan niemand je verder helpen......