PDA

Bekijk Volledige Versie : [Hotel] ESD Extended Stay Deluxe Sea World, Orlando



Syllvia
13-01-12, 13:30
Hotelervaring gevraagd: ESD Extended Stay Deluxe Sea World, Orlando
Is iemand in dit hotel geweest?

de jantjes
13-01-12, 19:11
We zijn hier afgelopen zomer geweest.
Ik vond het een super schoon hotel, met zeer vriendelijk personeel.
Een eigen keuken met magnetron,oven, koel-vriescombinatie koffiezetapparaat.
Parkeergelegenheid in overvloed.

We waren zeer tevreden, zeker voor herhaling vatbaar

knaapje
13-01-12, 23:14
Ik ben een paar jaar geleden in een andere Esd geweest, die bij Universal.
Was ook goed, maar denk er wel aan, dat het geen full-service hotel is.
Je bed wordt niet iedere dag opgemaakt en je kamer niet opgeruimd. Het afval moet je zelf wegbrengen en handdoeken e.d. zelf ruilen bij de receptie.
Lees goed op hun site wat je kan verwachten en als je dat is wat je wil is het een prima hotel voor de centen.

Knaapje

Syllvia
14-01-12, 07:52
bedankt voor de info.....
Het klinkt meer als een appartement?

Ebelix
14-01-12, 09:13
Ja, je kan het vergelijken met een appartement. Eigenlijk meer met een studio. Ze hebben ook kamers met een aparte slaapkamer.

de jantjes
14-01-12, 16:40
Ik ben een paar jaar geleden in een andere Esd geweest, die bij Universal.

Je bed wordt niet iedere dag opgemaakt en je kamer niet opgeruimd. Het afval moet je zelf wegbrengen en handdoeken e.d. zelf ruilen bij de receptie.
Lees goed op hun site wat je kan verwachten en als je dat is wat je wil is het een prima hotel voor de centen.

Knaapje

Nee hoor, wij hadden elke dag opgemaakte bedden, en de afval werd gewoon elke dag opgeruimd,ik heb in die 14 dagen zelf geen afval zelf weg gebracht.
We kregen 2x peer week schone lakens.

En elke dag schone handdoeken heerlijk fris!

knaapje
14-01-12, 18:50
Daar kunnen we lang en breed over discussieren.
Op hun site staat:
....................
HOUSEKEEPING POLICY
Extended Stay Hotels is committed to ensuring a clean room at a reasonable price. Services are scheduled based on the number of nights reserved; e.g., 1-6 nights, towel exchange is available at the Front Desk; 7+ nights, one Full Service provided each 7 days.
Full Service: (provided each 7 days) includes dusting, vacuuming, changing linens and towels, emptying trash, cleaning of bathroom and kitchen, and replenishing soap and toilet paper if needed. Additional Full Service may be scheduled as needed and purchased for $10/service.*
Refresh Service: (optional service) includes replacing soiled towels, emptying trash, replenishing soap and toilet paper if needed, and making bed with existing linens. Refresh Service may be scheduled as needed and purchased for $5/service.*
Daily Refresh: (optional service) includes the same housekeeping services as our Refresh Service but is provided daily. This service can be added at check-in for an additional $3/day.
.............
Dat is ook mijn ervaring.
Als ze, zonder bij te betalen, bij jou meer hebben gedaan, zie het als een meevaller.

Knaapje

Syllvia
15-01-12, 07:53
Ik vind het niet erg om de handdoeken om te ruilen bij de receptie, waarschijnlijk gaan we hier een week naar toe. Daarna naar Melbourne, daar wil ik een appartement huren, maar kan er nog niet zoveel vinden.

belgske
15-01-12, 10:29
wij verblijven er komende zomer 14n. In september al geboekt bij hotelopia voor ca €30 voor de kamer per nacht, ontbijt inbegrepen. Heb dus niet getwijfeld, ook al omdat de omgeving voor ons bekend terrein is (rustige omgeving in tegenstelling tot Int'l Drive) . In 2010 verbleven we in het hotel ernaast, Hawthron Suites, en normaal hadden we die terug genomen.. bleek echter in prijs verdubbeld

knaapje
15-01-12, 14:10
Ik vind het niet erg om de handdoeken om te ruilen bij de receptie,
Dat is natuurlijk maar een gedeelte van het verhaal.
Er wordt gewoon 1 week niets aan je kamer gedaan als je niet bijbetaalt. Als je je dat realiseert is er niets aan de hand. Op Tripadvisor bijv. lees je reviews van mensen die zich dat niet gerealiseerd hebben en nu klagen over het ontbreken van service.

Tussen haakjes: waar ik verbleef (EDS Universal) stelde het ontbijt niet veel voor. Koffie, thee, bagels, jam en een soort fruit. Dat was het wel zo ongeveer. Maar och met krantje erbij een goede starter. Wil je meer: Je hebt een komplete keuken!

Knaapje