PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: tinkerbel60



tinkerbel60
12-01-12, 16:36
Hoi allemaal,ik ben Marja 51 jaar,al 28 jaar getrouwd met Leo.We hebben 1 zoon van 23 Jeroen.
We hebben een thi tzu hondje van bijna 9 hij heet Pancho.:wink:

koenkamphuys
13-01-12, 07:01
Welkom Marja, na deze korte introductie vragen wij ons als nieuwsgierige lezertjes natuurlijk wel af: hebben jullie binnenkort Floridaplannen? Wat hebben jullie in gedachten? Of zijn jullie al Florida-ervaringsdeskundigen?
In elk geval veel snuffelplezier op het forum.

tinkerbel60
13-01-12, 10:25
Hoi,ja sorry moest gister ineens weg,dus kon niet verder mijn verhaal neer zetten.

Wij zijn al een paar jaar van plan om een kleine rondreis door Florida te maken.
De bedoeling is dan met een camper,die klaarstaat op Miami,en dan richting Orlando,Keywest,en dan zo langs die route terug naar Miami.
We hebben deze route gezien bij Travelhome,en is voor beginners een niet al te lange route,dus ik bedoel geen uren per dag rijden.
We hebben nog geen America ervaring,buiten dat mijn man en zoon wel al eens in New York zijn geweest.
We gaan zondag a.s naar de vakantiebeurs in Utrecht,en hopen daar nog meer informatie te vinden.Dus hopelijk gaat het het dit jaar eindelijk van komen,de bedoeling is okt/nov.
Alle sugesties zijn welkom,zoals waar je het beste/goedkoopste een camper kunt huren enzzz.

alvast een fijn weekend allemaal.:razz:

trails
13-01-12, 10:37
Hoeveel tijd hebben jullie voor je rondreis? En kiezen jullie bewust voor een camper? Florida is meer een staat om met de auto rond te reizen.

tinkerbel60
13-01-12, 11:08
Wij hebben een route van ongeveer 800 km uitgezocht,in 15 dagen.
En waarom een camper,wij willen graag alles bij de hand hebben.
B.V af en toe eens koken,snackje maken enzz,daarbij is het een droom van ons eens met een camper op stap te gaan.Wie weet valt het erg tegen,dat kan ook.

trails
13-01-12, 13:53
Vergelijk heel goed de prijzen want een camper huren is duur. Daar komen nog de full hook-ups op de campings bij en een hele hoop benzine.

Er zijn meer dan genoeg motels met kitchenette te vinden in Florida en ook genoeg suitehotels waarbij je 1 of meer slaapkamers met kookgelegenheid hebt.

Wijzelf hebben 1 keer een rondreis per camper gemaakt maar dat was aan de westkant van de VS. Dat was met 5 personen. De rondreizen die ik gemaakt heb met 2-3 personen (waaronder 3 keer in Florida) waren altijd met een "gewone" auto (cabrio).

Ook heb je op Key West volgens mij geen camping.