PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: YBodur



YBodur
11-01-12, 19:48
Hallo allemaal,

Mijn naam is Yvette en ik ga in april voor de 4e keer richting florida samen met mijn man en zoon van 10 jaar.
Wij gaan dit keer met Arkefly en blijven in orlando. Van daar uit willen wij o.a. wat dagtrips maken richting de kust en verder gaan we deze keer vooral relaxen en misschien nog naar Universal of Legoworld.

Ik kijk zo nu en dan op deze site voor leuke tips over restaurants, shoppen etc.

Groetjes,
Yvette

aggie
12-01-12, 09:56
Hallo Yvette,

Welkom op dit gezellige en informatieve forum!!
Er is hier ontzettend veel informatie te vergaren, maar mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust en je krijgt een antwoord van een medeforummer!!

Veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes van Aggie

YBodur
12-01-12, 13:48
Dank je wel Aggie!

Ik ben ook de diverse discussies aan het afgaan om zo leuke tips te vinden en zal daarom ook regelmatig op dit forum te vinden zijn.

Tans4USA
12-01-12, 17:36
Welkom Yvette op dit forum.
Wij hebben afgelopen oktober voor het eerst met Arke gevlogen en het is ons prima bevallen.
Ik zou je willen adviseren vooral veel reisverslagen te lezen om tips op te doen.
Wij zijn dol op shoppen en de restaurants in Orlando en omgeving en ik schrijf daar altijd erg uitgebreid over.
Veel plezier met de voorpret.

YBodur
13-01-12, 09:28
@ Anita, ik heb net je verslag gelezen. Wat een leuk verslag. Ik krijg al weer zin om te gaan!