PDA

Bekijk Volledige Versie : [Hotel] Melia Orlando Suite Hotel at Celebration



flora44
10-01-12, 14:06
Wie is hier mee bekend? Staat nu voor 61 of 69 euro te boeken bij expedia. Een leuke aanbieding zo te zien!
Het Mona Lisa Suite hotel zie ik ook als naam
Alvast bedankt!

knaapje
10-01-12, 14:27
Heeft op Tripadvisor erg goede beoordelingen en er staan recente foto's bij:
http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review-g34127-d673659-Reviews-Melia_Orlando_Suite_Hotel_at_Celebration-Celebration_Florida.html

Knaapje

Aanvulling: Let wel op dat er $ 12 (plus tax?) resort fee per dag bijkomt en bij de EUR 61 ook zo'n 10% tax..

knaapje
10-01-12, 15:02
Heb je ook gekeken op Expedia naar een gecombineerde boeking vlucht en hotel?
Voor oktober 10 dagen zou dat bij 2 personen op EUR 912 p.p. komen. Vlucht alleen kost dan al zo'n EUR 750 in die tijd.
Knaapje

Jill
14-01-12, 11:50
Wie is hier mee bekend? Staat nu voor 61 of 69 euro te boeken bij expedia. Een leuke aanbieding zo te zien!
Het Mona Lisa Suite hotel zie ik ook als naam
Alvast bedankt!

Hallo Flora,

een kennis van mij boekt altijd in Mona Lisa Suite Hotel, hij vindt het echt super daar! Ik wou er dit jaar zelf ook boeken omdat hij zo tevreden is, maar ik denk dat zijn budget toch een pak groter is dan die v mij als ik zo de prijzen bekijk van dat hotel :). ps ik heb het niet over die prijs die jij bij expedia hebt gevonden. Die had ik zelf nog niet gezien, anders had ik er wel kunnen boeken :(
Maar moest je er boeken zal je er geen spijt van krijgen.

Hans uit Koekelare
14-01-12, 17:54
Dag Flora,

Wij hebben verleden zomer in het Mona Lisa Suite Hotel gezeten, heel propere en mooie kamers, het ontbijt stelt niet zo veel voor, maar het is zeker een heel goed hotel.

Maresjes
23-01-12, 15:35
Hallo, wij hebben dit hotel ook geboekt voor onze vakantie in juli/augustus. Wij hebben geboekt via Der Tour voor een voordelige prijs (we zijn met 4 personen en hebben 2 aparte slaapkamers).
De kosten van resort fee zitten bij der Tour in de prijs inbegrepen.\\:D/
Wij hebben ook gelezen dat het ontbijt niet veel voorstelt, maar je hebt ook een volledige keuken ter beschikking en de supermarkt is dichtbij.