PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: River87



River87
09-01-12, 22:56
Hallo allemaal,

Ik ben "River87" en ben 24 jaar. Wij willen waarschijnlijk in September 2012 naar Florida gaan en zijn nu aan het kijken hoe en wat.
Vandaar dat ik me aangemeld heb op dit forum, om wat meer info te verkrijgen!
En info is hier in overvloed ben ik al achter haha!;)

Xx River87

Njit
09-01-12, 23:05
Welkom op dit gezellige FLorum. Wie zijn 'wij' ? We zijn niet nieuwsgierig maar willen wel graag alles weten :)

River87
10-01-12, 12:00
Met 'wij' bedoel ik mijn man en ik. :D
Wij zijn 6 juli 2011 getrouwd en ook nog niet echt op honeymoon geweest, dus dit word meteen een soort van verlate honeymoon haha.

Njit
10-01-12, 12:02
Ik weet niet of je naar Disney gaat maar anders zou ik daar gewoon een 'Just Married' button halen. Kan best :)

http://www.disneyfrontier.com/wp-content/uploads/2007/01/disney_wedding_button.jpg

trails
10-01-12, 14:17
Moet je beslist doen.
Deze buttons krijg je gelijk achter de ingang bij Guest Relations.
Je wordt dan de hele dag gefeliciteerd door castmembers en andere bezoekers.

koenkamphuys
11-01-12, 07:07
Onze Floridaverslaving is destijds ook met een honeymoon begonnen. 't Is maar een waarschuwing ;-)
Destijds hebben we niet met zo'n button rondgelopen, maar in Epcot, in het restaurant van het Marokkopaviljoen, aan de praat gekomen met de Marokkaanse ober (hij had een broer in Utrecht) en verteld dat we op huwelijksreis waren. Dat hebben we geweten: een kwartiertje later stond de hele staf van het restaurant aan onze tafel te zingen en kregen we een of ander traditioneel zoet gerecht geserveerd.
Natuurlijk, Disney is "where dreams come true", maar we hadden nooit gedacht dat je er zoveel persoonlijke aandacht zou krijgen. Erg leuk.

Njit
11-01-12, 09:17
Disney is 'The Happiest Place on Earth' en zeker als je iets te vieren hebt. We hebben Linda's verjaardag gevierd in Magic Kingdom. De hele dag door werd ze gefeliciteerd door Castmembers. Leukste was nog dat tijdens de parade Jack Sparrow vanaf z'n hoge float 'Happy Birthday' riep. Dat verwacht je dus echt niet :)