PDA

Bekijk Volledige Versie : [Reisblog] Julieke: Orlando, maart-april 2012



julieke
04-01-12, 22:24
Hallo allemaal,

Na het lezen van al die toffe reisverslagen heb ik besloten om er zelf ook een te maken van onze aankomende reis.

Het is nog een aantal weken wachten maar de voorpret wordt als maar leuker :-P

We hebben geen vaste planning. Ik ben al een aantal keren in Disney geweest dus ik wil er deze keer geen pretparkvakantie van maken.
We hebben ook oma en opa bij en daar moeten we ook wat rekening mee houden.
Ons 3,5 jaar oude zoontje zou thans niets anders willen dan 2 weken bij Micky Mouse zijn, maarja...

Tot nu toe staan 2 dagen Disney en 1 dag Universal op 't programma. Welke dag we wat gaan doen zullen we daar beslissen. Het is immers paasvakantie en ik vrees dat we een slechte periode hebben uitgekozen om te gaan.

Voor de rest een dagje naar Clearwater beach, NASA space center,....

Tips zijn nog altijd welkom voor leuke (gratis) uitjes in de omgeving. :D

http://julie-florida2012.blogspot.com

Tans4USA
05-01-12, 00:12
Leuk dat je ook een blog gaat bijhouden, ik vind het heerlijk om reisverslagen te lezen.
Ik kan me helaas nog niet aanmelden als volger.
Ik wens jullie alvast heel veel plezier en geniet van de voorpret.

julieke
05-01-12, 00:58
Bedankt! Tof dat je meeleest!

Enig idee hoe ik dat kan veranderen dat mensen kunnen aanmelden/volgen?
Vind het niet zo meteen terug op blogger.

Tans4USA
05-01-12, 08:28
Om volgers toe te voegen kun je bij blogger bij ontwerp op; gadget toevoegen, klikken. In het rijtje wat dan opkomt zie je dan "volgers" staan, dit kun je aanklikken. Succes.
Leuk dat je je ook op ons blog aangemeld hebt.

trails
05-01-12, 09:42
Mooie villa hoor!

2theUSA
06-01-12, 09:35
Hoi Julieke,

Ik heb mij aangemeld als volger van jullie blog, het werkt dus. Als 'thuisblijver' vind ik het heerlijk om mee te lezen, totdat wij zelf aan de beurt zijn. :-)
Het schiet best al op voor jullie, veel plezier met de voorbereidingen.

Groetjes Christa

julieke
29-03-12, 00:12
De koffers zijn zo goed als klaar! Morgen nog wat kleine spulletjes verzamelen en dan kunnen we richting brussel rijden!

We hebben er zin in!!!

derrobbie
29-03-12, 16:11
Wij gaan jullie ook volgen :-)

gonniegans
29-03-12, 21:18
Leuk, ik ga jullie volgen!

rolandino
31-03-12, 02:01
Geniet ervan, de 2 weken vliegen om voor je er erg in hebt!

BAB
31-03-12, 09:48
Hoi Julieke,

ik ga je ook volgen. Volgens mij ben jij weer net even terug in Nederland als ik die kant op vertrek.

Syllvia
01-04-12, 09:15
Ik ga jullie ook volgen...leuk! Je bent ook bijna een oud buurmeisje:)
Bilzen --> Kl. Spouwen :)

Teleton
01-04-12, 10:02
O jee. O jee, o jee, ojee.....Jullie zijn met de 777 waar wij mee naar Brussel zijn gevlogen terug naar Washington gegaan. En die had een heel andere indeling dan het geplande toestel...Dat gaf die gezellige chaos bij het boarden in Brussel. Maar jullie zijn er. Uiteindelijk.....#-o.

Veel plezier daar!

julieke
03-04-12, 04:57
Leuke reacties allemaal, zowel hier als op de blog. Ik doe mn best om hem dagelijks bij te houden.
De weersvooruitzichten zien er precies jammer genoeg niet zo goed uit voor de rest van de week... Laten we hopen dat die isolated thunderstorms niet te fel zijn...

Het is ook echt heeel druk! Op de I-4 is het heel de dag chaos. De international drive kunnen we niet echt op, files tot en met. Op alle uren van de dag. We moeten echt eens uitzoeken hoe we tot bij florida mall kunnen geraken en die andere dingen aan die kant zonder de I -4 op te moeten.

Zo, ga nu verder doen aan de blog :-) en dan nog even in de spa , zalig!

Ta2 Gerrit
03-04-12, 10:39
Als je op de 192 bij Celebration (of toch via een klein stukje I4 vanaf jullie) de 417 tolweg opgaat, kun je er bij de afslag Orange Blossom Trail weer af, en rijdt je zo naar de Florida Mall toe.
Kost een paar tolcentjes, maar je staat i.i.g. niet stil.

http://img220.imageshack.us/img220/3384/417d.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/220/417d.jpg/)

julieke
13-04-12, 22:39
Zo, we zijn terug thuis. De wasmachine draait al op volle toeren.
Wat een aanpassing van temperatuur! Toen we vanmorgen landen was het maar 2 graden! Nu lig ik hier in de zetel met een dekentje,... Wat een verschil.

De terugreis was goed verlopen. Geen vertragingen dus we hoefden niet bang te zijn om onze overstap niet te halen.

Ik moet de laatste dag van de blog nog aanvullen maar veel valt er niet meer te vertellen. Ik hoop dat we weer vlug kunnen plannen. Waarschijnlijk is de volgende paasvakantie weer een vakantie voor ons 2. Ik wil graag het nieuw carnival cruise ship doen want die gaat naar de zuiderse Caraiben.

Allemaal bedankt om mee te volgen. Nu kan ik weer jullie reisverslagen volgen in afwachting van...

Oh wat mis ik hét al erg!

cindy74
13-04-12, 23:22
welkom thuis

Tans4USA
14-04-12, 11:04
Welkom thuis en sterkte met wennen.
Ik vond het leuk om jullie verslagen mee te lezen, jullie hebben echt een geweldige vakantie gehad.
Tot een volgende keer.

dutchcruisers
14-04-12, 23:32
Welkom thuis en bedankt voor het verslag!