PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Tessah: Miami-Miami, maart/april 2012



tessah
02-01-12, 22:31
Mijn vriend en ik willen in maart/april 2012 naar Florida. Ik heb een voorlopig reisschema gemaakt en wil graag jullie mening hebben:

1 Amsterdam - Miami
2 Miami
3 Miami - Key West (260km)
4 Key West
5 Key West - Islamorado (130km)
6 Islamorado - Fort Meyers (326km) via Everglades
7 Fort Meyers
8 Fort Meyers -Orlando (249km) (In de middag:Thypoon Lagoon)
9 Orlando (Magic Kingdom)
10 Orlando (St Augustine bezoeken)
11 Orlando (Hollywood studios)
12 Orlando (zwemmen met manatees)
13 Orlando (Animal Kingdom)
14 Orlando (Epcot)
15 Orlanda (Blizzard Beach)
16 Orlando (Sea World)
17 Orlando (Busch Gardens)
18 Orlando - Miami (431km) via Cape Canaveral
19 Miami - Amsterdam

We proberen een goede balans te vinden tussen de attractieparken en andere activiteiten. Ik wil heel graag de Disney parken zien, maar ik moet vriendlief daar nog van overtuigen, want hij vindt 2 parken meer dan genoeg.
Ook twijfel ik of dag 18 niet een te lange dag gaat worden. Cape Canaveral bezoeken kost de nodige tijd en het is dan ook nog een eind rijden naar Miami...

Via de online ticketsites kan ik voor die periode tickets krijgen voor €448,- p.p., dat lijkt mij wel een goede deal. Ik wil bij enkele reisorganisaties ook nog offertes op gaan vragen.

Voor de periode in Orlando willen we graag verblijven in een villa of condo en de rest van de reis willen we in hotels/b&b's overnachten. Advies voor een villa/condo is welkom. Ik heb al zoveel voorbij zien komen, dat ik door de bomen het bos niet meer zie...

M.a.w.: alle tips en adviezen voor onze rondreis zijn meer dan welkom en worden zeer gewaardeerd!

SpaceAce
03-01-12, 06:18
8 Fort Meyers -Orlando (249km) (In de middag:Thypoon Lagoon)
17 Orlando (Busch Gardens)


Waarom deze twee niet omdraaien? Vanaf Fort Myers naar Orlando kom je zo ongeveer langs Busch Gardens. Dan hoef je niet vanaf Busch Gardens nog een keer terug naar de oostkust. Plus, dan houdt je meer tijd over voor Typhoon Lagoon. Lekker vroeg al heen, heerlijk relaxt :) (en mocht je dát beu zijn, kun je daarna nog even shoppen...)

tessah
03-01-12, 19:41
Busch Gardens en Typhoon Lagoon omwisselen lijkt me een goeie, had ik nog even niet over nagedacht!

Nog meer van dit soort goede tips? :-)