PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Anneke79: Florida feb. 2012



Anneke79
26-12-11, 10:34
Wij vertrekken op 23 februari voor de eerste keer naar Florida. We hebben een beetje een route uitgestippeld en ik graag van anderen ook eens gelezen waar jullie stopplaatsen zoal zijn. Wij beginnen in Orlando om enkele pretparken te doen. Op 26/02 gaan we naar Daytona beach om Nascar te kunnen zien, tickets zijn al besteld. dan rijden we door naar Miami en we zouden daar een paar dagen willen verlijven. Daarna trekken we richring Key West. Daar verbijven we zeker 3 dagen vermits ik lees op deze site dat het daar wonder mooi is. Daarna doen we de Everglades en rijden zo richting Naples, Sarasota,... Daarna doen we Bush gardens en dan onze laatste dag Orlando.
Wat vinden jullie hiervan? Graag jullie ervaringen en tips?
Ook willen we een Orlando Flex ticket boeken en we vroegen ons af of we dit best op voorhand doen.
Alvast bedankt voor jullie reactie!! Groetjes, Anneke.

Teleton
26-12-11, 14:13
We hebben een beetje een route uitgestippeld en ik graag van anderen ook eens gelezen waar jullie stopplaatsen zoal zijn.
Ook willen we een Orlando Flex ticket boeken en we vroegen ons af of we dit best op voorhand doen.


Heb je al eens naar in het topic over de reisschema's gekeken? Daarin vind je wel zo'n beetje alle variaties die denkbaar zijn. En voor wat betreft de flextickets, geef eens door wat de plannen precies zijn? Pas dan is het mogelijk om aan te geven of het Flexticket een gunstige oplossing is of dat er wellicht nog andere varianten denkbaar zijn. verdere vragen kan je dan altijd in het betreffende topic stellen, zo blijft het forum lekker overzichtelijk....;).