PDA

Bekijk Volledige Versie : [Reisblog] Sjoerd: Keys-FortMyers-Orlando 26-12 t/m 6-1 2012



sjoerd
25-12-11, 21:40
Ik heb veel informatie gehaald uit andere reisverslagen en zal dan nu proberen om zelf een blog bij te houden:
http://floridarond2011.blogspot.com/
Koffer moet straks nog even ingepakt worden en dan kunnen we morgen op weg.

sonja
26-12-11, 00:24
Goede reis morgen en veel plezier.

ronenivonne
26-12-11, 09:56
Goede reis en veel plezier, maar dat zal we lukken.

trails
01-01-12, 13:19
Bevalt de wijk en de villa?
We zitten volgende maand ook in die wijk en in eenzelfde villa.
Hele fijne vakantie nog!!!

sjoerd
01-01-12, 18:05
De villa bevalt uitstekend. Meer dan ruim genoeg, maar we zijn dan ook maar met z'n 4'en. Ook 6 personen kunnen hier prima verblijven, maar ik twijfel of de accommodatie geschikt is voor 8. Er zijn toch echt maar 6 eetkamerstoelen. Van het park verder nog weinig gezien. Ik hoop voor jullie dat jullie wel een villa hebben met het zwembad op het zuiden. De achterburen zitten de hele dag in de schaduw.

trails
01-01-12, 19:02
Ja, wij hebben een villa met pool op het zuiden.
We hebben een bepaald "eisenpakket" voor de villa waar we willen verblijven en dit is één van die eisen.
Onze eerste ervaring met een villa (geboekt via AE) was met pool op het noorden en inderdaad, geen spatje zon.
Aangezien wij alleen in februari kunnen gaan zoeken we nu dus altijd zelf naar een villa, en dan met pool op het zuiden of westen.
Wij zijn met zijn vijven en letten er ook altijd op dat meubilair op zijn minst voor 6 personen is.
Zo hebben we vaker villa's gezien voor 10 personen die dan maar 2 2-zittertjes hebben. Unbelievable!!!

Ik volg jullie verslag maar het lukte niet om er een berichtje achter te laten.
Have fun over there!!!

Ta2 Gerrit
01-01-12, 22:20
Zo hebben we vaker villa's gezien voor 10 personen die dan maar 2 2-zittertjes hebben. Unbelievable!!!

Logisch toch ? Er staat ook altijd "sleeps 10" in de beschrijving, niet "sits 10" :mrgreen:

Maar het klopt wel; villa 6 tot 8 pers. met onbijthoek voor 4, of 4 stoelen bij de pool.
Nu zijn wij altijd met 2, max. 4, maar het is toch iets om op te letten als je met meer bent.